Hotel Sai Miracle

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel in Paharganj in het centrum, bij het congrescentrum met een dakterras

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn October 2024 en November 2024.
oktober 2024
november 2024

Fotogalerie voor Hotel Sai Miracle

Restaurant
Familie suite | Uitzicht vanuit de kamer
Zitruimte lobby
Een douche, een regendouche, designer toiletartikelen, een haardroger
Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen

7,6 op 10 –

Goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
    Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
    Roomservice
  • Airconditioning
    Airconditioning
  • Schoonmaakservice
    Schoonmaakservice
  • Wasservice
    Wasservice
  • Receptie 24/7
    Receptie 24/7
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Familie suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Airconditioning
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2016
Verduisterende gordijnen
  • 2 m²
  • Max. aantal: 6
  • 1 tweepersoonsbed

Executive kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een bed met pillowtop-matras
Luxe beddengoed
Designer toiletartikelen
Een regendouche
  • 14 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Eenvoudige tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Designer toiletartikelen
Een regendouche
Een privébadkamer
  • 13.5 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Gelijkaardige accommodaties

Over deze buurt

Kaart
2532, Street No. 11, Chuna Mandi, Pahar Ghanj, New Delhi, Delhi N.C.R, 110055

In de buurt

  • Gurudwara Bangla Sahib (Sikh-gebedshuis) - 3 min. rijden
  • Jama Masjid - 4 min. rijden
  • Sir Ganga Ram Hospital - 4 min. rijden
  • Chandni Chowk - 5 min. rijden
  • Red Fort - 5 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Station Rama Krishna Ashram Marg - 7 min. wandelen
  • Station New Delhi - 13 min. wandelen
  • Indira Gandhi International Airport (DEL) - 19 min. rijden

Restaurants

  • ‪Darbar - ‬8 min. wandelen
  • ‪KFC - ‬5 min. wandelen
  • ‪Sita Ram Diwan Chand Chole Bhature - ‬2 min. wandelen
  • ‪Leo's Restaurant Lounge - ‬5 min. wandelen
  • ‪Bikaner Sweets Corner - ‬5 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Sai Miracle

Hotel in Paharganj
Een dakterras, een droogkuis/wasserijservice en een restaurant verwelkomen je bij Hotel Sai Miracle. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Een continentaal ontbijt (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en snelle uitcheckservice
  • Snelle incheckservice, vergaderruimtes en een 24-uurs receptie
  • Gratis kranten, een kluis bij de receptie en een televisie in de gemeenschappelijke ruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Hotel Sai Miracle hebben veel comfort met 24-uurs roomservice en luxe beddengoed, naast leuke bijkomstigheden zoals laptopwerkplekken en airconditioning.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Badkamers met regendouches en designer toiletartikelen
  • Lcd-televisies met premium tv-zenders
  • Dagelijkse schoonmaak, bureaus en telefoons

Talen

Engels, Hindi

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar: INR 250 voor volwassenen en INR 150 voor kinderen
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Dagelijkse huishoudservice
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Dakterras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 3 etages
  • Gebouw
  • Gebouwd in 2014
  • Receptieruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Designer toiletartikelen
  • Douche
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Lcd-tv met premium satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf 12.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: INR 750
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 24 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan INR 800.0 per dag.
Er zijn babybedjes beschikbaar aan INR 800.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer INR 250 voor volwassenen en INR 150 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 1000 per voertuig (enkele reis)
  • Kindertarief voor de luchthavenshuttle: INR 1000 (enkele reis), (van 6 tot 18 jaar oud)
  • Toeslag voor vroeg inchecken: INR 750 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor babybed: INR 800.0 per dag
  • Toeslag voor extra bed: INR 800.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Sai Miracle New Delhi
Hotel Sai Miracle
Sai Miracle New Delhi
Sai Miracle
Hotel Sai Miracle Hotel
Hotel Sai Miracle New Delhi
Hotel Sai Miracle Hotel New Delhi

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Sai Miracle?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Hotel Sai Miracle voor parkeren?

De parkeermogelijkheden zijn beperkt.

Hoe laat kan ik bij Hotel Sai Miracle inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 12.00 uur. Tegen een bedrag van INR 750 kun je vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid). Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Sai Miracle uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Hotel Sai Miracle een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 1000 per voertuig.

Waar staat Hotel Sai Miracle?

Dit hotel ligt in Paharganj, op 1,3 km van Gole Market en op 5 km afstand van Jama Masjid en Chandni Chowk. Indiapoort ligt op 4,9 km. Station Rama Krishna Ashram Marg ligt op 7 minuten wandelen en naar Station New Delhi is het 13 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel Sai Miracle

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 24 van 71 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 23 van 71 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 71 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 71 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 71 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Cornelia, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean Room with attached bathroom. friendly staff. hot shower, wifi, location

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice mid-range hotel similar to many in Paharganj. What’s sets it apart is the friendly and helpful staff.
2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Anne

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A good stay for 1-3 nights in Paharganj
Probably the 7th stay in Sai Miracle. We always choose this hotel, because it is in Paharganj and just a little walk away from the Main Bazaar Road. Reasonably priced, clean, but very basic hotel, but definitely worth the money paid. Some of the staff members are really nice, some of them are really rude and unfriendly. OK breakfast - you get what you order, if the waiter happens to understand English. This time we were lucky to being served By a waiter that we already know from previous trips. For the hot water you have to call the reception, but usually this will not take more than 5-10 minutes to get. Good complimentary Wi-Fi. Will definitely stay again, but remember, you only get what you are willing to pay for, so don't expect too much from approximately 30 eur/night stay.

8/10 – Goed

Luciano

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The best location
The Hotel Sai Miracle has an excellent location, friendly service, good Wi-fi and all the conveniences necessary for a good stay.

6/10 – Redelijk

Sumit

Negatief: Comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ところどころ汚れが目立っていた。枕のシーツしかり、ベッドのシーツしかり。 安く泊まりたいならアリだが、清潔さを求めるならもう少しお金を払って良いホテルを探すことをお勧めします。
1 nacht verbleven in november 2017

8/10 – Goed

dubhead, australia

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
lucky find
bed was the most impressive, very comfortable and slept well. free bottle water daily...only if you ask for it. breakfast is ok with good choice and room service but bland. staff are helpful ,however ...be smart
5 nachten verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Enjoyed it there
Restaurant balcony on the top was brilliant value and food, extremely useful to return from a day exploring to have that a few floors away
3 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good service and nice room
Really good. Location is a little rural but good staff really helpful and nice

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

最初の一泊目が予約が入ってなく、別のホテルに移動になりました。別のホテルは不衛生で、他のホテルに移りたかったのですが、遅い時間だったのと次の日の出発が早かったので諦めて泊まりました。一泊目の差額の宿泊代は請求後、時間がかかりましたが返ってきました。 ホテルサイミラクルの室内は衛星的で問題ありません。お湯のシャワーは出ますが、止まっている事もあるので、その時はフロントに電話をして下さい。ヘアドライヤーは、設置してないのと、貸し出しもしていません。

4/10 – Matig

brett, Penang

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Just somewhere to sleep
A small hotel tucked in a small street - taxi had trouble finding it! Air conditioning is centeral air con and you cannot adjust the temperature....ended up with a cold due to the air con. Toilet paper very limited in the bathroom, you get about 30 small sheets on a roll......so if you get dehli belly watch out! Breakfast very ho hum......cold toast, coffee served in a glass (burnt fingers!) and very unfriendly service staff. Hot water for a shower only available for a very limited amount of time. Pestered by staff with calls to my room asking if I wanted to order room service! All in all this is a very average hotel with below average service by most staff, sure that you can get better for your money elsewhere......

6/10 – Redelijk

mohit

8/10 – Goed

Mini , Portland , Oregon , USA

Positief: Personeel en service
Resonably good hotel , close to metro rail service
Location and acess to the hotel is bad and not very visible from the road . But inside looks quite OK even though room and bathroom is small . Bed linen appears dirty and towels very rough on the skin . Very close to train station and market . Food is good, room service is excellent and reasonably priced . Staff helpful and courteous. Good for the price but can improve cleaniness and over all conditions.

4/10 – Matig

avista, New York and Dubai

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Awful hotel
The worse hotel I have ever been. The reviews are all lies don't bother booking the hotel there are much better hotels around. We couldn't stay it was dirty and the staff and reception were not nice we just left and lost money for one night.

