Gasten beoordelen deze accommodatie met 3,7/5 voor netheid.
Populaire voorzieningen
Zwembad
Gratis wifi
All-inclusive
Airconditioning
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Schoonmaak- en veiligheidsmaatregelen
Schoongemaakt met ontsmettingsmiddel
Sociale afstandsmaatregelen
Calle Vallderoure, 17, Calella, 08370
Ontdek het gebied
Populaire locatieHospital Sant Jaume7 min. wandelen
Populaire locatiePlaya de Calella11 min. wandelen
Populaire locatieFaro de calella14 min. wandelen
LuchthavenGerona (GRO-Costa Brava)41 min. rijden
Kies datums om prijzen te bekijken
Over deze omgeving
Calella
Hotel Bon Repos ligt vlak bij het strand in Calella. Faro de calella en Thermen van Caldes d'Estrac zijn opmerkelijke bezienswaardigheden. Als je graag de natuur intrekt, kan dat bij Playa de Calella en Strand van Sant Pol de Mar. Reis je met kinderen? Overweeg dan Museo del Mar en Gnomo Park.
Luchthaven Barcelona El Prat (BCN) - 54 min. rijden
Over deze accommodatie
Hotel Bon Repos
Gezinsvriendelijk 3-sterrenhotel in de buurt van Playa de Calella
Dit rookvrije hotel beschikt naast een restaurant over een bar/lounge en een poolbar. Wifi in gemeenschappelijke ruimtes is gratis. Een gratis kinderclub, een kinderzwembad en een 24-uurs receptie zijn enkele van de overige voorzieningen.
Hotel Bon Repos heeft 210 kamers met airconditioning die zijn voorzien van een kluis en een koffiezetapparaat/waterkoker. Elke kamer heeft een gemeubileerd balkon. Elke flatscreentelevisie heeft satellietzenders. Elke badkamer is voorzien van een bad of douche.
In dit hotel in Calella is wifi gratis. Alle kamers zijn voorzien van bureaus en telefoons.
Recreatieve voorzieningen van dit hotel bestaan onder andere uit een waterglijbaan en een kinderzwembad.
De onderstaande recreatieve activiteiten vind je ter plaatse of in de directe omgeving. Mogelijk zijn toeslagen van toepassing.
All-inclusive details
Er zijn all-inclusive kamertarieven beschikbaar bij Hotel Bon Repos. Deze prijzen zijn hoger omdat het eten en drinken ter plaatse bij de kamerprijs is inbegrepen (er gelden mogelijk beperkingen).
Er wordt desinfectiemiddel gebruikt om de accommodatie schoon te maken.
Social distancing
Er gelden maatregelen voor social distancing
Deze informatie wordt door onze partners verstrekt.
Accommodatievoorzieningen
Internet
Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
Beschikbaar in sommige openbare ruimtes: gratis wifi
Parking & vervoer
Parking in de buurt van de accommodatie aan EUR 11 per dag; reserveren verplicht
Eten & drinken
Elke dag van 08.00 uur tot 10.00 uur is er een ontbijtbuffet beschikbaar aan EUR 8 per volwassene en EUR 8 per kind
Één restaurant
Één poolbar en één bar/lounge
Activiteiten
Een spelletjesruimte
Een kinderzwembad
Een speeltuin
Gezinsvriendelijk
Een spelletjesruimte
Een kinderzwembad
Een gratis kinderclub
Een speeltuin
Een waterglijbaan
Voorzieningen
Een lift
Een kluis bij de receptie
Services voor gasten
Een 24-uurs receptie
Een bagageopslagruimte
Meertalig personeel
Hulp bij uitstappen/tickets
Buiten
Een tuin
Een terras
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Heb je specifieke toegankelijkheidsverzoeken? Neem dan contact op met de accommodatie. De contactinformatie vind je in de boekingsbevestiging die je hebt ontvangen na je boeking.
Voorzieningen voor mindervaliden op de kamer (bepaalde kamers)
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18
Uitchecken
Uitchecken voor 10.00 uur
Speciale incheckinstructies
Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 22.00 uur te arriveren.
Renovaties en sluitingen
De accommodatie is gesloten van 4 oktober tot 17 april.
Toegang tot accommodatie
Bemande receptie
Huisdieren
Geen huisdieren toegelaten
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald:
De stad heft de volgende belasting: EUR 0.66 per persoon, per nacht, voor maximum 7 nachten. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 17 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
Toeslag voor ontbijtbuffet: ca. EUR 8 voor volwassenen en ca. EUR 8 voor kinderen
Toeslag voor parking in de buurt: EUR 11 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Bereid je voor: controleer de laatste COVID-19-reisvereisten en de maatregelen die van kracht zijn op deze bestemming voordat je op reis gaat.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Bon Repos Calella
Bon Repos Hotel
Hotel Bon Repos
Hotel Bon Repos Calella
Bon Repos Hotel Calella
Bon Repos Calella
Bon Repos
Hotel Hotel Bon Repos Calella
Calella Hotel Bon Repos Hotel
Hotel Hotel Bon Repos
Hotel Bon Repos Calella
Hotel Bon Repos Hotel
Hotel Bon Repos Calella
Hotel Bon Repos Hotel Calella
Veelgestelde vragen
Ja, deze accommodatie heeft een kinderzwembad.
Vandaag, 10 aug. 2022, kost een verblijf bij van één nacht voor twee volwassenen op 4 sep. 2022 min. € 61,20, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.
Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.
Inchecken is mogelijk van 14.00 uur tot middernacht. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.
Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.
Sommige tarieven van deze accommodatie zijn all-inclusive.
Dit gezinsvriendelijke hotel in Calella ligt vlak bij het strand, binnen 15 minuten lopen van Playa de Calella en Faro de calella. Ook Strand van Sant Pol de Mar en Playa de Pineda de Mar liggen binnen 5 km afstand. Station Calella ligt op 19 minuten lopen.
Ja, bij Hotel Bon Repos kun je voor bepaalde kamertarieven gratis annuleren, omdat we flexibiliteit belangrijk vinden. Raadpleeg het annuleringsbeleid van Hotel Bon Repos op onze site voor meer informatie over uitzonderingen of vereisten.
Algemene score en beoordelingen
3,5
Goed
We verifiëren beoordelingen om er zeker van te zijn dat de reiziger bij Expedia Group heeft geboekt. Reizigers kunnen een kortingsvoucher ontvangen wanneer ze een beoordeling verzenden. We publiceren alle beoordelingen, positieve en negatieve, die aan onze richtlijnen voldoen.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 5 - Uitstekend. 24 van 133 beoordelingen
5 - Uitstekend
24
5 - Uitstekend 18%
Gastenscore: 4 - Goed. 51 van 133 beoordelingen
4 - Goed
51
4 - Goed 38%
Gastenscore: 3 - Redelijk. 34 van 133 beoordelingen
3 - Redelijk
34
3 - Redelijk 26%
Gastenscore: 2 - Matig. 15 van 133 beoordelingen
2 - Matig
15
2 - Matig 11%
Gastenscore: 1 - Ontzettend slecht. 9 van 133 beoordelingen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen parkeer mogelijkheid. Ontbijt was ok maar de rest niet. Kamers zijn heel slecht. Geluid op de gang en de kamers boven en naast de kamers was heel goed hoorbaar en zeer storend.
3 nachten verbleven in juli 2022
2/5 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
2 aug. 2021
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamers heel slecht !!!
2 nachten verbleven in juli 2021
3/5 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
4 jul. 2019
Positief: Netheid, voorzieningen
Prima ligging. 5 minuten lopen naar strand. Uiterst tevreden over kamer.
Gezien prijs en kwaliteit verhouding. Ipv. van 1 persoonsbed zelfs een dubbel bed extra. Groot zwembad, wat helaas vaak bezet was door vele
jongeren.
9 nachten verbleven in juni 2019
1/5 – Ontzettend slecht
Cristina
18 apr. 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nefasto
Para empezar llegamos a la recepción y la recepcionista nos dijo que teníamos que tener un bono (realizamos la reserva por la web de hotels.com y no nos enviaron ningún bono… disponíamos del localizador de reserva.) Más tarde su compañero le
Explicó que el
Bono funciona con Expedia y que nosotros con el localizador teníamos suficiente. Nos dieron una habitación que no cumplía con nuestra reserva (teníamos reservada una habitación doble con cama de matrimonio, amenities, cafetera, tetera y vistas a la piscina). Cuando llegamos a la habitación resulta que era una habitación triple (con 3 camas individuales) con vistas a la parte trasera del hotel y sin ningún tipo de accesorios salvo las toallas.
Este hotel es uno de los hoteles del Maresme que ha acogido a los refugiados de Ucrania.
Hasta aquí todo bien. El problema llega cuando en el acceso al comedor (disponíamos de pension completa) se cuelan en tus narices mientras se ríen de ti, acaparan grandes cantidades de comida (no exagero si digo que en 2 días no probamos ni un solo plátano ya que nada más entrar al comedor cogían hasta 8 plátanos por plato y si hablamos del melón o la sandía quizá serían 12 rodajas…) y en el hotel nos comentan que no disponen de más, es decir, no los van a reponer.
Entiendo que sean refugiados pero la educación y los buenos modales no deberían perderse nunca y el hotel debería tomar medidas para que sus huéspedes (que si pagan por sus servicios) puedan disfrutar de la comida e instalaciones
2 nachten verbleven in april 2022
4/5 – Goed
Abel
Reisde met familie
4 sep. 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer