RedDoorz @ Lanang Davao

2.0-sterrenaccommodatie
Pension met een 24-uurs receptie, in de buurt van SM Lanang Premier

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn June 2024 en July 2024.
juni 2024
juli 2024

Fotogalerie voor RedDoorz @ Lanang Davao

Twin kamer | Hypoallergeen beddengoed, gratis wifi
Details aan de buitenkant
Ingang binnen
Twin kamer | Hypoallergeen beddengoed, gratis wifi
Standaard kamer | Hypoallergeen beddengoed, gratis wifi
Beoordelingen
5,0

Populaire voorzieningen

  • Gratis luchthavenshuttleGratis luchthavenshuttleGratis luchthavenshuttle
  • Gratis wifiGratis wifiGratis wifi
  • Receptie 24/7Receptie 24/7Receptie 24/7

Ontdek het gebied

Kaart
Km 5 Bajada, Lanang, Davao, Davao del Sur
  • Populaire locatieSMX Congresscentrum van Davao11 min. wandelen
  • Populaire locatieSM Lanang Premier13 min. wandelen
  • Populaire locatieWinkelcentrum Abreeza8 min. rijden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Over deze buurt

Davao

RedDoorz @ Lanang Davao ligt in Davao. Reizigers die graag willen shoppen, kunnen dat doen bij SM Lanang Premier en SM City Davao. Maxima Aqua Fun en Sta. Ana Shrine zijn ook een bezoek waard.

In de buurt

  • SMX Congresscentrum van Davao - 11 min. wandelen
  • SM Lanang Premier - 13 min. wandelen
  • Damosa Gateway - 19 min. wandelen
  • Winkelcentrum Abreeza - 8 min. rijden
  • Gaisano Mall - 9 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Davao (DVO-Francisco Bangoy Intl.) - 11 min. rijden

Restaurants

  • Starbucks - 11 min. wandelen
  • Tori Yamu Japanese Street Food - 11 min. wandelen
  • The Coffee Bean and Tea Leaf - 10 min. wandelen
  • Vikings Luxury Buffet Restaurant - 11 min. wandelen
  • RBG Bar & Grill - 10 min. wandelen

Over deze accommodatie

RedDoorz @ Lanang Davao

Hoogtepunten van de accommodatie
RedDoorz @ Lanang Davao bevindt zich vlak bij SM Lanang Premier en biedt onder andere gratis vervoer vanaf de luchthaven. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Een 24-uurs receptie en rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij RedDoorz @ Lanang Davao hebben veel comfort met gratis wifi en gratis flessenwater.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met regendouches

Talen

Engels, Filipijns

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • Gratis 24-uurs shuttleservice vanaf de luchthaven op verzoek

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie

Meer

  • Rookvrije accommodatie
  • Traditionele architectuur

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Hypoallergeen beddengoed

Badkamer

  • Douche
  • Handdoeken
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.
Je kunt door de accommodatie worden gevraagd om documentatie te tonen van je recente reisgeschiedenis (zoals stempels in je paspoort) en/of een gezondheidsverklaring in te vullen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.

Accommodatie ook bekend onder de naam

RedDoorz @ Lanang Davao Davao
RedDoorz @ Lanang Davao Guesthouse
RedDoorz @ Lanang Davao Guesthouse Davao

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij RedDoorz @ Lanang Davao?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent RedDoorz @ Lanang Davao voor parkeren?

Bij deze accommodatie zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij RedDoorz @ Lanang Davao inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij RedDoorz @ Lanang Davao uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt RedDoorz @ Lanang Davao een shuttle naar het vliegveld?

Ja, op verzoek is een shuttleservice vanaf de luchthaven beschikbaar.

Waar staat RedDoorz @ Lanang Davao?

Dit pension in Davao ligt op 15 minuten wandelen van SMX Congresscentrum van Davao en SM Lanang Premier. Ook Casino Filipino en Damosa Gateway liggen op 2 km afstand.

Beoordelingen over RedDoorz @ Lanang Davao

Beoordelingen

5,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 7 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 7 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 7 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 7 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 7 beoordelingen" "

6,4/10

Netheid

5,8/10

Personeel en service

4,0/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

14 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Rovy Rose

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We arrived at what was supposed to be the location around 11 p.m. It was locked, a homeless guard slept outside on the sidewalk, the phone number on Expedia did not work. This place did not exist, as far as I could tell. But there was a sign.
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Theres nothing unique about the property aside from the fact that its accessable. But whats frustrating is that, they did not acknowledged the agreed rate i had with Expedia and the type of accommodation i should have and in order for me to have it (twin room with 2 twin beds), i had to pay more 200php for each day i stayed and another 200php for the soiled towel.
4 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Poor Customer Service
Took us a while to find it cause it was hidden under Casa Dormitel. There was no elevator and we stayed in the 3rd floor. Didn’t feel welcomed & felt that we were a burden to the staff. When we checked in, we were told that our booking was not confirmed and took a while to get the confirmation. Since we were 3 pax, told us our amenities was only good for 2 people, so only 3 towels etc. showed them what we booked for eventually realized and gave us a family room with the correct number of amenities. Anyway all was good and we just want to let it go. But when we asked for change of just one blanket cause one of my friends spilled red wine, they told us we will be charged and sheet will not be changed! 😱. I insisted again they better straighten their act. Anyway they gave one blanket. In the confirmation, amenities included water but told us it was just promo so only 1 bottle each for the first night only. They were all blaming the owner, it’s the owner’s instructions not to give water anymore, blah blah, so I decided to call the owner and she instructed the staff to give us water! 😱 Aren’t these amenities a daily part of turn down service! Anyway wanted to let it go because of the cheap price of our stay, but the staff was just rude beyond disbelief, not appropriately dressed, very unprofessional and smokes In the premises. This is our second Red Doorz stay first one was in Singapore which was great, but unfortunately this one in Lanang gave so much red flags.
3 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Karen, Sarangani

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Personeel en service
I didn't have the chance to stay with Reddoorz Lanang because of your late dissemination of my booking to them. Very dissappointed that afternoon that I'd used your website on my booking although there was an email received and text message regarding of my booking still the said office did not accomodate us and the man on duty felt really bad for us that day.
1 nacht verbleven in augustus 2019