Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hôtel Miradour





Een terras, een bar en een fitnesscentrum vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij Hôtel Miradour. Geniet van een sauna om tot rust te komen. Het plaatselijke restaurant Restaurant serveert diner en je kunt er genieten van een kindermenu. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 74
inclusief belastingen en toeslagen
8 sep - 9 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
7,8 van 10
Goed
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Kabelzenders
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
7,8 van 10
Goed
(33 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Kabelzenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4 Avenue Milliès Lacroix, Dax, 40100
Over deze accommodatie
Hôtel Miradour
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stedelijke/lokale toeristenbelasting van 7.20 procent aangerekend
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 9 per persoon
- Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor laat uitchecken: EUR 25 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: EUR 10 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, ANCV Chèques-Vacances en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hôtel Miradour Dax
Miradour Dax
Hôtel Miradour Dax
Hôtel Miradour Hotel
Hôtel Miradour Hotel Dax
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hôtel Miradour
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
14 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Steven
26 aug 2023
Steven
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Christian
12 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Just good and good central location
Christian
1 nacht verbleven in juni 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
25 jun 2017
Negatief: Personeel en service
Onvoldoende voor hotel van ibis-keten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2017
8/10 – Goed
laetitia
Reisde met partner, Reisde met familie en kleine kinderen
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
laetitia
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Marie Pierre
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marie Pierre
6 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Marie-josé
4 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marie-josé
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Florence
Reisde met familie
3 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Florence
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Eric
Reisde met familie
31 mei 2025
Eric
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Claude
28 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Claude
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Marie-josé
22 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marie-josé
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met een groep
10 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michael
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Florian
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Florian
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Alexandre
Reisde met familie
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alexandre
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Javier
14 apr 2025
Javier
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Wilfried
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Agréable séjour.
Wilfried
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Henri
5 apr 2025
Positief: Personeel en service
Henri
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Gérard
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon hôtel
Gérard
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Wilfried
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon séjour
Wilfried
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
OLIVIER
6 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
OLIVIER
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Flavie
22 feb 2025
Flavie
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Colette
19 feb 2025
Positief: Netheid, comfort kamer
Colette
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
edress
19 feb 2025
edress
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
OLIVIER
15 feb 2025
OLIVIER
1 nacht verbleven in februari 2025