Hotel Don

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een koffiebar/cafรฉ in Changwon

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

8,2 op 10 โ€“
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Roomservice
  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Airconditioning
De huidige prijs is โ‚ฌย 41
inclusief belastingen en toeslagen
14 dec - 15 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Een gratis minibar
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Badjassen
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe Twin kamer, uitzicht op de stad

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Een gratis minibar
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Vloerverwarming (badkamer)
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed en 1 Twijfelaar

Twin kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Een gratis minibar
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Een donsdeken
  • Max. aantal: 5
  • 2 kingsize bedden OF 2 queensize bedden

Luxe kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Een gratis minibar
Smart-tv
Verduisterende gordijnen
Badjassen
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
8F, 7 Yongji-ro 153beon-gil Uichang-gu, Changwon, South Gyeongsang, 51436

In de buurt

  • Kunsthal van Seongsan - 4 min. wandelen - 0.4 km
  • Yongji-park - 4 min. wandelen - 0.4 km
  • Changwon Shimin Saenghwal Center - 14 min. wandelen - 1.2 km
  • Kunstmuseum Gyeongnam - 19 min. wandelen - 1.7 km
  • Changwon Stedelijk Stadion - 6 min. rijden - 1.9 km

Lokaal vervoer

  • Station Changwon Jungang - 4 min. rijden
  • Busan (PUS-Gimhae) - 43 min. rijden

Restaurants

  • โ€ช์กฐ๋ฐ•์‚ฌ๋ƒ‰๋ฉด - โ€ฌ2 min. wandelen
  • โ€ช๋ฏธ์Šคํ„ฐํ”ผ์ž (Mister Pizza) - โ€ฌ2 min. wandelen
  • โ€ช์‚ฐํ•ด์› - โ€ฌ2 min. wandelen
  • โ€ช๋ฎ๋ฐฅ์žฅ์‚ฌ์žฅ - โ€ฌ2 min. wandelen
  • โ€ช๋Œ€์› ์ˆœ๋‘๋ถ€ - โ€ฌ1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Don

Hotel in Yongho-dong
Bij Hotel Don zijn er de volgende voorzieningen: minigolf, een koffiebar/cafรฉ en een wasserij. Naast een bar en een restaurant, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), fietsverhuur en snelle uitcheckservice
  • Snelle incheckservice, rookvrije accommodatie en een lift
Kamervoorzieningen
Alle 54 kamers bieden veel comfort met vloerwarming en airconditioning, bovenop leuke voordelen zoals gratis minibars en badjassen.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Vloerverwarming, gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Smart-tv's van 75 inch met Netflix, streamingdiensten en kabelzenders
  • Vloerwarming, koelkasten en waterkokers

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Op werkdagen ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 08.30 uur: KRWย 8.800 voor volwassenen en KRWย 8.800 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/cafรฉ
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • Biljart/pooltafel
  • Fietsenverhuur
  • Midgetgolf

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Koelkast op de kamer
  • Midgetgolf
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Gemeenschappelijke microgolfoven
  • Gratis kranten in de lobby
  • Wasserij
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimtes

Buiten

  • In een regionaal park

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Hendels als deurklinken
  • Leuningen in de gangen
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Trapleuningen
  • Verlaagde stopcontacten in de badkamer

Meer

  • Feestruimte
  • Klamboes
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Badjassen
  • Badkamervloerverwarming
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Computer
  • Netflix
  • Smart-tv van 75 inch met kabelzenders
  • Streamingsdiensten

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Espressoapparaat
  • Gratis gevulde minibar
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elektrische adapters
  • Geluiddichte kamers
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Verwarming (met klimaatregeling)
  • Vloerverwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: KRW 30000
Toeslag voor late check-in: KRW 30000 als je incheckt tussen 12.00 uur en 15.30 uur
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.30 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Als je verwacht buiten de reguliere inchecktijden te arriveren, dien je de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie minstens 72 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 06.00 uur te arriveren.ย 
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eรฉn kind van 2 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan KRW 20000.0 per dag.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer KRW 8800 voor volwassenen en KRW 8800 voor kinderen
  • Toeslag voor vroeg inchecken: KRW 30000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor late check-in: KRW 30000 als je incheckt tussen 12.00 uur en 15.30 uur
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslagย voor extra bed: KRW 20000.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijย check-inย worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Langdurige huurders welkom.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Nationale beoordeling

De accommodatieklasse die wordt toegekend door ons classificatiesysteem is gebaseerd op accommodatietype, voorzieningen en diensten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Don Changwon
Don Changwon
Hotel Don Hotel
Hotel Don Changwon
Hotel Don Hotel Changwon

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Don?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Don?

