Hotel Glow Inn

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel in het centrum in New Delhi, met een 24-uurs receptie, bij het congrescentrum

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,2 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Receptie 24/7
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, roken, privébadkamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Traagschuim
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
  • 21 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Familiekamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Traagschuim
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
  • 41 m²
  • Max. aantal: 6
  • 2 tweepersoonsbedden en 1 queensize stapelbed

Deluxe vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Traagschuim
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
  • 33 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 kingsize bedden

Tweepersoonskamer, voor 1 persoon

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Traagschuim
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
  • 26 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoonsbed

Superior kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Traagschuim
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
  • Max. aantal: 5
  • 1 kingsize bed, 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Exclusieve kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Traagschuim
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
  • Max. aantal: 7
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
448, Chandi Wali Gali, Ratan Lal Market, Kaseru Walan, Paharganj, New Delhi, National Capital Territory of Delhi, 110055

In de buurt

  • Ramakrishna Mission - 10 min. wandelen - 0.9 km
  • Lady Hardinge Medical College - 13 min. wandelen - 1.1 km
  • Jantar Mantar - 5 min. rijden - 1.8 km
  • Chandni Chowk - 5 min. rijden - 2.2 km
  • Gurudwara Bangla Sahib (Sikh-gebedshuis) - 6 min. rijden - 2.5 km

Lokaal vervoer

  • Station New Delhi - 7 min. wandelen
  • Station Rama Krishna Ashram Marg - 11 min. wandelen
  • Indira Gandhi International Airport (DEL) - 21 min. rijden

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬12 min. wandelen
  • ‪Krishna Rooftop Cafe - ‬3 min. wandelen
  • ‪New Mount Everest Restaurant - ‬3 min. wandelen
  • ‪Allure resto bar - ‬7 min. wandelen
  • ‪Tadka - ‬4 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Glow Inn

Hotel vlak bij Chandni Chowk
Hotel Glow Inn bevindt zich dicht bij Jantar Mantar en Red Fort en heeft veel te bieden. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Een uitgebreid ontbijt (toeslag), vervoer vanaf de luchthaven en een lift
  • Bagageopslagruimte, geldautomaat/bankservice en rookvrije accommodatie
  • Gratis kranten, hulp bij uitstappen/tickets en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Hotel Glow Inn hebben veel comfort met 24-uurs roomservice en luxe beddengoed, bovenop leuke bijkomstigheden zoals kussenmenu's en airconditioning.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Bedden met traagschuimmatrassen en donsdekens
  • Badkamers met designer toiletartikelen en douches
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders
  • (kleer)kasten, aparte zitruimtes en plafondventilators

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice vanaf de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Alleen parkeerplekken voor motoren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks uitgebreid ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 10.30 uur tot 12.00 uur: INR 200 voor volwassenen en INR 200 voor kinderen

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Reisgidsen

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • In een nationaal park

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Gladde vloer in de kamer
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift
  • Luisterhulpmiddelen
  • Notificatie voor deurbel en telefoon
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijkheid
  • Telefoon voor personen met een auditieve beperking
  • Visueel brandalarm

Meer

  • 1 gebouw
  • 4 etages
  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed
  • Kussenkeuzemenu
  • Luxe beddengoed
  • Matras van memory foam

Badkamer

  • Designer toiletartikelen
  • Douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Toiletpapier

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Restaurantgidsen

Meer

  • Airconditioning
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Mobiele toegangssleutel
  • Plafondventilator

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (uitgezonderd assistentiedieren en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn babybedjes beschikbaar aan INR 450.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer INR 200 voor volwassenen en INR 200 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 699 per voertuig (voor maximum 4 personen)
  • Toeslag voor babybed: INR 450.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Paytm, PhonePe en GoPay
Contactloos betalen is mogelijk
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Glow Inn New Delhi
Glow New Delhi
Hotel Glow Inn Hotel
Hotel Glow Inn New Delhi
Hotel Glow Inn Hotel New Delhi

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Glow Inn?

Nee, alleen assistentiedieren zijn welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Er is alleen parkeergelegenheid voor motoren.

Hoe laat kan ik bij Hotel Glow Inn inchecken?

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Glow Inn uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Glow Inn een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek vervoer vanaf de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 699 per voertuig.

Waar staat Hotel Glow Inn?

