Twin kamer | Een kluis op de kamer, een bureau, een laptopwerkplek

Beoordelingen van Di Verdi Imperial Hotel

4 out of 5
Di Verdi Imperial Hotel
Thaly Kálmán u. 43, Budapest

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 131 van 368 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 147 van 368 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 54 van 368 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 24 van 368 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 368 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Josette gerda rita

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Kamer ok personeel ok enkel ontbijt viel tegen ,ontbijtkoeken nog van dag eerder ook brood redelijk gedroogd ,dus niet vers jammer
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van GM op 17 nov 2023
Dear Josette, Thank you very much for taking the time to leave a review, the staff of Di Verdi Imperial Hotel appreciates any and all feedback regarding any aspect of our facilities and services offered. We use this information to improve guest experience and provide our customers with a pleasurable and memorable stay in our property. We regret to hear that some of the the services didn’t meet your expectations, and we will check the problems you mentioned in your comments. Thank you again for choosing Di Verdi Imperial Hotel for your accommodations needs! Best wishes, Di Verdi Imperial Hotel Management

8/10 – Goed

Marc Wilhelmus Gerardus Matheus

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamers zijn goed, bedden beetje hard maar alles is schoon. Mis alleen meubilair op de balkons. Ontbijt is goed, soms wat traag met aanvullen maar dat is niet zo erg.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van GM op 21 nov 2023
Dear Marc , Thank you very much for taking the time to leave a review, the staff of Di Verdi Imperial Hotel appreciates any and all feedback regarding any aspect of our facilities and services offered. We use this information to improve guest experience and provide our customers with a pleasurable and memorable stay in our property, we are happy that you were satisfied. Thank you again for choosing Di Verdi Imperial Hotel for your accommodations needs! Best wishes, Di Verdi Imperial Hotel Management

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rustig hotel, op 50 meter van Tram en bus. Wij hadden een 3-persoons studio met een klein keukentje (geen gebruik van gemaakt). Kamer elke dag vers beddengoed, nette badkamer. Ik zou hier zeker weer boeken.
4 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
7 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Via expedia ontvingen wij een email waarin stond dat we vanaf 14u konden inchecken. Na een vermoeiende reis en lang stappen met onze bagage in een hitte van meer dan 30 graden kwamen we aan bij het hotel. Toen bleek dat we pas om 15u konden inchecken. Aangezien we dus nog lang zouden moeten wachten vroegen we of het mogelijk was om iets te eten/drinken. Helaas, de bar was dicht en we kregen zelfs niet eens een flesje water aangeboden. Toen vroegen we of we in buurt ergens konden eten/drinken. Dat was mogelijk in het centrum van Boedapest. Er werd ons verteld dat we van bij het hotel de metro konden nemen en dat we dan binnen 20min in het centrum zouden zijn. Volgens de info op expedia was het hotel maar 2min rijden van het centrum. Wij hadden dus de verwachting om alle verplaatsingen te voet te kunnen doen. Nu betekende dit dat we elke dag de metro zouden moeten nemen om naar boedapest te gaan. Eenmaal ingecheckt in onze “business suite” zag ik dat de douchedeur er was uitgevallen. Het was dus niet mogelijk om te douchen zonder dat de badkamer onder water zou staan. Omdat ik al een klacht had over de incheck tijd en de afstand naar het centrum wou ik niet opnieuw een klacht indienen. De deur heb ik dan maar zelf gerepareerd zodat we toch een normale douche konden nemen. Of toch niet, de afvoer zat zo verstopt dat we na elke 2minuten douchen de kraan moesten dicht zetten zodat het water rustig kon weglopen. Als kers op de taart ontdekte ik ook nog een mierennest op de kamer!
3 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel is en beeje gehorig maar de rest is echt goed.
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel op ruim een kwartier loopafstand
Prima hotel op circa 15-20 minuten lopen van centrum Boedapest. Goede bedden, alles schoon, fijne badkamer, dichtbij metro.Even opletten met het via de receptie boeken van een taxi. Er is een samenwerking met Elite, een duurdere vervoerder (naar het vliegveld). Onze kamer is niet schoongemaakt gedurende ons verblijf
2 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Tiny, Veghel

