Anoop Hotel

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel in Paharganj in victoriaanse stijl, bij het shoppingcenter met een dakterras

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn October 2024 en November 2024.
oktober 2024
november 2024

Fotogalerie voor Anoop Hotel

Serveert ontbijt, lunch, diner, uitzicht op de tuin
Voorkant van accommodatie
Kamer | Bedden met traagschuimmatrassen, individueel gedecoreerd
Terras
Receptie

Beoordelingen

4,8 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
    Bar
  • Ontbijt beschikbaar
    Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
    Roomservice
  • Airconditioning
    Airconditioning
  • Schoonmaakservice
    Schoonmaakservice
  • Wasservice
    Wasservice
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Kamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Traagschuim
  • 14 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Kamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Traagschuim
Een privébadkamer
  • 15 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Gelijkaardige accommodaties

Over deze buurt

Kaart
1566, Main Bazaar, Paharganj, New Delhi, Delhi N.C.R, 110055

In de buurt

  • Gurudwara Bangla Sahib (Sikh-gebedshuis) - 3 min. rijden
  • Jama Masjid - 4 min. rijden
  • Chandni Chowk - 5 min. rijden
  • Red Fort - 6 min. rijden
  • Indiapoort - 6 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Station Rama Krishna Ashram Marg - 6 min. wandelen
  • New Delhi Rail Station, Delhi, India - 9 min. wandelen
  • Indira Gandhi International Airport (DEL) - 42 min. rijden

Restaurants

  • ‪Sita Ram Diwan Chand Chole Bhature - ‬4 min. wandelen
  • ‪Leo's Restaurant Lounge - ‬3 min. wandelen
  • ‪Exotic Rooftop Restaurant - ‬2 min. wandelen
  • ‪Wow Cafe - ‬3 min. wandelen
  • ‪Subway - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

Anoop Hotel

Hotel in Paharganj
Geniet van een dakterras, shoppen ter plaatse en een koffiebar/café bij Anoop Hotel. Het plaatselijke restaurant Tom Yum serveert ontbijt, brunch, lunch en diner. Je kunt er genieten van uitzicht op de tuin. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een tuin en een droogkuis/wasserijservice.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Limousine- of autoservice, een à la carte ontbijt (toeslag) en snelle uitcheckservice
  • Snelle incheckservice, koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte en een kluis bij de receptie
  • Een kruier/portier, een computerstation en bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel gemeubileerd en bieden leuke bijkomstigheden zoals 24-uurs roomservice en airconditioning, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi en gratis kranten.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Bedden met traagschuimmatrassen en verrijdbare/extra bedden (toeslag)
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies met kabelzenders
  • Plafondventilators, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Engels, Hindi

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Shuttleservice vanaf het treinstation (toeslag)
  • Limousine-/autoservice

Eten en drinken

  • Dagelijks à-la-carte-ontbijt tegen een toeslag beschikbaar: INR 100 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Tom Yum

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Koelkast op verzoek
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • Computerstation
  • Conferentiecentrum (28 vierkante meter)
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Dakterras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 4 etages
  • Rookvrije accommodatie
  • Victoriaanse architectuur

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Matras van memory foam

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Koelkast op verzoek

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: 12.30 uur
Snelle incheckservice

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven en het treinstation (hiervoor kunnen toeslagen gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan INR 400 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer INR 100 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 700 per voertuig (retour)
  • Toeslag voor extra bed: INR 400 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Anoop Hotel
Anoop Hotel New Delhi
Anoop New Delhi
Hotel Anoop
Anoop Hotel Hotel
Anoop Hotel New Delhi
Anoop Hotel Hotel New Delhi

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Anoop Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoe laat kan ik bij Anoop Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: 12.30 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Anoop Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Anoop Hotel een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 700 per voertuig.

Waar staat Anoop Hotel?

Dit hotel ligt in Paharganj, op 1,1 km van Lady Hardinge Medical College en op 5 km afstand van Jama Masjid en Chandni Chowk. Indiapoort ligt op 4,5 km. Station Rama Krishna Ashram Marg ligt op 6 minuten wandelen en naar New Delhi Rail Station, Delhi, India is het 9 minuten wandelen.

Beoordelingen over Anoop Hotel

Beoordelingen

4,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 59 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 8 van 59 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 19 van 59 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 59 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 19 van 59 beoordelingen" "

4,6/10

Netheid

5,6/10

Personeel en service

4,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I did not even stay there. When I got there, the check in staff did not know what he was doing. The front of the hotel was right on the street and looked like a whole in wall. I left and went to a much better hotel. Photos on their website are not at all true.
1 nacht verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Anthony

Positief: Personeel en service
Stay at Anoop Hotel
inexpensive, close to RK Ashram Marg metro station, friendly and helpful staff.
4 nachten verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Oleg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Fred, Miami

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good value for money fairly close to Market.
Excellent value for money. Comfortable and fairly spacious. very clean hotel.Metro just out the front. Staff were friendly and helpful and general feel and experience was nice.Room was a nice size, cool and well equipped '. Lovely shower and sofa to sit on to watch TV.

2/10 – Ontzettend slecht

Abhiraj, Kathmandu

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
In future i will not go in this hotel

10/10 – Uitstekend

Oscar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
perfect and nice hotel
Basically hotel was good in inside.Staff given good condition room.Comfortable bed as we need.Amazing big restaurant on roof top.Which was relax point of hotel.

6/10 – Redelijk

BHV

Positief: Comfort kamer

2/10 – Ontzettend slecht

Stefan

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel war ausgebucht! Geld wurde trotzdem eingezogen. Hotel.com hat keine Emailadresse sondern nur eine kostenpflichte Hotline. Sehr ägerlich das ganze! Nie wieder hier buchen!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Go for it. But do not take a TucTuc there.
In opposite to the detailed room description the AC did not work. The bathroom was a joke, rusty and dirty. But the rest of the room was beautiful Only a small window though to let air in. Very humid and hot. Contruction noise from 7:00 in the morning, 4 th floor without elevator. But worth the money after all. Friendly but very sceptic personal.

4/10 – Matig

jannik, Copenhagen

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Suggestion with love and sense
Hi there, I've been staying in Anoop on and off for the past 25 years. Indian standards has risen a lot in that time but not Anoop. Ok, you fixed the rooms, but what about the rest including the restaurant? Its a bit of a mess. Give it a proper shine too without raising roomrates. They are a bit over the egde, compared to sorroundig hotels. Do it and hotel and restaurant will be full again like in the older days. Much love, Jannik

2/10 – Ontzettend slecht

Aayush, Lucknow

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very bad behaviour...NIGHTMARE esp if u r a couple
I went as a couple:- 1. If they see u have a girl companion they try to harras u by pointing out faults in his/her ID and pushing you by saying that they can't give the same room as problem in ID.You have to take 2 seperate room. 2. I booked hotel through expedia and when reached there, we were treated very badly by pointing out various comments that "Why booked through expedia?You should have booked directly with us? If you have booked directly with us there would have been no such problem". 3. When i booked the hotel online I made an advance payment. But when I reached the hotel they asked for the same amount to be paid at the reception. When I pointed out that I already made an advance payment to expedia they started behaving badly and said i don't care what expedia said if you want to stay you have to pay this amount to us. 4. When i agreed upon to pay the amount I asked them to pay via credit card, but their credit card machine was not working and they were forcing us to pay by cash, as their would be no written record that you paid extra bucks to them(as if you pay via credit card the statement appears on your bank account). 5. After so much trouble i was at the peak of my anger, i tore my reservation confirmation in pieces and went to a different hotel. Please don't ever come to this hotel... everything is 5-star in pathetic

2/10 – Ontzettend slecht

Calvin, South Africa

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The hotel was an overall disaster
You can see the moment you enter the front that you are going to have a terrible stay. The entrance is dirty with dusty computers and very dark hallway. The room was not clean, the plumbing is horrible with leaking pipes. I didn't even brush my teeth because of the condition of the wash basin. There was no toilet paper in the toilet, after asking one untidy character who is an employee for some time i eventually had to go and buy one. On the second day of my stay i was moved to another room with a broken door lock....i can go on forever about this hotel, the roof top restaurant is a disaster where I couldn't even finish a bottle of 350ml Pepsi because of how dirty it is

