Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel de la Telecabine





Bij Hotel de la Telecabine zijn er de volgende voorzieningen: een gratis lokaal ontbijt, een tuin en een spelletjesruimte. Skiërs en snowboarders vermaken zich in de sneeuw bij dit hotel met toegang tot de piste en een skiopslagruimte. Geniet van een sauna om tot rust te komen. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt. Gratis wifi in de gemeenschappelijke delen en een bar zijn beschikbaar voor alle gasten.
Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Tweepersoonskamer, voor 1 persoon
Hoogtepunten
Televisie
Baby-/kinderbedden
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Een bureau
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer laden

Economy tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Televisie
Baby-/kinderbedden
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Een bureau
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een gratis babybed
Televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Een bureau
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Televisie
Baby-/kinderbedden
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Strada della Vittoria 28, Frazione Dolonne, Courmayeur, AO, 11013
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie aangerekend. Deze belasting wordt per seizoen aangepast en geldt mogelijk niet het hele jaar lang. Er gelden mogelijk ook andere uitzonderingen en kortingen. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 december t/m 30 april betaal je EUR 1.50 per persoon, per nacht (tot 7 nachten). Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 15 jaar oud.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 mei tot 15 juni betaal je EUR 0.75 per persoon, per nacht, voor maximaal 7 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 15 jaar oud.
- De stad heft de volgende belasting: van 16 juni tot 30 september, EUR 1.50 per persoon, per nacht, maximaal 7 nachten. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen jonger dan 15 jaar oud.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 oktober tot 30 november, EUR 0.75 per persoon, per nacht, maximaal 7 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen jonger dan 15 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
de la Telecabine
de la Telecabine Courmayeur
Hotel de la Telecabine
Hotel de la Telecabine Courmayeur
Hotel Telecabine
Hotel Telecabine Courmayeur
Telecabine Courmayeur
Telecabine
Hotel de la Telecabine Hotel
Hotel de la Telecabine Courmayeur
Hotel de la Telecabine Hotel Courmayeur
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel de la Telecabine
Beoordelingen
7,6
Goed
8,0/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
7 sep 2020
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
8 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
TERESA
27 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
La cordialità è di casa
TERESA
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
MARIE NOELLE
25 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Soirée étape
MARIE NOELLE
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Florent
Zakenreiziger
27 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bon rapport qualité prix
Florent
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Elina
26 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice and good breakfast
Elina
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
catherine
23 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Calme et classique
catherine
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Arnaud
28 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Arnaud
1 nacht verbleven in april 2019
2/10 – Ontzettend slecht
margaret
11 feb 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
margaret
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Discreto
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
ALEKSANDRS
27 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ALEKSANDRS
6 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Roberto
18 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Ottimo rapporto qualità prezzo
Roberto
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 okt 2018
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Martina
1 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Martina
1 nacht verbleven in september 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
24 sep 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Thomas
5 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thomas
1 nacht verbleven in september 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
2 mrt 2018
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2018
6/10 – Redelijk
Marco
19 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Marco
1 nacht verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Struttura un po' datata
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
15 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service
hotel discreto



Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
Nelson
9 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bom
Nelson
3 nachten verbleven in oktober 2017
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Anna
2 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer