Vergaderruimte

Beoordelingen van NH Brussels Carrefour de l'Europe

4 out of 5
NH Brussels Carrefour de l'Europe
Grasmarkt, 110, Rue du Marché aux herbes, Brussels

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 386 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 387 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 136 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 55 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 37 van 1001 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Eric

Positief: Netheid, personeel en service
Uitstekend gelegen om Brussel te (her)ontdekken. Kamer ok, maar gang en deur zijn afgeleefd. Tijdens mijn verblijf waren er werken aan de gang en begon men op zaterdagochtend om 8u27 te boren
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Célina- Front Office Team op 16 jan 2024
Cher Eric, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laisser votre avis concernant notre hôtel NH Carrefour de l'Europe. Encore une fois, nous vous présentons nos excuses pour la gêne occasionnée par les travaux en cours dans notre établissement. Cela n'aurait pas du se produire et ne se reproduira pas. Nous espérons tout de même vous revoir bientôt afin de vous offrir une meilleure expérience.Warm regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Gerardus

2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

P

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Célina- Front Office Team op 13 nov 2023
Dear P, Thank you for leaving such a nice review after your stay at NH Carrefour de l'Europe. We're happy to see you enjoyed your time with us and hope to see you again soon. Kind regards,

8/10 – Goed

Ton

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Front Office op 24 jun 2023
Dear Ton, First of all, we would like to thank you for the trust you put in NH Hotel Group and especially in NH Brussels Carrefour de l'Europe. It was a real pleasure having you in our hotel!We are thrilled to see the score you gave for your stay in our hotel. We hope everything was as you expected and that you were able to enjoy all our services during your stay.It will be our pleasure to welcome you back in our hotel in the nearest future. Kind regards,AndreeaFront Office DepartmentNH Brussels Carrefour de l'Europe

4/10 – Matig

Arjan

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wat Too expensive for what the level of quality is. Not worth 4 star at all…
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Front Office op 31 mrt 2023
Dear Yanliang,First of all, thank you for taking the time to write your opinion about your stay in our hotel. The management and team working in NH Carrefour De L'Europe are always available for constructive feedback as it helps us improve each day. Please accept our sincere apologies for the experience you had in our hotel and I trust that we could have done much more to improve your stay.I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.Kind regards,Andreea GrozaFront Office DepartmentNH Brussels Carrefour de l'Europe

10/10 – Uitstekend

Patricia

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent service and great location.
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van The Quality Team op 1 okt 2021
Dear Patricia, thank you very much for leaving a comment after your recent stay with us! We are glad you and a nice stay! We are looking forward to welcoming you back! Kind regards,

8/10 – Goed

katrien

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Afgeleefd maar proper, geen flesje water op kamer
Afgeleefd meubilair 20 jaar oud. Wel proper en ruime badkamer. Geen water noch waterkoker op kamer. Graag flesje water op kamer voor 150 euro per nacht.
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van NH Quality team op 21 sep 2021
Dear Katrien, thanks for sharing your experience with us. We are glad you rate us 8 points out of 10. We are sorry if you didn't like the decoration of the hotel. There is no complimentary water for our guests, but a selection of drinks is available at the reception desk to be bought. We will be happy to welcome you again in the future! Kind regards

8/10 – Goed

Noël

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ligging,service,ontbijt was uitgebreid.
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van NH Quality team op 21 sep 2021
Dear Noel, thank you very much for taking the time to share a comment after your recent stay with us. We are glad you enjoyed breakfast and liked the hotel room. We wish to welcome you back very soon! Kind regards

6/10 – Redelijk

Laila

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Het is een ouder hotel, in de lobby ruikt het wel echt slecht
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van The Quality Team op 9 dec 2020
Dear Laila Thanks for staying at NH Brussels Carrefour de l'Europe and for taking the time to write this review. We are sorry to hear that you didn't find comfortable our lobby, we will take measures to improve our furniture. Best regards

