Deluxe tweepersoonskamer (Domblick) | Uitzicht op de stad

Beoordelingen van Wyndham Köln

4 out of 5
Wyndham Köln
Breslauer Platz 2, Cologne, NW

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 316 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 430 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 181 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 51 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 26 van 1004 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Carian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Goed hotel alleen jammer dat de bar niet open is in de avond
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Bettina Alberts, Cluster General Manager op 11 dec 2023
Beste Carian,Bedankt voor uw feedback.Het doet ons deugd te horen dat u de netheid van uw kamer en onze service waardeerde. We zijn blij dat u tevreden was met de voorzieningen in uw kamer. We betreuren het echter dat u het gemis van een bar in de avond heeft ervaren. Zoals u wellicht heeft opgemerkt, bieden wij inderdaad geen barfaciliteiten, maar we hebben wel een koelkast met drankjes en kleine snacks beschikbaar bij de receptie voor onze gasten.Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,Bettina Alberts, Cluster General Manager

10/10 – Uitstekend

j&f

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Bettina Alberts, Cluster General Manager op 6 nov 2023
Dear J&f, Thank you for reviewing your recent stay at our hotel.We are delighted to hear that you enjoyed your stay.We will be happy to welcome you back in the future. Best wishes,Bettina Alberts, Cluster General Manager

8/10 – Goed

Bram

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Locatie prima. Gebouw en interieur gedateerd, kleine kamer, losse wc bril.
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van S.Luplow op 18 mrt 2023
Dear Bram,Thank you a lot for your great feedback! We are glad you liked the location and the hotel. It would be a pleasure to welcome you back again.Kind regardsSebastian LuplowGuest Service

8/10 – Goed

Frans

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Prima
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

bea

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Goed hotel ligt mooi centraal je hoeft de auto niet te gebruiken
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van S.Luplow op 14 jan 2022
Dear Bea, Thank you for your visit and your very good rating. We are pleased that you enjoyed your stay with us and would be very happy if you visit us again. Kind regards Sebastian Luplow Guest Service

6/10 – Redelijk

Yvonne

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bij aankomst kregen we in eerste instantie een kleinere kamer dan we geboekt hadden. We hadden een kamer met balkon en op de bijbehorende foto stonden er stoelen en een tafel op het balkon. De kamer die we uiteindelijk kregen had wel een balkon, maar zonder stoelen/tafel. Het balkon was daar ook te klein voor. De receptionist was niet bijster vriendelijk en wist ons te vertellen dat die balkons alleen voor kamers op de 10e verdieping waren en dat we die niet hadden geboekt.
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van S.Luplow op 29 dec 2021
Dear Yvonne, Thank you for your stay with us and thank you for your feedback. We are sorry to read, that we were not able to meet your expectaions and you was not satisfied with your stay. We aplogize for this and hope to get another chance to persuade you with our service. We are looking forward to welcoming you back. Kind regards Sebastian Luplow Guest Service

10/10 – Uitstekend

Ruben

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Precies de kamer zoals er op de foto staat en geen last van lawaai want het hotel ligt vlak aan het station.
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van S.Luplow op 21 dec 2021
Dear Ruben, Thank you a lot for your great feedback! We are glad you liked the room and the hotel. It would be a pleasure to welcome you back again. Kind regards Sebastian Luplow Guest Service

8/10 – Goed

Philip

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pico bello
Hotel heel centraal. Vlakbij dom en treinstation. Heel proper, geluidsdicht. (Vlakbij treinstation, maar geen last van gehad) heel lekker ontbijt. Vriendelijk personeel. Niks op aan te merken. Ik keer zeker terug.
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van S.Luplow op 17 dec 2021
Dear Philip, Thank you very much for your great feedback. We are glad you liked our hotel and the room. We hope you will have the opportunity to visit us again. Kind regards S.Luplow Guest Service

8/10 – Goed

Attila

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecte locatie
Direct naast het centraal station. Deluxe kamer is wat kleiner dan verwacht (geen aparte zitkamer, heel klein balkon zonder stoelen) maar zeer schoon. Kwaliteit van het bed is gemiddeld, personeel zeer vriendelijk en de kamer was goed onderhouden.
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van S.Luplow op 16 nov 2021
Dear Attila, Thank you a lot for your feedback! We are glad you liked our hotel and our staff could help you. It would be a pleasure to welcome you back again. Kind regards Guest Service

10/10 – Uitstekend

Ramon

1 nacht verbleven in september 2021

4/10 – Matig

iwa

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was goed. behalve de badkamer en de douch
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van S.Luplow op 26 okt 2020
Dear iwa, Thank you for your stay with us and thank you for your feedback. We are sorry to read, that we were not able to meet your expectaions and you was not satisfied with your stay. We aplogize for this and hope to get another chance to persuade you with our service. We are looking forward to welcoming you back. Kind regards Guest Service

8/10 – Goed

Floris

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Michèle Berger op 11 feb 2020
Sehr geehrter Floris, vielen Dank für Ihre Bewertung. Es freut uns, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt in unserem Haus zufrieden waren. Gerne begrüßen wir Sie bei Ihrem nächsten Besuch in Köln wieder! Mit freundlichen Grüßen

10/10 – Uitstekend

Willy

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Michèle Berger op 20 jan 2020
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für Ihre überaus positive Bewertung! Wir freuen uns, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben und würden uns freuen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße

10/10 – Uitstekend

Johan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Michèle Berger op 28 jan 2020
Sehr geehrter Johan, vielen Dank für Ihre duchweg positive Bewertung. Ich freue mich, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben und Sie Ihren Aufenthalt genossen haben. Gerne begrüßen wir Sie bald wieder bei uns. Mit freundlichen Grüßen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Wyndham Köln is in a fantastic place in the city! Everything is accessible by foot and you're just a minute away from the train station. The staff is friendly and speaks English very well.
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Wyndham op 31 aug 2019
Dear Guest, thank you for your stay with us and thank you for this wonderful feedback. We are glad, that you enjoyed your stay with us so much and we are looking forward to welcoming you back in Cologne soon. Kind regards Your Guest Service Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Wyndham op 28 aug 2019
Dear Guest, thank you for your stay with us and thank you for your rating. We are looking forward to welcoming you back in Cologne. Kind regards Your Guest Service Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Wyndham Köln op 28 aug 2019
Dear Guest, thank you for your stay with us and thank you for your rating. We are looking forward to welcoming you back in Cologne. Kind regards Your Guest Servce Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Prima hotel, helaas geen koelkast op kamer. Wasbak was gescheurd.
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Wyndham op 16 jan 2019
Geachte gast, Bedankt voor uw bezoek en bedankt voor uw beoordeling. We kijken er naar uit om je binnenkort te zien. Met vriendelijke groet Uw gastenservice-team

10/10 – Uitstekend

Peter, Almere

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijf
Prima hotel met uitzicht op het station en de Dom van Keulen. Vriendelijke incheck en prima kamer. Netjes en schoon.
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Wyndham op 17 dec 2018
Geachte Peter, Bedankt voor uw bezoek en bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij dat je een aangenaam verblijf bij ons hebt gehad en hopen snel weer terug te komen. Met vriendelijke groet Uw gastenservice-team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel voor de zakelijke eenvoudige klant simpel maar goed ontbijt
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Wyndham op 17 dec 2018
Geachte gast, Bedankt voor uw bezoek en bedankt voor uw beoordeling. We zouden blij zijn als je terugkomt om ons te bezoeken. Met vriendelijke groet Uw gastenservice-team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ultiem dicht bij het treinstation, als je er aan de goede kant uitgaat (niet aan de kant van de Dom).
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Alexandra op 28 nov 2018
Geachte gast, Bedankt voor uw bezoek en bedankt voor uw beoordeling. We kijken ernaar uit u binnenkort als gast bij ons te verwelkomen. Met vriendelijke groet Uw gastenservice-team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niks bijzonder omdat ik heb gebeld om te zeg dat mijn broer is hospital maar hum wil niet help dus
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van Alexandra op 16 mei 2018
Geachte gast, Bedankt voor je waardering. We zouden blij zijn als je ons opnieuw bezoekt. Met vriendelijke groet Uw gastenservice-team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kamer is prima voor een zakelijke overnachting, ontbijt is qua prijs aan de hoge kant in verhouding tot het aanbod van het ontbijtbuffet.
Reactie van Alexandra op 10 mei 2018
Geachte gast, Bedankt voor uw bezoek en bedankt voor uw beoordeling. We zouden blij zijn als we je binnenkort als gast bij ons zouden mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet Uw gastenservice-team

