Pullman New Delhi Aerocity Hotel

5.0-sterrenaccommodatie
Hotel in luxe stijl in New Delhi, bij het shoppingcenter, op 8 minuten stappen van Worldmark

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Pullman New Delhi Aerocity Hotel

2 restaurants, serveren ontbijt, lunch, diner, soulfood
Businesscentrum
Bruiloft binnen
Een buitenzwembad en ligstoelen
Businesscentrum

Beoordelingen

8,6 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Restaurant
  • Fitnessruimte
  • Zwembad
  • Spa
  • Bubbelbad
De huidige prijs is € 190
inclusief belastingen en toeslagen
31 okt - 1 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven

Executive Twin kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Executive lounge
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
  • 36 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed

8,8 van 10
Voortreffelijk
(28 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Televisie
Kussenkeuzemenu
Traagschuim
  • 36 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden

8,4 van 10
Zeer goed
(9 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Traagschuim
  • 36 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior suite, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Executive lounge
Gratis babybed
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
  • 72 m²
  • 1 slaapkamer
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Executive kamer

8,6 van 10
Voortreffelijk
(9 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Executive lounge
Gratis babybed
Televisie
Kussenkeuzemenu
  • 36 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Superior kamer

7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Televisie
Kussenkeuzemenu
Traagschuim
  • 36 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Superior Twin kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Televisie
Kussenkeuzemenu
Traagschuim
  • 36 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Presidentiële suite, 1 kingsize bed, toegang tot de clublounge

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Televisie
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
  • 1 slaapkamer
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Asset No 2, Aerocity Hospitality District, New Delhi, Delhi, 110037

In de buurt

  • Worldmark - 5 min. wandelen - 0.5 km
  • DLF Promenade Vasant Kunj - 7 min. rijden - 6.8 km
  • DLF CyberCity - 8 min. rijden - 8.6 km
  • Ambience Mall - 8 min. rijden - 8.2 km
  • Indiapoort - 21 min. rijden - 17.2 km

Lokaal vervoer

  • Moulsari Avenue Station - 8 min. rijden
  • Station Delhi Aero City - 12 min. wandelen
  • Indira Gandhi International Airport (DEL) - 10 min. rijden

Restaurants

  • ‪Daryaganj - ‬6 min. wandelen
  • ‪Executive Lounge - ‬1 min. wandelen
  • ‪One 8 Commune - ‬5 min. wandelen
  • ‪Punjab Grill - Tappa - ‬9 min. wandelen
  • ‪Stallion - ‬3 min. wandelen

Over deze accommodatie

Pullman New Delhi Aerocity Hotel

Hotel met een luxe stijl en een gezinsvriendelijk beleid vlak bij Worldmark
Pullman New Delhi Aerocity Hotel bevindt zich dicht bij DLF Promenade Vasant Kunj en biedt een poolbar, een kunstgalerij ter plaatse en shoppen ter plaatse. Geniet van een Thaise massage, een body scrub of een gezichtsbehandeling bij Pullman Spa & Salon, het wellnesscentrum ter plaatse. Ga lekker eten bij een van de twee restaurants ter plaatse. Ze serveren er ontbijt, lunch, diner en lichte maaltijden, en je geniet er van soulfood. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een koffiebar/café en een tuin.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad met ligstoelen
  • Gratis parkeerplaatsen en valetparkeerservice
  • Een uitgebreid ontbijt (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en een oplaadpunt voor elektrische auto's
  • Snelle uitcheckservice, een lift en een computerstation
  • Beoordelingen van gasten zijn vol lof over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 270 kamers zorgen voor veel comfort met 24-uurs roomservice en luxe beddengoed, naast voordelen zoals kussenmenu's en (laptop)kluisjes.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Recyclage en ledlampen
  • Badkamers met regendouches en milieuvriendelijk toiletgerief
  • (kleer)kasten, aparte zitruimtes en gratis kinderbedden

Prijzen en affiliaties

Accommodatie met ecologisch certificaat
Deze accommodatie is gecertificeerd door Green Key, een programma dat de impact van een accommodatie op een of meer van de volgende gebieden meet: milieu, gemeenschap, cultureel erfgoed, lokale economie.

