Hotel Kindermann Chapecó - Hotel Novo
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs fitnesscentrum in Chapeco
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Kindermann Chapecó - Hotel Novo





Beoordelingen
10 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 51
inclusief belastingen en toeslagen
18 jul - 19 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Executive kamer laden

Executive kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Keuken
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Familie studio laden

Familie studio
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Keuken
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Executive Twin kamer laden

Executive Twin kamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Keuken
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Rua Romilda Tormem Gobbi 250-D, Chapecó, SC, 89811-048
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

SLAVIERO Chapecó - Pet Friendly - Próximo a EFAPI
SLAVIERO Chapecó - Pet Friendly - Próximo a EFAPI
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.0 van 10, Fantastisch, 226 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: BRL 59.00 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen vanuit Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Kindermann
Kindermann Chapeco Novo
Hotel Kindermann Chapecó Hotel Novo
Hotel Kindermann Chapecó Soft Opening
Hotel Kindermann Chapecó - Hotel Novo Hotel
Hotel Kindermann Chapecó - Hotel Novo Chapecó
Hotel Kindermann Chapecó - Hotel Novo Hotel Chapecó
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Kindermann Chapecó - Hotel Novo
Beoordelingen
10
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
10/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
10/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Fabio
Zakenreiziger
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fabio
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Debora
Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excepcional
Debora
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Fernando
10 apr 2025
Fernando
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Gilmar
Reisde met familie
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gilmar
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Antônio Roberto
Zakenreiziger
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Antônio Roberto
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Flávio
Zakenreiziger
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Excelente
Flávio
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Edson
4 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Edson
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Leticia
Zakenreiziger
4 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leticia
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Marlos
23 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Incrível
Marlos
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
MARCELO NUNES
Zakenreiziger
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente
MARCELO NUNES
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Carlos
Zakenreiziger
21 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Carlos
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Thiago
Zakenreiziger
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thiago
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
FABIO
Zakenreiziger
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente em muitos aspectos
FABIO
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
5 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Marcelo
4 mrt 2025
Marcelo
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Max
22 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Max
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Nathalia
Zakenreiziger
21 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ótimo hotel
Nathalia
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Marlos
17 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marlos
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Gilmar
Reisde met familie
17 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gilmar
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Adriano
Zakenreiziger
10 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente
Adriano
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
JOAO E
6 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JOAO E
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Ricardo
Zakenreiziger
1 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ricardo
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Fabio
31 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel maravilhoso!!
Fabio
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Diogo
Zakenreiziger
30 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Conforto e excelência na hospedagem
Diogo
1 nacht verbleven in december 2024