Hostellerie de la Mer
Hotel met een koffiebar/café en een restaurant in Crozon
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hostellerie de la Mer





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, uitzicht op zee laden

Tweepersoonskamer, uitzicht op zee
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een bronwaterbad
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Suite, uitzicht op zee laden

Suite, uitzicht op zee
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een bronwaterbad
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Kamer, toegankelijk voor mindervaliden laden

Kamer, toegankelijk voor mindervaliden
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Digitale zenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

11 Quai Le Fret, Crozon, 29160
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hôtel l'escale marine
Hôtel l'escale marine
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.2 van 10, Fantastisch, 62 beoordelingen
De prijs is € 160
inclusief belastingen en toeslagen
25 jul - 26 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 0.97 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer EUR 12.5 voor volwassenen en EUR 8.5 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 15 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor extra bed: EUR 15.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hostellerie Mer Hotel Crozon
Hostellerie Mer Hotel
Hostellerie Mer Crozon
Hostellerie Mer
Hostellerie de la Mer Hotel
Hostellerie de la Mer Crozon
Hostellerie de la Mer Hotel Crozon
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hostellerie de la Mer
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
OLIVIER
Reisde met familie
13 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
OLIVIER
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Nicolas
18 feb 2025
Nicolas
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Nicolas
Zakenreiziger
7 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nicolas
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Mélanie
13 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mélanie
1 nacht verbleven in februari 2023
6/10 – Redelijk
Pierre
22 aug 2022
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Pierre
2 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Robert
25 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Robert
1 nacht verbleven in april 2022
4/10 – Matig
Annie avignon
Reisde met familie
2 mrt 2022
Negatief: Comfort kamer
Annie avignon
2 nachten verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
Jean Michel
Zakenreiziger
3 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TRES SATISFAIT
Jean Michel
1 nacht verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
Frédéric
7 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Frédéric
1 nacht verbleven in november 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
14 sep 2021
Positief: Netheid
Pas mal
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
philippe
11 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reposant


philippe
1 nacht verbleven in september 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
25 jul 2021
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
A Eviter
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Valérie
25 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Valérie
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
AMANDINE
3 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
AMANDINE
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
séjour satisfaisant
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2020
4/10 – Matig
Laurent
26 jul 2020
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ne pas prendre la chambre 16, ventilation bruyante

Laurent
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Brigitte
3 jul 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon séjour au global.
Brigitte
3 nachten verbleven in juni 2020
10/10 – Uitstekend
Bastien
Zakenreiziger
22 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bon séjour
Bastien
2 nachten verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Mohamed
Zakenreiziger
21 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mohamed
1 nacht verbleven in juni 2020
4/10 – Matig
laverge
18 jun 2020
Negatief: Comfort kamer
chambre 16
laverge
2 nachten verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Marlène
Zakenreiziger
3 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour au calme
Marlène
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Thibaut
11 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thibaut
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
1 sep 2019
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Center Parcs Le Lac d'Ailette
- ibis Styles Crolles Grenoble A41
- La Clarté-House, charming rental located 1km from the Port of Ploumanac'h
- Golden Tulip Reims
- Hôtel Château Tilques
- SOWELL HOTELS Domaine de la Petite Isle
- ibis Pontorson Baie du Mont-Saint-Michel
- Hotel Le Château Fort
- Hôtel Régina
- Hotel Le Mont Corbier
- Hôtel Le Nesk
- Hôtel de la Plage
- Lodge Hôtel Domaine De Sommedieue
- Domaine de Joinville & Spa
- Novotel Dijon Sud
- Center Parcs Les Trois Forêts
- Evancy Boulogne-sur-Mer
- Chambres 2 Caps
- Holiday Inn Dijon by IHG
- Royal Champagne Hôtel & Spa
- Hôtel ALBA
- Hôtel Château Cléry
- Green Key, Novotel Valence Sud
- Vayamundo Quillan L'Espinet
- L' Agapa Hôtel Spa
- Hôtel L'Escale
- Garden & City Mont Ventoux - Malaucène
- Le Domaine des Carriers - Chambres
- Hôtel Emeria Dinard Thalasso & Spa
- Hotel Club Le Capet