Dit hotel ligt in Paharganj, op 5 km afstand van Jantar Mantar, Chandni Chowk en Red Fort. Ook Nationaal Museum en Indiapoort liggen op 5 km afstand. Station Rama Krishna Ashram Marg ligt op 11 minuten wandelen en naar Metrostation New Delhi is het 15 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel Glow Inn

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 15 van 35 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 6 van 35 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 35 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 35 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 35 beoordelingen

7,0/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

4,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

rekha

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good stay
1 nacht verbleven in december 2025

10/10 – Uitstekend

Sachi

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I stayed here for one night it was and amazing stay, very cooperative and helpful staff
1 nacht verbleven in december 2025

10/10 – Uitstekend

RESHMA

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good Experience.
1 nacht verbleven in december 2025

10/10 – Uitstekend

rekha

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel, Good staff very helpful. Just min a walk from new delhi railway station. Food was tasty. Highly Recommended
1 nacht verbleven in december 2025

10/10 – Uitstekend

prince

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stay was very comfortable. Good property in budget. Neat and clean room. Very helpful staff. Overall good stay
1 nacht verbleven in december 2025

10/10 – Uitstekend

RESHMA

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I stayed here for one night it was amazing stay, staff was very humble and polite. Room was neat and clean. Located just 5 min from new delhi railway station.Recommended.
1 nacht verbleven in december 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Sohel Y

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very bad location cockroach moving around in room No water for flush bad dirty messy complain lots of time no response with manager never booked hotel Expedia very bad experience
7 nachten verbleven in augustus 2025

4/10 – Matig

Ramakrishna

1 nacht verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Pratap

1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

CHIAGOYUTO

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
施設は清潔とはいえませんでした。ゴキブリが2、3匹出ました。また、外の騒音も気になると思います。スタッフは深夜に着いたにも関わらず、ホテルに入れてくれました。感謝しています。
2 nachten verbleven in maart 2025

4/10 – Matig

Alok

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The service was okay and bed were okay otherwise there was lot to improve upon in the hotel. The chair provided was very dirty and had white spots of dirt over it. The washroom was very small and the ceiling had fungus grown over it which was covered with a glossy paper. The space was very less for a room and washroom. The sanitary wares were old and pipes and fittings rusted. The only good thing was service. They woke up and put on the geyser at 4:30 AM in the morning because I had to leave early but there should had been good ways to supply hot water than to request for it at odd hours when needed. The surroundings are really pathetic and congested.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Mohammad Aquib

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very polite staff.
1 nacht verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Liliya

Negatief: Comfort kamer
Отель находится прямо на Майн Базаре. Расположен немного внутри. Сложно найти. Отопления в отеле нет. На улице вечером +7. Но в отеле холодно вмегда. Даже когда на улице +22. За три дня не убирали ни разу. Сначало дали обшарпаную комнату, замок не открывался. На след день поменяли. Вторая была именно как на фото. Более приличная. Провести ночь или две возможно а больше лучше брать с отоплением
3 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Toshi, 茨城県小美玉市

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
ホテルは静かで設備も良い。しかし、空港送迎を申し込んだが、これは全くダメ。申込時は、「OK]とのことだったが、いざ空港に着いてみると、「タクシーで来い」と言ってきた。ピックアップは、申し込んではいけない。
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Jake

3 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Rhys, Australia

Reisde met partner
The hotel is a nice place to stay. I viewed two rooms here on checking in. One was shabby and the second was much like the photo displayed. On arrival, I was handed a phone by one of the staff who had contacted a local charlaten to guide me on tours. This behaviour upset me as I wanted to relax in the hotel. After explaining that tourists don't want to be hassled, the harassment ceased. I would recommend this hotel pending that the staff have maintained visitors privacy.
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
とてもよい。サービスも充実していた。
4 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room and hotel are very safe and very good. Hotel manager Mehbub is very helpful and nice person. This is a family hotel and families can stay here safely. Many tourist family stay here.
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Alexander, Russia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hotel is good as well as staff, staff is very polite and helpful.
1 nacht verbleven in maart 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Sylvie

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Недорогой и тихий отель рядом с MainBazar.
2 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was good also room is awesome staff is also very friendly
4 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

KENICHI

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

初めてインドの人には適切なホテル

マネージャー、スタッフのホスピタリティが良かった。部屋も少し古いけど広くてクリーン。バザールから少し入ってるので静かで過ごし易い。駅にも近くて便利。最初はちょっと見つけ難いかも?
2 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst hotel I have ever stayed. Expedia should not launch this one. As I was supposed to reach Delhi at midnight with my family, I choose this one to get free Airport pick up. When I booked I request them and they reply me on it positively. Absolutely, they forget and did not come even I call them 2/3 times. I reach that hotel by myself with family at 4:15 am. Whole room and toilet was in very bad smell, equipment was dirty, aircon did not work, Stairs of that building was broken which can made any accident specially for my kid. It was situated in a very dirty narrow place where no Auto rickshaw can even enter. I suffered with my luggage a lot.
2 nachten verbleven in december 2018