Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 223 van 566 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
223
Gastenscore: 8 - Goed. 265 van 566 beoordelingen" "
8 - Goed
265
Gastenscore: 6 - Redelijk. 61 van 566 beoordelingen" "
6 - Redelijk
61
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 566 beoordelingen" "
4 - Matig
10
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 566 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
7
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
16 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De ligging en de gevel deed anders vermoeden, maar een hartelijk welkom en nette inkom en kamers deden ons inzien dat het eerste niet alles zegt. Wanneer je tijd hebt, zou ik ergens anders ontbijten. Daar we doorreis waren en de campingspullen in de auto bleven, was de parking voor ons zeer belangrijk. En de parkeergelegenheid was echt wel veilig, achter een gesloten poort. Wel 1 plek dat er mogelijks ongewenst bezoek kwam, maar dat deed ons nu echt niet twijfelen !
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
11 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
De bediening is super vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn erg gehorig en het ontbijt is eenvoudig maar lekker en er is meer als genoeg keuze. De eitjes zijn koud, iets wat we niet gewend zijn maar het zal hier normaal zijn. Kortom, prima hotel en vooral niet duur.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig en vriendelijk
Prettig personeel, eenvoudige, schone kamer. Zeer kleine douche. Goede wifi maar geen niet-Franstalige TV-zenders
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
7 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service
Degelijk hotel, goed gelegen in het centrum.
Aanbevelingswaardig hotel voor een niet al te lang verblijf.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
Dominique
3 aug 2015
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dominique
8/10 – Goed
H.A.J., Rijsbergen
19 jul 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Prima hotel. Alles tip top in orde. Naast of nabij het hotel is een bar waar klanten tot in de nacht soms nogal te keer gingen. Overlast was weg door het raam te sluiten.
H.A.J.
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
16 jul 2015
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
George Mulder, Groningen
6 jul 2014
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel voor een tussenstop
Bediening was bijzonder behulpzaam.
George Mulder
10/10 – Uitstekend
Klaas, Krommenie
12 mei 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vriendelijk kleinschalig hotel
Wij hebben drie nachten doorgebracht in dit hotel (vader en zoon van 13). Goede lokatie, vrij parkeren op een afgesloten terrein achter het hotel. Ontbijt was goed, personeel bijzonder vriendelijk maar (deels) enkel Franstalig. De kamer was klein maar van alle gemakken voorzien en brandschoon. Aanrader!
Klaas
8/10 – Goed
Gail
22 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easily walkable to train station.
Gail
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van L'équipe de l'Hôtel Bristol op 22 apr 2024
Nous vous remercions pour votre avis.A très bientôt
8/10 – Goed
Alexandre
23 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bien😀
Alexandre
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van L'équipe de l'Hôtel Bristol op 25 mrt 2024
Bonjour,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de donner votre avis.A très vite,
6/10 – Redelijk
Richard
10 mrt 2024
O.k. for a one night stopover. Limited dining nearby. Shower was difficult to use - small.
Richard
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Hôtel Bristol op 11 mrt 2024
Merci d'avoir pris le temps de donner votre avis.Sachez que nous disposons de quelques petites brasserie pas loin de notre Hôtel.Nous espérons à très vite.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
25 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent petit dejeuner
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Hôtel Bristol op 26 feb 2024
Bonjour,Nous vous remercions pour votre avis et votre commentaire.A très vite dans notre Hôtel
6/10 – Redelijk
Kévin
18 feb 2024
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kévin
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van L'équipe de l'Hôtel Bristol op 20 feb 2024
Bonjour,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de donner votre avisA très vite !
8/10 – Goed
Quentin
Zakenreiziger
26 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Quentin
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hôtel Bristol op 15 feb 2024
Bonjour,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de donner votre avis.A très vite dans notre Hôtel
10/10 – Uitstekend
DOMINIQUE
21 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bonne adresse
Dès l'arrivée, acceuil sympatique, chambre conforme, propre, bonne literie, douche ok, petit plus volet roulant, le petit déjeuner est correct, la partie salée peut être améliorée (charcuterie moyenne, pas d'oeufs brouillés....) ok pour la partie sucrée, confitures et crépes excellentes.
bon rapport qualité/prix
DOMINIQUE
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van L'équipe Bristol op 25 jan 2024
Bonjour Madame,Nous vous remercions pour votre retour positif.Sachez que le petit-déjeuner est en cours de changement et que les œufs brouillés arrivent dans quelques semaines !A bientôt dans notre HôtelL'équipe Bristol
10/10 – Uitstekend
Laurence
20 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Laurence
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van L'équipe de l'Hôtel Bristol op 25 jan 2024
Bonjour Madame,Nous vous remercions pour votre avis.A très vite dans notre hôtel.L'équipe de l'Hôtel Bristol
10/10 – Uitstekend
sidonie
Zakenreiziger
17 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Impeccable
Hôtel sympathique, proche gare et tram.
Personnel avenant.
sidonie
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van L'équipe Bristol op 18 jan 2024
Je vous remercie pour votre retour. Nous serons ravis de vous accueillir pour un prochain séjour !
10/10 – Uitstekend
Emmanuel
1 jan 2024
Emmanuel
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hôtel Bristol op 15 feb 2024
Bonjour,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de donner votre avis.A très vite dans notre Hôtel
10/10 – Uitstekend
Jane
20 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
As a lone female traveller i couldn't have wished for more. My ferry was delayed so i arrived late, i emailed and there was immediate response, assuring me someone would be there. I was escorted to the carpark.Staff super friendly and helpful
Jane
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 21 dec 2023
We thank you for your lovely message, we will be happy to welcome you for your next stay !
10/10 – Uitstekend
Richard
Reisde met een groep
8 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good experience
Supper clean and smart small hotel with excellent and helpful staff. We found it a good place to explore Caen from
Richard
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 12 dec 2023
The team thanks you for your message. We are delighted that you had a good stay in our hotel. I'm looking forward to seeing you again !
10/10 – Uitstekend
Christelle
Zakenreiziger
15 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon séjour, juste une légère odeur dans la salle de bains
Christelle
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 16 nov 2023
Merci pour votre commentaire, nous sommes désolé pour ce désagrément. Au plaisir de vous revoir
10/10 – Uitstekend
Herve
Zakenreiziger
15 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Accueil sympathique - Très bon rapport qualité prix.
Herve
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 15 nov 2023
Je vous remercie pour ce commentaire. Au plaisir de vous revoir
10/10 – Uitstekend
Jean
24 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien situé , personnel agréable et salle de bain spacieuse.
Jean
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 24 okt 2023
Merci pour votre message.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour.Au plaisir de vous recevoir
10/10 – Uitstekend
catherine
22 okt 2023
catherine
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 24 okt 2023
Nous vous remercions pour votre belle note !
10/10 – Uitstekend
Sandra
21 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly welcome and clean rooms. Close to city center and restaurants. Parking in front of building. Good choice for city trip.
Sandra
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 24 okt 2023
We thank you for your message.Glad you enjoyed your stay.
10/10 – Uitstekend
Marie Pierre
21 okt 2023
Marie Pierre
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 24 okt 2023
Nous vous remercions pour votre belle note !
10/10 – Uitstekend
Stephen
Reisde met een groep
20 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel was ideally positioned near the river and a short walk from the Castle. The staff were friendly, helpful and professional. The rooms were compact but included everything we needed. I would thoroughly recommend this hotel for a stay in Caen.
Stephen
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 24 okt 2023
We thank you for your message.Glad you enjoyed your stay.
10/10 – Uitstekend
jessy
Zakenreiziger
20 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jessy
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 24 okt 2023
Nous vous remercions pour votre belle note !
8/10 – Goed
Jean
19 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Deux points faibles, la gestion des serviettes pour les accrocher et les sécher. La gestion du parking n'est pas toujours simple . Pour le petit déjeuner, le choix des fruits et la qualité des bananes sont un peu justes
Jean
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 24 okt 2023
Merci pour votre retour.
10/10 – Uitstekend
FRANCOIS-XAVIER
Zakenreiziger
19 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
FRANCOIS-XAVIER
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 24 okt 2023
Nous vous remercions pour votre belle note !
10/10 – Uitstekend
Trevor
13 okt 2023
Trevor
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 3 nov 2023
Merci pour votre belle note!
8/10 – Goed
Alexander
13 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexander
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 16 okt 2023
Merci pour votre note
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
13 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 16 okt 2023
Merci pour votre belle note.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour.Au plaisir de vous recevoir
8/10 – Goed
mickael
12 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Propre et confortable
mickael
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 16 okt 2023
Merci pour votre retour de message
8/10 – Goed
Eldri Bjørnstad
12 okt 2023
Eldri Bjørnstad
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 16 okt 2023
Nous vous remercions pour votre note
10/10 – Uitstekend
Bernard
Reisde met familie
9 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien, chambre agréable, lumineuse et bien entretenue. Accueil bien aussi. Seul vrai souci : un petit groupe est rentré à 5h15 du matin, ils avaient plusieurs chambres au 4ème à coté de ma chambre et ils ont parlé, rigolé dans le couloir, ont allumé fort la télé dans l’une des chambres et sont passés de l’une à l’autre chambre jusqu’à 6h30 où j’ai réussi à m endormir ! Bon je sais ce n’est pas de votre faute.,.
Bernard
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 16 okt 2023
Merci pour votre note.Nous sommes désolés pour cette gène occasionnée, quel dommage que vous n'ayez pas informé le réceptionniste de nuit afin qu'il mette un terme à cette nuisance.Merci pour votre compréhension et au plaisir de vous recevoir.
4/10 – Matig
Fiona
8 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Fine hotel but injured during stay
Overall the hotel was fine, central and comfortable but the bathroom door of our room was dangerous. It slides fully into the door frame resulting in fingers being trapped. I was left with an injured finger that has been permanently scared. I couldn't recommend this hotel unless the doors are fixed so this doesn't happen.
Fiona
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 16 okt 2023
Thanks for your feedback.We are sincerely sorry for this inconvenience, however a pocket system door cannot be modified because as required, its operation must be sliding and no stops can be added.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 9 okt 2023
Merci pour votre belle note.
8/10 – Goed
Franck
1 okt 2023
Franck
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 4 okt 2023
Merci pour votre note;)
8/10 – Goed
ANTHONY
27 sep 2023
ANTHONY
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 29 sep 2023
Merci pour votre note !Au plaisir de vous recevoir.
4/10 – Matig
Deborah and Wally
Reisde met partner
27 sep 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Very noisy all night outside.
Losy pillows
Took long time to check in. Had to wait
for
r
manager to ask questions
Deborah and Wally
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 28 sep 2023
Sorry for these inconveniences, however we apologized for the small delay at check-in.We are in the city center and it sometimes happens that people in the street make noise, the city of Caen is very dynamic.This is why you have 2 tightly closed windows.
6/10 – Redelijk
Jon
24 sep 2023
Jon
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 16 okt 2023
Merci pour votre retour
10/10 – Uitstekend
Guilaine
24 sep 2023
Guilaine
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 26 sep 2023
Merci pour votre note ;)
8/10 – Goed
Georges
22 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien situé
Georges
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 25 sep 2023
Merci pour votre retour
8/10 – Goed
Rosalind
Reisde met partner
21 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great for an overnight stop before an early ferry. Room was clean, and fit for purpose with a comfy bed. Easy to find dinner options in the local area.
Rosalind
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 22 sep 2023
Merci beaucoup pour votre retour.
8/10 – Goed
Hani
20 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
Hani
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 25 sep 2023
Merci pour votre retour
6/10 – Redelijk
Alexander
17 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service
The hotel is well situated and has a parking, but all amenities are at a minimum level. A bar is situated on the opposed side of the street which is rather noisy at night. The hotel has no AC, so in the hot weather it is a great problem.
Alexander
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van L'équipe Bristol op 18 sep 2023
Merci pour votre retour.Pas de climatisation mais un ventilateur afin de respecter l'environement écologique, cependant nous n'avons pas l'habitude en Normandie d'avoir de très grosse chaleur.Nous sommes un hôtel 3 étoiles bon rapport qualité prix et vous disposez dans la chambre d'un plateau avec café, thé, bouteilles d'eaux gartuites ainsi que des chaines TV supplémentaires...Rechercher des détails386 / 5 000Résultats de traductionRésultat de traductionThanks for your feedback.No air conditioning but a fan in order to respect the ecological environment, however we are not used to having very hot weather in Normandy.We are a good value 3-star hotel and you have a tray in the room with coffee, tea, free bottles of water as well as additional TV channels...