SLAVIERO Chapecó - Pet Friendly - Próximo a EFAPI

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt en fitnessfaciliteiten in Chapeco

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor SLAVIERO Chapecó - Pet Friendly - Próximo a EFAPI

Receptie
Familie suite | 1 slaapkamer, een minibar, een kluis op de kamer, geluiddichte muren
Terras
Dagelijks ontbijtbuffet inbegrepen
Deluxe driepersoonskamer | 1 slaapkamer, een minibar, een kluis op de kamer, geluiddichte muren

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Huisdiervriendelijk
  • Parkeren inbegrepen
  • Ontbijt inbegrepen
  • Fitnessruimte
  • Roomservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
12 van 12 kamers weergeven

Deluxe tweepersoonskamer, toegankelijk voor rolstoelgebruikers

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een minibar
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Familie driepersoonskamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een minibar
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
  • 24 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Deluxe tweepersoonskamer

8,8 van 10
Voortreffelijk
(11 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een minibar
Huisdiervriendelijk
Een kluis
  • 19 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe driepersoonskamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een minibar
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
  • 24 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Premium suite

8,0 van 10
Zeer goed
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Privébubbelbad binnen
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een minibar
Een kluis
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een minibar
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Triple Room Deluxe

  • Max. aantal: 3
  • 1 Twin Bed and 1 Double Bed

Double Room Deluxe

  • Max. aantal: 2
  • 1 Double Bed

Double Room Deluxe

  • Max. aantal: 2
  • 1 Double Bed

Triple Room Deluxe

  • Max. aantal: 3

Twin Room Deluxe

  • Max. aantal: 2

Suite Superior

  • Max. aantal: 2
  • 1 Double Bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Av. São Pedro 1780, Chapecó, SC, 89816-141

In de buurt

  • Unimed Ziekenhuis - 3 min. rijden - 2.1 km
  • Colonel Bertaso-plein - 3 min. rijden - 2.5 km
  • Condá Arena - 4 min. rijden - 3.1 km
  • Plínio Arlindo de Nes Cultuur- en Evenementencentrum - 4 min. rijden - 3.1 km
  • Stadhuis van Chapecó - 5 min. rijden - 3.5 km

Lokaal vervoer

  • Chapeco (XAP) - 23 min. rijden

Restaurants

  • ‪Celeiro Superitália - ‬3 min. rijden
  • ‪Pizzaria Quatro Queijos - ‬14 min. wandelen
  • ‪Cacau Show - ‬16 min. wandelen
  • ‪Panificadora Doce Pão - ‬13 min. wandelen
  • ‪Galpão Grill e Pizzaria - ‬3 min. rijden

Over deze accommodatie

SLAVIERO Chapecó - Pet Friendly - Próximo a EFAPI

Hotel met een chique stijl in São Cristóvão
Bij SLAVIERO Chapecó - Pet Friendly - Próximo a EFAPI zijn er de volgende voorzieningen: een gratis ontbijtbuffet, een terras en een bar. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een fitnesscentrum en een businesscentrum.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • 4 vergaderruimtes, een kluis bij de receptie en rookvrije accommodatie
  • Een 24-uurs receptie en een lift
Kamervoorzieningen
De 144 kamers bieden leuke voordelen zoals airconditioning, naast faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.

Talen

Engels, Portugees

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 06.00 uur tot 10.00 uur
  • Een bar/lounge

Dingen om te doen

  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Kluisje bij het onthaal

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 4 vergaderruimtes
  • Businesscentrum

Buiten

  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Aangepast badkamermeubel
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche

Entertainment

  • Tv

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 23.30 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Na de openingstijden kan er bij deze accommodatie niet ingecheckt worden.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je een toeslag van BRL 100 per huisdier, per nacht, naast een borgsom van BRL 100 per dag
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Alleen honden en katten zijn toegestaan
1 in totaal (tot 10 kg per huisdier)
Huisdieren mogen niet zonder toezicht worden achtergelaten
Alleen bepaalde kamers. Huisdiervriendelijke kamers kunnen worden aangevraagd door de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging te contacteren.
Er is een voer- en drinkbak beschikbaar

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Borgsom voor huisdieren: BRL 100 per dag
  • Toeslag voor huisdieren: BRL 100 per huisdier, per nacht
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen vanuit Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

SLAVIERO Chapecó
Slaviero Essential Chapecó
SLAVIERO Chapecó - Pet Friendly - Próximo a EFAPI Hotel
SLAVIERO Chapecó - Pet Friendly - Próximo a EFAPI Chapecó
SLAVIERO Chapecó - Pet Friendly - Próximo a EFAPI Hotel Chapecó

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij SLAVIERO Chapecó - Pet Friendly - Próximo a EFAPI?

Ja, bij SLAVIERO Chapecó - Pet Friendly - Próximo a EFAPI zijn honden en katten met een gewicht van maximum 10 kg per huisdier toegestaan (maximum 1 in totaal). Er geldt een borgsom van BRL 100 per dag en een toeslag van BRL 100 per huisdier, per nacht. Hulpdieren betalen geen toeslag.

Hoeveel berekent SLAVIERO Chapecó - Pet Friendly - Próximo a EFAPI voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij SLAVIERO Chapecó - Pet Friendly - Próximo a EFAPI inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 23.30 uur. Nadat de receptie is gesloten, is inchecken niet meer mogelijk.

Tot hoe laat kan ik bij SLAVIERO Chapecó - Pet Friendly - Próximo a EFAPI uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat SLAVIERO Chapecó - Pet Friendly - Próximo a EFAPI?

Dit hotel ligt in São Cristóvão, op 2 km afstand van Memorial Paulo de Siqueira en Capela Sao Carlos - Colonia Bacia. Ook Ecoparque en Unimed Ziekenhuis liggen op 3 km afstand.

Beoordelingen over SLAVIERO Chapecó - Pet Friendly - Próximo a EFAPI

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 149 van 227 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 49 van 227 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 227 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 227 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 227 beoordelingen

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

9,6/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Maximiliano

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service

É preciso melhorar

Não é a primeira vez que fico no hotel. Nas demais tudo correu normalmente. Mas desta vez ficou claro que o hotel não comporta atendimento com ocupação alta. Havia um evento e uma delegação esportiva no hotel. Pela manhã não havia água quente no chuveiro. Foi necessário esperar uma meia hora para poder usar. Não havia espaço no café da manhã. Faltavam utensílios e itens de reposição também. Conseguir subir/descer pelo elevador foi um martírio. Ficou claro que devem repensar toda logística e estrutura do hotel com alta ocupação. Destaco que a diária do hotel não é ínfima. Pelo contrário.
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Deborah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Evandro H

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tudo muito bom, somente chamo a atenção para o desconforto que tivemos em não ter sido realizado nosso serviço de quarto durante a segunda diaria.
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Manoel Juares da Silva

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Édson l

1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

LETICIA R

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Alessandra

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Foi excelente nossa estadia no hotel! Ambiente lindo e agradável
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Dieny

2 nachten verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
O hotel não tinha água quente para o banho, comunicamos os funcionários e não solucionaram o problema. Atendimento pessimo.
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Daniel

1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Sofia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Lorí

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Mauricio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel muito bom!

Passos uma noite hospedados lá. Super recomendamos o hotel...
1 nacht verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Carlos

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fairly new hotel with nice rooms. This was my third time staying in this hotel. The check in process was extremely and unnecessarily slow, only one person at the front desk.
1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Rangiel

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Marcio L

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Júlia

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Lincoln

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Dieny

1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

adriano

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Normal

3 nachten verbleven in januari 2025

6/10 – Redelijk

Pedro

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Alan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Allan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Jonny

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Cássio Amaral

1 nacht verbleven in augustus 2024