Hotel Glow Inn
Hotel in het centrum in New Delhi, met een 24-uurs receptie, bij het congrescentrum
Fotogalerie voor Hotel Glow Inn





Beoordelingen
7,2 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed, roken, privébadkamer laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, roken, privébadkamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Traagschuim
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Traagschuim
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Deluxe vierpersoonskamer laden

Deluxe vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Traagschuim
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, voor 1 persoon laden

Tweepersoonskamer, voor 1 persoon
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Traagschuim
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Traagschuim
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Exclusieve kamer laden

Exclusieve kamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Kussenkeuzemenu
Traagschuim
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

448, Chandi Wali Gali, Ratan Lal Market, Kaseru Walan, Paharganj, New Delhi, National Capital Territory of Delhi, 110055
Over deze accommodatie
Hotel Glow Inn
Gelijkaardige accommodaties

Cottage Ganga Inn
Cottage Ganga Inn
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Ontbijt beschikbaar
7.4 van 10, Goed, 70 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer INR 200 voor volwassenen en INR 200 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 699 per voertuig (voor maximum 4 personen)
- Toeslag voor babybed: INR 450.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Paytm, PhonePe en GoPay
Contactloos betalen is mogelijk
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Glow Inn New Delhi
Glow New Delhi
Hotel Glow Inn Hotel
Hotel Glow Inn New Delhi
Hotel Glow Inn Hotel New Delhi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Glow Inn
Beoordelingen
7,2
Goed
7,0/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
7,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
4,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger, Reisde met partner
9 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
Sachi
Zakenreiziger, Reisde met partner
9 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sachi
1 nacht verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
RESHMA
9 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
RESHMA
1 nacht verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
rekha
Zakenreiziger, Reisde met partner
8 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
rekha
1 nacht verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
prince
Zakenreiziger, Reisde met partner
6 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
prince
1 nacht verbleven in december 2025
10/10 – Uitstekend
RESHMA
Zakenreiziger
6 dec 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
RESHMA
1 nacht verbleven in december 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Sohel Y
Reisde met familie
13 aug 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sohel Y
7 nachten verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
Ramakrishna
15 apr 2025
Ramakrishna
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Pratap
20 mrt 2025
Pratap
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
CHIAGOYUTO
18 mrt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHIAGOYUTO
2 nachten verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
Alok
Reisde met familie
8 jan 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Alok
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Mohammad Aquib
21 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mohammad Aquib
1 nacht verbleven in juli 2023
4/10 – Matig
Liliya
4 feb 2020
Negatief: Comfort kamer
Liliya
3 nachten verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Toshi, 茨城県小美玉市
25 jan 2020
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Toshi
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Jake
20 okt 2019
Jake
3 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Rhys, Australia
Reisde met partner
6 mei 2019
Rhys
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Alexander, Russia
Reisde met partner
25 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexander
1 nacht verbleven in maart 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Sylvie
13 mrt 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sylvie
2 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 feb 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
18 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
KENICHI
24 jan 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
初めてインドの人には適切なホテル
KENICHI
2 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
9 jan 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018