2/10 – Ontzettend slecht

Globetrotter, Elsewhere

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Total disappointment
After reading all the reviews of this hotel, I can honestly say I was amazed, no, shocked at the state of the place. Front of house staff barely greeted you, waiters just tried to con you out of your money and the bed sheets looked like they had been used by the previous guest. The area is a mess, with piles of rubbish all around that are an accident waiting to happen, especially in the dark, over crowded allies... "This is India", no, it's not, "this is Old Delhi", yes
View from room window

8/10 – Goed

Atsushi, Tokyo

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
路地裏にある比較的綺麗なホテル
路地裏にあるので場所が少しわかりづらかったが,大きな看板があったので辿りつけた. ホテルは綺麗でWifiも使えた. チェックアウト後に快く荷物を預かって貰えたので助かった.

8/10 – Goed

Hata, Bhutan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
悪くはない
部屋も小奇麗だし、メインバザールに近くロケーションもよい。 ただし、朝食の時間が9時からで、遅すぎる。 そのため、4泊の内2回しか朝食が食べられなかった。

6/10 – Redelijk

Olivia, Kissimmee, Florida

Positief: Netheid, comfort kamer
My Trip to India.
Before I left I called Expedia and someone spoke to the hotel and promised to pick me up for 800 rupees around trip, and I had to pay in their currency not dollars..When I got to the Airport I looked for someone to pick me up from the Hotel but no one was there, I called from a pay phone and someone told me flat know they will not come. I went on the street looking for a taxi and they wanted 1300 rupees, since I had an idea I concluded for 1000. Traffic was a night mare. I got to the Hotel in the dark. The next day I stepped out of the Hotel it was a nightmare the poverty was vivid, broken houses people were every where it looked like a scary ghetto but the people were harmless. The hotel is nice but the environment was very bad. But, that the way the whole India is very few areas are looking better then where the hotel is. The people are peaceful and friendly they do not raise their voices even in a traffic jam, the only noise was the car's horn.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nettes Hotel im Marktviertel
Dieses Hotel liegt inmitten eines sehr belebten Marktviertels, aber in einer kleiner ruhiger Seitengasse - im Hotel ist es ruhig, aber 10 Meter weiter ist man sofort mitten in Indien. Der Frühstück wird auf einer kleinen Dachterasse serviert oder aufs Zimmer gebracht - nichts besonderes, Omelette mit Kartoffeln und Brot oder indische Pfannkuchen. Zum Zentrum gelangt man in 10-15 minuten mit einen Tuktuk

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Alexander, London

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent budget option
We are very happy with the hotel location, condition, breakfast ,service and price.

6/10 – Redelijk

Kelly Family, Yorkshire

Positief: Personeel en service
Sai Miracle
Staff pleasant and helpful. Good location and competitively priced budget hotel. Located near to sites, metro and railway station.

2/10 – Ontzettend slecht

Andrew, UK

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Awful hotel. Sheets were unclean. Shower did not work and in a very bad area. Very noisy. Checked out after 2 hours.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Ok hotel, not great. Middle of Parhaganj Market.
This hotel is right in the heart of the Parharganj Market, which is old, chaotic, loud, has crumbling buildings and rather dirty but AMAZING. The hotel was a bit tricky to find at first and our Rickshaw driver had to ask a few locals where Gali 11 was off Chuna Mandi to locate the hotel. The hotel itself had a nice entrance and lobby and check in was easy, however; we were put in a room that we did not pre-book and was the most smallest of rooms with no windows, very tight on space and one tiny bed. After discussing this with reception explaining that we paid for a deluxe room with two beds, a window, sitting area and more space we were allocated the room we paid for. (TIP: Make sure you take a copy of your room details and photo of your room with you just in case). The room cleanliness was....ok. The linen on the bed was a little creased (like someone had just slept in it) and a bit thin and was a little grey than white. Bed was very comfortable though and surprisingly, very quiet considering the chaos outside. The bathroom was average and looked as though it needed a good bleaching in the corners and edges as there was what looked like mildew in these areas. Staff were friendly and the security guard at the entrance was always welcoming.