10/10 – Uitstekend

Franky

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van The Reception Team op 6 okt 2020
Dear client, First of all, thank you very much for choosing NH Brussels Carrefour de l'Europe for your stay and for taking some of your time to give us feedback, we appreciate very much our guest opinions! We are very glad you enjoyed your stay with us, We look forward to seeing you very soon, Kind regards,

8/10 – Goed

Franky

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van NH Quality team op 1 okt 2020
Dear client, Thank you for your review! We look forward to seeing you very soon, Best regards,

10/10 – Uitstekend

Luk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Frank

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice !
Nice hotel on a nice location , city centre. The staff at the reception was really very helpful and got a nice room with a view. I stayed in this hotel several times , good choice .
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van The Quality Team op 23 jun 2020
Dear client, First of all, thank you very much for choosing NH Brussels Carrefour de l'Europe for your stay and for taking some of your time to give us feedback, we appreciate very much our guest opinions! We are very glad you enjoyed your stay with us, We look forward to seeing you very soon, Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Natasja

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles piekfijn in orde - ideaal als uitvalsbasis voor bezoek aan Brussel of voor zaken
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van The Reception Team op 6 feb 2020
Dear client, First of all, thank you very much for choosing NH Brussels Carrefour de l'Europe for your stay and for taking some of your time to give us feedback, we appreciate very much our guest opinions! We are very glad you enjoyed your stay with us, We look forward to seeing you very soon, Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Tophotel op goede locatie
Kamer was top. Gratis upgrade naar suite gekregen. Interieur wel iets verouderd. Bedden top. Lekker geslapen. Ontbijtbuffet veel keuze. Top.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van The Reception Team op 27 nov 2019
Dear client, First of all, thank you very much for choosing NH Brussels Carrefour de l'Europe for your stay and for taking some of your time to give us feedback, we appreciate very much our guest opinions! We are very glad you enjoyed your stay with us, We look forward to seeing you very soon, Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Goed hotel zonder meer.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Quality Team op 26 sep 2019
Dear guest We would like to thank you for choosing NH Carrefour de l'Europe for your stay in Brussels and for your feedback. We are glad to see that everything was as you have expected and you could enjoy your stay. We look forward to welcoming you back to our hotel. Yours sincerely,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel. Hele goede centrale locatie. Je kan alles lopend doen.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Quality Team op 20 aug 2019
Dear guest, Thank you for booking with us and for your feedback. We are glad to see that everything went well during your stay and the service provided was up to your desired standards We hope to have you back among us. With kind regards,

4/10 – Matig

bernardus

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overpriced hotel met achterstallig onderhoud
Afvoer stonk op badkamer. Televisie deed het niet. Gewisseld van kamer. Laatste keer dit hotel
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van The Reception Team op 22 jul 2019
Dear client, First of all, thank you very much for choosing us for your stay and for taking some of your time to give us a review, we appreciate very much your opinions for future improvements! We apologize the inconveniences you had during your stay, we already took note and informed the involved departments, Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
leuke upgrade gekregen naar grotere kamer. Kamer was net doch wat tekens van veroudering
1 nacht verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Quality team op 2 jul 2019
Thanks for your score. Kind Regards.

8/10 – Goed

Nanette, Nederland

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel, big hotelroom. Great breakfast! Close to Grand Place. Lots of restaurants nearby.
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Quality Team op 17 mrt 2019
Dear Mrs. Nanette, Thank you for choosing NH Carrefour de l'Europe for your stay in Brussels and for taking the time to share your feedback with us. Our mission is to offer our guests the perfect stay, in the best location with the right value. We are pleased to see that everything was as you wished and you could enjoy at maximum your stay. It will be our pleasure to share your feedback with our colleagues. Thank you for your trust and we hope to welcome you back soon. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Joost

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van The quality Team op 15 mrt 2019
Dear guest, Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback! We look forward to welcoming you soon in NH Carrefour de l’Europe Hotel. Yours sincerely,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging was echt super, bij centraal station en aan de andere kant lag het aan een gezellig en sfeervol pleintje waar je leuk kon zitten
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Quality Team op 10 mrt 2019
Dear guest, Thank you for choosing NH Carrefour de l'Europe for your stay in Brussels and for taking the time to share your feedback with us. Our mission is to offer our guests the perfect stay, in the best location with the right value. We are pleased to see that everything was as you wished and you could enjoy your stay. Thank you for your trust and we hope to welcome you back soon. Kind regards, Quality Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reasonable accomodation at a reasonable cost. Great location.
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Quality Team op 23 feb 2019
Dear guest, Thank you for choosing our hotel for your stay in Brussels and for your feedback. We hope to have you again among us so you can have an amazing stay. Warmest regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location in the centre of Brussels. Very friendly staff and clean rooms. Point of improvement: slow internet (+ personally, I found the bed mattress too hard).
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van The Quality Team op 17 jan 2019
Dear client, First of all, thank you very much for choosing NH Brussels Carrefour de l'Europe for your stay and for taking some of your time to give us feedback, we appreciate very much our guest opinions! We are very glad you enjoyed your stay with us and we also took note of your opinion for future improvements, We look forward to seeing you very soon, Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2018
Reactie van The Quality Team op 22 sep 2018
Dear guest, Thank you for your high ranking score. We hope to welcome you back in our hotel. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Frank

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
My favorite hotel in Brussel.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Goede locatie maar geen 4 sterren
Ligging van het hotel heel goed. De kamer was minder. Achteraf, achter de nooduitgangdeur. Daarnaast warrn de geluiden van buiten zeer goed te horen. Aangezien het een plein in het centrum is, was het zaterdagnacht erg rumoerig.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakelijk verblijf
Maar kort geweest, locatie is top...

10/10 – Uitstekend

Frank, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top!
Perfect hotel , op perfecte locatie .

8/10 – Goed

Yoshihiro

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elevator is a bit old, but others are ok.
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Elisabeth Hjelm

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeg kunne lide personalet i receptionen. De var meget servicemindet. Bl.a. da vi ikke ønskede at sove med en fælles dobbeltdyne, blev det løst med det samme. Madrasserne kunne trænge til udskiftning flere steder kunne fjedrene mærkes. Mulighed for at vælge enkelt dyner ville være rart fremfor at man bare antager alle synes om dobbeltdyner
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Célina- Front Office Team op 13 mei 2024
Dear Elisabeth, Thank you for taking the time to give us your feedback on your stay at NH Carrefour de l'Europe. We took note of your recommendations as it gives us the opportunity to improve. We hope to welcome you again soon. Kind regards

10/10 – Uitstekend

Ke

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location is excellent. Close to train station, tourist attractions, lots of restaurants but it's quiet! The staff were very friendly, the room was clean and bed was comfortable. It's above my expectations.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Célina- Front Office Team op 16 mei 2024
Dear Ke, Thank you for leaving such a great review after your stay at NH Carrefour de l'Europe. We are delighted to see you enjoyed your time with us and hope to welcome you again soon. Warm regards

10/10 – Uitstekend

Michelle

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful hotel with friendly staff members
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Jordi Ponce - Front Office Assistant Manager op 2 mei 2024
Dear Michelle, Thank you for your review about our wonderful hotel and friendly staff members. We hope to see you again in our hotel. Warm regards.

8/10 – Goed

Thomas

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NH Brussels is centrally located, minutes from the train station and minutes from the Grand Place and the surrounding streets that offer numerous dining and site seeing opportunities. The hotel itself is comfortable; the staff is very friendly and helpful; the breakfast was varied, plentiful, and well presented. The rooms are more than adequate, although one negative is in the bathrooms. They are obviously refurbrished (I would guess recently), but the bathtub is problematic. It is unusually high without any grab bars. There is also an immovable glass partition that doesn't help. Seems to me a situation waiting for an accident.
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The NH Carrefour de l' Europe Team. op 24 apr 2024
Dear Thomas, Thank you very much for your feedback about our excellent location and delicious breakfast. Have a great day. Kind regards, The NH Carrefour de l' Europe Team.

10/10 – Uitstekend

Nixklafe

2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Mishelle - Front Office. op 27 apr 2024
Dear Nixklafe,We would like to thank you for choosing NH CARREFOUR DE L’EUROPE for your stay in Brussels and for your amazing rate.We are pleased we were able to contribute to creating a beautiful memory of Brussels.It will always be a pleasure to welcome you back as our guest.Best Regards,

2/10 – Ontzettend slecht

monica

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Mishelle - Front Office. op 27 apr 2024
Dear Monica,Along with the greetings, we thank you for choosing our hotel for your stay and for your feedback!The management and team working in NH Carrefour De L'Europe are always available for constructive feedback as it helps us improve each day. Unfortunately, we are not able to learn from your rate since there are no facts or reasons for this negative comment. For any constructive feedback, we remain at your disposal, Kindest regards,

8/10 – Goed

Tomomi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
グランプラスから徒歩2、3分の場所にあり、ギャルリーサンチュベールの隣とも言える好立地ホテルでした。 裏手にヒルトンとスーパーマーケットのカルフールがあります。 バスタブ付きのお部屋で熱めのお湯もたっぷり出てきました。 2週間のヨーロッパ旅行でしたが、このホテルのお風呂が一番良かったです。 受付の方も親切でした。
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Mishelle - Front Office. op 16 mrt 2024
Dear Tomomi,First of all, thank you for your stay at NH Carrefour de l’Europe Hotel in Brussels. It was a pleasure welcoming you as our guest!We are thrilled to see your kind words about our hotel and that you are happy with the services you received during your stay. Our mission is to offer our guests the perfect stay, in the best location with the right value. I will happily share your feedback with my colleagues.We truly look forward to welcoming you back very soon.Best Regards,Mishelle - Front Office.NH CARREFOUR DE L’EUROPE

10/10 – Uitstekend

Joy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property staff were super helpful during my stay and even let me check in early! The location was wonderful and super central from all the tourist sites.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Célina- Front Office Team op 27 feb 2024
Dear Joy, Thank you for leaving this amazing review after your stay at NH Carrefour de l'Europe. We're delighted to see you had a good time with us. We hope to welcome you again soon. Warm regards

2/10 – Ontzettend slecht

TAKASHI

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Célina- Front Office Team op 26 feb 2024
Dear Mr. Takashi,Once again, we deeply apologize for the situation that occurred during your check-in at NH Carrefour de l'Europe.We hope you will still trust NH in the future and that we'll have a second chance at offering you a great stay with us.If you'd like to contact us, here is our email: nhcarrefourdeleurope@nh-hotels.com. Kind regards

8/10 – Goed

POJAN

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good location, old facilities
good location, heater good and strong hair dryer goos and strong room door looks very old, no international chargers plug or USB plug on the walls
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Célina- Front Office Team op 19 feb 2024
Dear Pojan, Thank you for taking the time to give us your feedback on your stay at NH Carrefour de l'Europe. We're happy to see you enjoyed your time with us and to announce that we're currently renovating so we hope to welcome you again soon to offer you an even better experience.Kind regards

10/10 – Uitstekend

Tsutomu

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅まで近く街中にあるので買い物や観光にとても便利です。食事も周りにいろいろあるので楽しめます。
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Célina- Front Office Team op 16 feb 2024
Dear Tsutomu, Thank you for leaving this amazing 5-star review. We're delighted to see you enjoyed your stay with us and hope to welcome you again soon. Warm regards

8/10 – Goed

Mana

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
浴室の電灯が微妙にチカチカしているところは気になりましたが、その他はとても、素晴らしく、ロビーのコーヒーや軽食サービスや、フロントの方も深夜早朝でもロビーにコーヒーを取りに行くと おはよう と気持ちの良い挨拶をしてくれ、安心して利用できました。
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Célina- Front Office Team op 10 feb 2024
Dear Mana, Thank you for taking the time to give us your feedback on your stay at NH Carrefour de l'Europe. We're delighted to see you appreciated our hospitality and we hope to welcome you again soon. Warm regards,

