Exterieur

Beoordelingen van Hotel Crikvenica

4 out of 5
Hotel Crikvenica
Strosmayerovo setaliste 8, Crikvenica

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 16 van 36 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 15 van 36 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 36 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 36 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 36 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Paul, Margraten hotel Crikvenica

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel. Blijkbaar pas een totaalrenovatie ondergaan. De tegenvaller was echter dat het een hotel totaal zonder ziel geworden is. Alles is koud en strak gemaakt. Vooral het "restaurant" is een vreselijke miskleun geworden. Veel te veel tafels en stoelen in strakke rijen opgesteld en dusdanig kort op elkaar dat er geen doorkomen aan is wanneer de stoelen bezet zijn. Sfeer ontbreekt totaal waardoor de meeste bedrijfskantines meer sfeer hebben. Het ontbijt is vaar enkele dagen nog ok maar als je een hele vakantie hier doorbrengt zoals wij gaat het steeds meer storen dat er elke dag exact het zelfde op het buffet staat. 2 soorten kaas, twee soorten wordt en evenveel soorten ander ondefinieerbaar vleessoorten. Joghurt lijkt met melk aangelengd te zijn. Het fruit voor de joghurt is simpelweg een leeggegeten blik fruit waar niet altijd van te achterhalen is wat het eigenlijk is. Dan de koffie. Er is keuze uit twee soorten. Een keer een perlator waar doorzichtige slappe koffie in je kopje verschijnt en de tweede mogelijkheid is een koffieautomaat waar met poederkoffie gezet wordt. Het resultaat hiervan is dat er een raar drankje geproduceerd wordt dat weinig met koffie te maken heeft. De fruitsappen. Ook hier weer de keuze voor makkelijk en goedkoop. Er is keuze uit 5 verschillende sappen doe allemaal meer weghebben van gekleurd suikerwater en heel weinig van doen hebben met de beoogde juices. Tot zover het ontbijt. Het avondeten hadden we gelukkig niet bijgeboekt .
10 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Snezana

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schönen paar Tage in dem Hotel verbracht. Leckeres Frühstück, sehr nettes und zuvorkommendes Personal. Single Zimmer recht groß und geschmakvoll ausgestattet. Die Lage ist perfekt, da Strand gl. gegenüber. Die Sonnenterrasse ist empfehlenswert, mit toller Sicht auf das Meer und die Insel.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Violeta op 8 okt 2023
"Vielen Dank für Ihr Feedback zu Ihrem Aufenthalt im Hotel Crikvenica. Es wird uns eine Freude sein, Sie wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen."Hotel Crikvenica Team

6/10 – Redelijk

Adriana

Reisde met partner
Very good location Staff friendly Room and bathroom very small After an evening shower there was an unpleasant odor in the bathroom most of the night Breakfast average When booking I missed the fact that parking is an additional fee of Euro15
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Luigi Maria

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Esperienza molto positiva
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Violeta op 8 okt 2023
"Thank you for your feedback regarding your stay at Hotel Crikvenica. It will be our pleasure to welcome you again at our hotel."Hotel Crikvenica team

8/10 – Goed

Ankie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Rebecca

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Anita

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es hat wirklich alles gepasst
4 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Mark, Jackson

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everyone was very nice. Great property. Great location. Lots of options walking out the door. Dog beach a short walk away. Good time.
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Miso

1 nacht verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Marijana

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rezeption war unnfreundlich und wirkte inkompetent. Das Essen war mittelmässig bis schlecht ,Kantinenstandart . Lage des Hotels war hervorragend . Die Sauberkeit der Zimmer war gut ubd das Servicepersonal sowie das Reinigungspersonal wareb sehr freundlich und kompentent . Das Personal an der Rezeption sollte man komplett austauschen. Freundliche Grüsse Branka Galic
7 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Emina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Violeta op 25 jul 2022
We thank you for your feedback, with kind regards, Violeta - hotel Crikvenica

8/10 – Goed

Martin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
staff were friendly and efficient. the hotel is in a superb location, well kept and reasonably priced. i shall be returning
3 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Michael, Wals-Siezenheim

