Phuoc Son Hotel
Hotel met gratis valetparkeerservice, op wandelafstand van Markt van Da Lat
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

6G, Nam Ky Khoi Nghia Street, Ward 1, Da Lat, Lam Dong
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Tulip Hotel 2
Tulip Hotel 2
- Gratis wifi
- Ontbijt beschikbaar
- Zakelijke services
- Wasservice
7.8 van 10, Goed, 18 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: VND 350000 per voertuig (enkele reis, voor maximum 6 personen)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Phuoc Son Hotel Da Lat
Phuoc Son Hotel Hotel
Phuoc Son Hotel Da Lat
Phuoc Son Hotel Hotel Da Lat
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Phuoc Son Hotel
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,6/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
11 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2023
6/10 – Redelijk
sejong
21 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
sejong
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Don
30 okt 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location, but does it meet your needs?
Don
3 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
9 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kind, perfect location!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
19 aug 2019
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
GIBAE
14 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
적당한 가격,적당한 가치
GIBAE
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Chan Goo
15 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
최고였다.
Chan Goo
1 nacht verbleven in juni 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
16 jun 2019
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
JIEUN
28 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service
가성비 굿입니다~~^^
JIEUN
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
SANG YOUNG, 서울
10 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SANG YOUNG
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Jintae
4 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
넓은 방 깨끗한 객실
Jintae
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
SUNG JIN
26 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SUNG JIN
2 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Michael
25 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michael
3 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Mary
22 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good
Mary
3 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2019
6/10 – Redelijk
daniel
8 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
lukewarm praise
daniel
3 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Beverlee
17 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Convenient small hotel, great staff
Beverlee
3 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Ronnachai
13 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer




Ronnachai
2 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
martyn
20 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 out of 5 is right
martyn
3 nachten verbleven in juni 2018
10/10 – Uitstekend
DaeHwan
18 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
좋았습니다. 추천드려요.
DaeHwan
1 nacht verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Weekend trip to dalat
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
Roberto, Texas
14 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Roberto
3 nachten verbleven in mei 2018