Roy Dala Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op wandelafstand van Markt van Da Lat

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Roy Dala Hotel

Voorkant van accommodatie
Receptie
Serveert ontbijt, lunch en diner
Een 49-inch flatscreentelevisie met kabelzenders en televisie
Receptie

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Roomservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Receptie 24/7

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
11 van 11 kamers weergeven

Familiekamer, niet-roken

Hoogtepunten

Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een ligbad
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 35 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 tweepersoonsbedden

Superior tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een ligbad
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 23 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Superior Twin kamer

Hoogtepunten

Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een ligbad
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 23 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 twijfelaars

Premium tweepersoonskamer, 1 queensize bed

7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een ligbad
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 35 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Standaard tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een ligbad
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standard Double Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 Double Bed

Deluxe Family

  • Max. aantal: 4
  • 2 Queen Beds

Superior Double Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed

Superior Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 Twin Beds

Premium Double with Bathtub

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed

Premium Double Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
10A Nam Ky Khoi Nghia, Ward 1, Da Lat, Lam Dong

In de buurt

  • Markt van Da Lat - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Hang Nga-gasthuis - 12 min. wandelen - 1.0 km
  • Lam Vien Plein - 15 min. wandelen - 1.3 km
  • Meer van Xuan Huong - 2 min. rijden - 2.3 km
  • Bloementuinen van Dalat - 3 min. rijden - 3.0 km

Lokaal vervoer

  • Station Da Lat - 10 min. rijden
  • Da Lat (DLI-Lien Khuong) - 36 min. rijden

Restaurants

  • ‪Nha hang Hoa Dao - ‬4 min. wandelen
  • ‪Veronica Cafe - Da Lat - ‬3 min. wandelen
  • ‪Amélie Pâtisserie et Café - ‬4 min. wandelen
  • ‪Càry Chaàa - ‬4 min. wandelen
  • ‪Lẩu 1 Người - Single Hotpot - ‬4 min. wandelen

Over deze accommodatie

Roy Dala Hotel

Hotel vlak bij Markt van Da Lat
Geniet van een droogkuis/wasserijservice, een bar en een restaurant bij Roy Dala Hotel. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Fietsverhuur, een shuttleservice van/naar de luchthaven en een lift
  • Een kluis bij de receptie, hulp bij uitstappen/tickets en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Roy Dala Hotel bieden voorzieningen zoals gratis wifi en minibars, naast gratis flessenwater en roomservice.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met diepe ligbaden en douches
  • Flatscreentelevisies van 49 inch met premium tv-zenders
  • (kleer)kasten, koelkasten en waterkokers

Talen

Engels, Frans, Vietnamees

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op verzoek tussen 06.00 uur en 22.00 uur
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Fietsenverhuur

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Diep bad
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 49 inch met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Minibar
  • Roomservice

Meer

  • Bureau
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Bij het inchecken dienen gasten een negatieve Covid-19-test of bewijs van een volledige Covid-19-vaccinatie voor te leggen
Alle gasten vanaf 12 jaar dienen een bewijs van een negatieve Covid-19-test voor te leggen. Het resultaat van de test mag niet ouder zijn dan 24 uur voor het inchecken. Alle gasten vanaf 12 dienen een bewijs van een Covid-19-vaccinatie voor te leggen. Gasten dienen ten minste 14 dagen vóór het inchecken een volledige vaccinatie te hebben ontvangen

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan VND 440000.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Kosten voor de Covid-19-test (antigeen/sneltest): VND 150000 per persoon, per verblijf.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: VND 500000 per persoon (enkele reis)
  • Toeslag voor extra bed: VND 440000.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Roy Dala Hotel Da Lat
Roy Dala Da Lat
Roy Dala
Roy Dala Hotel Hotel
Roy Dala Hotel Da Lat
Roy Dala Hotel Hotel Da Lat

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Roy Dala Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Roy Dala Hotel voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Roy Dala Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Roy Dala Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Roy Dala Hotel een shuttle naar het vliegveld?

Ja, een shuttleservice van/naar de luchthaven is op verzoek beschikbaar tussen 06.00 uur en 22.00 uur. Er geldt een toeslag van VND 500000 per persoon.

Waar staat Roy Dala Hotel?

Dit hotel in Da Lat ligt op 15 minuten wandelen van Markt van Da Lat, Kathedraal van Da Lat en Hang Nga-gasthuis. Ook Lam Vien Square en Linh Son-pagode liggen op 2 km afstand.