10/10 – Uitstekend

Hans

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekende locatie!
Prima locatie, net hotel, alleen de badkamer is wat klein.
Reactie van Alexandra op 4 mei 2018
Geachte gast, Bedankt voor uw bezoek en bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij dat je een aangenaam verblijf bij ons hebt gehad en we hopen dat je snel weer terug zult komen. Met vriendelijke groet Uw gastenservice-team

10/10 – Uitstekend

Nichola

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2017
Reactie van Alexandra op 2 okt 2017
Dear Nichola, thank you for your great rating. We would be glad to welcome you back in Cologne. Kind regards Your Guest Service Team

10/10 – Uitstekend

Erik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great suite!
Always hard to give a fair judgment for the very very few cases one pays for a normal room but gets the suite for free (due to overbooking or whatever reason). The 10th floor penthouse 1002 suite _is_ great, not only in views but also the spaciousness, bed, TV (plenty of English news channels), artificial woodfireplace, bathroom with 'double' bath and separate shower. Maintenance shows sometimes a bit decay, and it takes ages before the taps give hot water but possibly caused by being on top floor. Can't judge on breakfast as we ordered none; location with station at the doorstep allows very easy eating out. So for the price we paid, the suite and the hotel are supercalifragilisticexpialidocious!
Reactie van Alexandra op 5 apr 2017
Dear Erik, thank you for your stay with us and thank you for your great feedback. We are glad, that we made your stay "supercalifragilisticexpialidocious" with the suite upgrade. We hope you enjoyed your time in Cologne and we are looking forward to welcome you back soon. Kind regards Your Guest Service Team

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goede ligging, slechte staat en personeel
De ligging is ideaal. Direct gelegen aan het centraal station en het centrum. Geen eigen parkeergelegenheid maar in de directe omgeving is een openbare parking beschikbaar. Het personeel is echter ongastvrij en gehaast. Geen warm welkom. De staat van de kamer is, zeker voor het bedrag in slechte staat. Veel zaken defect en roestig. Al met al het geld niet waard.
Reactie van Alexandra op 16 jan 2017
Beste gast, Bedankt voor uw bezoek bij ons wij danken u voor uw beoordeling. We zijn erg jammer dat je tevreden bent met alles en excuses niet. We zouden blij zijn als je komt ons bezoeken nog maar eens. Met vriendelijke groet Uw Guest Service Team

8/10 – Goed

Leo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
kort bij centrum
zeer kort bij het centrum van Keulen, vriendelijk personeel, goed ontbijt
Reactie van General Manager op 13 jan 2017
Beste gast, Dank u voor uw verblijf bij ons en danken u voor uw beoordeling. We zouden blij zijn als je komt ons bezoeken binnenkort weer. Met vriendelijke groet Uw Guest Service Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
-
We hadden een goed verblijf en de kamers waren naast elkaar
Reactie van General Manager op 31 aug 2016
Thank you for your feedback.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Prima kwaliteit-prijsverhouding voor 1 a 2 nachten
Prima verblijf, kamer was netjes voor de prijs die we betaald hebben. Ontvangst was voldoende, geen mooie hal of incheckbalie (plafon lag open). Maar goed om te overnachten, verder geen tijd in het hotel besteed.
Reactie van Alexandra op 27 jul 2016
Beste gast, hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn verheugd dat u had een aangenaam verblijf bij ons en hopen dat u kom ons bezoeken binnenkort. groeten Uw Guest Service Team

10/10 – Uitstekend

Nancy, vernon

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thus clise to the train staion very convenient
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

ETIENNE, Cherbourg

Bien placé
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Claudio Kornak, Operations Manager op 21 mei 2024
Cher Monsieur,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de rédiger ce commentaire.Merci de souligner notre emplacement parfait.Nous espérons vous compter de nouveau parmi nous.Claudio Kornak, Operations Manager

10/10 – Uitstekend

Gia Linh

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tolle Lage, das Hotel befindet sich direkt neben dem Hauptbahnhof! Check in war problemlos, das Personal ist super freundlich und aufmerksam! Wir buchen gern wieder, wenn wir mal wieder in Köln sind :)
2 nachten verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Tarek

