Bar (ter plaatse)

Beoordelingen van TRYP by Wyndham Köln City Centre

4 out of 5
TRYP by Wyndham Köln City Centre
Domstr. 10-16, Cologne, NW

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 268 van 940 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 448 van 940 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 159 van 940 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 45 van 940 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 20 van 940 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Michael

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfortably located in a quiet street. Friendly helpful staff and a very good breakfast for a reasonable price. Clean and comfortable room equipped with ironing board. Good internet.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Claudio Kornak, Operations Manager op 22 jan 2024
Dear Michael,It was a pleasure to receive this kind review of your time with us.We're delighted to hear that you enjoyed the tranquility of our location and the service provided by our attentive staff. It's great to know our breakfast selection met your expectations and offered good value.We appreciate your mention of our clean and comfortable rooms, and we're glad you found the ironing facilities to your satisfaction. It is also pleasing to note that our complimentary internet service contributed positively to your stay.Please rest assured that we strive to maintain our hotel to the highest standards, and your feedback is invaluable in this continual process.We look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Claudio Kornak, Operations Manager

6/10 – Redelijk

Ante

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Het personeel bij de receptie was erg behulpzaam. De hotelkamer zag er gedateerd uit: loslatend behang, smoezelig tapijt, beschadigde wastafel en bad.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Claudio Kornak, Operations Manager op 12 jan 2024
Beste Ante,We zijn blij te horen dat ons personeel bij de receptie u uitstekend heeft kunnen helpen. Onze medewerkers streven ernaar om iedere gast een prettig verblijf te bieden.Wat betreft uw opmerkingen over de kamer, het spijt ons te horen dat deze niet volledig aan uw verwachtingen voldeed. Hoewel sommige elementen van onze inrichting een klassieke charme hebben, begrijpen we dat dit niet voor iedereen de voorkeur heeft. Wij streven ernaar om onze kamers comfortabel en goed onderhouden te houden, dus uw feedback is waardevol voor ons.Hartelijke groet,Claudio Kornak, Operations Manager

8/10 – Goed

Jacob

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Claudio Kornak, Operations Manager op 25 sep 2023
Beste Jacob,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Het was een plezier jullie te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer.Hartelijke groet,Claudio Kornak, Operations Manager

8/10 – Goed

Peter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Net hotel. Is verouderd. Vriendelijke medewerkers. Goede ligging mbt centraal station en centrum.
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van S.Luplow op 18 mrt 2023
Dear Peter,Thank you a lot for your great feedback! We are glad you liked the location and the hotel. It would be a pleasure to welcome you back again.Kind regardsSebastian LuplowGuest Service

8/10 – Goed

J.G.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor bezoek Centrum.
Wat verouderde kamer, met ligbad. Prima ontbijt. Bar was dicht. Goed gelegen achter het Centraal Station.
3 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Luca Anna Bröder op 1 jan 2023
Dear J.g. Bodar,Thank you for your feedback.Have a happy new year and hopefully see you again soon!Kind regardsLuca Anna Bröder

4/10 – Matig

Tess

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Rene

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Meubilair gedateerd. Erg vriendelijk personeel, schoon en een comfortabel bed.
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van S.Luplow op 25 okt 2022
Dear Rene,Thank you a lot for your great feedback! We are glad you liked the location and the hotel. We will be happy to pass on your compliments to our employees. We are pleased that you were able to enjoy your stay in Cologne.It would be a pleasure to welcome you back again.Kind regardsSebastian LuplowGuest Service

8/10 – Goed

Marie

2 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De sfeer was bij binnenkomst al direct prettig en we werden meteen goed geholpen. Ook kregen we een map van de stad met uitleg over de highlights.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Robin Boom op 1 mrt 2020
Beste gast, Bedankt voor uw overnachting in het TRYP by Wyndham Köln City Centre. Fijn om te horen dat de sfeer bij binnenkomst direct prettig was en u de service van onze medewerkers kon waarderen. Onze medewerkers krijgen regelmatig trainings en zijn gemotiveerd om onze gasten een fijn verblijf te bezorgen. We hopen u in de toekomst opnieuw bij ons te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Robin Boom Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een heerlijk hotel dicht bij het centrum, en bij het station. Ze hebben een heerlijk ontbijt.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Robin Boom op 13 feb 2020
Beste gast, Allereerst wil ik u bedanken voor de overnachting in ons hotel en uw feedback. Fijn om te horen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad en onze locatie dicht bij het centrum en het station positief heeft bijgedragen aan uw tijd in Keulen. Wij kijken ernaar uit om u opnieuw bij ons te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Robin Boom Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Elie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk weekendje
Badkamer kan een opfrissing gebruiken
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Robin Boom op 15 jan 2020
Beste Gast, Bedankt voor uw verblijf in het TRYP by Wyndham Köln City Centre. Het is ons bewust dat onze hotelkamers een opknapbeurt kunnen gebruiken. De renovatie staat op de planning. We hopen alsnog dat u een fijn verblijf in Keulen heeft gehad en u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Robin Boom Hotel Manager

8/10 – Goed

Marina

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
voor verbetering vatbaar
Geen parkeerplaats ondanks reservering dus 28 euro extra betaald en lang moeten wachten om te kunnen ontbijten ( onvoldoende plaats )
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Robin Boom op 17 jan 2020
Beste gast, Bedankt voor uw verblijf in het TRYP by Wyndham Köln City Centre en uw eerlijke feedback. Natuurlijk doen we er alles aan om het verblijf van onze gasten zo aangenaam mogelijk te maken, vandaar dat we uw kritiek serieus nemen en in ons team gaan bespreken. Hiermee wil ik mijn welgemeende excuses aanbieden voor de ongemakken tijdens uw verblijf. Wachttijden bij het ontbijt en een volle parkeergarage is niet onze standaard. Graag zouden we u bij de volgende overnachting in Keulen opnieuw willen begroeten om u van ons product te overtuigen. Met vriendelijke groet, Robin Boom Hotel Manager

8/10 – Goed

F.P.M.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
rima hotel
Netjes en schoon, vriendelijk personeel. Enige minpuntje: de scheerspiegel aan de muur was defect, kon niet rechtop worden gezet.Op loopafstand van het station.
4 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Robin Boom, Hotel Manager op 8 jan 2020
Beste gast, Bedankt voor uw verblijf in het TRYP by Wyndham Köln City Centre. Fijn om te horen dat het vriendelijke personeel en de schone kamer positief zijn opgevallen. Onze kamers worden voor check-in zorgvuldig gecontrolleerd. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Badkamer was erg netjes, de bedden lagen ook erg lekker en het was erg vriendelijk dat er een waaier op de kamer is geplaatst
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Tryp by Wyndham Köln op 23 aug 2019
Beste gast, Bedankt voor uw bezoek en bedankt voor uw beoordeling. We zouden blij zijn als je snel terugkomt. Met vriendelijke groeten Uw gastenservice team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel op loopafstand van het station, heel goed ontbijt.
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Tryp by Wyndham op 3 mei 2019
Geachte gast, Bedankt voor uw bezoek en bedankt voor uw beoordeling. We zouden het leuk vinden als u snel terug zou komen om ons in Keulen te bezoeken. Met vriendelijke groet Uw gastenservice-team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk vlak bij stad en station
Loop afstand van alle leuke dingens. Personeel ook goed alleen kamer was warm tijdens verblijf en er was wel ventilator
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Alexandra op 16 aug 2018
Geachte gast, Bedankt voor uw bezoek en bedankt voor uw beoordeling. We kijken er naar uit om je binnenkort te zien. Met vriendelijke groet Uw gastenservice-team

8/10 – Goed

amy, tilburg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabel vlakbij de stad.
Leuk en fijn hotel op loopafstand van de stad. Personeel was vriendelijk en spreekt Engels. Bedden liggen heerlijk.
1 nacht verbleven in december 2017
Reactie van Alexandra op 29 dec 2017
Geachte amy, bedankt voor uw bezoek en bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij dat je een aangenaam verblijf bij ons hebt gehad en zouden blij zijn als je terugkomt om ons te bezoeken. Met vriendelijke groet Uw gastenservice-team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Kleine kamer heel goed ontbijt
Erg kleine kamer voor dat geld en in het trappenhuis stonk het. Kamer wel heel netjes en het ontbijt was naar verhouding verrassend en uitgebreid voor die 10,-
1 nacht verbleven in december 2017
Beste gast, Bedankt voor uw bezoek en bedankt voor uw beoordeling. We kijken ernaar uit u binnenkort te verwelkomen. Met vriendelijke groet Je gastzorgteam

10/10 – Uitstekend

arnoud, holland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic hotel 👍
I had a fantastic stay Nice staf Fantastic room Nothing to complian 👍
1 nacht verbleven in augustus 2017
Reactie van Alexandra op 25 aug 2017
Dear Arnoud, thank you for your stay with us and thank you for your great feedback. We are glad to read, that you enjoyed your stay with us so much and we are looking forward to welcome you back soon. KInd regards Your Guest Service Team

8/10 – Goed

paul, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Close to the centre
Good location close to the city centre and cantral station nice clean easy going hotel...
2 nachten verbleven in juli 2017
Reactie van Alexandra op 25 aug 2017
Dear Paul, thank you for your feedback. We are glad, that you enjoyed your stay with us and we are looking forward to welcome you back. Kind regards Your Guest Service Team

8/10 – Goed

Huub

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2017
Dear Huub, thank you for your feedback. We are glad, that you enjoyed your stay with us and we hopefully welcome you back. Kind regards Your Guest Service Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor een bezoek aan de stad Keulen.
Prima hotel voor een bezoek aan de stad Keulen, vlakbij de oude stad gelegen. Het hotel doet wat zakelijk aan maar is prima verzorgd. Parkeren is tegen betaling. Nette kamers en goed ontbijt.
Reactie van Alexandra op 4 mei 2017
Beste gast, hartelijk dank voor uw bezoek met ons en danken u voor uw positieve rating. We zijn blij dat je er een aangenaam verblijf bij ons en hopen dat je snel weer naar ons bezoek komen. Met vriendelijke groet Uw Guest Service Team

8/10 – Goed

Chantal, delft

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel in het centrum. Prima ontbijt en prima kamer. Hotelbar is echter geen aanrader
Reactie van Alexandra op 16 jan 2017
Beste Chantal, Dank u voor uw verblijf bij ons en danken u voor uw beoordeling. We zouden blij zijn als je terug te komen ons bezoeken. Met vriendelijke groet Uw Guest Service Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes voor overnachting goed ontbijt
Lekker dicht bij kerstmarkten
Reactie van General Manager op 16 dec 2016
Beste gast, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn verheugd dat u had een aangenaam verblijf bij ons en hopen dat u kom ons bezoeken binnenkort. Met vriendelijke groet Uw Guest Service Team

8/10 – Goed

Ronald

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gelegen in het centrum naast het station en de dom
Ideaal gelegen voor mijn doel. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Schoon en netjes en een heerlijk ontbijt met veel keus.
Reactie van General Manager op 9 okt 2016
Beste gast, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn verheugd dat u had een aangenaam verblijf bij ons en hopen dat u kom ons bezoeken binnenkort. Met vriendelijke groet Uw Guest Service Team

8/10 – Goed

Geert T.

Positief: Netheid, personeel en service
Weekendje kerstmarkt
Goede, propere maar kleine kamer, alles is voorzien. Sluiten van deuren maakt veel lawaai 's nachts. TV beschikt niet over Belgische tv-stations. Parking is betalend (19 euro/nacht) en plaatsen zijn zeer klein, zodat het voor de meeste auto's beter is een openbare parking te zoeken (21 euro/24 uur). Uitstekend ontbijtbuffet.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Eenvoudig, op loop afstand station en centrum.
Eenvoudig hotel. Duur in vergelijking met zelfde type hotels. Kamer en badkamer wat gedateerd. Veel keuze bij ontbijt, wel relatief duur. Dicht bij station en binnenstad.
Reactie van Alexandra op 20 feb 2016
Beste gast, Dank u voor uw beoordeling.