4/10 – Matig

James, Fairbanks, AK, USA

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Just ok If you want 4 stars pay for a 4 star
First I will say I left a camera behind which they found and held for me. However saying the American Express office was closed at 1400 hrs but they could do the currency exchange seemed typical for the area. Didn't care much for the door lock. Underside of bed not cleaned. Air conditioner fan seemed to work 1st day, can't be sure 'cause I booked and stayed another hotel didn't work last day not last. Definitely not handicap friendly. Definitely no attractive view from roof from any side

8/10 – Goed

Uni, 東京都杉並区

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
可もなく不可もなく
特記することは特にないホテルでした。強いて言えばエアコンの音がややうるさかったが、許容範囲。再度利用しても良いホテルです。

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nice stay
it was a nice to stay there.

2/10 – Ontzettend slecht

oskar, stockholm

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bedbugs
Full of bedbugs. Location, service and rooftop resturant is good but look under ur matress.

4/10 – Matig

tickman, uk

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not worth it
Hotel is in old Delhi near bazar where you can get anything. metro station nearby fresh fruit and all other convince nearby. The standard of hotel was poor dirty bathrooms hot water won't work and reception staff unhelpful. only good thing was rooftop restaurant where you get hot food and friendly staff. tour office was friendly but expensive. so be warned.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nicht schlecht, aber mit Maengeln
Eigentlich nicht schlecht, wenn es nicht so schmutzige Bettwaesche gehabt haette und generell schmutzig gewesen waere. Ausserdem was die versprochene Klimaanlage ein Ventilator. Wir haben und nachts klatsch nass geschwizt und bekamen im Anschluss eine Erkaeltung. Das Personal war sehr nett vorallem die Bedienung auf dem Dachrestaurant.

6/10 – Redelijk

Adv. Shahed, Hyderabad

Positief: Personeel en service
Its a good hotel in the main bazaar.
Good hotel in the normal budget. I enjoyed the stay. The staff is really good.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

4/10 – Matig

Backpacker, USA

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Don't stay here.
Been backpacking for 6 months through SE Asia/India, this is the worst place yet. Our previous review was rejected because I guess it spoke too much truth, so here's the gist. Room wasn't clean when we arrived, shower wasn't working in first room and bathroom was disgusting, second room AC wasn't working, TV stop working, room service was wrong and over charged, WiFi only worked in the lobby, staff was nice but made no effort to make things right. Location is close to the train station, so I would only stay here if you had a connecting train the next day, otherwise nothing around it.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Good budget hotel. Location is ok ok. Food is above average. Staff is courteous

2/10 – Ontzettend slecht

VISITOR

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nothing to say anything good about this...
Pathetic...We dont expect such hotel on your portal...we trust ur brand name expedia

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rude Reception!!
Pathetic Service and Reception!!

2/10 – Ontzettend slecht

Rammy, Brisbane, Australia

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shocking-very old badly run down
Very dirty, old run down hotel, rooms smelly, air conditioner very dirty, not working at all, Ceiling paint peeling off and falling on your face. First night no water at all what so ever. Next day after much complaint, only trickles - told to collect water in a rusty paint can and given a very dirty torn old jug for bath. Reception staff rough rude and Aggressive. No towel, soap or toilet paper - told it was not the hotels responsibility. Only intermittent power supply. Full of mosquitoes. Very steep stairs, no landing. Roof top furniture very old and dirty and the structure collapsed with a spell of wind, nearly injured an Jewish couple. In the restaurants order one item they give something else and demand you to pay for them. Worst accommodation ever anywhere in my life. Far better, very clean accommodation with 24 hour air-con, electricity at much cheaper rates in the same street and within minutes of walking to Central Rail and metro stations. Keep well away from this