Beoordelingen over Roy Dala Hotel

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 26 van 59 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 22 van 59 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 59 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 59 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 59 beoordelingen

9,0/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Nhat-Chi

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I enjoyed my stay at the Roy Dala hotel very much. My room was nice, clean, and big. It was also just a five minute walk to the night market, which was convenient for a relaxing evening out. I was amazed by how the hotel staff are all very young (I estimate they are all 20-25 years old) but are incredibly professional and courteous. The free breakfasts are very good. There was one day when they had a planned kitchen outage, so they sent me over to an affiliate hotel / coffee house (Roy Dala Coffee House) via taxi that they paid for. Food was equally good.
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Kazuo

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
夜市に近くて便利。周囲にはお店が沢山あり便利。シャワールームの密閉が悪く洗面所に水が流れ込むのが気になった。スタッフは親切。チェックイン前の荷物の預かりやチェックアウト後の荷物の預かりも快く受けてくれた。
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Chau, Spring

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was very friendly! They cleaned our room very well and addressed all of our requests with a smile! We stayed in thẻ VIP rooms. Rooms were extremely nice! Buffet breakfast was good every morning. Chef côoked eggs at your request. Highly recommend!
6 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Marc

Positief: Personeel en service
Ça va, no commentaire
2 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

HAE KYUNG

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
위치도 좋고 전반적으로 좋았습니다. 방도 넓고 깨끗했습니다. 채광도 좋았습니다. 스텝도 친절하고 아침 조식도 good!!
2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Aaron

2 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Thinh

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient location with good breakfast.
3 nachten verbleven in februari 2025

4/10 – Matig

HAESOOK

Reisde met familie
Negatief: Comfort kamer

좁은 방에서 머무르기가 힘들었어요.전망도 없어 몹시 답답하였고,연박을하기에는 적당하지 않요

6 nachten verbleven in januari 2025

4/10 – Matig

Andre, Largo

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
We disliked our stay so much we left without a refund and booked somewhere else. The room although pretty to look at was anything but. The bed was as if you were sleeping on the floor. My wife and I both could not sleep in it and we are very familiar with the stiff beds found at most places in Vietnam. The bed was made of something different than I have experienced. We quickly asked for assistance and was given an extra comforter which didn’t help much. My hips, shoulders and back were in anguish to the point I messaged Expedia for the first time ever to complain and try and get help at about 2:30 am. Mind you we had been on a train for many hours and were very tired but that didn’t help. Expedia said they would try to get us a refund and for us to book somewhere else if we wanted. I accepted that and spent the rest of the evening trying with everything in me to sleep. I got maybe an hour before waking up in pain. I then thought.. I will just take a nice long shower and let it go. That didn’t work out so well.. the water in the shower was barely warm at best and I shivered trying to shower as fast as possible. My wife and I then went down to breakfast which was pretty good thank god. We ate soup, some other Vietnamese dishes and juice. Before heading back up to the room I stopped at the front desk and told them we couldn’t take the room and would be leaving. no refund, no call, nothing. Spare yourself. In 52 years I have never left a place and we travel weekly for work
3 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Nicola

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location but overcharged for laundry
2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Camilla

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Kan anbefales.

Relativt sentralt. Flott hotell. Oppmerksomme ansatte.
3 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Joaquim

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

suong

2 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Tram anh

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is within walking distance to the market, lots of places to eat around. The family room is very clean and good size, buffet breakfast is great, good varieties of food. We had a enjoyable stay here
3 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Bao

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel 3 star but averything like 4 star and more
3 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Brian

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We hope stay more time. It very good.
3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Adnan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good experience overall
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Adnan

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's located at the center of the city. Nice view, and friendly staff. Breakfast was great. We had a little trouble with the hot water, but aside from that it was pleasant experience.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Kunze

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Kunze

1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Clara

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Pretty good!

This hotel was very well located. Excellent service and the wifi was very good. The room was very nice. I would stay again. The one thing for us Canadians was the breakfast. It was good but very limited.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Aaron

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Got a corner 4th floor room. Great views big room. Excellent staff
4 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Tam

2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Tuan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Nghia

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
No airconditioning,room smell smoking but they did taking care of it, mosquito bites some time
7 nachten verbleven in oktober 2023