8/10 – Goed

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van Alexandra op 2 jan 2016
Dear Robert, thank you for your rating. Kind regards Your Guest Service Team

8/10 – Goed

Danny B.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goed hotel en centrale ligging
Pluspunten: - Mooi verzorgd - goedkoop - goede service - dichtbij het station en de Dom Minpunten: Bar hotel gesloten op 23.00u

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
prima
heel centraal gelegen, direkt achter het station.
Reactie van Alexandra op 2 mei 2015
Dear Guest, thank you for this rating. KInd regards Your Guest Service Team

8/10 – Goed

kitty 43

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Rustig hotel vlakbij Centraal Station
Goed gelegen bij metro en trein station. Centrum op loopafstand. Prima kamer met eigen koffie en thee zet faciliteiten en goed ontbijt.Qua prijs niet echt goedkoop.

8/10 – Goed

Petra, schiedam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel.
Prima hotel. Inrichting kamer zou wat moderner kunnen. Uitstekend qua ligging: metrohalte voor de deur en vlakbij station en de Dom. Ontbijt was prima; ruim voldoende keuze.
Reactie van Alexandra op 17 jan 2015
Geachte Petra, Dank u voor uw goede oordeel. We zijn blij dat u vertrouwd bent met ons gevoeld. Kom ons bezoeken binnenkort weer. Met vriendelijke groet Your Guest Service Team

8/10 – Goed

Hanneke, Groningen

Positief: Netheid, personeel en service
Prima hotel in centrum van Keulen
Het hotel ligt vlakbij de Dom van Keulen en op loopafstand van de winkelstraat. Parkeergelegenheid en een fantastisch ontbijt.
Reactie van Alexandra op 28 feb 2015
Dear Hanneke, thank you for your positive feedback. We hopefully welcome you back in the future. Kind regards Your Guest Service Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima
Goede ligging, aardig personeel, prima ontbijt. Zeer ruime kamer
Reactie van Alexandra op 14 feb 2015
Dear Guest, thank you for your good rating. We hope to welcome you back in Cologne. Kind regards Your Guest Service Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima hotel, goed ontbijt, goede ligging tov Station

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Grand City Hotel; dicht bij de Keulse Dom
Het Grand City Hotel Köln Zentrum, ligt dicht bij de Keulse dom en de oude binnenstad. Prima hotel met goed verzorgd ontbijt. Enige minpunt van het hotel is, dat bij warm weer ook de temperatuur op de kamers oploopt. Er is geen airconditioning aanwezig.

4/10 – Matig

PaulJ, Amsterdam, Nederland.

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geen 4* waard
Beetje teleurstellend hoten en zeker geen 4*. Kamers zijn klein, lelijk en oubollig ingericht. Geen airco! Geen mooi badkamer. Wij sliepen er alleen tussen de feesten door, dus verder niks mis mee. Maar het Hotel ligt in een buurt waar erg veel Hotels zitten. Deze zijn net zo duur en veel mooier/beter. Niks mis met het hotel, maar geen 4*!!! Iets verderop zit Hotel Santo, veel betere keuze. Volgend jaar nemen we dit hotel niet meer.

6/10 – Redelijk

S, Nijmegen

Positief: Netheid
eenvoudig
Een eenvoudig hotel. Prima bedden. Het was warm en er was alleen een staande ventilator. Dat is niet meer van deze tijd.

6/10 – Redelijk

Nattawat

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Location is good, near the station, but cleanliness has to be improved. Boiling pot is dirty inside.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Claudio Kornak, Operations Manager op 2 apr 2024
Dear Nattawat,Thank you for taking the time to review your stay with us.We are delighted to hear that you found our location to be convenient for your needs, being close to the station and the heart of Cologne's vibrant city centre. However, we regret to hear about your experience with the cleanliness in your room, particularly the boiling pot. We take pride in our high standards of cleanliness and will look into this matter attentively to ensure it remains an isolated issue. Furthermore, we appreciate your comments on the room amenities and hope they provided comfort during your stay.We hope to welcome you back.Best wishes,Claudio Kornak, Operations Manager

10/10 – Uitstekend

Patrick

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel ist sauber. Die Lage ist sehr zentral am Kölner Hauptbahnhof gelegen.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Claudio Kornak, Operations Manager op 2 apr 2024
Sehr geehrter Patrick,vielen Dank für Ihren positiven Kommentar!Es freut uns sehr zu hören, dass Sie die Sauberkeit unseres Hauses sowie die zentrale Lage in der Nähe des Kölner Hauptbahnhofs positiv hervorheben. Ihr Lob ist eine wertvolle Bestätigung für das gesamte Team des TRYP by Wyndham Köln City Centre, das stets bemüht ist, unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu bereiten. Ebenso danken wir Ihnen für Ihr positives Feedback zu unserem Service, welches wir mit Freude zur Kenntnis nehmen.Wir würden uns freuen, Sie in Zukunft wieder bei uns zu begrüßen.Claudio Kornak, Operations Manager

10/10 – Uitstekend

ana maria

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Claudio Kornak, Operations Manager op 2 apr 2024
Dear Ana Maria,Thank you for this great feedback about your recent stay.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.We look forward to welcoming you back for another excellent experience with us. Kind regards,Claudio Kornak, Operations Manager

10/10 – Uitstekend

Ingrid

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good value for the money. Centrally located, nice and clean, fine breakfast.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Claudio Kornak, Operations Manager op 19 mrt 2024
Dear Ingrid,It was a pleasure to receive this great review.We are delighted to hear that you found our hotel to be of good value and enjoyed our central location, as well as the cleanliness of our rooms. It is also gratifying to know that our breakfast selection met your expectations. While we strive to provide all necessary amenities, we apologize if any aspects did not meet your needs. We’re constantly working to make every stay memorable and appreciate your feedback.It would be a pleasure to welcome you back. Best wishes,Claudio Kornak, Operations Manager

6/10 – Redelijk

Mytch

Negatief: Voorzieningen
Was fine, but nothing more than that. Had no hand soap, body soap, shampoo, but did have empty bottles of those items. Oh, and a small bottle of conditioner, and that was it. At least I left with soft hair! Very dated property, which would be fine were it not for the price being what it was. Value by that measure is not great, you can get A LOT more for just a few more euro. Not the worst, but I won’t be staying here again.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Claudio Kornak, Operations Manager op 11 mrt 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your review.We are sorry to hear that your time with us did not exceed your expectations.While we would like to believe that we offer all the necessary modern amenities, we have noted your feedback. We understand that from time to time things do need to be replaced and refurbished and so do carry out maintenance works whenever necessary.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future. Sincerely,Claudio Kornak, Operations Manager

10/10 – Uitstekend

Olha

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Claudio Kornak, Operations Manager op 19 feb 2024
Dear Olha,It was a pleasure to receive this great review.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.We all look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Claudio Kornak, Operations Manager

8/10 – Goed

Thomas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Grundsätzlich war ich zufrieden mit meinem Aufenthalt, die Zimmer bräuchten vielleicht mal ne Renovierung. Das Frühstück war für mich vollkommen ausreichend. Sauberkeit top und das Personal auch äußerst freundlich und die Lage natürlich auch 3 Minuten zum Hauptbahnhof. Top
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Claudio Kornak, Operations Manager op 19 feb 2024
Lieber Thomas,vielen Dank für Ihr Feedback!Es freut uns sehr zu hören, dass Sie die Sauberkeit unserer Einrichtung und die Freundlichkeit unseres Personals schätzen. Ebenso bedanken wir uns für Ihre positive Bewertung unserer zentralen Lage, nur wenige Minuten vom Kölner Hauptbahnhof entfernt, was unseren Gästen eine ausgezeichnete Anbindung ermöglicht.Leider entsprach der Zustand Ihres Zimmers nicht vollständig Ihren Erwartungen. Wir nehmen Ihr Feedback ernst und möchten darauf hinweisen, dass unser Haus regelmäßig gewartet und gepflegt wird, um unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu gewährleisten. Ihr Hinweis hilft uns dabei, unseren Service kontinuierlich zu verbessern.Wir sind erfreut, dass Sie unser Frühstücksangebot als vollkommen ausreichend empfunden haben und hoffen, dass es einen guten Start in den Tag ermöglichte.Freundliche Grüße,Claudio Kornak, Operations Manager

