Radisson Hotel Colombo
Hotel met 2 restaurants, in de buurt van Lanka Hospital
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Radisson Hotel Colombo





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 78
inclusief belastingen en toeslagen
18 aug - 19 aug
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Suite laden

Suite
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Een eettafel
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Alle foto's voor Premium kamer laden

Premium kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Alle foto's voor Premium kamer laden

Premium kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

No. 36-38, Clifford Place, Colombo, Colombo, 00400
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Mandarina Colombo
Mandarina Colombo
- Zwembad
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.6 van 10, Uitstekend, 1.000 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Toeslag voor galadiner op kerstavond (24 december) per volwassene: USD 36
- Kindertarief voor galadiner op kerstavond (24 december): USD 18 (voor kinderen van 6 tot 11 jaar oud)
- Toeslag voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december) per volwassene: USD 36
- Kindertarief voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december): USD 18 (voor kinderen van 6 tot 11 jaar oud)
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer USD 11 voor volwassenen en USD 5.5 voor kinderen
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: USD 20.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Deze accommodatie maakt gebruik van milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Safety Protocol (Radisson) hanteert.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Radisson Hotel Colombo
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,0/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
21 dec 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Michael
16 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern hotel met alle benodigde faciliteiten!

Michael
6/10 – Redelijk
Paulinus, Dronten
23 feb 2016
Negatief: Personeel en service
Dieven/ thiefs
Paulinus
6/10 – Redelijk
Reiziger, N
14 dec 2015
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Matig hotel ver van centrum
Reiziger
8/10 – Goed
Hemanga
Reisde met partner
17 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hemanga
3 nachten verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
ALI
12 jul 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, voorzieningen
ALI
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jonathan
29 mei 2025
Jonathan
10 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Bharath
14 mei 2025
Bharath
1 nacht verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Kedar
7 mei 2025
Kedar
6 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Manish
Zakenreiziger
2 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Manish
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Taufiq
25 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Taufiq
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Ratneswaran
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ratneswaran
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Neil
Reisde met familie
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Neil
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Takeshi
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
良い景色の綺麗なホテルですが、若干残念でした
Takeshi
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
ALI, MALE
Reisde met partner
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ALI
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Sylvie
13 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxe et calme
Sylvie
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Sylvie
12 mrt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien belle prestation
Sylvie
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Current Location
Reisde met familie
4 mrt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Current Location
2 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
ISHRAT
3 mrt 2025
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
ISHRAT
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Michele
3 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top notch
Michele
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Jouni
Reisde met een groep
21 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jouni
10/10 – Uitstekend
Anthony
Reisde met een groep
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anthony
7 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Juliana
10 feb 2025
Juliana
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Harish
Reisde met partner
22 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Harish
5 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Huzaima
21 jan 2025
Huzaima
1 nacht verbleven in januari 2025
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Pakketten
Vakantiehuizen