Hôtel Alizé
Hotel met een shuttleservice van/naar de luchthaven en een bar/lounge in Chaspuzac
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hôtel Alizé





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Klassieke driepersoonskamer laden

Klassieke driepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Gratis babybed
Televisie
Een privébadkamer
Digitale zenders
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer laden

Klassieke tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Gratis babybed
Televisie
Een privébadkamer
Digitale zenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Aerodrome De Loudes, Chaspuzac, Haute-loire, 43320
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

ibis Le Puy en Velay Centre
ibis Le Puy en Velay Centre
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.4 van 10, Zeer goed, 507 beoordelingen
De prijs is € 84
inclusief belastingen en toeslagen
22 jul - 23 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 0.90 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 8 per persoon
- Toeslag voor huisdieren: EUR 5.00 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Alizé Chaspuzac
Hôtel Alizé Chaspuzac
Hôtel Alizé Hotel
Hôtel Alizé Chaspuzac
Hôtel Alizé Hotel Chaspuzac
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hôtel Alizé
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
23 jul 2017
1 nacht verbleven in juli 2017
10/10 – Uitstekend
Jean-Marc
27 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon accueil, séjour très agréable
Jean-Marc
1 nacht verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
René
1 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
René
1 nacht verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Pascale
11 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Etape
Pascale
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Pascal
8 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
séjour de rêve
Pascal
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Daniel
5 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Daniel
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
laurie
17 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un très bon séjour
laurie
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
16 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Karine
9 aug 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Karine
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
4 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 jul 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
27 jul 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Christophe
12 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christophe
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Kévin
12 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kévin
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
8 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Patrick, france
5 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Patrick
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Franck
2 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Franck
1 nacht verbleven in mei 2019
6/10 – Redelijk
manuel
14 mrt 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A Eviter
manuel
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
7 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
4 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
2 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Kiara
23 nov 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kiara
2 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 nov 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018