Golden Chariot Hotel Daman

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Daman

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Golden Chariot Hotel Daman

Uitzicht vanuit accommodatie
Receptie
Uitzicht vanuit accommodatie
Ingang accommodatie
Restaurant

Populaire voorzieningen

  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Airconditioning
  • Restaurant
  • Zakelijke services

Kameropties

Deluxe tweepersoonskamer, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2023
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een plafondventilator
  • 30 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe suite, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2023
Een plafondventilator
  • 58 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Seaface Rd, Dhamatne, circuit house, Daman, Daman, 396210

In de buurt

  • Fort van Moti Daman - 16 min. wandelen - 1.3 km
  • Vuurtorens van Daman - 18 min. wandelen - 1.6 km
  • Strand van Devka - 4 min. rijden - 2.8 km
  • Swami Budha Amarnath Ji Mandir - 8 min. rijden - 7.7 km
  • Jampore-strand - 8 min. rijden - 6.5 km

Lokaal vervoer

  • Udvada Station - 22 min. rijden
  • Surat (STV) - 145 min. rijden

Restaurants

  • ‪Nana's restaurant and bar - ‬4 min. wandelen
  • ‪Miramar Hotel - ‬7 min. rijden
  • ‪Vegas - ‬6 min. rijden
  • ‪Tulip Restaurant And Bar - ‬10 min. wandelen
  • ‪Hotel Jazira - ‬7 min. rijden

Over deze accommodatie

Golden Chariot Hotel Daman

Hotel aan de Strip, verbouwd in 2023
Bij Golden Chariot Hotel Daman zijn er de volgende voorzieningen: een tuin, een wasserij en een conferentiecentrum. Gasten kunnen een restaurant verwachten.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Meertalig personeel, een feestzaal en hulp bij uitstappen/tickets
  • Huwelijksservices, een lift en conciërgeservice
Kamervoorzieningen
De 62 kamers zijn individueel gemeubileerd en hebben leuke voordelen zoals airconditioning, bovenop extra's zoals geluiddichte muren en minibars.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies van 32 inch met satellietzenders
  • (kleer)kasten, plafondventilators en schoonmaakservice

Talen

Engels, Hindi

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Parkeren en vervoer

  • Gratis beveiligd, onoverdekt zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (op verzoek)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Zakelijke diensten

  • Conferentiecentrum

Buiten

  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Helling bij de hoofdingang
  • Lift (150 centimeter brede deur)
  • Tegelvloer in de kamer
  • Tegelvloer in gemeenschappelijke ruimtes
  • Trapleuningen (99 centimeter hoog)

Meer

  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)
  • De volledige accommodatie is gerenoveerd in november 2023
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Geluiddichte kamers
  • Individuele aankleding
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Toegang via buitengalerij

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 13.00 uur; inchecken kan tot: 16.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan INR 1200.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor extra bed: INR 1200.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Golden Chariot Daman Daman
Golden Chariot Hotel Daman Hotel
Golden Chariot Hotel Daman Daman
Golden Chariot Hotel Daman Hotel Daman

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Golden Chariot Hotel Daman?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Golden Chariot Hotel Daman voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Golden Chariot Hotel Daman inchecken?

Inchecken kan vanaf: 13.00 uur; inchecken kan tot: 16.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Golden Chariot Hotel Daman uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Golden Chariot Hotel Daman?

Dit hotel ligt aan de Strip, op 2 km afstand van Fort van St. Jerome, Fort van Moti Daman en Daman Ganga-rivier. Ook Governer's Palace en Satya Sagar Udyan liggen op 3 km afstand.

Beoordelingen over Golden Chariot Hotel Daman

Beoordelingen

3,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 4 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 0 van 4 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 4 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 4 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 4 beoordelingen

3,0/10

Netheid

3,0/10

Personeel en service

3,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

3,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Alina

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Definitely need to change the staff

Misguided and mismanagement 1. Even though we pre-booked the rooms and called up several times to pay complete amount advanced, we were told to pay at property and after reaching we were given the rooms which are not even mentioned here and when we asked the reason the rooms which we booked are on the basis of first come first serve and they were full. 2. Later, they upgraded our rooms for their mismanagement where one of the room stinked badly and washroom did not have enough frequency and flow of water. Both the TV’s were not working neither the wifi worked properly. 3. They really need to work on their staff and educate them. As it is frustrating to deal with it after travelling for hours. 4. The only amazing thing was food and the view from the hotel, it was great however they ruined the dinner order later and not delivering it completely which was not even informed until we called up to ask about it. 5. Things which should be already mentioned or provided like wifi password, reception number, food service number is not given before heading to the room nor it is mentioned until you ask them.
1 nacht verbleven in juni 2024

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Definitely need to change staff or educate them

Misguided and mismanagement 1. Even though we pre-booked the rooms and called up several times to pay complete amount advanced, we were told to pay at property and after reaching we were given the rooms which are not even mentioned here and when we asked the reason the rooms which we booked are on the basis of first come first serve and they were full. 2. Later, they upgraded our rooms for their mismanagement where one of the room stinked badly and washroom did not have enough frequency and flow of water. Both the TV’s were not working neither the wifi worked properly. 3. They really need to work on their staff and educate them. As it is frustrating to deal with it after travelling for hours. 4. The only amazing thing was food and the view from the hotel, it was great however they ruined the dinner order later by noting it and not delivering it completely which was not even informed until we called up to ask about it. 5. Things which should be already mentioned or provided like wifi password, reception number, food service number is not given before heading to the room nor it is mentioned until you ask them.
1 nacht verbleven in juni 2024

2/10 – Ontzettend slecht

PAVANKUMAR

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Not recommended .. don't go by reviews .

Service was not good .Ac not working and fixed one temperature , reception is not responding to calls and fixing issue such as Tv in both room not working ; Even after several calls not attended by any one ... Door lock is not working in one room everytime have to ask for room service for opening the door seems they are not interested to repair it . Only restaurant food quality is good and location is nice . Overpriced , under staffed , mismanaged hotel.
1 nacht verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Don’t this hotel at all. It’s worse hotel so far I have seen. Paid for Rs. 7222 and room was pathetic without any WiFi. Food quality was very poor. Not value for money even if it cost Rs.3000
2 nachten verbleven in december 2023