Papillon Echo Beach

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met 3 buitenzwembaden en een 24-uurs receptie in Canggu

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Papillon Echo Beach

3 buitenzwembaden en ligstoelen
Tuin
Café
Lobbylounge
Kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op zwembad | Een bureau, gratis wifi, beddengoed

Beoordelingen

8,8 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Zwembad
  • Wasservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
12 van 12 kamers weergeven

Superior tweepersoonskamer

7,0 van 10
Goed
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Een bureau
Kleerkast
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Kamer, uitzicht op zwembad (Queen)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Een bureau
Kleerkast
  • 31 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op zwembad

8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Ledtelevisie
Een apart bad en aparte douche
Een privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Een bureau
  • 37 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Tweepersoonskamer, uitzicht op tuin

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Ledtelevisie
Een apart bad en aparte douche
Een privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Een bureau
  • 37 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Superior Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Een bureau
Kleerkast
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Een bureau
Kleerkast
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Double Room With Garden View

  • Max. aantal: 2

Deluxe Room

  • Max. aantal: 2

King Room With Pool View

  • Max. aantal: 2

Queen Room with Pool View

  • Max. aantal: 2

Superior Twin Room

  • Max. aantal: 2

Superior Double Room

  • Max. aantal: 2
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jalan Pura Batu Mejan, Echo Beach, Canggu, Bali, 80361

In de buurt

  • Echo Beach - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Pererenan-strand - 4 min. wandelen - 0.4 km
  • Canggu Beach - 15 min. wandelen - 1.3 km
  • Batu Bolong Beach - 1 min. rijden - 0.7 km
  • Berawa Beach - 3 min. rijden - 1.7 km

Lokaal vervoer

  • Denpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.) - 55 min. rijden

Restaurants

  • Desa Kitsune
  • ‪La Brisa - ‬7 min. wandelen
  • ‪Dang! Cookies & Coffee - ‬13 min. wandelen
  • ‪COMO Beach Club - ‬9 min. wandelen
  • ‪Shelter Pererenan - ‬12 min. wandelen

Over deze accommodatie

Papillon Echo Beach

Hotel vlak bij Seminyak Beach
Papillon Echo Beach ligt in de buurt van Canggu Beach en verwent gasten met een terras, een koffiebar/café en een tuin. Het plaatselijke restaurant met lokale en internationale gerechten, Papillon Cafe, serveert ontbijt en lunch. Gratis wifi in de kamer en een droogkuis/wasserijservice zijn beschikbaar voor alle gasten.
Andere voordelen zijn:
  • 3 buitenzwembaden met ligstoelen
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een à la carte ontbijt (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en bagageopslagruimte
  • Een 24-uurs receptie, een lift en conciërgeservice
  • Beoordelingen van gasten zijn zeer positief over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
De 51 kamers bieden leuke bijkomstigheden zoals airconditioning, naast faciliteiten zoals gratis wifi en gratis flessenwater.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Ledtelevisies van 32 inch met kabelzenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Engels, Indonesisch

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis parkeerplaatsen buiten het terrein
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks à-la-carte-ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 11.00 uur: IDR 75.000 per persoon
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Papillon Cafe

Dingen om te doen

  • 3 buitenzwembaden

Gezinsvriendelijk

  • 3 buitenzwembaden
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle

Meer

  • 3 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 16

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 24 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie minstens 24 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 16.00 uur te arriveren. 

Renovaties en sluitingen

In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 5 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer IDR 75000 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 400000 per voertuig (enkele reis, voor maximum 3 personen)
  • Kindertarief voor de luchthavenshuttle: IDR 400000 (enkele reis), (van 1 tot 3 jaar oud)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Papillon Echo Beach Hotel Canggu
Papillon Echo Beach Hotel
Papillon Echo Beach Canggu
Papillon Echo Beach Hotel
Papillon Echo Beach Canggu
Papillon Echo Beach Hotel Canggu

Veelgestelde vragen

Beschikt Papillon Echo Beach over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft 3 buitenzwembaden.

Zijn huisdieren welkom bij Papillon Echo Beach?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Papillon Echo Beach voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen. In de omgeving zijn ook gratis parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Papillon Echo Beach inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Papillon Echo Beach uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Papillon Echo Beach een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 400000 per voertuig.

Waar staat Papillon Echo Beach?

Dit hotel ligt in Batu Bolong, op 10 minuten wandelen van Echo Beach en Pererenan-strand. Ook Batu Bolong Beach en Strand van Seseh liggen op 3 km afstand.

Beoordelingen over Papillon Echo Beach

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 122 van 212 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 60 van 212 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 20 van 212 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 212 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 212 beoordelingen

8,8/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

pieter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Jacob

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Probably the best value of any hotel where I’ve ever stayed. It’s a three minute walk to a beautiful beach and they have three lovely pools. And the rooms are enormous. We had an incredible time here I couldn’t recommend it anymore. And their restaurant is also excellence.
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Mark

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay to explore canguu , very close to beach , staff are amazing , friendly and helpful . Clean rooms nice pool nice gardens ,great little restaurant , be aware its easy to over eat on the buffet breakfast , requiring a long nap by the pool😂 Would highly recommend this very place,well priced for the area . Cheers
3 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Takao

Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in april 2025

4/10 – Matig

Terry

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Weird moldy smell durning random times of the day/night. View of the wall, construction all day, AC has not been properly cleaned/maintained for a long time (if ever). Very friendly staff. No front desk/security staff at night. Inside the room everything looks like it’s about to fall apart. Great location.
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

MISAKI

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とても綺麗で広いホテルです。 スタッフの方がとても親切ですし、ベッドメイクもアメニティも良いです。朝食も毎日美味しかったです♩ コンビニや海が近いのと、美味しいジェラート屋さんと買い物エリアが隣にあるのも嬉しいです! ありがとうございます。 また泊まりたいホテルです!
4 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Jackie

2 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Cinzia, Paradiso

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Semplice ma pulito e vicino alla spiaggia. Personale molto cordiale. Diversi ristoranti e market a nelle vicinanze.
Vista esterna dell’hotel.
3 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Darren Thomas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall good experience
8 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Carter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay. Within the hotel grounds it creates a very quiet and laid back feel in the midst of a very busy Canggu. In a great location, walkable to many great bars and restaurants!
4 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Naoibh

2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Joana Tavares

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bom custo benefício

Localização muito boa, próximo da praia e de diversos restaurantes e bares. Sim, tem barulho por conta da música ao vivo do bar em frente, mas não passou das 23h. Talvez nos quartos que não são voltados para a rua talvez não haja barulho. O hotel é antigo, mas o quarto era limpo e bem espaçoso. Os funcionários foram muito gentis.
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Cedric

2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Kenneth

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
The staff were very friendly and helpful in many ways especially when i was sick. The breakfast was okay. There is a construction going on all day which was loud. The room is nice however there is no safe in the room for valuables. The bed and sheet was very comfortable i slept very well there.
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Paul

Positief: Voorzieningen
Really enjoyed my stay here, thanks again
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Allyson

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The perfect stay in Canggu. Definitely recommend.
3 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Shane

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2nd time staying and always a good option when staying at Echo Beach. Not far to the beach. The outdoor bathroom this time was not expected but ok as the only one in the room. Not all rooms are like that to be clear
5 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Justin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place
5 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Lucy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel was lovely, the rooms were huge and had a massive bathroom, the hotel offers three pools, this was nice to cool down on a hot afternoon. There is a cafe in the lobby where you also get a free welcome drink, all of the staff were really helpful and super friendly at the hotel. The hotel is in a great location a few minutes walk from the beach, many really good resturants and shops nearby and beach clubs are a short drive.
2 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Robert

Positief: Personeel en service, voorzieningen
The property could use a refresher, but was very clean amd presentable. There is currently construction going on next door from 8:00am till 5:00pm mon-friday. The bar across the street plays karoke till midnight. That is aboit ot for the down side. The location is perfect for the beach. There are shops to be had nearby and ATM machines.
4 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Rashika

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My stay at Pappilon was a pleasant one. Good hotel. Pros - The hotel is in a prominent place. Canggu being a prominent hub, everything is close by (eateries, the beach, pharmacy, etc.) The staff are excellent at their jobs and are very accommodating. They are generous with water bottles even with a single traveler. The rooms and bathrooms are cleaned regularly. The water pressure in the shower is satisfactory. The accent lights in the bedroom and bathroom are a nice touch. Cons - If you book a Grab for yourself (online taxi service like Uber), they will not pick you up in front of the hotel. They’ll drop you off there but will not pick you up. Due to the language barrier, I couldn’t completely understand why it is this way but this is the case. This could be an issue if you’re lugging heavy baggage during your trip and need to be picked up for the airport or another stay. Having said that, to go around the city at your own leisure, there is a bike rental place right across from the hotel. The bathrooms should be equipped with body wash, shampoo, and conditioner instead of the regular 2 in 1 shampoo and body wash. There are also no hooks in the bathroom to hang your towel/clothes from after you’re done with your shower. Most importantly, there was a window right above my bathtub with no blinds. While the likelihood of someone looking in might be less, it still made me feel rather uncomfortable to have windows with no blinds in the bathroom no less.
4 nachten verbleven in januari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Marcos Luiz

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ruim!!!

Sujo, barulhento e com pessima vista! O quarto colado em um muro!! Insalubre!!
2 nachten verbleven in januari 2025

6/10 – Redelijk

Valgerdur

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
9 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

steve

Positief: Voorzieningen
Great staff and nice hotel
11 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Elli Elina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2024