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
leuk hotel vlak bij metrostation
Leuke kamer met klein keukentje. Maar de borden waren niet goed schoon
3 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Kaylee

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

Conny, Egmond

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super fijn
Helemaal super. In de omgeving werd wel verbouwd, maar hadden er geen last van. Het eten in het restaurant beneden was ook echt heel erg goed. Voor de prijs die wij betaalde was het echt top. Hartje stad is tussen een kwartier en half uur lopen. Ik zou er zeker nog een keer verblijven.
1 nacht verbleven in juli 2017

10/10 – Uitstekend

J.W.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Erg fijn hotel aan de rand van de stad. De kamers zijn ruim en schoon. Ook hebben de kamers een balkon en werkt de wifi goed.

6/10 – Redelijk

miriam, eindhoven

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi nieuw hotel net buiten het centrum
Mooi nieuw hotel net buiten centrum maar met op 100m afstand de metro heel goed bereikbaar . Nette kamers met balkon ( helaas nu nog bouwput ivm bouw nieuwe hotels )
Reactie van Daphna op 6 okt 2016
Dear Guest, Thank you for taking the time to write us a review, we appreciate your support.

10/10 – Uitstekend

arjan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tranquilla e comoda
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van GM op 15 mei 2024
Dear Arjan,Thank you very much for taking the time to leave a review, it is very good to hear that you were satisfied with your stay with us, and we are looking forward for your next visit. Thank you again for choosing Di Verdi Imperial Hotel! Best wishes, Di Verdi Imperial Hotel Management

8/10 – Goed

Irina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es hat uns gut gefallen. Unsere Erwartungen wurden auf jeden Fall übertroffen. Check in sowie Check out sehr unkompliziert. Nettes Personal. Die Zimmer wurden täglich aufgeräumt auch über die Feiertage. Das frühstück hat uns nicht so sehr gefallen es war keine große Auswahl jedoch hat es gereicht. Einkaufsmöglichkeiten sind in der Nähe Metro 1 Minute zu Fuß erreichbar und nur 4 Stationen bis zum Zentrum. In der Nähe ist wohl ein Krankenhaus so hört man auch abends laut die Sirenen der Krankenwägen Ich würde es auf jeden Fall weiter empfehlen
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van GM op 8 mei 2024
Dear Irina! Thank you very much for taking the time to leave a review, it is very good to hear that you enjoyed your stay with us, and we will try our best to improve the breakfast so it will meet your expectations next time, and we are sorry for the noise you experienced from the street. Thank you again for choosing Di Verdi Imperial Hotel! Best wishes, Di Verdi Imperial Hotel Management

8/10 – Goed

stefania

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buon Hotel, pulito e silenzioso. Ottima la vicinanza alla Metro. Consiglierei per il rapporto qualitá prezzo.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van General Manager op 27 mrt 2024
Dear Stefsnia, Thank you very much for taking the time to rate us, it is very good to hear that you enjoyed your stay with us, and we are looking forward for your next visit. Thank you again for choosing Di Verdi Imperial Hotel! Best wishes, Di Verdi Imperial Hotel Management

8/10 – Goed

Ramya

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
The property was good with great metro connection to the tourist spots. The cleaning service was good cleaned everyday and provided new water bottle everyday. Two supermarkets in 30m Drawbacks - the kitchen did not have a microwave we had to request and wait for 2 days to get it. They call it a 4star Hotel but it is definitely not.
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van General Manager op 9 jan 2024
Dear Ramya,Thank you for taking the time to leave us a review. It is good to hear that you were satisfied with our cleaning services, and also you found the location of our hotel is good.We apologise for missing the microwave, we checked the problem and we are sure it will not happen again at our hotel.Br,Di Verdi Imperial Hotel management team

8/10 – Goed

Raimondo

4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van GM op 8 jan 2024
Dear Raimondo, Thank you very much for taking the time to leave a review, the staff of Di Verdi Imperial Hotel appreciates any and all feedback regarding any aspect of our facilities and services offered. We use this information to improve guest experience and provide our customers with a pleasurable and memorable stay in our property. Thank you again for choosing Di Verdi Imperial Hotel for your accommodations needs! Best wishes, Di Verdi Imperial Hotel Management

