Hotel Sunstar Grand

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een stoombad en een dakterras in New Delhi

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Sunstar Grand

Voorkant accommodatie - avond/nacht
Terras
Receptie
Gang
Uitzicht vanuit de kamer

Beoordelingen

7,2 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Wasservice
  • Roomservice
  • Airconditioning
  • Receptie 24/7
  • Parkeren inbegrepen
De huidige prijs is € 30
inclusief belastingen en toeslagen
10 aug - 11 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Standaard kamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
  • 16 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Business tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, geen ramen

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een plafondventilator
  • 14 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior kamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
  • 16 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
  • 19 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
7A/17, W.E.A., Channa Market, Karol Bagh, New Delhi, Delhi N.C.R, 110005

In de buurt

  • BLK Super Speciality Hospital - 6 min. wandelen - 0.6 km
  • Rajendra Place - 11 min. wandelen - 1.0 km
  • Sir Ganga Ram Hospital - 14 min. wandelen - 1.2 km
  • Gurudwara Bangla Sahib (Sikh-gebedshuis) - 5 min. rijden - 4.7 km
  • Chandni Chowk - 6 min. rijden - 5.1 km

Lokaal vervoer

  • Station Sarai Rohilla - 4 min. rijden
  • Station Karol Bagh - 8 min. wandelen
  • Indira Gandhi International Airport (DEL) - 36 min. rijden

Restaurants

  • ‪Punjab Sweet Corner - ‬8 min. wandelen
  • ‪Saravana Bhavan - ‬6 min. wandelen
  • ‪Spicy By Nature - ‬7 min. wandelen
  • ‪Boheme Cafe Bar - ‬4 min. wandelen
  • ‪Sagar Ratna (Old Rajendera Nagar) - ‬6 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Sunstar Grand

Hotel vlak bij Chandni Chowk
Geniet van een gratis receptie, een dakterras en een koffiebar/café bij Hotel Sunstar Grand. Geniet van een stoombad om tot rust te komen. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, brunch, lunch en diner. Gratis wifi in de kamer, een droogkuis/wasserijservice en een businesscentrum zijn beschikbaar voor alle gasten.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), gratis vervoer vanaf het treinstation en een kruier/portier
  • Vergaderruimtes, een feestzaal en een lift
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel gemeubileerd en zijn voorzien van leuke bijkomstigheden zoals 24-uurs roomservice en laptopwerkplekken, bovenop extra's zoals gratis wifi en airconditioning.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Verwarming en plafondventilators
  • Badkamers met douches en bidets
  • Hd-televisies van 32 inch met kabelzenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Engels, Hindi

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis shuttleservice vanaf het treinstation
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 09.00 uur: INR 250 voor volwassenen en INR 250 voor kinderen
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Gratis welkomstreceptie
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Dingen om te doen

  • Stoombad

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Computerstation
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Dakterras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 4 etages
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2002
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Gratis lokale gesprekken
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 13.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven en het treinstation (hiervoor kunnen toeslagen gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 24 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 6 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer INR 250 voor volwassenen en INR 250 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 900 per voertuig (enkele reis)
  • Kindertarief voor de luchthavenshuttle: INR 900 (enkele reis), (van 6 tot 12 jaar oud)
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Sunstar
Hotel Sunstar Grand
Hotel Sunstar Grand New Delhi
Sunstar Grand
Sunstar Grand Hotel
Sunstar Grand New Delhi
Hotel Sunstar Grand Hotel
Hotel Sunstar Grand New Delhi
Hotel Sunstar Grand Hotel New Delhi

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Sunstar Grand?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Sunstar Grand?

Vandaag, 21 jul. 2025, kost een verblijf bij Hotel Sunstar Grand van één nacht voor twee volwassenen op 10 aug. 2025 min. € 29,62, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Hotel Sunstar Grand voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Hotel Sunstar Grand inchecken?

Inchecken kan vanaf: 13.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Sunstar Grand uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Hotel Sunstar Grand een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 900 per voertuig.

Waar staat Hotel Sunstar Grand?

Dit hotel ligt in Karol Bagh, op 10 minuten wandelen van BLK Super Speciality Hospital en Markt Ajmal Khan Road. Ook Rajendra Place en Sir Ganga Ram Hospital liggen op 2 km afstand. Station Karol Bagh ligt op 8 minuten wandelen en naar Station Rajendra Place is het 11 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel Sunstar Grand

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 13 van 48 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 14 van 48 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 48 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 48 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 48 beoordelingen

7,2/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Johan

Positief: Netheid, personeel en service

Matig

Hotel ligt op goede lokatie. Personeel is erg behulpzaam en vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Eten is matig, Bed was ongelijk qua matras hoogte.Kamer was schoon maar stonk ontzettend.Die geur was niet weg te krijgen terwijl de kamer schoon was. Zwembad was vies zodat we hier niet in hebben gezwommen.Enige voordeel van dit hotel is het goede personeel.
6 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

MASAHITO

1 nacht verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

shruti

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall it’s ok
1 nacht verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Matthew

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Find a better hotel..

