Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Danubius Hotel Erzsébet City Center

3 out of 5
Danubius Hotel Erzsébet City Center
Karolyi Mihaly 11-15, Budapest

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 340 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 490 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 116 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 35 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 20 van 1001 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

CEUNINCK Valére

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het Hotel was oud vooral de kamers water in de badkamer..niet vriendelijk soms opgenet geen handoeken vervangen. Ontbijt kan beter. We hadden er meer van verwacht op de foto's te zien wat bedrog!!
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Viktoria op 13 sep 2023
Dear CEUNINCK Valére,We appreciate you taking the time to provide us with your thoughts about your recent stay. We are sincerely sorry to read that your stay did not meet the standards expected regarding the rooms and the quality of the breakfastEven though we provide daily cleaning service in our hotel, we are always thankful to our guests if they highlight any shortcomings they experience. We are truly sorry if you still found vacuuming to be incomplete.Despite these, we hope you still consider staying with us again and we can welcome you back in more newly renovated rooms in the future.Best regards,Viktoria N.Danubius Hotel

10/10 – Uitstekend

Miranda

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel, vriendelijk personeel. Kamers zijn schoon en hebben de benodigde faciliteiten. Badkamer aan de kleine kant maar van alles voorzien.
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van mv op 31 dec 2019
Dear Miranda, Thanks for the comments and rating. I’m happy to hear that you’ve enjoyed your stay with us. I hope that you’ll come to stay with us again soon. Very truly yours, Balázs Réti Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van mv op 11 dec 2019
Dear Guest, Many thanks for your time and your rating. Best regards, Balázs Réti Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in november 2019
Reactie van mv op 5 dec 2019
Dear Guest, Many thanks for your time and your rating. Best regards, Balázs Réti Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van mv op 11 nov 2019
Dear Tanya Ilieva, Many thanks for your time and your rating. Best regards, Balázs Réti Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van mv op 9 okt 2019
Dear Guest, Many thanks for your time and your rating. Best regards, Balázs Réti Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed ontbijt, personeel behulpzaam en beschikken over voldoende kennis. De ligging is perfect.
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van mv op 9 okt 2019
Dear Traveler, I was glad that you were impressed by the service provided by our staff, enjoyed our varied breakfast and perfect location. We hope to have the pleasure of welcoming you back again the next time your travels take you to Budapest. Kind regards, Balázs Réti Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Hele vriendelijke mensen. Alles netjes schoon, kamer wel heel erg gehorig en de douche wisselt van temperatuur en heeft weinig druk.
6 nachten verbleven in september 2019
Reactie van mv op 9 okt 2019
Dear Traveler, Firstly, we would like to thank you for your review regarding your visit at Hotel Erzsebet City Center. We genuinely hope, that we could manage to meet your requirements. Thank you for highlighting the cleanliness and the helpful staff. Meanwhile, we are sorry, that you experienced such issues. We will take your observation into consideration regarding the water supply. We would be pleased to host you again! Best wishes, Réti Balázs Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Minder: Geen safe op de kamer. Douchedeur Defect Goed: Ontbijtbuffet bewaakte kofferruimte
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van mv op 9 okt 2019
Dear Traveler, Firstly, I would like to thank you for your review. I hope that you had a wonderful experience and that we could exceed your expectations during your stay despite the small defects. We are looking forward to welcome you back at our Hotel Erzsébet City Center. Sincerely yours, Balázs Réti Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Goed ventraal gelegen in de stad. Buffet kan van war meer kwaliteit zijn
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van EV op 24 sep 2019
Dear Traveler, Thanks for the feedback. It's great to know that you made the most of our super location. At the same time, thank you for the constructive observation regarding our breakfast. Best regards, Balázs Réti Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Midden in het centrum gelegen en piekfijn in orde.
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van mv op 10 sep 2019
Dear Traveler, We look forward to welcoming you back in the future. Thanks for your kind words. Best regards, Balázs Réti Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van sp op 21 aug 2019
Dear Traveler, We do thank you for your rating. Best regards, Balázs Réti Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
alles prima mooie ligging, goede bedie ing vriendelijk en erg behulpzaaam
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van ev op 26 aug 2019
Dear Traveler, It was most wonderful to learn from your kind review that you had enjoyed your city break with us and our Hotel. I especially would like to thank you for highlighting the professional service by our reception. Best regards, Balazs Reti Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecte locatie. Zalige Airco. Prima ontbijt. Kamer mooi en groot genoeg Netheid badkamer kon beter.
4 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van sp op 2 aug 2019
Dear Traveler, Your lovely words are much appreciated! Hopefully we will have the opportunity to welcome you again. Warm reagards, Balázs Réti Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van sp op 10 jul 2019
Dear Traveler, We do thank you for your rating. Best regards, Balázs Réti Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is een prima hotel, met een fantastische locatie. Stevige bedden, prima badkamer, prima ontbijt. De locatie is voor ons doorslaggevend geweest.
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van sp op 21 jun 2019
Dear Traveler, Greetings from Budapest and let us thank you for taking your precious time to write a review! It is a pleasure to read that you enjoyed your stay. Warm reagards, Balázs Réti Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed prijs kwaliteitsverhouding. Heel goed ontbijt.
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van sp op 19 jun 2019
Dear Traveler! Thank you very much for taking your valuable time to share a review of our Hotel. Your feedback is very important for us. We hope to see you again soon, Best regards, Balázs Réti Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van sp op 5 jun 2019
Dear Guest, We do thank you for your rating. Best regards, Balázs Réti Front Office Manager

