Cocktailbar, uitzicht op de tuin, dagelijks geopend

Beoordelingen van Carlton Cannes, a Regent Hotel

5 out of 5
Carlton Cannes, a Regent Hotel
58 Boulevard la Croisette, CS 40052, Cannes, Alpes-Maritimes

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 48 van 61 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 7 van 61 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 61 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 61 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 61 beoordelingen" "

9,8/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,8/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Stefanie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir haben unseren Aufenthalt im Carlton Cannes sehr genossen. Es ist ein wunderbares Hotel, sehr sauber und modern. Die Nähe zum Strand ist optimal. Besonders der Beach Club hat uns sehr gut gefallen und hat keinen Wunsch offen gelassen. Einziger Kritikpunkt ist, dass es nur sehr wenige Liegen (ca. 20) am Pool gibt, die bei gutem Wetter sehr früh für den ganzen Tag belegt waren. Leider gab es sonst keine freien Sitzmöglichkeiten oder Alternativen im Pool-/Gartenbereich, sodass wir den Pool kaum nutzen konnten.
6 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Pierre-Louis Renou, General Manger op 23 mei 2024
Dear Madam Stephanie, Thank you very much for your precious recommendation on Expedia, and we are proud to read that your first experience at Carlton Cannes, a Regent Hotel, was a real success. It is also very rewarding to read how our staff’s attention to details and friendliness enhanced your stay, as it is the most precious recognition we can receive.Unfortunately, the configuration of the swimming pool does not allow us to receive more guests in the garden...We hope to see you again in a near future for another stay in Cannes §Best regards.Pierre-Louis Renou - General Manager

10/10 – Uitstekend

Frank

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good experience
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Pierre-Louis Renou - General Manager op 25 apr 2024
Dear M. Frank,Thank you very much for your fantastic review score!Hoping to welcome you back soon,Kind regards,

6/10 – Redelijk

Michel, Créteil

5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Pierre-Louis Renou - General Manager op 14 mei 2024
Cher Monsieur Michel,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire part de votre retour suite à votre récente visite.Nous sommes navrés d'apprendre que votre expérience n'était pas à la hauteur de vos attentes. Soyez assurés qu'elle n'est pas représentative de la qualité de service que nous souhaitons offrir à nos clients.Nous espérons avoir l'opportunité de vous recevoir à nouveau prochainement, dans de meilleures conditions. Cordialement,

8/10 – Goed

Daniel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful Hotel, nice staff, perfect view, just the room-service was not as expected
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Pierre-Louis Renou - General Manager op 15 apr 2024
Dear M. Daniel,First of all, allow me to thank you for choosing the Carlton Cannes, a Regent Hotel for your last stay on the Riviera.Your feedback has been taken seriously, and we sincerely apologize for the lapses in service that you endured.We hope to get the opportunity to welcome you back soon.Kind regards from Cannes,

10/10 – Uitstekend

Mario

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Impossible trovare aspetti negativi Hotel straordinario con atmosfera d’altri tempi Lusso e bellezza si accompagnano ad un servizio impeccabile Tutto è di livello elevatissimo dalla cucina alle parti comuni e alle stanze Uno dei migliori hotel in cui ho soggiornato
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Tom Krooswijk, General Manager op 13 mrt 2024
Dear M. Mario, We would like to thank you for choosing the Carlton Cannes for your last getaway on the French Riviera. We are happy to read that you enjoyed the experience and the legendary charm of the hotel. We hope to welcome you again soon. Kind Regards,

6/10 – Redelijk

Muhammed ömür

Reisde met een groep
Positief: Netheid, comfort kamer
😏
There wasn't a cigar lounge, so we sat in the garden without heating on a winter day. Then, when we wanted to order drinks, they said they did not serve the garden. After talking to two waiters and one manager, they agreed to serve us in the garden. Our drink orders were taken but brought incorrectly. They said they would correct the mistake, but they didn't come back for an hour! We waited for an hour and then went to our room. It was a bad experience. I think they cannot provide proper service because it is winter. Additionally, the table was dirty when we arrived, and they didn't clean it. We were forced to sit at a dirty table.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Tom Krooswijk General Manager op 13 mrt 2024
Dear M. Muhammed Omur,First of all, allow me to thank you for choosing the Carlton Cannes for your last getaway on the French Riviera. We deeply regret the distressing experience you encountered with the Bar. Your feedback has been taken seriously, and we sincerely apologize for the lapses in service that you endured. We truly value your feedback and hope for an opportunity to regain your trust.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Edilma Maribel Angel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo está perfecto
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Tom Krooswijk, General Manager op 13 mrt 2024
Dear Mrs. Edilma Maribel,Thank you very much for your fantastic review score!Hoping to welcome you back soon,Kind regards,

