The Mains Hotel
Hotel met een 24-uurs businesscentrum en een 24-uurs receptie in Cheonan
Fotogalerie voor The Mains Hotel





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Business tweepersoonskamer laden

Business tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een donzen dekbed
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

34, Cheongsu 11-ro, Dongnam-gu, Cheonan, South Chungcheong, 31198
Over deze accommodatie
The Mains Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Shilla Stay Cheonan
Shilla Stay Cheonan
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.6 van 10, Uitstekend, 1.003 beoordelingen
De prijs is € 67
inclusief belastingen en toeslagen
14 dec - 15 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor Koreaans ontbijt: ongeveer KRW 13000 voor volwassenen en KRW 7000 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Accommodatie ook bekend onder de naam
The Mains Hotel Hotel
The Mains Hotel Cheonan
The Mains Hotel Hotel Cheonan
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over The Mains Hotel
8,8
Uitstekend
8,8
Netheid
7,4
Voorzieningen
9,0
Personeel en service
8,4
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Zakenreiziger
18 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
??
13 aug 2025
??
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
CHOUNGWON
Reisde met een groep
6 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHOUNGWON
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
seonggi
24 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
seonggi
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Woojin, Brooklyn Park
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Woojin
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Woojin, Brooklyn Park
10 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Woojin
7 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
KIM YI
Zakenreiziger
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KIM YI
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Jin Nyon
Zakenreiziger
1 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jin Nyon
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
KYOUNGSUE
Zakenreiziger
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KYOUNGSUE
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
HANIL
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HANIL
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
BYOUNGKWON
9 apr 2025
BYOUNGKWON
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Boyeon
14 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Boyeon
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
Min
10 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Min
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
myunghee
21 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
myunghee
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
JOON HYUN
20 feb 2025
JOON HYUN
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Wansub
19 jan 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Wansub
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Junghye
Zakenreiziger
14 dec 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Junghye
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Taijin
Zakenreiziger
10 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Taijin
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
JAEJOON
3 dec 2024
JAEJOON
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Donghee
Zakenreiziger
27 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Donghee
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2024