Not a great experience. Sad & tired hotel. Room was not great - no window & cockroaches. Shower barely hot. Staff were forgetful & unhelpful. Breakfast was just ok. I do not recommend this hotel
2 nachten verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Prem

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Supa

3 nachten verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

14 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Grateful

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had a very large, very nicely furnished room. Staff were all helpful and pleasant. Although I just have coffee and toast for breakfast, they provided a variety of hot dishes, cereal and fruits. There was plenty of hot water at all times. They provided a kettle and coffee/tea and bottled water daily which were most welcome. As mentioned previously, there is no top sheet on the bed but they were quick to provide same when I requested one. They arranged reasonably priced airport pickups and drop offs I enjoyed my stay at this hotel.
3 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

SHARON A

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Terrible

It was terrible, the property is not safe I suppose to stay 5 nights I left the same day. Pictures are very different from the Property.
5 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Saul

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Please DO NOT stay here!

Booking this hotel was my worst experience with hotels.com and with hotels in India. The hotel did not exist, but the staff claims it was under maintenance. I was shuffled between three different hotels while they figured out where to put me. Finally, when it was my time to leave, they actually refused to give me a bill even after demanding one. The actual hotel I ended up staying in wasn't that bad, but the staff soured the whole experience.
2 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

HERVE

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel non disponible car en renovation

Grosse surprise en arrivant en pleine nuit a new delhi. Cet hotel reserve etait ferme car en renovation, un veilleur de nuit nous a renvoye dans un hotel a 2 minutes a pied dont le service fourni etait de qualite mediocre.
3 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Sinora

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

good stay

We were at the hotel for a total of 2 nights and we left on the night of 21/10/19 at 3.00 am. The worker in the lobby was asleep and took time to him to wake up. The guards tried 10 minuts to wake him and it was difficult to him. we required to wake up call at 2.30 am, but didn't receive it. We could have missed it if we trusted. He checked our bill and asked to pay although prepaid. We booked a vehicle to the airport and neither was there. So overall, beside negative experience of the check out, the service was good and the hotel comfortable. The breakfast was good. Travel service was good. we took one day tour of Delhi.
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

jan

Positief: Personeel en service

Ok til prisen

Hotellet er noget nedslidt, men prisen er selvfølgelig også derefter. Fra hotellet er det nemt at komme hen til metroen, men det kræver at man ikke har en ting bagage med. Der er massere af lokale spisesteder tæt på hotellet, men det er ikke et sted man har lyst til at gå rundt efter at det er blevet mørkt. Morgenmaden på hotellet er ikke speciel god, men deres køkken laver nogle ganske fortrinlige retter til aftensmad. Så hvis du har brug for et billigt sted at overnatte i Delhi er hotellet fint, men forvent ikke noget ekstraordinært
3 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Eric

Positief: Personeel en service, comfort kamer

Did the job nothing special

Great staff hotel looked bit dated and a few bits not working
2 nachten verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Catrin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Service minded and clean hotel in Delhi

This is a very nice hotel, a lot of value for money. Its clean and the staff is very service minded. Mr Ramesh at the front desk was extremely helpful during my stay, and with organizing for me to meet the concierge (Travel Desk with Mr Mubarak) that together with me planned additional sightseeing to fit my individual schedule.
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Juliano

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Muito bom o Hotel

Adoramos o hotel. Muito boa a reserva
3 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Juliano

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Muito bom hotel

Muito bom super recomendo tem uma agência de turismo no próprio hotel.
3 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Alexandre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Séjour entre amis

Un séjour très agréable avec une équipe toujours aux petits soins. L’hôtel est situé près du métro et tous les transports sont accessibles. Les chambres sont assez spacieuses et confortables. Un bon hôtel pour une escale sur Delhi avec une piscine indispensable pour se reposer du tumulte de la ville
1 nacht verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Purnendu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Very good

It was a pleasant stay at the hotel. Staff were very cooperative and helpful, esp. Ramesh. I will recommend it for future stay. Rooms were clean and had good amenities.
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

christelle

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

correcte, propre mais pour de court séjour

chambre correcte, personnel sympathique par contre piscine froide. salle de bain correcte mais à surveiller quand ils présente les chambres car la première présentée par l'établissement ne correspondait pas avec les photos de la réservations. Eau chaude difficile à avoir mais comme dans pas mal d'hôtels en inde

8/10 – Goed

Alexia , Musson

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel très correct au vu des commentaires que nous avions vus ... la propreté est bien sachant que c’est en Inde ... Le personnel était très accueillant et à l’écoute !
8 nachten verbleven in maart 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

Deepa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing.

10/10 – Uitstekend

Deepa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amezing staff is gd specially Mr ramesh very helpful.
1 nacht verbleven in november 2017