GTV Hotel & Service Apartment
Hotel met 2 restaurants en een volledig uitgeruste spa in Cikarang
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor GTV Hotel & Service Apartment





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 29
inclusief belastingen en toeslagen
14 jul - 15 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Badjassen
Kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Badjassen
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis extra bedden
Een koelkast
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Badjassen
Standaard kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Badjassen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jalan Raya Sukamahi No. 1, Desa Sukamahi, Cikarang Pusat, Cikarang, 17530
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel AYOLA Lippo Cikarang
Hotel AYOLA Lippo Cikarang
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.2 van 10, Zeer goed, 124 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 100000 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 650000 per voertuig (enkele reis)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
GTV Hotel Service Apartment Bekasi
GTV Hotel Service Apartment Cikarang
GTV Hotel Service Apartment
GTV Service Apartment Cikarang
GTV Service Apartment
Gtv & Service Cikarang
GTV Hotel Service Apartment
GTV Hotel & Service Apartment Hotel
GTV Hotel & Service Apartment Cikarang
GTV Hotel & Service Apartment Hotel Cikarang
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over GTV Hotel & Service Apartment
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
9,0/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
18 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
WOO HYUK
11 jul 2023
WOO HYUK
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
DONGHYEON
Zakenreiziger
23 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
깨끗한 침구
DONGHYEON
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 – Goed
PCR, Earth
Zakenreiziger
25 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
PCR
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Jasper
Zakenreiziger
15 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jasper
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 dec 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Mohd Hirman
17 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mohd Hirman
3 nachten verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
kuney, indonesia
10 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
工業団地の近く
kuney
7 nachten verbleven in februari 2018
6/10 – Redelijk
hiepita, jakarta
30 jun 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
hiepita
1 nacht verbleven in juni 2017
8/10 – Goed
Tsuyoshi, Jakarta
2 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer