Rue Marche Aux Fromages, 23, Brussels, Brussels-Capital Region, 1000
Ontdek het gebied
La Grand Place1 min. wandelen
Manneken Pis4 min. wandelen
Warandepark10 min. wandelen
Brussel (BRU-Brussel-Nationaal)30 min. rijden
Kameropties
Over deze omgeving
Brussel
Hotel Mozart bevindt zich in het stadscentrum in Benedenstad, een buurt in Brussel niet ver van gezellige winkelstraten. Bezoek La Grand Place en Sint-Gorikshallen, enkele lokale bezienswaardigheden. Reizigers die graag shoppen, kunnen dat doen bij Koninklijke Sint-Hubertusgalerijen en BOZAR Paleis voor Schone Kunsten. Wil je graag een evenement of wedstrijd bijwonen tijdens je verblijf? Kijk dan even wat er op de planning staat bij Constant Vanden Stockstadion of Koning Boudewijnstadion. De centrale ligging van dit hotel is populair.
De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.
Toegang tot accommodatie
Bemande receptie
Huisdieren
Voor huisdieren betaal je extra
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Optionele extra's
Voor huisdieren wordt een toeslag aangerekend
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Bereid je voor: controleer de laatste COVID-19-reisvereisten en de maatregelen die van kracht zijn op deze bestemming voordat je op reis gaat.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in België een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 3 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Mozart Brussels
Mozart Brussels
Mozart Hotel Brussels
Hotel Mozart Hotel
Hotel Mozart Brussels
Hotel Mozart Hotel Brussels
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Hotel Mozart?
Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.
Hoeveel kost een verblijf bij ?
Vandaag, 3 feb. 2023, kost een verblijf bij van één nacht voor twee volwassenen op 26 feb. 2023 min. € 95,00, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.
Wat kost het om bij Hotel Mozart te parkeren?
Bij dit hotel kun je niet parkeren.
Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Mozart?
Inchecken is mogelijk van 14.30 uur tot middernacht.
Tot hoe laat kan ik bij Hotel Mozart uitchecken?
Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.
Waar ligt Hotel Mozart?
Dit hotel ligt in Benedenstad, vlak bij Stadhuis van Brussel (Hotel de Ville) en La Grand Place. Ook Koninklijke Sint-Hubertusgalerijen en Stichting Jacques Brel liggen binnen 5 minuten lopen. Station Brussel-Centraal ligt op maar 4 minuten lopen en naar Station Bourse-Beurs is het 5 minuten lopen.
Kan ik mijn reservering bij Hotel Mozart gratis annuleren en een volledige restitutie ontvangen?
Ja, bij Hotel Mozart kun je voor bepaalde kamertarieven gratis annuleren, omdat we flexibiliteit belangrijk vinden. Raadpleeg het annuleringsbeleid van Hotel Mozart op onze site voor meer informatie over uitzonderingen of vereisten.
We verifiëren beoordelingen om er zeker van te zijn dat de reiziger bij Expedia Group heeft geboekt. Reizigers kunnen een kortingsvoucher ontvangen wanneer ze een beoordeling verzenden. We publiceren alle beoordelingen, positieve en negatieve, die aan onze richtlijnen voldoen.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 176 van 1005 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
176
" "10 - Uitstekend 18%
Gastenscore: 8 - Goed. 297 van 1005 beoordelingen" "
8 - Goed
297
" "8 - Goed 30%
Gastenscore: 6 - Redelijk. 242 van 1005 beoordelingen" "
6 - Redelijk
242
" "6 - Redelijk 24%
Gastenscore: 4 - Matig. 155 van 1005 beoordelingen" "
4 - Matig
155
" "4 - Matig 15%
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 135 van 1005 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
135
" "2 - Ontzettend slecht 13%
6,4/10
Netheid
6,8/10
Personeel en service
6,2/10
Voorzieningen
6,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2/10 – Ontzettend slecht
Mike
Zakenreiziger
28 jan. 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bad breakfast, broken shower, strange acting staff, noisy, old in general...
Mike
1 nacht verbleven in januari 2023
6/10 – Redelijk
Dennis Bert van der
Reisde met familie
29 dec. 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel erg basic hotel, leuk aangekleed, de kinderen keken hun ogen uit.
Wel veel achterstallig onderhoud. Behoorlijk wat roest en kalk in de badkamer. Bedden zijn matig, kinderbed was gewoon een matras op de grond.
Op een persoon na, die vond dat we erg laat waren voor het ontbijt, was het personeel erg vriendelijk.
De locatie is top.
Dennis Bert van der
8/10 – Goed
Bowie
Zakenreiziger
15 dec. 2022
Positief: Netheid
Arabische tinten overal, moet je van houden. Het was ook even zoeken naar mijn kamer, maar die was gelukkig heel stil gelegen aan de achterkant.
Bowie
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 okt. 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2022
2/10 – Ontzettend slecht
FAHAD
Reisde met een groep
4 mei 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very bad
FAHAD
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Nancy
Zakenreiziger
30 apr. 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel vriendelijk!
Nancy
1 nacht verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Miloud
29 apr. 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed
Miloud
2 nachten verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Ron
Reisde met familie
31 jan. 2022
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Aardig personeel en eigenaar.
Ron
2 nachten verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
Lisette van
Reisde met partner
10 jan. 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
De accommodatie zelf is werkelijk prachtig. Je kijkt je ogen uit, zoveel spulletjes in een mengelmoes van Marrokaans en klassieke attributen. Je verdwaald bijna in de vele gangetjes. De kamers variëren nogal, maar zijn prima. Niet teveel luxe, maar gewoon goed. Vlakbij de grote markt. Personeel vriendelijk en kunt 24 uur p/d erin en eruit met eigen sleutel. Ontbijt was niet goed. Ontbijtzaal ook weer prachtig, maar jammer, dat het ontbijt zelf niets voorstelt. Een droog broodje, een koek en brood zonder boter eo alleen zoet beleg. Koffie ook niet lekker helaas. Verder gaan we hier desondanks zeker weer heen, wanneer we weer eens naar het mooie Brussel gaan.
Lisette van
1 nacht verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 jan. 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer