Ligging van het hotel is perfect voor EC zakenreizen. Helaas dus midden in een bouwput die al jaren duurt. Schumann is een ramp. Buslijn 12 naar het vliegveld een catastrophe. Hotel zelf adequaat. Internet doet het. Lounge/bar/ontbijt tamelijk ongezellige bedoening. Aardig systeem van ecobonnen, waarmee je punten verdient bij milieuvriendelijk gedrag. Het is alleen tamelijk ingewikkeld en omslachtig. De baliemedewerkster wijst er ook niet op bij het inchecken. Techische staat van het hotel is niet 100%. Deur ging niet open, moest naar beneden voor nieuwe kaart, was iedere keer weer een opluchting als de deur wel - na meermalen schuiven - open ging. Minibar: volkomen leeg! Ook daarop had de inchecklady niet gewezen. TV: beetje klein en eenvoudig voor een hotel dat 292 euro voor een nacht durft te vragen (zonder ontbijt!). Al om acht uur klopt de schoonmaakster dwingend op de deur, hoewel ze zou kunnen weten dat er nog iemand in de kamer is. Wat schetst mijn verbazing. Om kwart voor negen klopte ze weer! Geeft een vervelend onrustig gevoel. Bagage kan op uitcheckdag worden bewaard, echter zonder enige controle, zonder bonnetje, iedereen kan jouw koffer die dag komen ophalen, zelfs zonder naam of kamernummer te noemen. Ik zal er zeker wel weer eens terugkomen, maar ben dus niet dolenthousiast.