8/10 – Goed

Petra

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Man merkt das das Hotel schon einige Jahre auf den Buckel hat,ebenso die Zimmer, es wird sich aber sehr viel Mühe gegeben es den Gästen so angenehm wie möglich zu machen.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Claudio Kornak, Operations Manager op 19 feb 2024
Liebe Petra,danke für Ihre Bewertung.Wir freuen uns zu hören, dass Sie den Service und die Sauberkeit unseres Hauses schätzen. Unsere Mitarbeiter geben täglich ihr Bestes, um unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu ermöglichen. Wir nehmen zur Kenntnis, dass Sie die Zimmer als in die Jahre gekommen empfinden. Obwohl unser Hotel eine gewisse Geschichte hat, legen wir großen Wert auf die Instandhaltung unserer Einrichtungen und arbeiten kontinuierlich daran, unseren Gästen Komfort und Qualität zu bieten.Hoffentlich sehen wir uns auch in der Zukunft wieder bei uns.Freundliche Grüße und alles Gute,Claudio Kornak, Operations Manager

10/10 – Uitstekend

Marco

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hjhy
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Claudio Kornak, Operations Manager op 29 jan 2024
Sehr geehrter Marco,vielen Dank für Ihren netten Kommentar zu unserem Hotel.Es freut uns sehr, dass Sie die Sauberkeit unseres Hauses und den Zustand des Hotels mit 100% bewertet haben, sowie unseren Service. Jedes positive Feedback ist eine Bestätigung für unser Team und motiviert uns, unseren hohen Standard zu halten. Wir hoffen, dass Sie auch unsere zentrale Lage in der Nähe des Kölner Doms und die Annehmlichkeiten wie unsere Sauna auf der 5. Etage genossen haben.Wir würden uns freuen, Sie erneut bei uns begrüßen zu dürfen, um Ihnen einen rundum zufriedenstellenden Aufenthalt zu ermöglichen. Mit freundlichen Grüßen.Claudio Kornak, Operations Manager

10/10 – Uitstekend

Gaby

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very near from they train station, very good service from the staff. Clean rojos. Modest rooms, Nice clean bathroom
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Claudio Kornak, Operations Manager op 22 jan 2024
Dear Gaby,Thank you for taking the time to let us know your opinion of your recent stay.We're delighted to hear that our proximity to the train station added convenience to your stay and that our team's service met your expectations. It is also gratifying to know that you found your room and bathroom to be clean and satisfactory. Our housekeeping team takes great pride in maintaining the cleanliness of our rooms, and we're thrilled that this was reflected during your visit.We hope that you will return on another occasion. Best wishes,Claudio Kornak, Operations Manager

6/10 – Redelijk

Kuo Pin

4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Claudio Kornak, Operations Manager op 22 jan 2024
Dear Kuo,Thanks for taking the time to share your experience at our hotel.We regret that your time with us did not meet all your expectations and would be interested in knowing what we could have improved.The whole team hopes to welcome you back.With very best wishes,Claudio Kornak, Operations Manager

6/10 – Redelijk

Anke

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Claudio Kornak, Operations Manager op 2 feb 2024
Sehr geehrte Anke,vielen Dank für das Feedback zu unserem Hotel.Wir bedauern zu lesen, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns nicht vollständig geniessen konnten und wir möchten uns für eventuelle Unannehmlichkeiten entschuldigen.Hoffentlich hatten Sie noch eine schöne Heimreise und besuchen uns auch in der Zukunft wieder.Freundliche GrüßeClaudio Kornak, Operations Manager