8/10 – Goed

Margareth

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi , goed verzorgd en net hotel. Dicht bij de metro. Dicht bij het winkelcentrum
3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van ue op 17 apr 2019
Dear Margereth, We appreciate your kind comment. We are looking forward to seeing you soon again. Regards, Balázs Réti Front Office Manager

8/10 – Goed

vera

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goede prijs/ kwaliteit verhouding, prima ontbijt, niet al het personeel spreekt en verstaat goed engels
4 nachten verbleven in december 2018
Reactie van he op 7 jan 2019
Dear Vera, I was delighted to read your kind remarks about your recent stay at Hotel Erzsébet City Center. I am really pleased to read that you have a great stay with us. Thanks for praising our “value for money" policy. Will be glad to welcome you again, Balázs Réti Front Office Manager

4/10 – Matig

Miriam, Alkmaar

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Gedateerd hotel, aan de straatkant veel geluidoverlast. Zeker tijdens de nacht met het raam open. Raam dicht was geen optie, veel te warm /benauwd in de kamer. Verwarming kon niet uit. Airco werkte niet. Het enige voordeel was dat het hotel centraal ligt.
4 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Redelijk hotel in het centrum.
Kamer klein. Verouderd interieur, aan een opknapbeurt toe.
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van ue op 13 nov 2018
Dear Traveler, Thank you very much for taking your valuable time to share a review of our Hotel. Your feedback is very important for us. First of all, thank you for choosing our Hotel as your accommodation during your stay in Budapest. However, I am really sorry to hear that one department of our hotel did not manage to meet your expectations. I would like to hope you will give us a second chance in the near future. Wishing you all the best, Balázs Réti Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Arjen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 sterren met 4 sterren nominatie in het centrum van Budapest. Geschikt ook om langer te verblijven. Hotel heeft alles wat je nodig hebt, ook als zakelijk-verwende reiziger met meer dan 150 nachten per jaar. Parkeren is natuurlijk een probleem maar er is daadwerkelijk een parkeergarage om de hoek, niet erg groot, check de mogelijkheden. Prijs kwaliteit: Redelijk, iets aan de hoge kant. Zou ik er terugkomen, zeker.
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van ue op 24 okt 2018
Dear Arjen, We appreciate your comments on Hotels.com regarding your stay at Hotel Erzsébet City Center. I am delighted to read that you were satisfied with our hotel. We could not ask any nicer review from any guest, thanks for writing I would come back for sure. I do hope that we will have a chance to welcome you back to our Hotel in the near future. Best regards, Balázs Réti Front Office Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
verouderd hotel, wel perfecte ligging in centrum in een autoluwe straat met veel restaurantjes en terrassen.
3 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van ue op 3 sep 2018
Dear Traveller, Thank you very much for taking your valuable time to share a review of our Hotel. Your feedback is very important to us. First of all, thank you for choosing our hotel as your accommodation during your stay in Budapest! However, I am really sorry to hear that overall we did not manage to meet your expectations. Please let me express my apologies for the inconvenience. On the other hand, it makes me happy to read that you liked our location, I hope that you could easily explore the city from here. Thank you again for the review! We hope you will give our hotel a second chance sometime in the future. Warm regards, Balazs Reti Front Office Manager

8/10 – Goed

Frans, BLANKENBERGE

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed Hotel...
Expedia geeft hier kamers aan van 19m2, neen - maximaal 15m2, voor een 2-persoonskamer...!!!
3 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van ue op 25 jun 2018
Dear Frans, I would like to express our gratitude for being so kind to share your thoughts about your recent stay in Hotel Erzsébet City Center. First of all, thank you for choosing our hotel as your accommodation during your stay in Budapest. It makes me particularly blessed that you were satisfied with the great location. It makes me happy that you were able to explore the city easily. Warm regards: Balázs Réti Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Rüdiger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Lage des Hotels ist super.Das Zentrum kann zu Fuß leicht erreicht werden, auch eine Metrostation und Restaurants sind in direkter Nähe. Die Zimmer angenehm groß. Das Servicepersonal ist sehr freundlich und aufmerksam. Der Frühstücksraum ist allerdings für die Menge an Gästen zu klein, was für eine unruhige Atmosphäre sorgt.
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Boglárka M. op 21 mei 2024
Dear Rüdiger,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We're thrilled to hear that you enjoyed our location and found it easy to get to the city center and other amenities on foot.We're also glad you appreciated the size of our rooms and the friendly service from our staff. We strive to provide a welcoming and attentive atmosphere, and it's great to hear that we were able to achieve this.Regarding your comment about the breakfast room, we apologize for any inconvenience caused by the limited space. We will take your feedback into consideration and look into ways to improve the breakfast experience for our guests.Thank you again for your feedback. We hope to welcome you back to our hotel in the future.Best regards,Boglárka M.Danubius Hotel Erzsébet

6/10 – Redelijk

Kengo

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Maria Elouisa

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfy
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Viktoria N. op 3 mei 2024
Dear Maria Elouisa,We are happy we met your expectations. Thank you for your positive comment, we hope you will have a wonderful time with us in the future as well.Best regards,Viktoria N.Danubius Hotel

10/10 – Uitstekend

Chiara

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Eva

Positief: Personeel en service
My staying was OK, beside some inconveniences that were repared after a day or two.
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Orsolya K. op 18 apr 2024
Dear Eva,We appreciate you taking the time to provide us with your thoughts about your recent stay. We apologize for any inconvenience you experienced regarding your stay. Despite these, we hope you still consider staying with us again in the future.Best regards,Orsolya K. Danubius Hotel Erzsébet City Center

8/10 – Goed

Angel

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Todo Bien
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Viktoria N. op 15 apr 2024
Dear Angel,We appreciate your feedback. It means a lot to us that you had a wonderful time in our hotel.We hope to see you again soon.Best regards, Viktoria N.Danubius Hotel

6/10 – Redelijk

ANASTASIA

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
The fridge in the room did not work. Small basic rooms. Good location
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Beáta Utasi op 9 apr 2024
Dear Anastasia,Thank you for your feedback. It was really special for us to read, how much you were satisfied with the hotel's location.Even though we pay attention to regular maintenance at our Danubius Hotels, we are always thankful to our guests if they highlight any shortcomings they experience so that we can improve.We hope you will come back soon and you will be able to try our renovated Superior double rooms.We look forward to welcoming you back soon.Best regards,Beáta U.Danubius Hotel Erzsebet

6/10 – Redelijk

keld

Reisde met familie
Morgenmaden var så kedelig og blev ikke fyldt op, så vi valgte at gå ud og spise morgenmaden i byen 2 ud af 3 dage
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Beáta Utasi op 9 apr 2024
Dear Keld,Thank you for taking the time to write a review.Thank you for your notes regarding the breakfast. We are sorry that the breakfast was not adequate. We strive to continuously improve our buffet breakfast, we will examine how we could expand the selection and raise its quality in the future.We hope to welcome you back the next time you visit Hungary.Best regards,Beáta U.Danubius Hotel Erzsebet

8/10 – Goed

Luis

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The toilet is unpleasant.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Bernadett G. op 27 mrt 2024
Dear Luis,Thank you for sharing your feedback about your stay.We are so sad to hear that you did not like the booked Standard room's toilet. In recent years, the rooms in several of our Danubius Hotels have been renovated - among them the Superior rooms of Hotel Erzsébet - and we are confident that in the future we will be enriched with more renovated rooms.We look forward to welcoming you back soon.Best regards,Bernadett G.Danubius Hotel Erzsébet

6/10 – Redelijk

sarojini

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Near to metro tram buses. Super market nearby, walking distance to Vaci street and eating places. Room was basic, should provide atleast a bottle of water and kettle for tea coffee
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Bernadett G. op 27 mrt 2024
Dear Sarojini,Thank you for choosing our hotel. We are happy to read that you had a pleasant stay with us.We are glad to see that you have appreciated the location of our Hotel. As we are situated in the heart of the city, the location is one of the biggest attractiveness of Danubius Hotel Erzsébet, we are glad that you experienced the same.Also, we would like to inform you, that we do not prepare kettle in the rooms, but we can provide it for our Guests' on request.We hope to welcome you back.Best regards,Bernadett G.Danubius Hotel Erzsébet

6/10 – Redelijk

Benedikt

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Praktisches Hotel in guter Lage. Die große Markthalle ist 5 min zu Fuß entfernt. Eine Parallelstraße hinter dem Hotel geht die Fußgängerzone los Richtung Innenstadt. Zur Burg braucht man ca. 35 min wenn man läuft. In unmittelbarer Nähe ist die Metro und unten der Donau die Straßenbahn. Daher ist die Lage echt gut. Mein Zimmer war sehr in die Jahre gekommen. Besonders das Bad. Aber sauber! Dadurch das im Zimmer und auf dem Gang überall Teppich liegt und der auch schon älter ist hat der so seine Flecken und riecht leicht. Frühstück ist okay. Viel Auswahl gab es nicht. Würde das nächste mal eher in ein Café um die Ecke gehen oder Richtung Markthalle. Preis-Leistung ist okay. Der Flughafentransfer ist einfach ein Taxi was bestellt wird und kostet ca. 35€… das sollte man wissen wenn man sich dafür interessiert.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Katalin H. op 19 mrt 2024
Dear Benedikt,We are grateful for the time you took out of your day to write us such a detailed and positive feedback.We are pleased that you enjoyed the central location of our hotel and you were satisfied with our services. Thank you for your remark regarding our buffet breakfast offer. It helps us improve our services.In recent years some of our hotel rooms have already been renovated - they are the Superior rooms - and we are confident that in the future we will be enriched with more renovated rooms.We hope to see you again soon.Best regards, Katalin H.Danubius Hotel Erzsebet

8/10 – Goed

Karl-Josef

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Gutes Preis - u. Leistungsverhältnis
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Orsolya K. op 6 mrt 2024
Dear Karl Josef,Thank you for taking the time to write a review.Guest satisfaction is of the utmost importance to our team, and we greatly appreciate your compliments on our hotel. We hope to welcome you back the next time you visit Hungary.Best regards,Orsolya K. Danubius Hotel Erzsébet

10/10 – Uitstekend

Alain, Quebec

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Gergő op 28 feb 2024
Dear Alain,Thank you very much for your positive feedback. We hope to see you soon again in one of our hotels.Best regards,Gergő K.Danubius Hotel Erzsebet City Center

10/10 – Uitstekend

mette

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

alessandra

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottimo rapporto qualità prezzo. In pieno centro e quindi molto comodo. Ottime colazioni
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Katalin H. reservation agent op 16 feb 2024
Dear Alessandra,Thank you for your positive feedback. It was really special for us to read how much you were satisfied with the good location , the selection of our buffet breakfast and the price-value ratio.We always try to do our best and we appreciate, if we can make our guest's stay memorable.We look forward to welcoming you back soon.Best regards,Katalin H.Danubius Hotel Erzsebet

10/10 – Uitstekend

Carina

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Nära till allt .
Perfekt beläget, nära till allt. Något slitet hotell. Men för det priset så är det otroligt bra.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Viktória Nagy op 14 feb 2024
Dear Carina,You made our day with your positive feedback. It was nice to hear that you liked our central location as well as the price-value ratio. In recent years, some of our hotel rooms have already been renovated - they are the Superior rooms - and we are confident that in the future we will be enriched with more renovated rooms.Thank you for the nice comment, and we hope you will continue to enjoy staying with us in the future.Best regards,Viktoria N.Danubius Hotel Erzsebet

10/10 – Uitstekend

Samer

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
3 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Love

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Had problem with the keyboard for the room the door did't open the hotel reception was very friendly and always helpt. But i feel they need to renew there system because the problem ocured several times.also the room was a bit rum down and they did't had free latter or tea in the room
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Júlia P. op 13 feb 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your opinion with us.We sincerely regret to read that you encountered difficulties with the room key and had trouble accessing your room. We are glad that our hotel reception staff were able to assist you promptly and efficiently. We appreciate your patience and understanding regarding this issue.Additionally, we acknowledge your feedback regarding the condition of the room and the lack of complimentary water or tea. We apologize for any disappointment this may have caused and will take your comments into consideration for future improvements. We hope that despite the mentioned difficulties, your stay in our hotel was pleasant overall, and we will have the opportunity to welcome you again as one of our guests in the future.Best regards,Júlia P.Danubius Hotel Erzsebet

10/10 – Uitstekend

Bruce

4 nachten verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Janos

5 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

SALAH AYOUB

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Historical sites and Basilicas / beautiful churches near-bye.
10 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Boglárka M. op 8 feb 2024
Dear Salah Ayoub,Thank you for sharing your feedback about your stay. We are delighted to hear that you had a memorable experience and received high standard of service.We look forward to welcoming you back soon.Best regards,Boglárka M.Danubius Hotel Erzsébet

8/10 – Goed

Rasmus

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Jose Manuel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Carolina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy buena experiencia
3 nachten verbleven in januari 2024