Hotel Parman
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Omgeving van de Haven van Chiba
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Parman





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 60
23 jul - 24 jul
Kameropties
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, niet-roken laden

Superior tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2021
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Een apart bad en aparte douche
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, roken laden

Superior tweepersoonskamer, roken
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2021
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Een apart bad en aparte douche
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken (up to 2 Guests) laden

Eenpersoonskamer, niet-roken (up to 2 Guests)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2021
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Een apart bad en aparte douche
Een bidet
Een haardroger
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, roken (up to 2 Guests) laden

Eenpersoonskamer, roken (up to 2 Guests)
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Gerenoveerd in 2021
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Een apart bad en aparte douche
Een bidet
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

26 Sakaecho, Chuo-ku, Chiba, Chiba, 260-0016
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Keisei Hotel Miramare
Keisei Hotel Miramare
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 927 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor parking in de buurt: JPY 500 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Kinderen t/m 18 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Parman Hotel
Hotel Parman Chiba
Hotel Parman Hotel Chiba
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Parman
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
7,8/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
23 mrt 2025
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
りょうたろう
16 mrt 2025
りょうたろう
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
TOMOKI
15 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TOMOKI
1 nacht verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
??
7 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
ナナミ
24 feb 2025
ナナミ
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Miwako
1 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miwako
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
MARIKO
Zakenreiziger
22 dec 2024
MARIKO
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
NAOKO
13 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
NAOKO
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
ひろみ
9 dec 2024
ひろみ
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Katsuhito
25 nov 2024
Katsuhito
1 nacht verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
みしろ
Reisde met partner
29 sep 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
みしろ
1 nacht verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Keita
Zakenreiziger
26 mei 2024
Keita
2 nachten verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
ARAI
17 mei 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
ARAI
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Riku
12 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Riku
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
tsutomu
10 mrt 2024
tsutomu
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
tsutomu
Zakenreiziger
6 mrt 2024
Positief: Netheid, comfort kamer
tsutomu
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
ヒロフミ
Reisde met familie
25 feb 2024
ヒロフミ
2 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
KATSUHIKO
18 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KATSUHIKO
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
hunk
15 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hunk
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
やすひろ
11 feb 2024
やすひろ
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
tomoki
4 feb 2024
tomoki
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
Hayate
5 nov 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hayate
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
TORU
Zakenreiziger
22 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TORU
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
マサオミ
18 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
マサオミ
2 nachten verbleven in oktober 2023