8/10 – Goed

Pablo, Pully

2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Tom Krooswijk, General Manager op 13 mrt 2024
Dear M. Pablo,Thank you very much for your nice review score!Hoping to welcome you back soon,Kind regards,

10/10 – Uitstekend

ken

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
This is an absolutely amazing hotel - the newly reopened Carlton is back to its iconic best. The staff and service are outstanding from arrival to departure, the hotel oozes decadence and luxury. There’s a new garden courtyard with an amazing pool. This is a 5 star luxury hotel at its finest. A stay is a must when visiting Cannes!!!
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Tom Krooswijk, General Manager op 13 mrt 2024
Dear M. Ken, We would like to thank you for choosing the Carlton for your last getaway on the French Riviera. We're delighted to read that your experience at the Carlton Cannes was a memorable one! What a pleasure to see that you enjoyed the metamorphosis of our Grande Dame.Hoping to welcome you back soon,Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Massimiliano

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tutto perfetto lo consiglio a tutti
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Tom Krooswijk, General Manager op 13 mrt 2024
Dear M. Massimiliano,Thank you very much for your fantastic review score!Hoping to welcome you back soon,Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Nicola

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Tom Krooswijk General Manager op 13 mrt 2024
Dear M.Nicola,Thank you very much for your fantastic review score!Hoping to welcome you back soon,Kind regards,Tom KrooswijkGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

gil

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Tom Krooswijk General Manager op 13 mrt 2024
Dear M.Gil,Thank you very much for your fantastic review score!Hoping to welcome you back soon,Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Francisco

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A legendary Icon in the city of Cannes, The Carlton remains a jewel after its comprehensive refurbishment a couple of years past. With every detail taken into account, the Carlton Cannes is brought back to life, hence I foresee its successful continuation for many years to come. One minor recommendation: If you are in a world recognized venue, charging for the parking is a bit out touch, likewise, knowing that certain guests arrive in exotic vehicles, a spot at the entrance or. Lose to it is highly recommended. Long live The Carlton Cannes!
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Tom Krooswijk General Manager op 13 mrt 2024
Dear M. Francisco,I would like to thank you for choosing the Carlton Cannes for your last getaway on the French Riviera. .It is a pleasure to read guests satisfaction. Your advise about the parking has been shared with the concerned department. Looking forward to have the pleasure to welcoming you soon.Yours sincerely,

10/10 – Uitstekend

Dennis

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I had stopped staying at the Carlton, but it has been updated and WOW. The glamour is back! The icon of the French riviera.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Tom Krooswijk General Manager op 13 mrt 2024
Dear M. Dennis, We would like to thank you for returning to the Carlton Cannes. We are happy to read that you enjoyed the legendary charm of the Carlton.We hope to see you again soon.Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Alexander

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic - 5 Stars at its best
The famous Carlton, post refurbishment does not disappoint! It still is as classy and sophisticated as ever. Every detail is thought considered and nothing is too much trouble. I will be back!
4 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Salomon

2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Malgorzata

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Luis

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Rachael, NY

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had the most wonderful experience at the Hotel Carlton. The entire staff was so thoughtful and tentative. From Alessio welcoming us to the Riviera restaurant each morning for breakfast and Yanick giving us superb recommendations at Bar 58. We were so sad to leave today - but look forward to returning very soon!!!
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Tom Krooswijk General Manager op 13 nov 2023
Dear Mr. Yumo,Thank you so much for your stunning review!What a pleasure to read that you were enchanted by your stay with us - from the location to the service.Looking forward to your next visit,Kind regards,Tom KrooswijkGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Dzasokhov

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I love Carlton Cannes
5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Tom Krooswijk General Manager op 13 nov 2023
Dear M. Dzasokhov,Thank you so much for your wonderful review!Looking forward to welcoming you back soon,Kind regards,Tom KrooswijkGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Dmitrijs

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great Hotel, highly recommend!!!
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Tom Krooswijk General Manager op 13 nov 2023
Dear Dmitrijs,Thank you so much for your wonderful review!Looking forward to welcoming you back soon,Kind regards,Tom KrooswijkGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Lis

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Tom Krooswijk General Manager op 13 nov 2023
Dear Lis,Thank you so much for your wonderful rating!Looking forward to welcoming you back soon,Kind regards,Tom KrooswijkGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Laura

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Tom Krooswijk General Manager op 10 okt 2023
Dear Laura,Thank you very much for your fantastic review score !Hoping to welcome you back soon,Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Jack

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Tom Krooswijk General Manager op 10 okt 2023
Dear M.Cornelius,Thank you very much for your fantastic review score!Hoping to welcome you back soon,Kind regards,

8/10 – Goed

Claus Kræmmer

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Tom Krooswijk General Manager op 13 nov 2023
Dear Mr.Claus Kraemmer,Thank you so much for your wonderful rating!Looking forward to welcoming you back soon,Kind regards,Tom KrooswijkGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Nicole

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
An amazing hotel with extraordinary service. Top notch!!!
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Tom Krooswijk General Manager op 10 okt 2023
Dear Mrs Matthews,Thank you very much for your fantastic review !Hoping to welcome you back soon,Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Marcio

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel incrível. Serviço impecável!
7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Tom Krooswijk General Manager op 13 nov 2023
Dear Marcio,Thank you so much for your wonderful review!Looking forward to welcoming you back soon,Kind regards,Tom KrooswijkGeneral Manager

8/10 – Goed

roderick

Positief: Netheid, personeel en service
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Tom Krooswijk General Manager op 13 nov 2023
Dear Roderick,Thank you so much for your wonderful rating!Looking forward to welcoming you back soon,Kind regards,Tom KrooswijkGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

HERNAN, huixquilucan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Tom Krooswijk General Manager op 13 nov 2023
Dear Mr. Hernan,Thank you so much for your wonderful rating!Looking forward to welcoming you back soon,Kind regards,Tom KrooswijkGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Slobodan

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Tom Krooswijk General Manager op 13 nov 2023
Dear Mr. Slobodan,Thank you so much for your wonderful rating!Looking forward to welcoming you back soon,Kind regards,Tom KrooswijkGeneral Manager

6/10 – Redelijk

Parviz

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The service did not meet our expectation. We felt the whole experince was over priced for the service provided . It was not consistent. For instance, We had to call for our mini bar to be refilled. No one checked on us on the beach to ask if we need anything except for the last day. Some training and adjustment to the service will make it way better !
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Tom Krooswijk General Manager op 13 nov 2023
Dear M. Roshanzamir, First of all, thank you for taking the time to review your visit in september.We are sincerely sorry to read that your experience did not meet your expectations. Please be assured that it absolutely does not reflect the level of service that we strive to provide to our guests. We hope to welcome you back to get the opportunity to prove you the quality of our service.Kind regards,Tom KrooswijkGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Jake

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great experience
5 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

JACQUI

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing. Spectacular renovation. Wonderful staff
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Patricia, Lincolnwood

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Carlton has again become one of the finest hotels in the world. The service was outstanding from breakfast till bar closing. Everyone who works there seems so happy! We enjoyed every minute of the week we spent there. We can’t wait to return.
6 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Gabrielle

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Maria

2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Tom Krooswijk General Manager op 13 nov 2023
Dear Maria,Thank you so much for your wonderful rating!Looking forward to welcoming you back soon,Kind regards,Tom KrooswijkGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Constantine

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Retro yet up to date
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Marco

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Ella

3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Tom Krooswijk General Manager op 13 nov 2023
Dear Ella,Thank you so much for your wonderful rating!Looking forward to welcoming you back soon,Kind regards,Tom KrooswijkGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
Reconstruction well done. Kept old spirit.
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Burak

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mükemmel bir otel,konum şahane verdiğiniz paranin sonuna kadar hakkını veriyorlar.
3 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

R

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I had a very bad experience with the hotel it wasn’t up to standard expected and also we had one day staff strike which we left without room service and cleaning the rooms it was horrible not what we were hopping for very disappointed
4 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Angela

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean and spacious rooms. Staff amazing
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Mark

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Carlton Cannes
Fantastic
3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Johannes

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic stay with high quality rooms and service. We'll come back!
3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel was incredible and was our favorite that we stayed at while in the French Riviera. The rooms were extremely clean, the bed was very comfortable and the location couldn’t be beat. Furthermore, the staff was absolutely beyond superb and made everything about our stay even better. From the second we arrived they were welcoming and helpful. Sylvain was particularly incredible helping on a number of different requests. He was professional, easy to communicate with and truly made our trip one that we will always talk about with scheduling dinners, his recommendations, and things to do. He was extremely enjoyable to deal with and can’t speak highly enough about him. On our travels over the years, we have been fortunate enough to stay at some wonderful hotels and the experience from this hotel matched all of them. The location to town was unbeatable and the new renovations were beautiful! We would easily stay here again on our travels back. We can’t rave about the hotel, and experience from Sylvain and other staff members enough.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Selim

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Stephen

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Hanseul

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
호텔 너무 예쁘고 조용하고 친절하고 좋아요. 다만 룸서비스 관련된 비용들이 타 호텔에 비해 꽤나 비싼편이니 꼭 문의하고 사용하세요..
5 nachten verbleven in april 2023