Hotel ibis De Panne
Hotel met een bar/lounge, in de buurt van Plopsaland De Panne
Fotogalerie voor Hotel ibis De Panne





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 84
inclusief belastingen en toeslagen
16 nov - 17 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(19 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een privébadkamer
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Zeelaan 2, De Panne, 8660
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

C-Hotels Continental
C-Hotels Continental
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 223 beoordelingen
De prijs is € 88
inclusief belastingen en toeslagen
7 dec - 8 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 18 voor volwassenen en EUR 10 voor kinderen
- Betaald parkeren: EUR 20 per dag (incl. in- en uitrijden)
- Toeslag voor huisdieren: EUR 13 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor laat uitchecken: EUR 20 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: EUR 25.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Deze accommodatie gebruikt zonne-energie en een recyclagesysteem voor grijs water
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in België een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 3 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel ibis Panne
ibis Panne
Hotel ibis De Panne Hotel
Hotel ibis De Panne De Panne
Hotel ibis De Panne Hotel De Panne
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel ibis De Panne
8,4
Zeer goed
9,0
Netheid
8,0
Locatie
8,6
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Pieter
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pieter
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
an
13 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
an
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
erik
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
erik
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Thierry
Reisde met partner
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thierry
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Brigitte
28 apr 2025
Brigitte
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Jo
17 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jo
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
20 nov 2024
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Jacques
13 jun 2024
Jacques
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Dominique
12 mei 2024
Dominique
1 nacht verbleven in mei 2024
4/10 – Matig
Martijn
Reisde met familie
8 mei 2024
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Martijn
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
veldhuisen
25 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
veldhuisen
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Antoon
Reisde met huisdieren, Reisde met familie
5 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Antoon
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Geert
Reisde met familie
15 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geert
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Hugo
10 sep 2023
Hugo
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Ingrid
14 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn weekendje kust.
Ingrid
2 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
rita
23 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
rita
2 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Jur
Reisde met partner
27 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jur
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Coby
22 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Coby
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
YVES
17 dec 2022
YVES
2 nachten verbleven in december 2022
8/10 – Goed
Hugo
12 sep 2022
Hugo
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Mario
Reisde met partner
22 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mario
2 nachten verbleven in mei 2022
6/10 – Redelijk
Bartholt
Zakenreiziger
24 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bartholt
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Brigitte
7 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Brigitte
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
B
Reisde met familie
6 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
B
1 nacht verbleven in januari 2022








