Grand Heykel Hotel

Verblijf aan de piste

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,6 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Standaard eenpersoonskamer

9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Een minibar
  • 6 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard driepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 22 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed OF 3 eenpersoonsbedden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Een minibar
  • 17 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed OF 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Familie suite

8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
  • 30 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Ressam Sefik Bursali Cd. No:30, Heykel, Bursa, 16010

In de buurt

  • Stadhuis van Bursa - 2 min. wandelen - 0.2 km
  • Koza Hani - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Grote Moskee van Bursa - 5 min. wandelen - 0.5 km
  • Grote Bazaar - 5 min. wandelen - 0.5 km
  • Graf van Osmangazi - 10 min. wandelen - 0.9 km

Lokaal vervoer

  • Station Demirtaspasa - 10 min. wandelen
  • Metrostation Sehrekustu - 11 min. wandelen
  • Bursa (YEI-Yenisehir) - 48 min. rijden

Restaurants

  • ‪Yıldız Çay Evi - ‬1 min. wandelen
  • ‪Patila's - ‬1 min. wandelen
  • ‪Kafkas - ‬1 min. wandelen
  • ‪Chies Fastfood - ‬1 min. wandelen
  • ‪Evim Çay Salonu - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

Grand Heykel Hotel

Hotel in Osmangazi
Een terras, een tuin en een droogkuis/wasserijservice verwelkomen je bij Grand Heykel Hotel. Verover de pistes bij dit hotel met toegang tot de piste. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Een shuttleservice van/naar de luchthaven, koffie/thee in de gemeenschappelijke ruimte en een kluis bij de receptie
  • Een 24-uurs receptie, een natuurreservaat en een lift
  • Bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Grand Heykel Hotel bieden voordelen zoals laptopwerkplekken, bovenop voorzieningen zoals gratis wifi en bureaustoelen.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies met satellietzenders
  • Waterkokers, verwarming en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 500+ Mbps (voor 6+ personen of 10+ toestellen)
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)

Eten en drinken

  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Met zijn tweeën/besloten dineren

Dingen om te doen

  • Toegang tot skipiste

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Reisgidsen
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Aanzoek-/romantische pakketten
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Buiten

  • In een natuurreservaat
  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift (120 centimeter brede deur)
  • Personeel dat gebarentaal kent
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle
  • Tapijt in de kamer

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar
  • Restaurantgidsen
  • Roomservice

Meer

  • Bureau
  • Bureaustoel
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Telefoon
  • Toegang via buitengalerij
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 15

Uitchecken

Uitchecken voor 12.30 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 35 per voertuig (enkele reis, voor maximum 8 personen)
  • Kindertarief voor de luchthavenshuttle: EUR 35 (enkele reis), (van 7 tot 8 jaar oud)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Registratienummer van de accommodatie 2022-16-0054
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Grand Heykel Hotel Bursa
Grand Heykel Hotel
Grand Heykel Bursa
Grand Heykel
Grand Heykel Hotel Bursa Province, Turkey
Grand Heykel Hotel Hotel
Grand Heykel Hotel Bursa
Grand Heykel Hotel Hotel Bursa

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Grand Heykel Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Bij Grand Heykel Hotel zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Grand Heykel Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Grand Heykel Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.30 uur uit te checken.

Biedt Grand Heykel Hotel een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 35 per voertuig.

Waar staat Grand Heykel Hotel?

Dit hotel in Osmangazi biedt rechtstreeks toegang tot de pistes en ligt in het stadscentrum, op 5 minuten wandelen van Atatürk Standbeeld, Koza Hani en Cultuurcentrum van Karabas-i Veli. Stadsmuseum van Bursa en Orhan Gazi-moskee liggen op enkele stappen afstand. Metrostation Sehrekustu ligt op 11 minuten wandelen en naar Station Demirtaspasa is het 10 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Grand Heykel Hotel

7,6

Goed

7,8

Netheid

9,2

Locatie

8,0

Personeel en service

7,4

Milieuvriendelijkheid

7,6

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 56 van 157 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 51 van 157 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 22 van 157 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 157 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 157 beoordelingen

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Halil

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
bir gün dikkatımì çekti bunlar çarşaf yastık yüzü dağiştirmediklerini dikkatımı çekti ve yataktan kalkıyordum çarşafta kan lekesini benzer kırmızı leke vardı ve o lekenin resmini çektim ve bir gün önce yenisini seçeneklerini söyledilerdi, çarşıya çıktım ve hotel'e geri döndüm ve leke yani dedikleri çarşafta duruyor, tekrar resim çektim ve resimleri karşılaştırsın ve büyüterek baktım leke aynı leke, yani o odada 9 gün yattın ve 9 gün hotellerjn çarşaf değiştirmesi yapılanı yapmadılar, ne yapmamı istiyorsunuz,ve ilk gün yatakta çarşaf değil çarşaf diye yorganyüzü seçmişler, ölçüsü ufak ve ilk gün çarşaf değil yorganyüzü üstünde yattım, birde çarşafların ölçüsü ufak ve yatağın bir tarafını örtülüyor ve öbür tarafta yatağın yarısına kadar açık, daha hepisi orada resimlerde, her gün temizlik yapmıyorlardı çünkü yeni havlu konmuyordu,gidip kendim istiyordum ve 3 gün bile oldu kendim aldı ve odaya girmedikleri için üç boyut havlu yığıntısı oldu, o resimdeki tırıklar bozuklar ve banyo kapısının onündeki taş çatlak ve yerinden oynuyor sallanıyordu üstüne basınca düştüm o odayı öyle görünce resimlerde 5 gün sonra odayı o çarşafı değişmeyen odayı verdiler, bunların hepisi şu yüzden oluyordu, ayrı çalışan temizlikcileri yoktu, mutfakta çalışanların işi bitince temizlik işleri başlıyordu, işte kahvaltı hazırla topla yorgunluğu olduğu için işe yetişemiyor havlu değişimi ve yatak düzlemesi yapamıyordu çünkü aşcılara o görev veriliyordu çünkü ayrı çalışan temizlikçi yoktu a lekeli yırtık ç
14 nachten verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Harm

4 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Hesham

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Pok-Wai Jerry

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I stayed 20 days in this hotel. Before arriving I asked for a smokeless room they gave me a whole different room and the room smelled like cigarettes their reason why I didn’t got a bigger room was because I paid so less and if I wanted a bigger room they would charge me extra. I asked multiple times to change my room and got refused I showered in cold water for 7 days. On the last day they told me there was a gas leak so I had to change rooms and gave a room key that wasn’t even working. They tried to overcharged me and can’t keep their promises. They screamed at me and threatened to call the police. Stay away from this place especially if you are a foreigner they treat you like shi
20 nachten verbleven in november 2025

6/10 – Redelijk

Eren

1 nacht verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Özcan

1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Mohammad

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Grand Heykel Hotel is a short distance from all the main Bursa attractions. It is right opposite (2 minutes walk) from the famous (First one opened in 1867) Bursa Iskendar Kebab Restaurant. We had a pleasant stay at Grand Heykel and would definitely stay again; however, will choose Family Suite next time as the Triple room was a bit smaller for us.
2 nachten verbleven in augustus 2025

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

mohammad

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice
1 nacht verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

Ayse

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

Shariq

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Disappointing Stay – Not as Advertised Unfortunately, my experience at this hotel was far from satisfactory. The hallways and rooms had a persistent, unpleasant odor, which made the environment uncomfortable. The bathroom showed visible signs of mold, raising concerns about cleanliness and hygiene. The internet connection was unreliable, frequently disconnecting and barely usable. When I brought this up with the reception, I was told this was a common issue throughout the hotel. Breakfast was particularly disappointing. Most items were served straight from the fridge with no proper presentation or freshness. The advertised images are misleading and do not reflect reality. When I raised my concerns with the manager, he simply stated, “This is not a high-end hotel,” which, in my opinion, is no excuse for the poor quality and lack of basic hospitality standards.
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Harun

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gute Personal
1 nacht verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Oguzhan

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
arkadaşlar sakın fiyat performans diye düşünüp konaklamayın. Rezalet , tuvaletinden televizyonuna kadar herşey rezalet. Eksik çalışmıyor bozuk olumsuz anlamda aklınıza ne geliyorsa hepsi bu otel denilen yerde.. Sakın , sakın.
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

ahmet

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Ali

Reisde met familie
Der Badezimmer besteht nur aus Schimmel Beim Frühstück ohne Kaffee also keinen Frühstück
Decke des Badezimmers
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

A.

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Otel merkezi bir konumda bulunuyor. Odalar ferah; çalışanlar ilgili ve güler yüzlü. Kahvaltısı yeterli. Kesinlikle memnun kaldık.
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Sevgi Nur

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buraya ikinci gelisim cok temiz bir otel,calisanlar guleryuzlu ilgili konumu harika
2 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Ricardo A Omena

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bursa

Hotel decadente, mal cheiroso, mas bem localizado
1 nacht verbleven in mei 2025

4/10 – Matig

Emirhan

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Otelin yeri merkezi, gorevliler cok ilgililer
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Leticia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Osman

Positief: Netheid, personeel en service
Tek kişi konakladım, mevki olarak gayet güzel bir yerde ulaşımı kolay, oda fiyatı bana normal geldi. Lavabosu temizdi ancak küçük ve havalandırması kesinlikle yetersizdi. Personeller ilgiliydi kahvaltı genel olarak güzeldi.
1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Mikail

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2025

4/10 – Matig

Ceyda

1 nacht verbleven in maart 2025