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Oplaadstation voor elektrische voertuigen ter plaatse
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis beveiligd, overdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis beveiligd, overdekt valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks uitgebreid ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.30 uur: INR 1.500 tot 1.700 per persoon
  • 2 restaurants
  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Cafe Pluck
  • Farmers Basket at Pluck
  • HONK
  • PLING

Dingen om te doen

  • Biljart/pooltafel
  • Bubbelbad
  • Buitenzwembad
  • Fitnesscentrum
  • Kinderzwembad
  • Kunstgalerij
  • Sauna
  • Stoombad
  • Tafelvoetbalspel
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Volledig uitgeruste spa
  • Winkelen

Gezinsvriendelijk

  • Babybed in de kamer
  • Buitenzwembad
  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Kinderzwembad
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Geldautomaat
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Reisgidsen
  • Wasserij
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Turndownservice
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Zakelijke diensten

  • 13 vergaderruimtes
  • 24-uurs businesscentrum
  • Computerstation
  • Conferentiecentrum

Buiten

  • Groentetuin
  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Tuin
  • Tuinmeubels

Volledig uitgeruste spa

  • 9 behandelingsruimtes
  • Ayurvedische behandelingen
  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Body scrubs
  • Body wraps
  • Gezichtsbehandelingen
  • Manicures/pedicures
  • Massages voor diepe bindweefsels
  • Spa dagelijks geopend
  • Thaise massages
  • Zweedse massages

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift (122 centimeter brede deur)
  • Luisterhulpmiddelen
  • Luisterhulpmiddelen in vergaderruimtes
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Personeel dat gebarentaal kent
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijk zwembad
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke spa
  • Rolstoeltoegankelijke sportschool
  • Visuele alarmen in de gangen

Meer

  • 100% hernieuwbare energie
  • 6 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Bioafbreekbare rietjes beschikbaar
  • Bioafbreekbare roerstaafjes beschikbaar
  • Feestruimte
  • Geen frisdrank in plastic flessen
  • Geen plastic rietjes
  • Geen plastic roerstaafjes
  • Geen water in plastic flessen
  • Herbruikbaar tafelgerei
  • Herbruikbare kopjes
  • Minstens 10% van de winst wordt geïnvesteerd in gemeenschap en duurzaamheid
  • Ramen met dubbelglas
  • Ten minste 80% biologische voedingsproducten
  • Ten minste 80% van de verlichting werkt met leds
  • Ten minste 80% van de voedingsproducten komt van lokale producenten
  • Tentoonstellingen van plaatselijke kunstenaars
  • Tours en activiteiten van lokale aanbieders
  • Uitgebreid beleid om voedselverspilling te voorkomen
  • Uitgebreid recyclingbeleid
  • Veganistische gerechten
  • Vegetarisch ontbijt beschikbaar
  • Vegetarische gerechten
  • Waardige omgang met wilde dieren in gevangenschap

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed
  • Extra bed (toeslag)
  • Gratis babybed
  • Kussenkeuzemenu
  • Lakens van Egyptisch katoen
  • Matras van memory foam
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Aparte badkuip en douche
  • Badjassen
  • Diep bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Tv

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar
  • Restaurantgidsen

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Apart zitgedeelte
  • Bulkdispensers voor toiletartikelen
  • Bureau
  • Energiebesparende schakelaars in kamers
  • Geluiddichte kamers
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Ledverlichting
  • Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • Recycleren
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon
  • Vliegenramen
  • Waterbesparende douches

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf 15.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 24 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je INR 1500 per huisdier, per nacht

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 12 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan INR 2000 per nacht.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer INR 1500–1700 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 1900 per voertuig (enkele reis, voor maximum 02 personen)
  • Toeslag voor huisdieren: INR 1500 per huisdier, per nacht
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: INR 2000 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie maakt gebruik van een recyclagesysteem voor grijs water
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van ALLSAFE (Accor Hotels) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Pullman New Delhi Aerocity Hotel
Pullman Aerocity Hotel
Pullman Aerocity
Pullman New Delhi Aerocity
Pullman New Delhi Aerocity Hotel Hotel
Pullman New Delhi Aerocity Hotel New Delhi
Pullman New Delhi Aerocity An AccorHotels Brand
Pullman New Delhi Aerocity Hotel Hotel New Delhi

Veelgestelde vragen

Beschikt Pullman New Delhi Aerocity Hotel over een zwembad?

Ja, deze accommodatie biedt een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij Pullman New Delhi Aerocity Hotel?

Vandaag, 30 okt. 2025, kost een verblijf bij Pullman New Delhi Aerocity Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 31 okt. 2025 min. € 190,32, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Pullman New Delhi Aerocity Hotel?

Ja, huisdieren zijn bij deze accommodatie welkom. Er geldt een toeslag van INR 1500 per huisdier, per nacht.

Hoeveel berekent Pullman New Delhi Aerocity Hotel voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij Pullman New Delhi Aerocity Hotel inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 15.00 uur. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid). Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Pullman New Delhi Aerocity Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Pullman New Delhi Aerocity Hotel een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 1900 per voertuig.

Waar staat Pullman New Delhi Aerocity Hotel?

Dit gezinsvriendelijke hotel in New Delhi ligt vlak bij de luchthaven, op 0,6 km van Worldmark en op 10 km afstand van DLF Promenade Vasant Kunj en Ambience Mall. Ook DLF CyberCity en Rashtrapati Bhavan liggen op 20 km afstand. Station Delhi Aero City ligt op 12 minuten wandelen.

Beoordelingen over Pullman New Delhi Aerocity Hotel

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 391 van 627 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 127 van 627 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 50 van 627 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 20 van 627 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 39 van 627 beoordelingen

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Tamara

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Extremely Unprofessional Service

I recently stayed at Poolman in Aerocity, and my experience was incredibly disappointing. Upon check-in, I discovered that the hotel had given away my reserved room to someone else, likely because they can sell it against a higher price. This kind of behavior is completely unprofessional and unacceptable. As a guest, I expect my reservation to be honored, especially when it was confirmed well in advance. The staff showed no genuine concern or effort to resolve the situation, leaving me feeling disregarded and frustrated. This incident reflects poorly on the hotel’s management and integrity. I would strongly advise against staying here if you value reliable and respectful service. Avoid this place at all costs.
2 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Patrick

1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prijzen voor drinken en eten extreem hoog Ook transfers zijn te duur
4 nachten verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Vivek

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pullman is a great hotel with fantastic staffs. The food is great.
2 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

sanjeev

1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Victor

2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Bhavjeet

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Shino, Tokyo

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The stay was superb - well trained staff, amazing service and a beautiful room. It is also walkable from the metro station and there are many restaurants and cafes nearby. I'd love to stay in the hotel again when I visit the city.
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

AKHIL

2 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

rajah

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The check in took forever there were 2 desks manned out of 4. I was second ib line it took them 15 min to reach me. Rooms was superb. Carpets ageing a little. Njce breakfast. Though coffees tended to be bad. Overall good stay. Do i think it is significantly better than holiday inn and lemon tree next door-NO
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Soofia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice
2 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Shivam

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Breakfast was good. Dinner was okay, can be better, good dessert options, but need more variety when it comes to Indian snacks.
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Pradeep, Perumbavoor

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
High quality and spacious room. Gym and pool were excellent, and so was the breakfast.
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Nazarbakht

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect stay! Recommend.
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Gitanjali

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Gitanjali

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The food options and menu is excellent. Loved the choice of healthy options. One of the best across hotels. The staff is good. Used the spa and the facilities were great. Aerocity Pullman is very convenient for business travellers with close proximity to airport and cyber city.
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Sher amir, Greendale

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Atul, Lubbock

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Generally, poor and mediocre service. However, the duty manager made it by arranging a free meal for me (I insisted to pay) after 3 back to back frustrating experiences at its Asian restaurant. Nevertheless, all those frustrations were forgotten after the hotel called me to inform that I had left my valuables In the safe (including my passport). Their prompt action in safekeeping the same until I returned to Delhi after 3 days was a wonderful feeling for which I am grateful. This was done despite the fact that we were not going to staying there during our return trip through Delhi. Full marks for their professional handling of this situation.
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Ravindra

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Nidhi

1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Kavita

A comfortable sojourn

A comfortable overnight stay. Efficient and courteous staff. Delicious pan asian cuisine.
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

??

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

David

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Pullman Aero-trocity: worst experience in 15 yrs

Appalling experience: Smoking Rooms, Dripping Toilets, and Zero Help I stayed at the Pullman New Delhi Aerocity from 15–17 July, and in 15 years of frequent international travel, I have never been treated so poorly. Before arrival, I emailed about my late check-in due to a 2:30 AM flight — no reply. I had to call (at international rates) to confirm they’d hold the booking. I arrived at 3:50 AM to a disorganised 20-minute check-in, despite being the only guest. Staff were distracted, some on their phones, and no one from the concierge team offered the usual welcome or point of contact. I was assigned a twin smoking room, despite paying for a non-smoking king. The room reeked of cigarette smoke and was clearly in poor condition, with a stained bath. When I asked to change, I stood another 20 minutes at reception with no solution and, exhausted, had no choice but to stay the night. Only later did I discover the toilet had a constant drip that echoed through the room all night. At 8 AM, desperate to shower and prepare for a 9 AM meeting, I again requested a room change — was told to wait. Only when I packed my bags and firmly insisted was I finally given the room I had booked. Checkout was cold and uninterested. I was spoken to without eye contact, not asked how my stay was, and when I raised my experience, staff showed no care. It honestly felt like Accor has entered the five-star, high-cost hostel game — just without telling the guests. I will not be returning.
2 nachten verbleven in juli 2025