Hostellerie de la Mer

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een koffiebar/café en een restaurant in Crozon

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hostellerie de la Mer

Voorkant van accommodatie
Suite, uitzicht op zee | Luxe beddengoed, individueel gedecoreerd, een bureau
Lokale gerechten, uitzicht op de zee
Vlak bij het strand
Receptie

Beoordelingen

8,0 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Wasservice
  • Huisdiervriendelijk
  • Schoonmaakservice
  • Roomservice
  • Ontbijt beschikbaar
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Tweepersoonskamer, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een bronwaterbad
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 17 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Suite, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een bronwaterbad
Een privébadkamer
Een haardroger
  • 23 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed of 1 kingsize bed

Tweepersoonskamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 12 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Kamer, toegankelijk voor mindervaliden

Hoogtepunten

Individueel gedecoreerd
Verwarming
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Digitale zenders
  • 14 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
11 Quai Le Fret, Crozon, 29160

In de buurt

  • Office de Tourisme de Crozon - 8 min. rijden - 6.6 km
  • Morgat Strand - 11 min. rijden - 9.0 km
  • Plage de Kersiguénou - 12 min. rijden - 10.4 km
  • Peninsula le Labyrinthe - 13 min. rijden - 10.0 km
  • Pointe de Dinan - 16 min. rijden - 13.1 km

Lokaal vervoer

  • Lanveoc Station - 5 min. rijden
  • Brest (BES-Brest - Brittany) - 55 min. rijden

Restaurants

  • ‪Bar de la Cale - ‬7 min. rijden
  • ‪Le Mutin Gourmand - ‬7 min. rijden
  • ‪L'île ô crêpes - ‬10 min. rijden
  • ‪Bar Crêperie Atao Aman - ‬10 min. rijden
  • ‪Café de Bretagne - ‬7 min. rijden

Over deze accommodatie

Hostellerie de la Mer

Hotel vlak bij Stranden van Bretagne
Een terras, een koffiebar/café en een wasserij vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij Hostellerie de la Mer. Bij Hostellerie de la Mer, het restaurant ter plaatse, kun je terecht voor lokale gerechten en uitzicht op de zee. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Een à la carte ontbijt (toeslag), fietsverhuur en conciërgeservice
  • Rookvrije accommodatie, vergaderruimtes en een feestzaal
  • Bagageopslagruimte, meertalig personeel en gratis kranten
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel ingericht en hebben leuke bijkomstigheden zoals luxe beddengoed, bovenop extra's zoals gratis wifi en roomservice.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Flatscreentelevisies met digitale zenders
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, verwarming en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels, Frans

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis parkeerplaatsen binnen 20 meter van de accommodatie

Eten en drinken

  • A-la-carte-ontbijt beschikbaar tegen een toeslag van 07.00 uur tot 09.30 uur op werkdagen en van 08.00 uur tot 09.30 uur in het weekend: EUR 12,50 voor volwassenen en EUR 8,50 voor kinderen
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Hostellerie de la Mer

Dingen om te doen

  • Fietsenverhuur

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke koelkast
  • Gratis kranten in de lobby
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met digitale zenders

Eten en drinken

  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Roomservice

Meer

  • Bureau
  • Individueel ingericht
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 18.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is van maandag t/m zaterdag geopend tussen 08.00 uur en 20.00 uur, en van zondag t/m zondag tussen 08.00 uur en 16.30 uur.
Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie minstens 24 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 18.30 uur te arriveren. 
Bij het inchecken dienen gasten een negatieve Covid-19-test of bewijs van een volledige Covid-19-vaccinatie voor te leggen
Alle gasten vanaf 12 jaar dienen een bewijs van een negatieve Covid-19-test voor te leggen. Het resultaat van de test mag niet ouder zijn dan 24 uur voor het inchecken. Alle gasten vanaf 12 dienen een bewijs van een Covid-19-vaccinatie voor te leggen. Gasten dienen ten minste 7 dagen vóór het inchecken een volledige vaccinatie te hebben ontvangen

Renovaties en sluitingen

De accommodatie is gesloten van 01 januari tot 03 februari.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je EUR 15 per huisdier, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Alleen honden en katten zijn toegestaan
2 in totaal
Beperkingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan EUR 15.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 0.97 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer EUR 12.5 voor volwassenen en EUR 8.5 voor kinderen
  • Toeslag voor huisdieren: EUR 15 per huisdier, per nacht
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
  • Toeslag voor extra bed: EUR 15.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.

Nationale beoordeling

ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hostellerie Mer Hotel Crozon
Hostellerie Mer Hotel
Hostellerie Mer Crozon
Hostellerie Mer
Hostellerie de la Mer Hotel
Hostellerie de la Mer Crozon
Hostellerie de la Mer Hotel Crozon

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hostellerie de la Mer?

Ja, bij Hostellerie de la Mer zijn honden en katten toegestaan (maximum 2 in totaal). Er geldt een toeslag van EUR 15 per huisdier, per nacht. Hulpdieren betalen geen toeslag.

