The Signature Hoi An
Hotel met een volledig uitgeruste spa, op enkele stappen van Avondmarkt van Hoi An
Fotogalerie voor The Signature Hoi An





VIP Access
Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 68
inclusief belastingen en toeslagen
30 nov - 1 dec
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
14 van 14 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Badjassen
Een privébadkamer
Een minibar
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Premier kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, balkon laden

Premier kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, balkon
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Badjassen
Een privébadkamer
Een minibar
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Badjassen
Een privébadkamer
Een minibar
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Premier kamer, balkon laden

Premier kamer, balkon
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Badjassen
Een privébadkamer
Een minibar
Alle foto's voor Familiekamer, balkon laden

Familiekamer, balkon
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Badjassen
Een privébadkamer
Een minibar
Alle foto's voor Grand kamer laden

Grand kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verduisterende gordijnen
2 slaapkamers
2 badkamers
Badjassen
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Badjassen
Een privébadkamer
Een minibar
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Signature Lantern Room laden

Signature Lantern Room
Alle foto's voor Signature Peaceful Room laden

Signature Peaceful Room
Alle foto's voor Signature Faifo Room laden

Signature Faifo Room
Alle foto's voor Family Charming Room laden

Family Charming Room
Alle foto's voor Signature Harmony Room laden

Signature Harmony Room
Alle foto's voor Signature Connecting Room laden

Signature Connecting Room
Alle foto's voor Signature Idyllic Room laden

Signature Idyllic Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

21 La Hoi, Hoi An, Da Nang, 560000
Over deze accommodatie
The Signature Hoi An
Gelijkaardige accommodaties

Bel Marina Hoi An Resort
Bel Marina Hoi An Resort
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Kinderzwembad
9.2 van 10, Fantastisch, 1.003 beoordelingen
De prijs is € 71
inclusief belastingen en toeslagen
21 nov - 22 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Waarborg: VND 1000000 per accommodatie per verblijf
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
The Signature Hoi An Hotel
The Signature Hoi An Hoi An
The Signature Hoi An Hotel Hoi An
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over The Signature Hoi An
9,8
Uitzonderlijk
9,6
Netheid
9,8
Voorzieningen
9,8
Personeel en service
9,2
Milieuvriendelijkheid
9,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
29 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Preston
Reisde met partner
20 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Preston
5 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
RUMIKO
Reisde met familie
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
RUMIKO
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Kenneth
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kenneth
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Matthew, North Shields
Reisde met partner
11 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matthew
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Toshiyuki
Reisde met familie
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Toshiyuki
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Lee
Reisde met partner
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lee
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
トモエ
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
トモエ
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Anh
7 sep 2025
Anh
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Kanako
Reisde met familie en kleine kinderen
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kanako
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Natsuho
Reisde met familie
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Natsuho
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
hoa van
Reisde met familie
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hoa van
4 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Masaya
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masaya
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
JAEEUN
Reisde met familie
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JAEEUN
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Josefine
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Josefine
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Carlos
17 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carlos
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Carlos
17 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Carlos
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
16 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
とてもよいホテル
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Junqiao
Reisde met familie
3 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Junqiao
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Shivani
16 jun 2025
Shivani
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jackie
Reisde met partner
15 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jackie
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jens Peter
2 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jens Peter
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Dongpa
Reisde met een groep
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dongpa
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ippei
Reisde met familie
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ippei
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
NATSUMI
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
NATSUMI
1 nacht verbleven in april 2025