6/10 – Redelijk

Chalotte

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Everything is in a poor condition..
Location, staff and breakfast was great, however we we’re puzzled as to how this hotel could ever have gained 4 stars. Everything is in a poor condition, the balcony door in our room didn’t close properly, leaving the room drafty (in January!). Staff was nice and offered us to change rooms, which we should have accepted, however our plans didn’t leave time for it. A portable owen was placed in the room, so we could keep warm, as the door couldn’t be fixed!
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Célina- Front Office Team op 5 feb 2024
Dear Charlotte, Thank you for taking the time to give us your feedback on your stay at NH Carrefour de l'Europe. We're glad to see you appreciated our service and very sorry that we couldn't meet your expectations. Our hotel is currently under renovations to freshen it up so we hope to see you again so we can offer you a better experience. Warm regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Franco

Zakenreiziger
Forced to switch hotel
When I arrived at the hotel to check in, the staff indicated me that due to an issue with the rooms they had to relocate me to another NH (6 mins walk away). Even though they included breakfast and supposedly upgraded me (which did not seem true because it was a twin bed room with a very odd bathroom setup. I originally had booked for a double bed room), it was quite inconvenient because it was farther from the place I had business meetings. Moreover, the location of the switch hotel was farther from the main city centre.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Yuya

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Célina- Front Office Team op 9 jan 2024
Dear Yuya, Thank you for leaving such a nice review after your stay at NH Carrefour de l'Europe. We're delighted to see you had a good time in Brussels and we hope to see you again soon. Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Tsz Yan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Located in the central area of the city. Nice staffs.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Célina- Front Office Team op 16 jan 2024
Dear Tsz Yan, Thank you for taking the time to give us your opinion regarding your stay at NH Carrefour de l'Europe. We're grateful for your really nice comment and we hope to see you again soon! Warm regards,

8/10 – Goed

Yuka

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの方がとても親切でした。 おすすめのレストランも親切に教えてもらいました。 場所はヒルトンの横で駅のメインの出口を出て左側の道を歩くと着きます。ノボテルホテルの対面です。 入り口の近くに無料のお水とハリボーがあり助かりました。 部屋は清潔で、広さも十分ありました。 アメニティはタオルとハンドソープシャンプーコンディショナーがありバスタブがあります。 枕元に電源がなく少し不便です。 間接照明なので少し暗いです。 ありがとうございました。
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Célina- Front Office Team op 16 jan 2024
Dear Yuka,Thank you for taking the time to give us your feedback on your stay at NH Carrefour de l'Europe. We're happy to see you had a good time with us and appreciated our hospitality. Regarding the sockets and lights, we have the pleasure to announce that we're modifying them this year! Warm regards,

2/10 – Ontzettend slecht

sébastien

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
À fuir
Hôtel délabré et très cher pour la qualité des chambres et du service. Les chambres sont mal équipées pour un 4 étoiles, ma chambre est détériorée, les robinets sont sales, impossible de régler la température de l'eau. Sur la description de l'hôtel il est écrit ''salle de sport'' mais en fait elle n'est pas dans l'hôtel mais dans un autre hôtel situé à 5 min à pied, la blague! L'hôtel est bruyant, mal insonorisé avec l'extérieur. Personnel pas aimable. Nous avons été réveillé à 8h du matin pour le ''coeaning service'' de la chambre, c'est du grand n'importe quoi. Bref, un prix exorbitant pour une qualité très médiocre.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van NH Carrefour de l' Europe op 18 jan 2024
Nous vous remercions pour votre commentaire sur votre séjour. Nous sommes désolés d'apprendre que nous n'avons pas répondu à vos attentes. Nous nous excusons pour la gêne occasionnée. Chaleureuses salutations, Jordi Ponce - NH Quality Team - NH Carrefour de l' Europe