Hoeveel berekent Hostellerie de la Mer voor parkeren?

Je kunt in de omgeving gratis parkeren.

Hoe laat kan ik bij Hostellerie de la Mer inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 18.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hostellerie de la Mer uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Hostellerie de la Mer?

Dit hotel ligt bij de zee, op enkele stappen van Parc Naturel Régional d'Armorique en op 10 km van Office de Tourisme de Crozon en Plage de Lanveoc. Ook Saint-Pierre de Crozon Church en Trez Rouz liggen op 10 km afstand.

Beoordelingen over Hostellerie de la Mer

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 12 van 31 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 11 van 31 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 31 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 31 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 31 beoordelingen

8,8/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

julia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Belle vue. Calme

Belle vue sur la mer. Petit déjeuner de qualité fait maison!
1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

OLIVIER

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Nicolas

1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Nicolas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Mélanie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Pierre

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Hotel très bien situé dans le petit port du Fret . L'accueil de la direction est minimal , nous n'avons pas eu de chance : panne de la chaudière donc pas d'eau chaude pour la douche du matin. Aucun geste commercial!
2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
À conseiller
1 nacht verbleven in april 2022

4/10 – Matig

Annie avignon

Reisde met familie
Negatief: Comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Jean Michel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

TRES SATISFAIT

Hôtel sympa, propre
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Frédéric

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid

Pas mal

Peu voire rien à faire à proximité de l'hôtel, obligé de prendre la voiture pour tourisme/ballade
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

philippe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Reposant

Très bon séjour , chambres très agréable et très claire avec 2 fenêtres vu sur le port très calme Service correct malgré la vigilance Covid très appliquée Petit déjeuner extraordinaire avec des produits locaux très frais
1 nacht verbleven in september 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

A Eviter

Bonjour. Premièrement, on peut choisir la chambre avec vue sur mer ou pas. Nous avions choisi la chambre classique. Ils auraient dû indiquer chambre avec vue sur mur plutot....Bref, voir un mur à 50 cms alors que l'on est devant la mer, il fallait s'en douter... Deuxièmement un personnel des plus antipathiques avec qui on a vraiment pas envie d'échanger. Troisièmement, un standing digne des hôtels des années 80, tout est viellot, et surtout absolument pas insonorisé. Nous avons pu profiter du son de la télévision du voisin, de ses ronflements, de ses allers-venues aux toilettes et ainsi de suite. Une bonne nuit blanche. Pour 87 Euros, c'est n'importe quoi. Du vol manifeste.
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Valérie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon hôtel, bien situé Un peu difficile pour se garer , tout du moins en août !
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

AMANDINE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
tres bien placé trés bon accueil !
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

séjour satisfaisant

Séjour agréable au sein de l'hôtel Hostellerie de la Mer. Personnel accueillant et présent. Le prix est correct par rapport à la situation de l'hôtel. Nous avions la chambre avec vue sur le mur mais nous n'y étions uniquement pour dormir donc pas dérangeant. Pas de vis-à-vis ni de bruits de rue. Toutefois, l'hôtel manque d'isolation (douche des voisins, pas dans les couloirs...). Aussi, présence de moquette dans la chambre avec des tâches dessus...
2 nachten verbleven in juli 2020

4/10 – Matig

Laurent

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ne pas prendre la chambre 16, ventilation bruyante

Chambre dans un bâtiment annexe ne correspondant pas aux photos du site, donnant directement sur la toiture arrière avec vue sur la ventilation très bruyante du restaurant. Responsable désagréable quand on lui fait part de notre inconfort, “c’est normale” selon lui. Dans ces conditions pas recommendable.
Vue depuis la chambre!
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Brigitte

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bon séjour au global.

L’accueil manque un peu de chaleur. Par contre, très bon restaurant. Avec les restrictions dues au COVID-19, nous n’avons pas pu profiter du buffet de petit déjeuner... dommage.
3 nachten verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

Bastien

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

bon séjour

très bien seul la literie n'était pas au niveau de l hôtel
2 nachten verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Mohamed

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2020

4/10 – Matig

laverge

Negatief: Comfort kamer

chambre 16

bonjour, je pense qu'avec la vue sur les toits ,une salle de bain trop petite et froide, le manque d'une bouilloire pour se faire une boisson chaude quand on rentre tard; le tarif de la chambre 16 est trop excessif, comme le petit déjeuner d'ailleurs avec des baguetines congelées et mal travaillées
2 nachten verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Marlène

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Séjour au calme

Très bon buffet de petit déjeuner avec une superbe vue sur le bras de mer . Endroit calme et reposant. La chambre est confortable avec un équipement de sdb moderne ,le seul bémol serait la moquette dans la chambre qui se fait vieillissante et qui ne va pas avec la deco actuelle.
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Thibaut

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un dépaysement à côté de chez soi
1 nacht verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019