Vandaag, 13 dec. 2025, kost een verblijf bij Hotel Don van รฉรฉn nacht voor twee volwassenen op 14 dec. 2025 min. โ‚ฌย 41,43, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Hotel Don inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 23.00 uur. Tegen een bedrag van KRW 30000 kun je vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid). Tegen een toeslag van KRW 30000 kun je bij deze accommodatie tussen 12.00 uur en 15.30 uur laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Don uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.30 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar staat Hotel Don?

Dit hotel ligt in Yongho-dong, op 10 minuten wandelen van Kunsthal van Seongsan en Yongji-park. Ook Changwon Shimin Saenghwal Center en Changwon Velodrome liggen op 2 km afstand.

Beoordelingen

Beoordelingen over Hotel Don

8,2

Zeer goed

8,0

Netheid

8,2

Locatie

8,8

Personeel en service

7,4

Milieuvriendelijkheid

8,0

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 16 van 35 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 9 van 35 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 35 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 35 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 35 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 โ€“ Uitstekend

HYEONA

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in september 2025

6/10 โ€“ Redelijk

Jongmu

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
์œ„์น˜๋Š” ๋‚˜์˜์ง€ ์•Š์€ ๊ฒƒ ๊ฐ™์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ๋‹ค๋งŒ ํ˜ธํ…”์ด๋ผ๊ณ  ํ•˜๊ธฐ๋ณด๋‹ค๋Š” ๋ชจํ…”์ด๋ผ๊ณ  ํ‘œํ˜„ํ•˜๋Š”๊ฒŒ ๋งž๋Š”๊ฒƒ ๊ฐ™์Šต๋‹ˆ๋‹ค. 5์›”์— ์ „๊ตญ์ฒด์ „์ด ๊ฒน์ณ์„œ ๋ชจ๋“  ํ˜ธํ…”์ด Booking์ด ๋‹ค๋˜์„œ ๊ฐ€๊ฒฉ์ด ์ข€ ๋งŽ์ด ๋น„์‹ผํŽธ์ž…๋‹ˆ๋‹ค. ์ผํ•˜๋Š” ๋ถ„๋“ค์€ ์นœ์ ˆํ•˜๊ณ  ์ข‹์œผ๋ฉฐ ์„ธํƒ๊ธฐ ๊ฑด์กฐ๊ธฐ๊ฐ™์€ ๋ถ€๋ถ„์€ ๋‹ค ๊ตฌ๋น„๋˜์–ด ์žˆ์–ด์„œ ์ข‹์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ๋‹จ์ง€, ์‹œ์„ค๊ณผ ์œ„์น˜๊ฐ™์€ ๋ถ€๋ถ„์ด ํ˜ธํ…”๊นŒ์ง€๋Š” ์•„๋‹Œ๊ฒƒ ๊ฐ™๋„ค์š”.
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

li

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 โ€“ Uitstekend

Han

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

์ฃผ์ธ ์นœ์ ˆ, ๋น„์ง€๋‹ˆ์Šค ํ˜ธํ…”๋ณด๋‹ค๋Š” ๋ชจํ…”์— ๊ฐ€๊นŒ์›€

์ฃผ์ธ์ด ์นœ์ ˆํ–ˆ์–ด์š”. ๋น„์ฆˆ๋‹ˆ์Šค ํ˜ธํ…”์ด๋ผ๊ณ ๋Š” ์ข€ ๋ญํ•˜๊ณ  ๋ชจํ…”๊ธ‰์— ์ž ๋งŒ ์ž๊ธฐ์—” ๋ถˆํŽธํ•จ์€ ์—†์—ˆ์–ด์š”.
2 nachten verbleven in juni 2024

8/10 โ€“ Goed

SAN

1 nacht verbleven in april 2024

10/10 โ€“ Uitstekend

HYUNSOO

1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 โ€“ Uitstekend

SEUNG IN

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 โ€“ Uitstekend

Bogook

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 โ€“ Uitstekend

HONG-GI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

๋‚ด๋ถ€๋Š” ๊นจ๋—ํ•˜๊ณ  ํŽธ์•ˆํ•จ

์ฐฝ์›์—์„œ ์งง์€ ์ˆ™๋ฐ•์ด์—ˆ์ง€๋งŒ ์™ธ๊ด€์€ ์˜ค๋ž˜๋˜์–ด ๋ณด์˜€์ง€๋งŒ ๋‚ด๋ถ€๋Š” ๊นจ๋—ํ•˜๊ณ  ํŽธ์•ˆํ•œ ์ˆ™์†Œ์˜€์Œ
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 โ€“ Goed

JAEHOON

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
๊ฐ€์กฑ ์—ฌํ–‰์œผ๋กœ ์ข‹์Šต๋‹ˆ๋‹ค :) ์ฐฝ์„ ํ†ตํ•ด ๋ณด์ด๋Š” view๋„ ๋ฉ‹์ ธ์š”~~!!
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 โ€“ Goed

ryota

1 nacht verbleven in november 2021

10/10 โ€“ Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

์ถœ์žฅ์‹œ ์ข‹์€ ๊ณณ

์ถœ์žฅ์‹œ ๋จธ๋ฌผ๊ธฐ ์ข‹์€... ์กฐ์šฉํ•˜๊ณ  ์ž˜ ๊ด€๋ฆฌ๋˜๋Š” ๊ณณ์ž…๋‹ˆ๋‹ค. ์กฐ์‹์ด ์ œ๊ณต๋˜๊ณ  ์ผ์ • ๋“ฑ๊ธ‰ ์ด์ƒ์˜ ๋ฃธ์€ ์•ˆ๋งˆ๊ธฐ๊ฐ€ ์žˆ์–ด์„œ ์ข‹์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ๋‹ค๋งŒ, ์ƒค์›Œ๊ธฐ ์ˆ˜์ „๊ณผ ํ—ค๋“œ๊ฐ€ ๋‹ค์†Œ ๋‚ก์€ํŽธ์ด๊ณ , ์‹œ์ฒญ๊ฑฐ๋ฆฌ์— ๋น„ํ•ด ํฐ LCD TV๊ฐ€ ๋‹ฌ๋ ค์žˆ๋Š”๋ฐ, ์ €๊ฐ€ํ˜•์ด์–ด์„ ์ง€ ์˜ค๋ž˜ ์‹œ์ฒญํ•˜๋ฉด ๋ˆˆ์ด ์ข€ ํ”ผ๊ณคํ•ฉ๋‹ˆ๋‹ค.
1 nacht verbleven in oktober 2021

6/10 โ€“ Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2021

6/10 โ€“ Redelijk

King Chuen

1 nacht verbleven in augustus 2021

4/10 โ€“ Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
๋ฐฉ์ปจ๋””์…˜ ๊นจ๋—ํ•˜์ง€์•Š์Œ ์—์–ด์ปจ ๊ตฌ์‹์ž„ ํŠนํžˆ ๋ฒฝ์ง€ ์ง€์ €๋ถ„ํ•จ ์˜ค๋ž˜๋œ ๊ณณ์ธ๋ฐ ๋ฆฌ๋ชจ๋ธ๋ง๋„ ์•ˆํ•œ๊ฑฐ๊ฐ™๊ณ  ์‚ฌ์ง„์—๋งŒ ๊น”๋”ํ•ด๋ณด์ด๋‹ˆ ์†์ง€๋งˆ์‹œ๊ธธ ์ปดํ“จํ„ฐ ์žํŒ ๋ฐ ํ…Œ์ด๋ธ” ๋“ฑ๋„ ์ง€์ €๋ถ„ํ•จ ๋ˆˆ์— ๋ณด์ด๋Š” ๊ณณ๋งŒ ์ฒญ์†Œํ•˜๋Š” ๋А๋‚Œ ์•„์ฃผ ๋”๋Ÿฌ์šด ๊ฑด ์•„๋‹Œ๋ฐ ์ฒญ์†Œ์•ˆํ•œ ๋‚ด ๋ฐฉ ๋ณด๋Š” ๋А๋‚Œ์ž„ ํ™”์žฅ์‹ค์— ์ˆ˜๊ฑด๊ฑธ์ด๋„ ์—†๊ณ  ๋ญ”๊ฐ€ ๋ชจ๋“ ๊ณณ์ด ๋‹ค 10%์ •๋„ ๋ถ€์กฑํ•œ ๋А๋‚Œ์ž„.
2 nachten verbleven in juni 2021

10/10 โ€“ Uitstekend

JEONGSIK

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2021

10/10 โ€“ Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

์ถœ์žฅ ์ˆ™๋ฐ•์œผ๋กœ ๊ดœ์ฐฎ์€ ๊ณณ~

์ถœ์žฅ์‹œ ์ž์ฃผ ์ด์šฉํ•ฉ๋‹ˆ๋‹ค. ์ค‘์‹ฌ๊ฐ€ ๋ชจํ…”๋“ค ๋ณด๋‹ค๋Š” ์กฐ์šฉํ•œํŽธ์ด๊ณ , ๊ฐ€๊นŒ์ด ์‹๋‹น ํŽธ์˜์  ๋งŽ์ด ์žˆ์–ด์„œ ๋งŽ์€ ์ด๋™์—†์ด ํŽธํ•˜๊ฒŒ ์ด์šฉ๊ฐ€๋Šฅํ•ด์š”. ์ง์›๋ถ„๋“ค ์นœ์ ˆํ•˜๊ณ , ์กฐ์‹ ๋ท”ํŽ˜๋„ ๊ดœ์ฐฎ์€ ํŽธ. ์นจ๋Œ€ ์ฟ ์…˜์€ ์กฐ๊ธˆ ๋”ฑ๋”ฑํ•œ ํŽธ.
1 nacht verbleven in februari 2021

8/10 โ€“ Goed

taewon

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 โ€“ Goed

MINWOO

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2020

6/10 โ€“ Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
๋‹ค ๊ดœ์ฐฎ์€๋ฐ ์ธํ…Œ๋ฆฌ์–ด ์ปฌ๋Ÿฌ๋งŒ ๋ฐ”๊พธ๋ฉด ๋” ์•ˆ๋ฝํ•œ ๋А๋‚Œ์ด ๋“ค ๊ฑฐ ๊ฐ™์Šต๋‹ˆ๋‹ค.
1 nacht verbleven in mei 2020

4/10 โ€“ Matig

Sungsoo

1 nacht verbleven in mei 2020

10/10 โ€“ Uitstekend

Seung yong

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
์ง์›์ด ์นœ์ ˆํ•˜๊ณ  ์กฐ์‹๋„ ํ›Œ๋ฅญํ•จ
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 โ€“ Redelijk

HYUNGDUK

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer

์กฐ์‹์ด ์ •๋ง ๋ง›์žˆ์–ด์š”.

์กฐ์‹์ด ์ •๋ง ๋ง›์žˆ์–ด์š”. ์กฐ์‹์€ ์ตœ๊ณ ์ž…๋‹ˆ๋‹ค. ๋‹ค๋งŒ, ํ˜ธํ…”์€ ๋„ˆ๋ฌด ๋‚ก์•˜์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ์„ฑ์ธ ์šฉํ’ˆ ๋ฝ‘๊ธฐ๋„ ์žˆ๊ณ , ์ „๋ฐ˜์ ์œผ๋กœ ๋ชจํ…”์ž…๋‹ˆ๋‹ค. ๋Œ€์‹ค๋„ ํ•˜๋Š” ๊ฒƒ์œผ๋กœ ๋ณด์ž…๋‹ˆ๋‹ค. ์กฐ์‹์€ ์ •๋ง ์ตœ๊ณ ์ธ๋ฐ ์‹œ์„ค ๋ฐ ์šด์˜์ด ์•„์‰ฝ์Šต๋‹ˆ๋‹ค.
3 nachten verbleven in juli 2019

6/10 โ€“ Redelijk

SangJoon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

์ข‹์€ ๋ชจํ…”. ๊ทธ๋ ‡์ง€๋งŒ ๊ฐ€์กฑ์šฉ ์ˆ™๋ฐ• ์‹œ์„ค์ด๊ธฐ์—๋Š” ๋ถ€๋‹ด์Šค๋Ÿฌ์›€

ํ˜ธํ…”๋ณด๋‹ค๋Š” ๋ชจํ…”์— ๊ฐ€๊น์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ํ˜ธํ…”์„ ์ด์šฉํ–ˆ์„ ๋•Œ ์‹œ์„ค, ์ฒญ๊ฒฐ๋„ ์ž์ฒด์—๋Š” ์ข‹์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ๋น„์ง€๋‹ˆ์Šคํ˜ธํ…”๊ณผ ๊ฐ™์€ ๊ฒƒ์œผ๋กœ ์˜ˆ์ƒํ–ˆ์—ˆ๋Š”๋ฐ(๊ฐ€๊ฒฉ์„ ๋ณด๊ณ ), ๊ทธ๋ž˜์„œ ์ €์˜ ์ดˆ๋“ฑ์ƒ ๋”ธ๊ณผ ๊ฐ™์ด ์ง„ํ•ด ์—ฌํ–‰์„ ์œ„ํ•ด ์ˆ™๋ฐ•ํ–ˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ์ผ๋‹จ ๊ฑด๋ฌผ ์ „์ฒด๊ฐ€ ์•„๋‹Œ ์ˆ ์ง‘๊ณผ ๋…ธ๋ž˜๋ฐฉ ๊ทธ๋ฆฌ๊ณ  ๋งˆ์‚ฌ์ง€ ์‹œ์„ค์ด ์žˆ๋Š” ๊ฑด๋ฌผ์˜ ์ผ๋ถ€๋ฅผ ์‚ฌ์šฉํ•˜๊ณ  ์žˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ๋ฐฉ ๋‚ด๋ถ€์—๋Š” ๋‹ค๋ฐฉ ๋ฐ ๋งˆ์‚ฌ์ง€ ์‹œ์„ค์˜ ์—ฐ๋ฝ์ฒ˜๊ฐ€ ์ ํžŒ ํœด์ง€๊ฐ, ๊ทธ๋ฆฌ๊ณ  ๋ชจํ…”์ด๋ผ๊ณ  ์ ํ˜€ ์žˆ๋Š” ์ด๋ถˆ, ์ฝ˜๋”๊ณผ ์ฒญ๊ฒฐ์ œ๊ฐ€ ํฌํ•จ๋จ ํ‚คํŠธ. ์‚ฌ์‹ค ์ €ํฌ ์ดˆ๋“ฑ์ƒ๋“ค์€ ์ด๋Ÿฌํ•œ ๊ฒƒ์€ ์ธ์ง€ ๋ชปํ•œ ๊ฒƒ ๊ฐ™๊ณ , ๋น ๋ฅธ ์ปดํ“จํ„ฐ, ํฐ ํ‹ฐ๋ธŒ์ด, ๊ทธ๋ฆฌ๊ณ  ๊ฒŒ์ž„๊ธฐ๊ฐ€ ์žˆ์–ด์„œ ๋งค์šฐ ๋งŒ์กฑํ–ˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ์•„์นจ ์‹์‚ฌ๋Š” ์ข‹์ง„ ์•Š์ง€๋งŒ ๊ฐ„๋‹จํžˆ ํ•œ๋ผ ๋จน๊ธฐ์— ์ถฉ๋ถ„ํ–ˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ์ „์ฒด์ ์œผ๋กœ ์ข‹์€ ์ˆ™๋ฐ•์‹œ์„ค์ด์ง€๋งŒ, ๊ฐ€์กฑ๊ฐ€ ํ•จ๊ป˜ ์ด์šฉํ•˜๊ธฐ์—๋Š” ๋ถ€๋‹ด์Šค๋Ÿฌ์› ์Šต๋‹ˆ๋‹ค
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 โ€“ Uitstekend

choongho

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
์–ด๋ฉ”๋‹ˆํ‹ฐ๋Š” ์›ฌ๋งŒํ•œ๊ฑด ๋‹ค ์ œ๊ณต๋ผ์„œ ํŽธํ•ฉ๋‹ˆ๋‹ค. PC๊ฐ€ ์žˆ์–ด์„œ ์ง€๋ฃจํ•˜์ง€ ์•Š๊ฒŒ ์‹œ๊ฐ„ ๋ณด๋‚ผ ์ˆ˜ ์žˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ์กฐ์‹์ด ์•„์ฃผ ๋‹ค์–‘ํ•˜์ง€ ์•Š์ง€๋งŒ ์•„์นจ ๋“ ๋“ ํžˆ ๋จน๊ธฐ์— ์ถฉ๋ถ„ํ•ฉ๋‹ˆ๋‹ค. ๋ฐฉ๋งˆ๋‹ค ๋‹ค๋ฅด๊ฒ ์ง€๋งŒ ๋ฐค์— ๋ฒฝ์—์„œ ๋ฌผ์†Œ๋ฆฌ ๊ฐ™์€๊ฒŒ ์ข€ ๋“ค๋ฆฝ๋‹ˆ๋‹ค.
3 nachten verbleven in februari 2019