Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 8 van 22 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
8
Gastenscore: 8 - Goed. 9 van 22 beoordelingen" "
8 - Goed
9
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 22 beoordelingen" "
6 - Redelijk
2
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 22 beoordelingen" "
4 - Matig
2
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 22 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
1
8,6/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2/10 – Ontzettend slecht
charbel
19 apr 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I stayed there before and everything was much better back then.
charbel
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Raouf
4 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly and welcoming staff. Asked for a late checkout, they did not hesitate to say yes. Amazing breakfast. Hotel is very close to restaurants and other services. This is my second time here and will always stay here when I’m in the area.
Raouf
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van ELIE MAALOUF op 4 okt 2023
We would like to thank you Mr. Raouf for your feedback , and we will be looking forward to welcome you again .
10/10 – Uitstekend
Raouf
17 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The best service by staff - from checking in to the amazing breakfast. I would definitely stay there again.
Raouf
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van ELIE MAALOUF op 18 sep 2023
Thank you for sharing your feedback , we are looking forward to welcome you again
10/10 – Uitstekend
Emile
Reisde met familie
8 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly, Clean & Convenient
Emile
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van ELIE MAALOUF op 10 jul 2023
THANK YOU MR. EMILE WE ARE LOOKING FORWARD TO WELCOME YOU AGAIN
6/10 – Redelijk
Eduardo
12 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Dated hotel
Dated hotel. Bad wifi and no tv signal
Regular breakfast
Eduardo
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Elie Maalouf op 14 apr 2023
Dear Mr. Eduardo Good day from Massabki hotelwe thank you for sharing your feedback , regarding WIFI connection , the internet provided is from the Government , we will try to solve any issue about that .about the TV signal , maybe you used only the TV remote control without the receiver remote control looking forward to welcome you again
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
12 mrt 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel needs refurbishment and care. Too expensive for the current state it is in.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Elie op 12 mrt 2023
Dear Valued Guest We thank you for your feedback , well received .please be sure that we will make the necessary renovation in the coming few days . and we will be looking forward to welcome you again
10/10 – Uitstekend
Mohamad Saed
Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
14 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mohamad Saed
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Elie Maalouf op 14 jan 2020
Dear Mr. Saed
we are very glad that you enjoyed your stay at Massabki hotel, and we are looking forward to welcome you again in the near future
best regards
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
10 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
great Value money
Clean and spacious room
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van elie maalouf op 10 sep 2019
thank you , hope you enjoyed your stay , looking forward to welcome you again
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
8 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff is kind . The place is great. The view from our room was waw!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van elie maalouf op 9 sep 2019
Thank you for sharing your experience , we are looking forward to welcome you again
8/10 – Goed
Adele
16 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jeg opplevde veldig god service hos hotel betjeningen under oppholdet på hotellet. Det er et veldig bra hotel og reint og fint.
Adele
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van elie maalouf op 18 jun 2019
thank you for your feedback , we are looking forward to welcome you again
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van elie maalouf op 13 jun 2019
THANK YOU . LOOKING FORWARD TO WELCOME YOU AGAIN
8/10 – Goed
Paulina
10 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Paulina
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van elie maalouf op 10 jun 2019
THANK YOU , WE HOPE YOU ENJOYED YOUR STAY
10/10 – Uitstekend
Salim
11 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positively impressed by the food services and the room dimensions.
Salim
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van elie maalouf op 12 feb 2019
Dear Mr. Adib Salim
we thank you for your positive feedback , and we are looking forward to welcome you
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
27 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Las camas muy incómodas, ambas la de la tercera persona que era como una piedra de dura y tuvo que dormir en el sofá y la de matrimonio horrible forrada con un plástico que sonaba toda la noche! Las camas horribles!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van elie maalouf op 28 dec 2018
thank yo for sharing your experience , we will take into consideration and replace the mattress
8/10 – Goed
Tarek, Abu dhabi
22 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Hotel is great, staff, amenities, clean. However only the bedsheets and linens were too old and not up to the standards, though it was very clean
Tarek
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van elie maalouf op 23 nov 2018
THANK YOU MR. TAREK FOR YOUR FEEDBACK
WE ARE LOOKING FORWARD TO WELCOME YOU AGAIN . AND WE APPRECIATE YOUR COMMENT AND WE WILL TAKE ACTION REGARDING THE LINEN
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
great experience, cozy hotel, nice staff, amazing view
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van elie maalouf op 23 okt 2018
thank you for sharing your experience , we are looking forward to welcome you again
10/10 – Uitstekend
Sami, Beirut
16 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The staff were very friendly, i made a mistake by booking a twin bed room instead of a double bed one and they were kind enough to change it for me immediately . I could see that the hotel is very popular in the area 3 wedding events were happening here at the same night
Sami
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van elie maalouf op 17 sep 2018
Dear Mr. Sami Madi
Good day from Massabki hotel
we thank you for your review and please be sure that whenever we can help we will be pleased to fulfill your demands .
10/10 – Uitstekend
Georgesfarah, Baghdad
21 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent in every thing , I recommend all my friends,family and colleagues to visit and staying at Massabki hotel when they have a business trip to Lebanon.
Georgesfarah
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van elie maalouf op 25 aug 2018
WE THANK YOU FOR YOUR RECOMMENDATION , WE ARE LOOKING FORWARD TO WELCOME YOU AGAIN IN YOUR SECOND HOME
BEST REGARDS
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel clean and calm, great view of nature, and freindly people.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van elie maalouf op 18 jul 2018
thank you for your feedback .
hope to see you in the near future
8/10 – Goed
Wael
14 mei 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Wael
2 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van elie maalouf op 15 mei 2018
Thank you Mr. Wael for your feedback , we are looking forward to welcome you again at Massabki hotel
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent hôtel. Chambre en face de l'ascenseur donc bruyant. Le reste est parfait
Geverifieerde reiziger
Reactie van elie maalouf op 19 apr 2018
Dear Guest
thank you for your comment , we are looking forward to welcome you again.
will make sure to solve the noise from the elevator
4/10 – Matig
Mohamed
10 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Mixed feelings
We stayed there for New Year's eve. We arrived late from our party outside the hotel and our room was right above a "private party" at the hotel. It was 4 am and the extremely loud music was going on. I asked to change the room without any luck, then i packed my stuff and was leaving the hotel until the manager got involved and he stopped the music.
In fairness, the room was nice and clean. The brunch the next day was very tasty and generous.
Mohamed
1 nacht verbleven in december 2017
Reactie van elie maalouf op 23 jan 2018
Dear Mr. Mohamed Araji
good day from Massabki hotel
first we would like to wish you a happy new year.
second we apologize for the loud music you faced from the private party directly below your room .
and please note that your feedback is extremely appreciated and we will take into consideration for the future. and more over we are looking forward to welcome you to experience the real Massabki hotel hospitality