Vlak bij het strand

Beoordelingen van Hotel Bristol

3 out of 5
Hotel Bristol
31, rue du 11 novembre, Caen, CALVADOS

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 223 van 566 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 265 van 566 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 61 van 566 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 566 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 566 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De ligging en de gevel deed anders vermoeden, maar een hartelijk welkom en nette inkom en kamers deden ons inzien dat het eerste niet alles zegt. Wanneer je tijd hebt, zou ik ergens anders ontbijten. Daar we doorreis waren en de campingspullen in de auto bleven, was de parking voor ons zeer belangrijk. En de parkeergelegenheid was echt wel veilig, achter een gesloten poort. Wel 1 plek dat er mogelijks ongewenst bezoek kwam, maar dat deed ons nu echt niet twijfelen !
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
De bediening is super vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn erg gehorig en het ontbijt is eenvoudig maar lekker en er is meer als genoeg keuze. De eitjes zijn koud, iets wat we niet gewend zijn maar het zal hier normaal zijn. Kortom, prima hotel en vooral niet duur.
3 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig en vriendelijk
Prettig personeel, eenvoudige, schone kamer. Zeer kleine douche. Goede wifi maar geen niet-Franstalige TV-zenders
1 nacht verbleven in juni 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Degelijk hotel, goed gelegen in het centrum.
Aanbevelingswaardig hotel voor een niet al te lang verblijf.
4 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Dominique

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

8/10 – Goed

H.A.J., Rijsbergen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Prima hotel. Alles tip top in orde. Naast of nabij het hotel is een bar waar klanten tot in de nacht soms nogal te keer gingen. Overlast was weg door het raam te sluiten.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service

8/10 – Goed

George Mulder, Groningen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel voor een tussenstop
Bediening was bijzonder behulpzaam.

10/10 – Uitstekend

Klaas, Krommenie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vriendelijk kleinschalig hotel
Wij hebben drie nachten doorgebracht in dit hotel (vader en zoon van 13). Goede lokatie, vrij parkeren op een afgesloten terrein achter het hotel. Ontbijt was goed, personeel bijzonder vriendelijk maar (deels) enkel Franstalig. De kamer was klein maar van alle gemakken voorzien en brandschoon. Aanrader!

8/10 – Goed

Gail

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easily walkable to train station.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van L'équipe de l'Hôtel Bristol op 22 apr 2024
Nous vous remercions pour votre avis.A très bientôt

8/10 – Goed

Alexandre

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bien😀
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van L'équipe de l'Hôtel Bristol op 25 mrt 2024
Bonjour,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de donner votre avis.A très vite,

6/10 – Redelijk

Richard

O.k. for a one night stopover. Limited dining nearby. Shower was difficult to use - small.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Hôtel Bristol op 11 mrt 2024
Merci d'avoir pris le temps de donner votre avis.Sachez que nous disposons de quelques petites brasserie pas loin de notre Hôtel.Nous espérons à très vite.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent petit dejeuner
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Hôtel Bristol op 26 feb 2024
Bonjour,Nous vous remercions pour votre avis et votre commentaire.A très vite dans notre Hôtel

6/10 – Redelijk

Kévin

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van L'équipe de l'Hôtel Bristol op 20 feb 2024
Bonjour,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de donner votre avisA très vite !

8/10 – Goed

Quentin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hôtel Bristol op 15 feb 2024
Bonjour,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de donner votre avis.A très vite dans notre Hôtel

10/10 – Uitstekend

DOMINIQUE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bonne adresse
Dès l'arrivée, acceuil sympatique, chambre conforme, propre, bonne literie, douche ok, petit plus volet roulant, le petit déjeuner est correct, la partie salée peut être améliorée (charcuterie moyenne, pas d'oeufs brouillés....) ok pour la partie sucrée, confitures et crépes excellentes. bon rapport qualité/prix
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van L'équipe Bristol op 25 jan 2024
Bonjour Madame,Nous vous remercions pour votre retour positif.Sachez que le petit-déjeuner est en cours de changement et que les œufs brouillés arrivent dans quelques semaines !A bientôt dans notre HôtelL'équipe Bristol

10/10 – Uitstekend

Laurence

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van L'équipe de l'Hôtel Bristol op 25 jan 2024
Bonjour Madame,Nous vous remercions pour votre avis.A très vite dans notre hôtel.L'équipe de l'Hôtel Bristol

10/10 – Uitstekend

sidonie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Impeccable
Hôtel sympathique, proche gare et tram. Personnel avenant.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van L'équipe Bristol op 18 jan 2024
Je vous remercie pour votre retour. Nous serons ravis de vous accueillir pour un prochain séjour !

10/10 – Uitstekend

Emmanuel

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hôtel Bristol op 15 feb 2024
Bonjour,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de donner votre avis.A très vite dans notre Hôtel

10/10 – Uitstekend

Jane

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
As a lone female traveller i couldn't have wished for more. My ferry was delayed so i arrived late, i emailed and there was immediate response, assuring me someone would be there. I was escorted to the carpark.Staff super friendly and helpful
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 21 dec 2023
We thank you for your lovely message, we will be happy to welcome you for your next stay !

10/10 – Uitstekend

Richard

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good experience
Supper clean and smart small hotel with excellent and helpful staff. We found it a good place to explore Caen from
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 12 dec 2023
The team thanks you for your message. We are delighted that you had a good stay in our hotel. I'm looking forward to seeing you again !

10/10 – Uitstekend

Christelle

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon séjour, juste une légère odeur dans la salle de bains
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 16 nov 2023
Merci pour votre commentaire, nous sommes désolé pour ce désagrément. Au plaisir de vous revoir

10/10 – Uitstekend

Herve

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Accueil sympathique - Très bon rapport qualité prix.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 15 nov 2023
Je vous remercie pour ce commentaire. Au plaisir de vous revoir

10/10 – Uitstekend

Jean

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien situé , personnel agréable et salle de bain spacieuse.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 24 okt 2023
Merci pour votre message.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour.Au plaisir de vous recevoir

10/10 – Uitstekend

catherine

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 24 okt 2023
Nous vous remercions pour votre belle note !

10/10 – Uitstekend

Sandra

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly welcome and clean rooms. Close to city center and restaurants. Parking in front of building. Good choice for city trip.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 24 okt 2023
We thank you for your message.Glad you enjoyed your stay.

10/10 – Uitstekend

Marie Pierre

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 24 okt 2023
Nous vous remercions pour votre belle note !

10/10 – Uitstekend

Stephen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel was ideally positioned near the river and a short walk from the Castle. The staff were friendly, helpful and professional. The rooms were compact but included everything we needed. I would thoroughly recommend this hotel for a stay in Caen.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 24 okt 2023
We thank you for your message.Glad you enjoyed your stay.

10/10 – Uitstekend

jessy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 24 okt 2023
Nous vous remercions pour votre belle note !

8/10 – Goed

Jean

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Deux points faibles, la gestion des serviettes pour les accrocher et les sécher. La gestion du parking n'est pas toujours simple . Pour le petit déjeuner, le choix des fruits et la qualité des bananes sont un peu justes
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 24 okt 2023
Merci pour votre retour.

10/10 – Uitstekend

FRANCOIS-XAVIER

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 24 okt 2023
Nous vous remercions pour votre belle note !

10/10 – Uitstekend

Trevor

3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 3 nov 2023
Merci pour votre belle note!

8/10 – Goed

Alexander

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 16 okt 2023
Merci pour votre note

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 16 okt 2023
Merci pour votre belle note.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour.Au plaisir de vous recevoir

8/10 – Goed

mickael

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Propre et confortable
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 16 okt 2023
Merci pour votre retour de message

8/10 – Goed

Eldri Bjørnstad

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 16 okt 2023
Nous vous remercions pour votre note

10/10 – Uitstekend

Bernard

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien, chambre agréable, lumineuse et bien entretenue. Accueil bien aussi. Seul vrai souci : un petit groupe est rentré à 5h15 du matin, ils avaient plusieurs chambres au 4ème à coté de ma chambre et ils ont parlé, rigolé dans le couloir, ont allumé fort la télé dans l’une des chambres et sont passés de l’une à l’autre chambre jusqu’à 6h30 où j’ai réussi à m endormir ! Bon je sais ce n’est pas de votre faute.,.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 16 okt 2023
Merci pour votre note.Nous sommes désolés pour cette gène occasionnée, quel dommage que vous n'ayez pas informé le réceptionniste de nuit afin qu'il mette un terme à cette nuisance.Merci pour votre compréhension et au plaisir de vous recevoir.

4/10 – Matig

Fiona

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Fine hotel but injured during stay
Overall the hotel was fine, central and comfortable but the bathroom door of our room was dangerous. It slides fully into the door frame resulting in fingers being trapped. I was left with an injured finger that has been permanently scared. I couldn't recommend this hotel unless the doors are fixed so this doesn't happen.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 16 okt 2023
Thanks for your feedback.We are sincerely sorry for this inconvenience, however a pocket system door cannot be modified because as required, its operation must be sliding and no stops can be added.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 9 okt 2023
Merci pour votre belle note.

8/10 – Goed

Franck

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 4 okt 2023
Merci pour votre note;)

8/10 – Goed

ANTHONY

3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 29 sep 2023
Merci pour votre note !Au plaisir de vous recevoir.

4/10 – Matig

Deborah and Wally

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Very noisy all night outside. Losy pillows Took long time to check in. Had to wait for r manager to ask questions
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 28 sep 2023
Sorry for these inconveniences, however we apologized for the small delay at check-in.We are in the city center and it sometimes happens that people in the street make noise, the city of Caen is very dynamic.This is why you have 2 tightly closed windows.

6/10 – Redelijk

Jon

3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 16 okt 2023
Merci pour votre retour

10/10 – Uitstekend

Guilaine

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 26 sep 2023
Merci pour votre note ;)

8/10 – Goed

Georges

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien situé
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 25 sep 2023
Merci pour votre retour

8/10 – Goed

Rosalind

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great for an overnight stop before an early ferry. Room was clean, and fit for purpose with a comfy bed. Easy to find dinner options in the local area.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 22 sep 2023
Merci beaucoup pour votre retour.

8/10 – Goed

Hani

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 25 sep 2023
Merci pour votre retour

6/10 – Redelijk

Alexander

Positief: Netheid, personeel en service
The hotel is well situated and has a parking, but all amenities are at a minimum level. A bar is situated on the opposed side of the street which is rather noisy at night. The hotel has no AC, so in the hot weather it is a great problem.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 18 sep 2023
Merci pour votre retour.Pas de climatisation mais un ventilateur afin de respecter l'environement écologique, cependant nous n'avons pas l'habitude en Normandie d'avoir de très grosse chaleur.Nous sommes un hôtel 3 étoiles bon rapport qualité prix et vous disposez dans la chambre d'un plateau avec café, thé, bouteilles d'eaux gartuites ainsi que des chaines TV supplémentaires...Rechercher des détails386 / 5 000Résultats de traductionRésultat de traductionThanks for your feedback.No air conditioning but a fan in order to respect the ecological environment, however we are not used to having very hot weather in Normandy.We are a good value 3-star hotel and you have a tray in the room with coffee, tea, free bottles of water as well as additional TV channels...

6/10 – Redelijk

Xabier

4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 12 sep 2023
Merci pour votre retour