La-Sapphire Hotel
Hotel bij het shoppingcenter in New Delhi met gratis parkeerplaatsen
Fotogalerie voor La-Sapphire Hotel





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 30
inclusief belastingen en toeslagen
9 nov - 10 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Italiaanse Frette-lakens
Select Comfort
Een dagbed
Alle foto's voor Premier tweepersoonskamer laden

Premier tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Airconditioning
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

A-23, ROAD NO-1, New Delhi, DELHI, 110037
Over deze accommodatie
La-Sapphire Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Le Premier
Hotel Le Premier
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.0 van 10, Zeer goed, 26 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer INR 250 voor volwassenen en INR 150 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 1000 per voertuig (retour)
- Toeslag luchthavenshuttle per kind: INR 801 (retour), (tot 18 jaar oud)
- Toeslag voor extra bed: INR 800.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Google Pay, Paytm, PhonePe en Amazon Pay
Contactloos betalen is mogelijk
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
La-Sapphire New Delhi
La-Sapphire Hotel New Delhi
La-Sapphire Hotel Hotel
La-Sapphire Hotel New Delhi
La-Sapphire Hotel Hotel New Delhi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over La-Sapphire Hotel
8,6
Uitstekend
8,6
Netheid
9,2
Voorzieningen
8,6
Personeel en service
8,4
Milieuvriendelijkheid
8,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
3 nov 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Anmol
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anmol
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
yash
22 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
yash
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
anurag
Reisde met partner
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
anurag
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Firoze
17 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Firoze
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
naveen
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
naveen
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
PIYUSH
Reisde met partner
10 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
PIYUSH
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Simran
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simran
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Gurdeep
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gurdeep
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Tulsi
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tulsi
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Nivrutti
19 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nivrutti
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
neha
19 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
neha
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
akhil
11 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
akhil
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
ankit
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ankit
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
bharti
Reisde met een groep
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
bharti
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Abhi
Reisde met partner
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abhi
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Mayank
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mayank
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
roodra
14 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
roodra
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
sahadeva
Reisde met familie
4 jul 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sahadeva
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
ravi
Reisde met partner
4 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ravi
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
kapil
Zakenreiziger
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kapil
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Shivaji
24 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shivaji
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Vinda
24 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vinda
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Vicky
24 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vicky
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
vicky
24 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
vicky
1 nacht verbleven in juni 2025








