Hotel Haromar

2.0-sterrenaccommodatie
Aan het strand gelegen hotel met een 24-uurs receptie en een buitenzwembad

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,8 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
  • Schoonmaakservice
  • Zwembad
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven

Standaard tweepersoonskamer

7,4 van 10
Goed
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon
Klimaatregeling
Televisie
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard eenpersoonskamer

8,6 van 10
Voortreffelijk
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon
Klimaatregeling
Televisie
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
  • 11 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Standaard tweepersoonskamer, uitzicht op zee

8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon
Klimaatregeling
Televisie
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
  • 20 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Junior suite

Hoogtepunten

Balkon
Klimaatregeling
Televisie
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
  • 30 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Tweepersoonskamer, gedeeltelijk uitzicht op zee

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Balkon
Klimaatregeling
Televisie
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
  • 20 m²
  • Gedeeltelijk uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Tweepersoonskamer, uitzicht op zee (frontal)

Hoogtepunten

Balkon
Klimaatregeling
Televisie
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Driepersoonskamer, uitzicht op zee (frontal)

Hoogtepunten

Balkon
Klimaatregeling
Televisie
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
  • 20 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 3 twijfelaars

Standaard driepersoonskamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Balkon
Klimaatregeling
Televisie
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
  • 20 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 twijfelaars

Tweepersoonskamer (2 adults + 1 child)

Hoogtepunten

Balkon
Klimaatregeling
Televisie
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
  • 20 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 twijfelaars
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Passeig de les Roques, 32, Calella, 08370

In de buurt

  • Platja Garbi - 1 min. wandelen - 0.0 km
  • Playa de Calella - 5 min. wandelen - 0.4 km
  • Faro de calella - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • Cala Naturista - 11 min. wandelen - 1.0 km
  • Cala Nudista de la Vinyeta - 14 min. wandelen - 1.2 km

Lokaal vervoer

  • Station Calella - 16 min. wandelen
  • Gerona (GRO-Costa Brava) - 44 min. rijden

Restaurants

  • ‪Lemon - ‬4 min. wandelen
  • ‪Casa Carlos - ‬5 min. wandelen
  • ‪Restaurant Maritim - ‬1 min. wandelen
  • ‪Cafè Club Les Palmeres - ‬4 min. wandelen
  • ‪Bowling Golf Calella - ‬5 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Haromar

Hotel vlak bij Playa de Calella
Bij Hotel Haromar zijn er de volgende voorzieningen: een terras, een bar en een restaurant. Ga het net op via gratis wifi in de gemeenschappelijke delen.
Andere voordelen zijn:
  • Een buitenzwembad met ligstoelen
  • Fietsverhuur, een shuttleservice van/naar de luchthaven en een feestzaal
  • Een pool- of biljarttafel, een automaat en rookvrije accommodatie
  • Bagageopslagruimte, een 24-uurs receptie en een lift
  • Beoordelingen van gasten tonen hoge cijfers voor het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
De 124 kamers zorgen voor veel comfort met airconditioning en voorzieningen zoals wifi.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches
  • Balkons, dagelijkse schoonmaak en telefoons

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: wifi (EUR 5 per nacht)
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplaatsen buiten het terrein beschikbaar (EUR 15 per dag); reserveren verplicht
  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Tot de parkeeropties ter plaatse behoort een garage

Eten en drinken

  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Biljart/pooltafel
  • Buitenzwembad
  • Fietsenverhuur

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Rechtstreekse toegang tot het strand
  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift

Meer

  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Renovaties en sluitingen

De accommodatie is gesloten van 29 oktober tot 23 maart.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 0.66 per persoon, per nacht, voor maximaal 7 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 17 jaar oud.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor wifi in de kamer: EUR 5 per nacht (bedrag kan variëren)
  • Toeslag voor parking in de buurt: EUR 15 per dag (op 300 meter afstand)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Registratienummer van de accommodatie HB-000293
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Haromar
Haromar Calella
Haromar Hotel
Hotel Haromar
Hotel Haromar Calella
Hotel Haromar Hotel
Hotel Haromar Calella
Hotel Haromar Hotel Calella

Veelgestelde vragen

Beschikt Hotel Haromar over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Haromar?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoe laat kan ik bij Hotel Haromar inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Haromar uitchecken?

Je dient om uiterlijk 10.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Haromar een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar staat Hotel Haromar?

Dit hotel in Calella biedt rechtstreeks toegang tot het strand en ligt op 5 minuten wandelen van Platja Garbi en Playa de Calella. Ook Platja de les Roques en Cala Nudista de la Vinyeta liggen op een kwartiertje wandelen. Station Calella ligt op 16 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Hotel Haromar

7,8

Goed

8,2

Netheid

8,2

Locatie

8,0

Personeel en service

7,8

Milieuvriendelijkheid

7,4

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 111 van 354 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 146 van 354 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 50 van 354 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 30 van 354 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 17 van 354 beoordelingen

Beoordelingen

8/10 – Goed

Jan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Goed hotel dicht bij het strand en centrum ,heel aardig personeel, kamer een beetje oude meuk maar schoon ,eten ook goed .wij hebben genoten
1 nacht verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Ingrid

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Goede locatie. Vlakbij restaurants en winkels. Dichtbij het strand, alleen weg oversteken en met tunneltje onder spoor door. Fijn zwembad erbij (niet heel groot). Kamers schoon (wel verouderd). Negatief: Geen parkeergelegenheid erbij dus je moet een plek zoeken op straat (€ 8,- per dag). Wordt op gecontroleerd! Van 7:00 tot 22:00 betaald parkeren dus eigenlijk moet je om 7u nieuw bonnetje achter de vooruit gaan leggen. Betalen alleen met munten of creditcard. Geen betaalkaart of briefgeld. Ontbijt vonden wij niet goed. Niet internationaal. Bijv. geen gebakken ei of roerei, geen jus d’orange, geen kaas. Aan jam zat nauwelijks smaak. Badkamer vreemde indeling. Kon niet fatsoenlijk op wc zitten want dan zat je met knieën tegen bidet aan. Geen koelkastje op kamer dus als bar dicht was (23:30) kon je eigenlijk niks meer drinken. Althans niks kouds.
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Marieke

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super hotel, hele goede prijs/kwalieit, kamer schoon en fris. Personeel is erg aardig en behulpzaam. Eten is goed en afwisselend. Strand en winkels op loopafstand.
3 nachten verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

Aleksandar

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Miguel

Positief: Personeel en service
I stayed for one night , decent room and good breakfast
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

nico, nederland

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Verblijf Hotel Haromar, 27 juni t/m 7 juli 2017

Eten goed, variatie kan iets beter.Ligging uitstekend aan de overkant van het strand en behulpzaam personeel.Televisie en airco op kamer aanwezig. Airco wel tegen extra betaling.Kamers buren soms wat gehorig.
10 nachten verbleven in juni 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Elena, Apeldoorn

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Misschien leuk voor tieners, maar anders... Blijf

Bij de receptie al ontvangen door een niet al te representatief persoon. Het hotel maakte een donkere onvriendelijke indruk. Op de kamer vervolgens geen warm water in de douche. Het eten is echt ronduit slecht. Maar het ergste zijn de bedden, je kunt er niet op slapen. Verder was de kamer overigens redelijk. Ze claimen gratis wifi, maar als ik de bits zelf had meegenomen waren ze er sneller..

8/10 – Goed

Peter R.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Prima hotel voor klein prijsje.

Na 15 jaar weer terug. Goed hotel dicht bij strand en centrum.

8/10 – Goed

Alphen, Dordrecht

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Prijs kwaliteit een prima hotel

Prima locatie, vriendelijk personeel, goede service , je kan je koffer laten staan als je later vertrekt en nog een douche nemen en gratis WiFi , voor een twee sterren hotel is het eten goed te doen zowel het ontbijt als avond eten.

10/10 – Uitstekend

Bouchra

3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

RobyAnto

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bella struttura anche se è un due stelle . Buffet per pranzo e cena e colazione completo
6 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Sarisa

3 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Christian

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

mario

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The breakfast was great. Clean, qalking distance to beach and restaurants
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

FRANCESCO BARTOLOMEO

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buona struttura. Cucina ok. Posizione buona. (Stazione treni distante)
3 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Isaac

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es la segunda vez que voy a éste hotel. No espero grandes lujos con lo que me parece un hotel más que correcto para pasar unos días en Calella. Idóneo para ir solo o en familia
4 nachten verbleven in augustus 2025

4/10 – Matig

Finn Juhl

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

En engangsoplevelse

Alligevel at det er et 2 stjernet hotel er det som om at hotellet gør som de altid har gjort fra gamle dage. Aircondition var ikke til at styre og var placeret et dårligt steder så den blæste på sengen. Kun en lille affaldsspand på badeværelset. Så lidt tryk på vandet at man ikke kunne kalde det at bruse. Toilet sad ikke fast i gulvet. Kun 2 stikkontkater i værelset. En gammel altan som man ikke var sikker på. Morgenmaden var der nok af men det var det samme hver dag og kogte æg som var helt kolde. Vi både på sjette sal og det var tit svært at få en elevator for der var 2 små med max.4 personer som kørte hele tiden. Vi brugte ofte trapperne som dog gav os lidt motion. Det er vigtigt at drikke vand og her var der ingen køleskab på værelset som kunne være et stort plus. Rengøring glemte tit håndklæder, affaldspose or der var nogle små poser med badesæbe som blev givet hver dag med en lille potion sæbe i. Vi ved at næste gang vi skal til Calella så bliver der brugt lidt flere penge på hotellet.
8 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Steven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing buffets with good variety.
8 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

NAZIHA

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bien

Ep personal muy amable..
4 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

M angeles

Reisde met familie
Positief: Netheid
Personal muy amable. La piscina no es accesible para personas con dificultad de movilidad
2 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

William

Positief: Netheid, personeel en service
The rooms are outdated but clean no walkin showers with flimsey curtain. The food was good with nice white tablecloths. The staff are friendly and work very hard
2 nachten verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

Bronwen

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Was probably worth what we paid but check in was slow. Lady had little customer care. Room smelled of bleach. Walls very thin and noisy. Few amenities. Location was good.
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Cynthia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Les deux messieurs de l'accueil sont trés disponibles et gentils. L'un deux m'a appelé un taxi et j'ai beaucoup apprécié Le petit déjeuner est trés fourni également. Je recommande
1 nacht verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

Nicanor

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Mala
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

keylanne

4 nachten verbleven in mei 2025