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr zufrieden
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Zimmer waren sehr sauber und das Personal sehr freundlich. Einzig das gut angepriesene Frühstück hätte etwas großzügiger sein können hinsichtlich auf Gemüse und Obst. Es war sonst alles in Bestens.
4 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

slaven

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jako čisto, osoblje preljubazno, uključujući i sobaricu. Sobe su male, ali ne zamjeram obzirom da je sve novo i čisto.
1 nacht verbleven in juli 2020

4/10 – Matig

Elmi, Wien

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Gebucht wurde ein Zimmer mit Meerblick. Vor Ort wurde uns erklärt, dass das nicht stimme und sie haben kein Zimmer mehr frei mit Meerblick. Der Parkplatz musste ebefalls vor Ort selber organisiert werden, da wir keinen Platz hatten. Personal war sehr unorganisiert. Eröffnung war 1 Tag vor unserer Ankuft. Frühstück/Abendessen entspricht keinem 4 Sterne Hotel. Letztes Jahr waren wir mit dem Hotel sehr zufrieden. Dieses Jahr war es leider genau das Gegenteil.
2 nachten verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schöne Lage und sehr freundliches und zuvorkommend Personal im Restaurant
3 nachten verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Adi

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Never again - customer satisfaction low priority
Pro: 1) Rooftop Terrace (there is free towels, chairs and shower, nice view) 2) Breakfast good Contra: 1) VERY slow receptionist forgot to return our IDs at early check out (5AM!). Shame on us, that we also forgot them but we forgot about this as hotel held them for 2 days while registering us in Crikvenica. We realized this near Slovenian border, and we just woke up that early to miss huge traffic jams during summer period. While driving back, we called hotel nearly 50 times in 70 minutes but no one answered. Coming back to reception they had no apologies for us for this situation. We lost 3 hours in the morning and totally tired we stuck in traffic jam (exactly what we wanted to prevent). 2) "Lunch bag" which we got because of missing our breakfast after check out was . As it is food, I cant say anything bad about it. We got 2 sandwiches, each with 2 slices of very thick bread (2,5cm each) and two kind of meat in one (salami and ham), without cheese, butter, or anything else. Not very nice for 150$/night hotel including breakfast. Apples and water okay. 3) Very uncomfortable checkin with car, as they are located at city centre street (one way, very tight, not possible 2 cars to pass) and you have to call them (with roaming costs) 5 minutes before so they prepare a parking for you. In general, car is parked by employee 2KM from hotel for 12€/night, nobody checks car before 4) Very loud street, party in front of hotel on Friday and Saturday night
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

6 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Violeta op 15 aug 2019
Thanks, Hotel crikvenica team

10/10 – Uitstekend

Håkan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Violeta op 6 jul 2019
Thank You, we appreciate! Hotel Crikvenica team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Marija

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
U centru i uz more, uživancija
Boravak u hotelu Crikvenica bio je ugodan, osoblje ljubazno i uslužno ali ne nametljivo što je meni jako važno.Sve je vrlo čisto i uredno. U blizini je gradska kavana i drugi sadržaji, šetnica uz more i dosta zelenila. Blizo je centra, jedino što je mali nedostatak parking za auto. Ali postoji ispred gradsko parkiralište pa je opet bilo u redu.
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Gordana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kurzaufenthalt
Auto wird kostenpflichtig ausserhalb parkiert. Zeit muss einberechnet werden. Lage sehr zentral. Strand sehr überfüllt im Juli. Hotel sehr gut. Sehr gut isoliert. Für zwei Übernachtungen perfekt.
2 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Angela

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location and a very good hotel
Touring Northern Croatia which is beautiful if overcrowded in July. We had the misfortune to stay in this hotel during the 2018 World Cup, the same night that Croati played England. The hotel overlooks the main night life area so it was quite loud for us even though we were on the top floor. The noise on that night though could ha e been exceptional? A very nice hotel, lovely luxurious feeling rooms and an excellent breakfast. Probably the best hotel we stayed in for our entire trip. Pity it doesn’t have a pool, but other than that really nice.
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Violeta op 9 aug 2018
We thank You for your staying at hotel Cikvenica! We hope to greeting You again. Hotel staff

10/10 – Uitstekend

Benjamin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mycket bra hotell
7 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Violeta op 9 aug 2018
Thanks! Hotel staff

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Violeta op 12 jul 2018
We thank You for Your stay at Hhotel crikvenica, Kind regards Violeta

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr gut gelegen, Strand 50m, klimatisiert
Für uns war es leider nur ein sehr kurzer Aufenthalt, da wir auf Grund gesundheitlicher Problemem bei meinem Mann den Urlaub abbrechen mußten. Hierbei hatte das Hotelteam sehr großes Verständnis, unser Wunsch wurde sofort akzeptiert. Die Rechnung für unseren Aufenthalt belief sich dann erfreulicherweise auch nur auf einen Tag anstatt der geplanten 5 Übernachtungen. Also keine Stornokosten und kein Ärger mit der Reiserücktittsversicherung. Dafür waren wir sehr dankbar und haben schon etwas entspannter die Rückreise angetreten. Nochmals vielen Dank an die Mitarbeiter der Rezeption mit denen übrigens eine sehr gute Verständigung in Deutsch möglich war. Familie Barth
5 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Violeta op 25 jun 2018
Vielen Dank für Ihre freundlichen Worte und wir hoffen, dass wir Sie wieder in unserem Hotel begrüßen können. Mfg, Hotel Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
everything is nice except the room is bit too small but understandable as its in Europe. there rooms are sea-facing but not ocean view, trees block all views to the sea even you facing it.
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van Violeta op 21 jun 2018
Thank You! Hotel crikvenica staff

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Violeta op 21 jun 2018
Thank You! Hotel crikvenica staff

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Ein super Hotel mit sehr sehr schlechtem, unqualifizierten Personal (Rezeption).
7 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Uwe

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2017

6/10 – Redelijk

3. Etage, Baden

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid
Noch in den Kinderschuhen
Im grossen und ganzen nicht schlecht. Einige kleinigkeiten welche sich für ein 4strene Hotel nicht gehören. Beim Zimmerbezug volle Abfalleimer vom Vorgast und die Putzfrau vergisst ab und an die zwischenreinigug dann auch gleich ganz. Nach Aufforderung an der Reception wird dies wahrgenommen und dann auch erledigt. Erwarte da aber einiges mehr. Meersicht vergesst es.. wenn dann nur aus der oberaten Etage! In den unteren verdecken die Bäume den kompletten Blick auf das Meer! Sehr sehr schade! Denn das Zimmer war extra mit Meerblick gebucht! Fitness.. wird wohl irgendwann mal gut wenn Geräte kommen. Raummsteht leer.
3 nachten verbleven in juli 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toppenhotell
Mycket fint och fräscht hotell. Vi kommer absolut tillbaka!
6 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dåligt blev bra
Det började dåligt. Gjorde bokningen via hotels "1 rum" med två sovrum (vilket de mena att de inte har). När vi skulle checka in så ville de ge oss två rum på olika våningar (vi tror att vi bokat två rum som har dörr mellan rummen men antagligen hade de tabbat sig och att det inte fanns ledigt på samma våning). Det sa vi blankt nej till. Visade bokningen att det står tydligt "1 rum med 2 sovrum". Då erbjöd dem oss ett annat rum. På tok för litet för oss med 2 barn. Vi ville då såklart avboka då vi inte fick vad vi hade bokat men de menade att vi ändå skulle betala. Efter att vi sagt att vi ville prata med någon chef så löste dem en svit till oss. Jättefint. Ett minus är parkering. Men lösningen är att man packar ur bilen och sen kör en person iväg och parkerar bilen 10 min bort. Kostar 10 euro per dag. Frukosten är jättegod. Hotellet är väldigt fint. Och vi blev glada över att de ordna ett bra rum åt oss.
2 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Albrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Freundlich und holperig
Tolle Lage, modernes Hotel mit frischem Design, freundliches Personal , noch teilweise holperiger Service. Hotel ist ganz neu, Parkplatzservice funktioniert noch nicht.
1 nacht verbleven in juni 2017

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mkt bra!
Mkt trevligt hotell, nära till allt! Rent och fräscht!
6 nachten verbleven in juni 2017