Binnenzwembad

Beoordelingen van URH Hotel Zen Balagares

4 out of 5
URH Hotel Zen Balagares
Avenida de los Balagares, 34, Corvera de Asturias, Asturias

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 107 van 253 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 105 van 253 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 27 van 253 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 253 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 253 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Fons

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Mooi hotel, fijne kamers. Hotel promote zichzelf met foto's van het mooie zwembad. Het zwembad maakt deel uit van een luxe spa waarvoor je €12,50 pp moet bijbetalen. Dit staat nergens vermeld. Schandalig vind ik.
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel voor breed publiek.
Mooi en modern hotel, gelegen op taxiafstand van vliegveld Asturias (20 min./€ 35). Adres is moeilijk te vinden, zelfs voor plaatselijke bewoners. 18 holes golfbaan naastgelegen.

10/10 – Uitstekend

Tayla

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly staff throughout the hotel.
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Kevin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quiet hotel with parking,
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Rut maria

1 nacht verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Rodrigo

1 nacht verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Jonas

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Maria Eugenia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Zaida

2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Candela

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Dpto. Atención al Cliente URH Zen Balagares op 24 jan 2024
Estimada Candela,muchas gracias por su valoración, esperamos volver a verla en nuestro hotel.Un cordial saludo

8/10 – Goed

Jose Alberto

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Filippo

Positief: Netheid, personeel en service
Ottima
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

LourdesCarcedo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo muy bien, solo le pondría un pero: la cena del hotel bastante floja, más bien mala para ser Asturias y un hotel así.
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Ruben

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen
Hotel tranquilo
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

juan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Todo lerfecto, pero la lluvia se oye nastamte en la ventana pues tiene una repisa de aluminio
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

José Ignacio

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Sonia

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Mejorar el desayuno para un 4 estrellas, justo y poco variado
2 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Marco

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Klaus

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Francisco, London

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Massive rooms. Really good and large beds. Restaurant is a must try. A really nice place to stop.
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

M. Jose

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cubre las espectativas
3 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

José Luis

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Hotel tranquilo necesitado de mantenimiento
Hotel con buenas instalaciones que va necesitando algo de mantenimiento (puerta corredera del baño caída y muy pesada que costaba mover, mando del aire acondicionado no funcionaba, todos los focos de la habitación son de tipo halógeno de alto consumo que se deberían cambiar a tipo LED,...)
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

A

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

VICTOR

3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

VICTOR

5 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Javier

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

JUAN MANUEL

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

MARIA Begoña

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El Spa y el desayuno
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Markham

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfortable room Dog friendly Excellent spa.
7 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Miguel Angel

2 nachten verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Marlene

Reisde met familie
La habitación estaba bien, pero el baño en el suelo no estaba del todo limpio y habia una ventana en el baño que daba a la habitación con una cortina translúcida que no daba nada de intimidad. En general hay una falta de mantenimiento, suelo descorchado, ventanas que no se quedan abiertas, etc El personal había un poco de todo, las de la limpieza muy agradable, recepción unos secos y otros gentiles y en restaurante una muy simpática y otra muy antipática. El hotel está lejos de todo es importante saber que necesitaras el coche para todo No he estado en el spa
5 nachten verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Rut

1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Marco

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
2 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Yolanda

10/10 – Uitstekend

Marta

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Las modernas instalaciones
Reactie van Guest Experiencia - URH Zen Balagares op 29 dec 2022
Muchas gracias por su valoración.Un saludo

8/10 – Goed

Roberto

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Aceptable estancia en hotel venido a menos.
Hotel con grandes instalaciones, capacidad de albergar múltiples actividades y eventos, sin embargo con bastantes deficiencias en el mantenimiento de los equipos y estancias, que reduce la confortabilidad del hotel.
3 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Dpto. Atención al Cliente - URH Zen Balagares op 14 dec 2022
Muchas gracias por su comentario. Esperamos volver a recibirle.Un cordial saludo,

10/10 – Uitstekend

Laura

1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Miguel Fernando

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo muy bien
2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Dpto. Atención al Cliente URH Zen Balagares op 14 nov 2022
Muchas gracias por su comentario. Estaremos encantados de volver a recibirle.

6/10 – Redelijk

Viorica

10/10 – Uitstekend

Natalia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me gusto lo moderno que está. No he encontrado deficiencias
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Dpto. Atención al cliente op 21 nov 2022
Estimada Natalia,muchas gracias por su comentario. Esperamos poder recibirla en otra ocasión.Un cordial saludo

8/10 – Goed

Conchi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
La comida de la cafetería y personal, estupendos. La habitación regular.
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Dpto. Atención al cliente op 21 nov 2022
Estimada Conchi,gracias por sus comentarios. Un saludo

10/10 – Uitstekend

Alejandro

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Dpto. Atención al cliente op 21 nov 2022
Estimado Alejandro,gracias por su valoración.

10/10 – Uitstekend

Edel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Dpto. Atención al cliente op 21 nov 2022
Muchas gracias por su valoración.Un saludo,

10/10 – Uitstekend

Laura

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
En general nos gustó mucho el hotel, sus instalaciones, habitación muy amplia, spa. Lo único que decir es que en la habitación hacía mucho calor y el aire salía caliente, estuvimos casi todo el día con la ventana abierta porque era un poco agobiante. Por lo demás todo perfecto.
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Dpto. Atención al cliente op 21 nov 2022
Estimada Laura,lamentamos que hay tenido problemas con la climatización de la habitación.Esperamos poder recibirla de nuevo.Un saludo,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Dpto. Atención al cliente op 21 nov 2022
Muchas gracias por su valoración.

8/10 – Goed

Raquel

2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Dpto. Atención al cliente op 21 nov 2022
Muchas gracias por su valoración.

10/10 – Uitstekend

Alberto

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nada en especial
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

JUANA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022