Aank Hotel Daejeon Yuseongonsen 2nd
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Daejeon
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Aank Hotel Daejeon Yuseongonsen 2nd





Beoordelingen
8,2 op 10 โ
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Familiekamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Familiekamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een privรฉbadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Familiekamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Familiekamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een privรฉbadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een privรฉbadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

36 Gyeryong-ro 123beon-gil, Yuseong-gu, Daejeon, Daejeon, 34187
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Aank Hotel Daejeon Yuseongonsen 1st
Aank Hotel Daejeon Yuseongonsen 1st
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Geluiddichte kamers
8.8 van 10, Uitstekend, 24 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijย check-inย worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Aank Hotel Daejeon Yuseongonsen 2nd
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
9,0/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
20 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 โ Redelijk
jaesung
Zakenreiziger
24 feb 2025
jaesung
2 nachten verbleven in februari 2025
6/10 โ Redelijk
Insu
24 dec 2024
Insu
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 โ Uitstekend
YOONHEE
Reisde met een groep
30 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YOONHEE
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 โ Goed
MINJI
Zakenreiziger
21 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MINJI
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 โ Uitstekend
Geon Ho
Zakenreiziger
7 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geon Ho
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 โ Uitstekend
Jieun
Reisde met een groep
20 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
์นจ๊ตฌ๊ฐ ํธ์ํจ
Jieun
1 nacht verbleven in oktober 2024
4/10 โ Matig
SUBIN
14 okt 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
SUBIN
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 โ Goed
SOO HYUNG
Zakenreiziger
4 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SOO HYUNG
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 โ Goed
Gil Ho
13 sep 2024
Gil Ho
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
26 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 โ Uitstekend
Chan Ho
8 jul 2024
Chan Ho
1 nacht verbleven in juli 2024
2/10 โ Ontzettend slecht
tae hoon
4 jul 2024
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
tae hoon
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 โ Uitstekend
Forrest
Reisde met partner
22 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Forrest
2 nachten verbleven in juni 2024
8/10 โ Goed
Julie, Honolulu
18 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julie
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 โ Uitstekend
Donghui
6 jun 2024
Donghui
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 โ Uitstekend
HONGSEOK
Zakenreiziger
3 mei 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HONGSEOK
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 โ Uitstekend
JungHoon
20 apr 2024
JungHoon
3 nachten verbleven in april 2024
8/10 โ Goed
JinWoo
28 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JinWoo
1 nacht verbleven in maart 2024