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Einrichtung, Sauberkeit nur zum Bereuen. Lage ist super
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Claudio Kornak, Operations Manager op 15 mei 2024
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für das Feedback.Es freut uns zu lesen, dass Sie den Service unseres Teams als positiv empfunden haben.Dennoch bedauern wir zutiefst, dass der Zustand des Hotels und die Sauberkeit Ihres Zimmers nicht Ihren Erwartungen entsprochen haben. Wir sind stets bestrebt, ein ansprechendes Umfeld zu schaffen und nehmen Ihre Anmerkungen ernst. Bezüglich der Zimmerausstattung möchten wir betonen, dass wir moderne Annehmlichkeiten bieten, um den Aufenthalt unserer Gäste so angenehm wie möglich zu gestalten.Wir schätzen Ihr Lob unserer Mitarbeiter sehr und sehen es als Ansporn, unseren Service weiter zu verbessern.Wir würden uns freuen, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Claudio Kornak, Operations Manager

8/10 – Goed

MAN KEE

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
非常好,員工有禮貌和樂於幫助,房間衛生清潔,而且配備兩枝樽裝水,有茶包和咖啡包,大堂還有水果和點心給客人!酒店出入都要用上房卡,避免閒雜人等出入,非常之好!
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Claudio Kornak, Operations Manager op 6 mei 2024
Dear Guest, Thank you for this great review.We are delighted you had a pleasant experience and appreciated our team members who strive to ensure you have the best experience possible.We look forward to welcoming you back soon. Kind regards,Claudio Kornak, Operations Manager

8/10 – Goed

Oscar

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Gut
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Bettina Alberts, Cluster General Manager op 24 apr 2024
Sehr geehrter Herr, wir bedanken uns für Ihre Bewertung.Wir freuen uns sehr, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt bei uns und unserem Service zufrieden waren.Schön wäre es wenn wir Sie in der Zukunft nochmal begrüssen dürfen, mit freundlichen Grüßen.Bettina Alberts, Cluster General Manager

4/10 – Matig

Robert

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The walls and carpet were very dirty. I felt I needed to wear shoes in my room all the time.
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Bettina Alberts, Cluster General Manager op 22 apr 2024
Dear Sir, Thank you for taking the time to share your review.While we are pleased to know that our service met your expectations, we are concerned regarding your remarks about the room's cleanliness and amenities. We pride ourselves on maintaining the highest standards of cleanliness and comfort, which is reflected in our daily housekeeping service. However, we regret any discomfort you experienced.It is also disheartening to hear your comments on the hotel's condition. Our establishment has a history of positive guest experiences which we continuously strive to uphold. We are saddened that your experience did not reflect this.We are committed to providing a pleasant stay for all our guests and your comments are important to us. Should your travels bring you back to Cologne, we would be honored to have another opportunity to demonstrate the quality accommodations and service we are known for.We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in future. Best regards,Bettina Alberts, Cluster General Manager

6/10 – Redelijk

Stefanie, Berlin

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Der Zustand des Hotels ist nicht gut. Wände müssten gestrichen werden. Bad sah richtig anbgenutzt aus. Angetrunkene Wasserflasche im Zimmer.Handtuch mit Makeupspuren etc.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Bettina Alberts, Cluster General Manager op 22 apr 2024
Sehr geehrte Dame, wir bedanken uns für Ihre Bewertung.Es freut uns zu hören, dass Sie mit unserem Service zufrieden waren.Wir bedauern jedoch zu hören, dass der Zustand Ihres Zimmers nicht unseren üblichen Standards entsprach. Wir nehmen Ihr Feedback ernst und möchten Ihnen versichern, dass Sauberkeit und Instandhaltung in unserem Haus höchste Priorität haben. Es tut uns leid, dass Sie eine angetrunkene Wasserflasche und ein Handtuch mit Makeupspuren vorgefunden haben. Dies entspricht ganz und gar nicht unserem Anspruch an Gastlichkeit und Qualität.Trotz der angesprochenen Punkte hoffen wir, dass Sie Ihren Aufenthalt in Köln genießen konnten und die Vorzüge unserer zentralen Lage in vollen Zügen auskosten konnten.Wir würden uns sehr freuen, Sie in Zukunft wieder bei uns als Gast begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Bettina Alberts, Cluster General Manager