4/10 – Matig

Theresa

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms were very spacious and of family comfort/good location. The hotel management very poor, sewage smell in the rooms and surrounding, the same poorly prepared breakfast served each morning. Staff are not very friendly with passing on the right information customers needed. A little bit of TLC and staff training will up lift the hotel standard.
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van GM op 17 nov 2023
Dear Theresa, Thank you very much for taking the time to leave a review, the staff of Di Verdi Imperial Hotel appreciates any and all feedback regarding any aspect of our facilities and services offered. We use this information to improve guest experience and provide our customers with a pleasurable and memorable stay in our property. We regret to hear that some of the the services didn’t meet your expectations, and we will check the problems you mentioned in your comments. Thank you again for choosing Di Verdi Imperial Hotel for your accommodations needs! Best wishes, Di Verdi Imperial Hotel Management

6/10 – Redelijk

Francesca

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van GM op 8 jan 2024
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to leave a review, the staff of Di Verdi Imperial Hotel appreciates any and all feedback regarding any aspect of our facilities and services offered. We use this information to improve guest experience and provide our customers with a pleasurable and memorable stay in our property. Thank you again for choosing Di Verdi Imperial Hotel for your accommodations needs! Best wishes, Di Verdi Imperial Hotel Management

10/10 – Uitstekend

Sau ming

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
No a bad idea for a short stay…
Reactie van General Manager op 6 nov 2023
Dear Sau ming, Thank you very much for taking the time to leave a review, the staff of Di Verdi Imperial Hotel appreciates any and all feedback regarding any aspect of our facilities and services offered. We use this information to improve guest experience and provide our customers with a pleasurable and memorable stay in our property. Thank you again for choosing Di Verdi Imperial Hotel for your accommodations needs! Best wishes, Di Verdi Imperial Hotel Management

8/10 – Goed

Mario

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottimo soggiorno, personale molto cordiale e disponibile.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van General Manager op 6 nov 2023
Dear Mario, Thank you very much for taking the time to leave a review, the staff of Di Verdi Imperial Hotel appreciates any and all feedback regarding any aspect of our facilities and services offered. We use this information to improve guest experience and provide our customers with a pleasurable and memorable stay in our property, we are happy that you were satisfied. Thank you again for choosing Di Verdi Imperial Hotel for your accommodations needs! Best wishes, Di Verdi Imperial Hotel Management

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotell ligger central, 50 meter från tunnelbana L,Nr 3, fruktos var ok, kunde vart bättre
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van GM op 21 nov 2023
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to leave a review, the staff of Di Verdi Imperial Hotel appreciates any and all feedback regarding any aspect of our facilities and services offered. We use this information to improve guest experience and provide our customers with a pleasurable and memorable stay in our property. Thank you again for choosing Di Verdi Imperial Hotel for your accommodations needs! Best wishes, Di Verdi Imperial Hotel Management

10/10 – Uitstekend

Angela

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van General Manager op 21 feb 2024
Dear Angela, Thank you very much for taking the time to rate us, it is very good to hear that you enjoyed your stay with us, and we are looking forward for your next visit. Thank you again for choosing Di Verdi Imperial Hotel! Best wishes, Di Verdi Imperial Hotel Management

2/10 – Ontzettend slecht

Furkan

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

HYEONGJIN

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All the staffs are kind and humane Also room was quite large and comfortable
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van General Manager op 6 nov 2023
Dear HYEONGJIN , Thank you very much for taking the time to leave a review, the staff of Di Verdi Imperial Hotel appreciates any and all feedback regarding any aspect of our facilities and services offered. We use this information to improve guest experience and provide our customers with a pleasurable and memorable stay in our property, we are happy that you were satisfied. Thank you again for choosing Di Verdi Imperial Hotel for your accommodations needs! Best wishes, Di Verdi Imperial Hotel Management

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Wenn überhaupt, dann als 3* Hotel verdient dieHote
Im Bad war das Waschbecken undicht, Wasser ausgelaufen. Spiegelschrank, Spiegel zerbrochen aufgefunden. Seit Wochen nicht repariert. Neue Zimmer bekommen. Aber dort war das selbe Problem, Waschbecken undicht, sogar WC undicht! Wieder neue Zimmer bekommen. Also, schon der dritte! Frühstück Service katastrophal. Schmutzige Tische, Tischdecke in der 5 Tage nicht ein einziges mal ausgetauscht. Von 4 Kaffeemaschine war 3 ständig kaputt gewesen, also nur ein einzige funktionierte. Sehr wenige essen Auswahl. Nicht genug Kaffetasse, keine Saft Gläser. Und und und... Und das als 4* Hotel. Einzige positives von der Hotel sind die Rezeption, die Personal!
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van GM op 21 nov 2023
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to leave a review, the staff of Di Verdi Imperial Hotel appreciates any and all feedback regarding any aspect of our facilities and services offered. We use this information to improve guest experience and provide our customers with a pleasurable and memorable stay in our property. We regret to hear that some of the the services didn’t meet your expectations, and we will check the problems you mentioned in your comments. Thank you again for choosing Di Verdi Imperial Hotel for your accommodations needs! Best wishes, Di Verdi Imperial Hotel Management

8/10 – Goed

Benjamin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A very decent property, very close to the Station and you get value for money! I’ll recommend for budget travelers
1 nacht verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sök vidare efter annat hotell
Som en liten lägenhet med eget badrum och kök med micro. Duschkabinen va sönder, ofresha handdukar med hår i, stenhårda sängar, dammigt överallt, wifi sådär, stadsutsikt var de knappast endast utsikt över husens tak, turister fick betala ytterligare för parkeringen utöver den vanliga parkeringsavgiften i
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van GM op 21 nov 2023
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to leave a review, the staff of Di Verdi Imperial Hotel appreciates any and all feedback regarding any aspect of our facilities and services offered. We use this information to improve guest experience and provide our customers with a pleasurable and memorable stay in our property. We regret to hear that some of the the services didn’t meet your expectations, and we will check the problems you mentioned in your comments. Thank you again for choosing Di Verdi Imperial Hotel for your accommodations needs! Best wishes, Di Verdi Imperial Hotel Management

10/10 – Uitstekend

Stefano

3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Alan Cesar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bem bom
Hotel muito bom, quarto amplo e com arrumação diária, WI-FI funciona muito bem, banheiro bom, colchão é bom também. Localização do hotel é boa, tem supermercado ao lado, e alguns restaurantes também, transporte publico fica bem proximo, atendentes falam inglês e são super simpáticos. Único ponto que não gostei muito foi a cobrança de 15 Euros pela diária do uso do estacionamento.
3 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Mohamed

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked
4 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

iryna

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
worst hotel
Absolutely terrible. Even when I came to check in, the manager didn't even look at me, and didn't make me check in a while. He was just doing his work, and even didn't tell me to wait or any other things. Also the room condition was also terrible. Even though it is "4 stars" hotel, there were many things not cleaned, trashcan had been broken, and also the shower booth door had been broken either. Cleaning lady came inside without knocking door although I had already put the "do not disturb" mark on the door handle. Lastly it was very hot days, there was AC controller, but didn't even work although I set it with lowest temperature. Everything was just terrible, and not recommend this "4 start" hotel. It does not worth it.
6 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Jon Peder

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Armin

2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Sten

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Et super ophold på 5 dage
Vi har haft et fantastisk ophold på Di Verdi Imperial, vi var heldige at få værelset 3 time før vi skulle have det, både fællesarealerne og på værelset var der rigtigt pænt rent, meget roligt og ingen støj, tæt på metro og supermarked, en masse gode restauranter i gå-afstand. Vi var uheldige at få bestilt for sent, så vi kunne desværre ikke få alle dagene på dette hotel, hvis vi kommer til Budapest igen, vil vi meget gerne komme tilbage til dette hotel igen. Vi vil gerne takke hele holdet på Hotel Di Verdi Imperial, for et fantastisk ophold De Bedste hilsner Sten og Pernille
5 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Thorben

2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Shane

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location for visiting Budapest. Only downside was that the rooms did not have air conditioning, and due to the close proximity of the metro, pedestrian traffic could be a little noisy and/or drunk in the later hours. Overall, not a deal breaker, but it may be an issue for light sleepers.

6/10 – Redelijk

Sam

Negatief: Netheid
7 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Rune

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Natalia

5 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Alexandra

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Soggiorno con famiglia
Avevo prenotato una camera familiare che dalle foto aveva due camere, invece mi hanno dato una tripla, poi ho chiesto una correzione e mi hanno dato sempre una tripla ma molto grande e pulita
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ci siamo trovati bene e abbiamo trascorso 4 giorni tranquilli
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van The team of Di Verdi Imperial Hotel op 26 feb 2020
Dear Anonymous, Thank you very much for your positive feedback! We are glad that you had a good time in our hotel! We hope that next time you come to Budapest, you will choose us again! Have a nice day!

6/10 – Redelijk

Alina

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
okay stay
The hotel itself was in a great location, very close to a bus station. However, the room itself was not clean. The bedsheets had many fuzzy things & there was a lot of dust & dirt on the floor. The sheets were never changed during my stay. The bathroom sink was clogged. Cleanliness needs a lot of improvement.
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van The team of Di Verdi Imperial Hotel op 21 feb 2020
Dear Alina, Thank you for your feedback! We are sorry for the inconvenience during your stay! Our team is working to make you feel more comfortable with us! Of course, we will investigate and remedy the problem! We hope to be our guest again in the future and we could make a positive impression for you! Have a nice day!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van The team of Di Verdi Imperial Hotel op 18 feb 2020
Dear Anonymous, thank you for your feedback. I hope next time you will be our guest again! Have a nice day!

8/10 – Goed

Carmen, Madrid

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La calidad precio muy buena, parada de metro supercerca y en muy poco tuempo en el centro, muy tranquilo y silencioso para descansar, el desayuno completo
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van The team of Di Verdi Imperial Hotel op 17 feb 2020
Dear Carmen, Thank you very much for your positive feedback! We are glad that you had a good time in our hotel! We hope that next time you come to Budapest, you will choose us again! Have a nice day!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2泊で1万円もしなかったのに、きちんとしたルームサービスが入った。また、部屋も清潔に保たれ、冷蔵庫、電子レンジ、ポットが備え付けられていた。シャワーヘッドに少しカビが生えていたこと以外は大満足だった。
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van The team of Di Verdi Imperial Hotel op 10 feb 2020
Dear Anonymous, Thank you very much for your positive feedback! We are glad that you had a good time in our hotel! We hope that next time you come to Budapest, you will choose us again! Have a nice day!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Collegamenti con i mezzi. Supermercato DESPAR a due passi
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van The team of Di Verdi Imperial Hotel op 10 feb 2020
Dear Anonymous, Thank you very much for your positive feedback! We are glad that you had a good time in our hotel! We hope that next time you come to Budapest, you will choose us again! Have a nice day!

10/10 – Uitstekend

juan, Madrid

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
En general bien, solo añadir que entraba luz por las cortinas, y para nosotros es un poco molesto.
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van The team of Di Verdi Imperial Hotel op 10 feb 2020
Dear Juan, Thank you very much for your positive feedback! We are glad that you had a good time in our hotel! We hope that next time you come to Budapest, you will choose us again! Have a nice day!

4/10 – Matig

Huesped

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Personal muy borde, limpieza bastante escasa, una tela de arañas estuvo con nosotros toda la estancia, no cambiaban las sábanas ni cada 3 días; y lo que se acababa de ameneties, a duras penas lo reponían.
11 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van The team of Di Verdi Imperial Hotel op 10 feb 2020
Dear Huesped, Thank you for your feedback! We are sorry for the inconvenience during your stay! Our team is working to make you feel more comfortable with us! Of course, we will investigate and remedy the problem! We hope to be our guest again in the future and we could make a positive impression for you! Have a nice day!