Zahara Hotel
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs fitnesscentrum in Limeira
Fotogalerie voor Zahara Hotel





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 57
inclusief belastingen en toeslagen
2 nov - 3 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
8,2 van 10
Zeer goed
(21 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Een minibar
Huisdiervriendelijk
Kleerkast
Een bureau
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer laden

Standaard driepersoonskamer
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een minibar
Huisdiervriendelijk
Kleerkast
Een bureau
Werkplek voor laptop
Alle foto's voor Premium kamer laden

Premium kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een minibar
Huisdiervriendelijk
Kleerkast
Een bureau
Werkplek voor laptop
Alle foto's voor Executive suite laden

Executive suite
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een minibar
Kleerkast
Huisdiervriendelijk
Werkplek voor laptop
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

R. José Jorge Rodrigues, 485, Limeira, SP, 13486-316
Over deze accommodatie
Zahara Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Fênix Hotel Limeira
Fênix Hotel Limeira
- Ontbijt inbegrepen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 229 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: BRL 120.00 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
- Toeslag voor babybed: BRL 80.00 per dag
- Toeslag voor extra bed: BRL 120.00 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen vanuit Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL ZARZUELA
Zahara Hotel Hotel
Zahara Hotel Limeira
Zahara Hotel Hotel Limeira
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Zahara Hotel
9,2
Fantastisch
9,2
Netheid
9,2
Voorzieningen
9,4
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
8 okt 2025
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Matheus
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Matheus
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
CELSO C C
Zakenreiziger
28 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Honesto
CELSO C C
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
LUCILENA
27 jul 2025
LUCILENA
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Márcio de
Zakenreiziger
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Márcio de
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Wirian
Reisde met familie
23 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wirian
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Gustavo
Zakenreiziger
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gustavo
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Valéria
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Valéria
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Iurica
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Iurica
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Laura
18 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Laura
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Paulo Roberto
Reisde met familie
16 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paulo Roberto
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Greice
Reisde met een groep
12 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excepcional
Greice
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Sergio
11 jul 2025
Sergio
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Antônio Flauzino
3 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Antônio Flauzino
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
André Luís
Reisde met familie
30 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
André Luís
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Eliezer
Zakenreiziger, Reisde met partner
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eliezer
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Rogerio Joo
25 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ótima opção para quem esta de passagem por Limeira
Rogerio Joo
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Erica
23 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erica
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
André
Reisde met familie
22 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
André
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Luiz
Zakenreiziger
19 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luiz
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Rodrigo
15 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rodrigo
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Vinicius
3 jun 2025
Vinicius
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Leila
3 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mal cheiro
Leila
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Marilda
29 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marilda
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Claudinei
22 mei 2025
Claudinei
1 nacht verbleven in april 2025