6/10 – Redelijk

Jorge

Reisde met een groep
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
La atención es pésima, sin embargo la ubicación es muy conveniente, pero no me volveré a hospedar ahí.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Bettina Alberts, Cluster General Manager op 15 apr 2024
Estimado Señor, Gracias por tomarse el tiempo de compartir sus preocupaciones con nosotros en esta plataforma.Nos complace saber que encontró nuestra ubicación conveniente, ya que nos esforzamos por ofrecer un acceso privilegiado a los puntos de interés de Colonia.Lamentamos sinceramente que nuestro servicio no haya cumplido con sus expectativas. Nuestro equipo está comprometido con la excelencia y su retroalimentación es crucial para nuestro mejoramiento continuo. En cuanto a las comodidades de la habitación, tomamos nota de sus impresiones y revisaremos nuestras prestaciones para garantizar la satisfacción de nuestros huéspedes.Apreciamos su reconocimiento hacia la condición de nuestro hotel y puede estar seguro de que mantenemos un compromiso constante con la calidad y el confort de nuestras instalaciones.Quedamos a su entera disposición para cuando desee volver a visitarnos. Le enviamos un saludo muy cordial,Bettina Alberts, Cluster General Manager

8/10 – Goed

Christian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Für einen Kurzurlaub übers verlängerte Wochenende ist das Hotel total ausreichend. Das Zimmer ist sehr sauber und das Reinigungspersonal ist sehr gründlich. Sehr zu empfehlen!
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Bettina Alberts, Cluster General Manager op 9 apr 2024
Sehr geehrter Herr, vielen Dank für Ihren Kommentar.Es freut uns zu hören, dass Sie die Sauberkeit unserer Zimmer hervorgehoben haben. Unsere Mitarbeiter legen großen Wert auf Detail und Reinlichkeit, um unseren Gästen ein angenehmes Umfeld zu bieten.Wir bedauern, dass Sie einige Aspekte unseres Hotels als verbesserungswürdig empfunden haben. Bitte seien Sie versichert, dass wir stets bestrebt sind, die Qualität unserer Einrichtungen und Annehmlichkeiten zu erhalten und zu verbessern.Über Ihr Lob zu unserem Service freuen wir uns besonders, da unser Personal sich stets bemüht, jedem Gast einen exzellenten Service zu bieten. Auch Ihre positive Bewertung der Zimmerausstattung ist für uns ein Ansporn, weiterhin ein hohes Niveau an Komfort und Funktionalität sicherzustellen.Wir würden uns freuen, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu können.Freundliche Grüße,Bettina Alberts, Cluster General Manager

10/10 – Uitstekend

Thomas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This was my first stay at this hotel, Will definitely be requesting this hotel Again on my next stays in Cologne. The fact it’s only 150 meters from my train platform is a huge selling point for me.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Bettina Alberts, Cluster General Manager op 4 apr 2024
Dear Sir,Thank you for taking the time to share your feedback.We are thrilled to hear that our hotel's location, just a stone's throw away from the central train station, greatly contributed to the convenience of your stay. It is rewarding to know that the cleanliness of our rooms met your expectations and that you were satisfied with the overall condition of our hotel. Our team strives to provide excellent service, and we're glad that we could make your stay enjoyable. The amenities we offer are selected to enhance our guests' comfort, and it is wonderful to hear that you appreciated them.The entire team look forward to welcoming you back for a future visit.Kind regards,Bettina Alberts, Cluster General Manager

10/10 – Uitstekend

Federico

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The best location possible. We took a late train and were very tired, we just walked out of the station, checked in and 10 minutes after our train arrived I was already in bed. Loved it.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Bettina Alberts, Cluster General Manager op 2 apr 2024
Dear Sir,Thank you for this positive review of your experience.The convenience of our location, just a stone's throw away from the central station, is something we are particularly proud of and we’re delighted it contributed to making your arrival and rest so effortless. Your comments on the cleanliness and condition of our hotel fill us with pride, as our team works tirelessly to maintain our high standards. Furthermore, it is rewarding to know that the service provided by our staff met your expectations and played a part in enhancing your stay with us.We hope that you will stay with us again many more times in the future. Best wishes,Bettina Alberts, Cluster General Manager

8/10 – Goed

Karen

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Staff was friendly, rooms clean but in need of updates. Great location, excellent access to city centre.
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Bettina Alberts, Cluster General Manager op 2 apr 2024
Dear Madam,We thank you for taking the time to provide us with your feedback.We are delighted to hear that you found our staff to be friendly and our service to be commendable. It's also a pleasure to know that the cleanliness of our rooms met your expectations. We understand that while you appreciated the prime location with easy access to the city centre, there is room for improvement in updating our hotel. Please rest assured that we are constantly seeking ways to enhance our facilities to ensure that all aspects of our guests' experiences are nothing short of excellent. Your comments about room amenities are greatly appreciated as we strive to provide a comfortable and convenient stay for our guests.We hope to welcome you back. Best wishes,Bettina Alberts, Cluster General Manager

8/10 – Goed

Thomas

Positief: Personeel en service
W
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Bettina Alberts, Cluster General Manager op 25 mrt 2024
Sehr geehrter Herr, wir bedanken uns für Ihre Bewertung.Wir freuen uns sehr, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt bei uns und unserem Service zufrieden waren.Hoffentlich hatten Sie noch eine gute Heimreise und besuchen uns auch in der Zukunft wieder.Freundliche Grüße und alles Gute,Bettina Alberts, Cluster General Manager

10/10 – Uitstekend

Fabio

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Bettina Alberts, Cluster General Manager op 19 mrt 2024
Sehr geehrter Herr, wir bedanken uns für Ihre Bewertung.Über Ihr positives Feedback freuen wir uns sehr! Ihre Zufriedenheit ist für uns, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung.Wir freuen uns schon auf Ihren nächsten Besuch.Mit freundlichen Grüßen,Bettina Alberts, Cluster General Manager

6/10 – Redelijk

Margit

Reisde met partner
Central gleich gegenüber Bahnhof ist praktisch wenn man mit der Bahn kommt und geht. Die Matratzen müssten mal erneutert werden. Viel zu weich. Gefühlt einfach durch. Der Teppichboden im Zimmer und in den Fluren war echt dreckig. Für eine Nacht ausreichend.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Bettina Alberts, Cluster General Manager op 5 mrt 2024
Sehr geehrte Dame, vielen Dank für Ihren Kommentar.Es freut uns zu hören, dass Sie unsere zentrale Lage direkt gegenüber des Bahnhofs schätzen. Dies bietet in der Tat eine praktische Anbindung für Gäste, die mit der Bahn anreisen. Wir bedauern jedoch zu hören, dass die Qualität unserer Matratzen und der Zustand des Teppichbodens nicht Ihren Erwartungen entsprochen haben. Unsere Gästezufriedenheit liegt uns sehr am Herzen, und wir legen großen Wert auf die Pflege und Sauberkeit unserer Räumlichkeiten. Ihre Rückmeldung ist für uns besonders wichtig, um unseren Standard zu überprüfen und sicherzustellen, dass alle Gäste einen angenehmen Aufenthalt erleben.Wir hoffen, Sie beim nächsten Mal gänzlich von unserem Service überzeugen zu können.Mit freundlichen Grüßen,Bettina Alberts, Cluster General Manager

10/10 – Uitstekend

Adnan

Positief: Netheid, personeel en service
Gut
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Bettina Alberts, Cluster General Manager op 29 feb 2024
Sehr geehrter Herr, wir danken Ihnen herzlich für die Bewertung Ihres Aufenthalts in unserem Hotel.Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten.Wir würden uns sehr freuen, Sie in Zukunft wieder bei uns als Gast begrüßen zu dürfen!Mit besten Grüßen,Bettina Alberts, Cluster General Manager

8/10 – Goed

anna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Bettina Alberts, Cluster General Manager op 27 feb 2024
Sehr geehrte Dame, wir bedanken uns für Ihre Bewertung.Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten.Hoffentlich besuchen Sie uns auch in der Zukunft wieder.Freundliche Grüße,Bettina Alberts, Cluster General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Jasmin

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Bettina Alberts, Cluster General Manager op 27 feb 2024
Sehr geehrte Dame, herzlichen Dank für Ihr Feedback zu unserem Hotel.Wir bedauern es sehr, dass unser Hotel Ihren Erwartungen und auch unseren eigenen Ansprüchen nicht gerecht werden konnte und entschuldigen uns vielmals, dass die Sauberkeit Ihres Zimmers nicht Ihren Vorstellungen entsprach. Schade, dass Sie sich nicht direkt bei unserer Rezeption gemeldet haben, gern hätten wir sofort eine zufriedenstellende Lösung für Sie gefunden.Wir hoffen, dass Sie Ihren Aufenthalt ansonsten genossen haben.Hoffentlich geben Sie uns in der Zukunft eine zweite Chance.Freundliche Grüße,Bettina Alberts, Cluster General Manager

6/10 – Redelijk

Marlon

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Bettina Alberts, Cluster General Manager op 26 feb 2024
Beste Meneer,We appreciëren uw beoordeling.We regret that your time with us did not meet all your expectations and would be interested in knowing what we could have improved.We hope that we can welcome you back in the future.Best wishes,Bettina Alberts, Cluster General Manager