Receptie

Beoordelingen van Gresham Belson Hotel

4 out of 5
Gresham Belson Hotel
Avenue des Anciens Combattants 1, Brussels

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 194 van 462 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 172 van 462 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 58 van 462 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 23 van 462 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 462 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Birgitta

Zakenreiziger
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Raf Willems, General Manager op 3 jan 2024
Dear Guest, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel.

10/10 – Uitstekend

Marlijn

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was very clean, 30 minutes by bus to the city center. Nice and comfortable room and good service.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Raf Willems, General Manager op 25 dec 2023
Dear Guest, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel.

8/10 – Goed

Christian

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Raf Willems, General Manager op 26 jul 2023
Dear Guest, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel.

6/10 – Redelijk

René

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
Te duur
Te duur voor wat je krijgt. Ontbijt 22€ was ook niet voor wat je kreeg. Overprijsd
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Raf Willems, General Manager op 11 jul 2023
Dear Guest, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels, we are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us, we will do the necessary to solve the remarks you drew to our attention, we will be happy to welcome you again in our hotel.

10/10 – Uitstekend

Nadine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Raf Willems, General Manager op 27 apr 2023
Dear Guest, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel.

10/10 – Uitstekend

Frans

2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Raf Willems, General Manager op 13 feb 2023
Dear Frans, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel.

6/10 – Redelijk

armaya

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Voor 4 sterren vonden wij matig, op de foto leek heel lux maar in werkelijkheid is niet zo, kapotte koelkast en losliggende vloerbedekking, fitnes ruimte stelt niets voor, onbijt was matig, ze hebben niets een goede lekkere brood.
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Erwin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aangenaam, comfortabel verblijven in Brussel
Gresham Belson is een heel aangenaam hotel met comfortabele kamers. Alles wat je nodig hebt, is er. Parkeren kan ondergronds. Van het ontbijt heb ik geen gebruik gemaakt, maar vanop een afstand kon ik het rijkelijke buffet zien. Een aanrader voor wie (kort) in Brussel moet/wil verblijven.
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van General Director op 7 sep 2021
Beste gast, Bedankt voor de tijd die u heeft genomen om ons deze recensie te schrijven. We zijn erg blij dat je genoten hebt van je verblijf bij ons. We hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groeten, Raf Willems

10/10 – Uitstekend

Van Haele -

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel buiten stadscentrum nabij Zaventem
Vlotte check-in, gratis parkeerplaats, betaalbaar ontbijt (buffet) met voldoende variatie.
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van LT op 22 jul 2021
Dear Mr Van Haele, We thank you for staying at the Gresham Belson Hotel. We are very pleased that you have enjoyed your stay, we kindly thank you for your feedback and we wish to see you again. Kind regards, Front Desk Laila

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed hotelletje op een goede locatie
rustige nacht (nochtans in centrum) ontbijt op de kamer,geen punt maar je moest wel over en weer naar -1 om een tweede kopje koffie
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van Raf Willems, General Manager op 24 jun 2021
Dear Guest We would like to thank you for choosing the Gresham Belson Hotel Brussels. We are really happy about your kind review and wish to welcome you another time soon. Best regards.

10/10 – Uitstekend

Erwin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabel verblijf in een aangenaam hotel
Aangenaam hotel en heel comfortabele, ruime kamer. Rustige omgeving. Mooie badkamer, met uitstekende douche. Het bed slaapt heerlijk :) Het geheel voelt heel coronaveilig aan. Het ontbijt moet je ophalen en kan je op je kamer nuttigen. Lekkere koffie :) Het hotel is ideaal voor wie voor zaken in en om Brussel moet zijn.
1 nacht verbleven in maart 2021
Reactie van Raf Willems - General Manager op 2 apr 2021
Beste erwin, Dank u voor de mooie recensie. Het doet ons prezier dat u een aangenaam verbijf heeft gehad. Wij hopen u zo snel mogelijk terug te mogen verwelkomen. Tot binnenkort. Met vriendelijke groeten. Raf Willems -Algemeen directeur.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rustig gelegen. Redelijk ontbijt. Parkeergarage. Vernieuwde badkamer.
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Raf Willems, General Manager op 9 dec 2019
Dearest Guest, Our entire team is very happy that you enjoyed a comfortable stay at our hotel as clients satisfaction is our number 1 priority. It was a pleasure welcoming you and we truly hope yo welcome you again with us very soon. With the kindest regards, Raf Willems, General Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Raf Willems, General Manager op 9 jan 2019
Dearest Guest, Thank you for sharing your experience with us. We are very sorry to see that you didn't experience our guest oriented services. Feel free to share your remarks and we will make sure our services will improve. We hope to regain your trust in our hotel very soon during a new visit. With kind regards, Raf Willems, General Manager

8/10 – Goed

Margritte

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Raf Willems, General Manager op 30 okt 2018
Dear Margritte, Thank you for this excellent score! We hope to welcome you again with us very soon! With kind regards, Raf Willems, General Manager

8/10 – Goed

Wing Leong

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good business hotel
very good hotel just the bathroom is not optimal as the bathtub is very high so stepping out of it is very dangerous.
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Raf Willems, General Manager op 30 okt 2018
Dear Leong, Thank you for rating our hotel. It is a pleasure receiving this kind score. We will certainly use your comments, thank you for sharing this! We look forward to welcome you again very soon! With kind regards, Raf Willems, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede prijs -kwaliteit verhouding. Handige uitvalsbasis als je in Woluwe moet zijn.
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Raf Willems, General Manager op 20 sep 2018
Beste gast, Ons team wil u graag bedanken voor dze mooie review! Het is steeds een plezier om te zien dat onze gasten genoten hebben van hun vebrlijf. Verder wens ik u nog een aangename dag toe! Met vriendelijke groeten, Raf Willems, General Manager

10/10 – Uitstekend

Gijs

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel near center and main roads
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van RafWillems op 12 jun 2018
Dear Gijs, Thank you very much for choosing The Gresham Belson Hotel Brussels. It was an honor to welcome you and we hope to welcome you very soon again in our hotel. We wish you a very nice day further! With kind regards, Raf Willems, General Manager.

8/10 – Goed

Mohamed, Utrecht

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, comfort kamer
Niet al te ver van het centrum
Jammer dat het bed is voorzien van een slechte matras en de kamer te druk is ingericht.
Reactie van Raf Willems op 24 mei 2017
Beste Mohamed, Hartelijk dank voor uw feedback. Wij willen u van harte bedanken voor het melden van de slechte matras. Ik wil u langs deze weg op de hoogte brengen dat wij hier volop mee bezig zijn om dit te verbeteren. Nogmaals van harte dank voor uw feedback en wij hopen u weldra opnieuw te mogen verwelkomen bij ons. Met vriendelijke groeten, Raf Willems, General Manager

4/10 – Matig

Lars, Hzerswoude

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Matig hotel, Ontbijt eenvoudig, personeel kan vriendelijkerherrie op de 5e etage door techinische ruimte erboven.
Reactie van General Manager op 1 sep 2016
Beste Lars, Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor de tijd die u genomen hebt om het Gresham Belson Hotel Brussels te voorzien van een beoordeling. Het spijt ons echter te lezen dat uw verblijf niet gelopen is zoals verwacht. Zo doen we er namelijk alles aan om het ontbijt te laten bestaan uit verschillende dagverse producten en een variëteit aan warme en koude gerechten. Waar we echter nog dieper op willen ingaan, is de omgang van mijn collega's met u. We dragen vriendelijkheid en service naar al onze gasten hoog in het vaandel en willen u daarom vriendelijk vragen ons meer informatie hierover te verschaffen via de telefoon of e-mail. Al uw opmerkingen werden genoteerd en zullen uitvoerig besproken worden tijdens onze dagelijkse briefing met alle departementshoofden. Er werd al een technische interventie gepland om het probleem op de vijfde verdieping aan te pakken. We hopen u dan ook snel weer te mogen verwelkomen in het hotel tijdens uw volgend bezoek aan Brussel. Met vriendelijke groeten, Raf Willems, General Manager.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
No-nonsense hotel in Evere.
Hotel ligt in een saaie buurt. Bereikbaarheid NATO en rondom gelegen bedrijven is goed. Enkele restaurants op loopafstand.
Reactie van RAFWILLEMS op 18 jul 2016
Beste meneer, mevrouw, Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor uw review op Expedia. Wij appreciëren enorm de tijd die u genomen hebt om ons van een score te voorzien. Het Gresham Belson Hotel Brussels is inderdaad op een steenworp gelegen van NATO en vele bedrijvenzones. Een extra voordeel zijn de verschillende restaurants, supermarkten, banken en winkels in de buurt. Zo hebt u als gast keuze uit verschillende avondactiviteiten. We willen ons echter excuseren voor het probleem met de douchekraan. De badkamers in de standaardkamers werden reeds gerenoveerd in augustus 2015. We doen er alles aan om onze gasten te voorzien van alle nodige comfort en zullen daarom kijken waar het bij u misgelopen is. Ik kan u echter nu garanderen dat alle kranten in de badkamers naar behoren werken, daar wij op geregelde tijdstippen een controle uitvoeren. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in het Gresham Belson hotel Brussels. Met vriendelijke groeten, Raf Willems, General Manager

8/10 – Goed

Francis

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Mooi en degelijk hotel
Zeer goed hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel

10/10 – Uitstekend

sungwon

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Ali Abed

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

STEVEN

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bus 66 opposite the hotel will take you directly to town centre and bus 12 back to airport. Also offers Monday thru friday a shutle to pick you up at the airport. Very good breakfast.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Raf Willems, General Manager op 13 mei 2024
Dear Guest, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel.

8/10 – Goed

Donna

1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Paula

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay! Cozy bed and good sized bathroom. Staff was wonderful and very helpful. The bar staff was nice and chatted with us for a while. Very close to the airport and a wonderful pizzeria across the street. Also very easy to get to the city center with the nearby bus stop. Would definitely stay again!
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Raf Willems, General Manager op 24 apr 2024
Dear Guest, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel.

10/10 – Uitstekend

José Luis

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good option
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Raf Willems, General Manager op 16 apr 2024
Dear Guest, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel. Raf Willems, General Manager

10/10 – Uitstekend

Gemma

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great property, polite, friendly staff and quiet area with good amenities.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Raf Willems, General Manager op 15 apr 2024
Dear Guest, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel.

8/10 – Goed

Garcia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Une très belle découverte, bien situé et en même temps calme, un excellent rapport qualité-prix
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Raf Willems, General Manager op 15 mrt 2024
Dear Guest, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel

10/10 – Uitstekend

Javier

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy bueno
Todo el personal es maravilloso. Siempre con una sonrisa y dispuestos a ayudar
11 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Raf Willems, General Manager op 27 feb 2024
Dear Guest, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel.

10/10 – Uitstekend

Suela

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Raf Willems, General Manager op 19 feb 2024
Dear Guest, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel.

8/10 – Goed

Arno

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bon accueil et service, grande chambre propre et super petit déjeuner
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Raf Willems, General Manager op 8 feb 2024
Dear Guest, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel.

8/10 – Goed

Pablo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Experiencia positiva en general. Única nota negativa es no fijarme en el horario del traslado del aeropuerto al hotel ya que después de las 22.00 ese servicio ya no está disponible. Estad atentos porque el taxi clava 45 € por 10 min
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Raf Willems, General Manager op 27 jan 2024
Dear Guest, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels, we are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. Indeed, we only offer shuttle service from Monday to Friday from 6AM to 10PM. We are very sorry that you were not able to benefit from the service. This information has been sent to you beforehand through the Expedia message center. We still hope to welcome you again to our hotel.

10/10 – Uitstekend

Adam

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bel hôtel situé dans la cité en pleine zone d’habitation. On se mélange avec les bruxellois
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Raf Willems, General Manager op 19 feb 2024
Dear Guest, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Raf Willems, General Manager op 27 jan 2024
Dear Guest, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel.

10/10 – Uitstekend

M. Rose

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr zufrieden
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Raf Willems, General Manager op 17 jan 2024
Dear Guest, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
The hotel is close to both Brussels city and the airport. However, the electric kettle was disgusting and there aren't many nice restaurants nearby.
8 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Raf Willems, General Manager op 17 jan 2024
Dear Guest, Thank you for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are pleased to hear that you enjoyed your stay and we thank you for your remarks. We would like to apologize for the issues encountered in your room and we assure you that measures have been taken over this. We will be happy to welcome you again to our hotel.

6/10 – Redelijk

Deric

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The room pictured on Expedia is not what you get. The actual room is very dated, old decor, old bed, old paintings and the bathroom is much smaller and dated as well. This was not a 4 star experience more like a 3 star, be prepared to be woken up all morning by house cleaning staff around the room making all kinds of. Crazy noises. Wouldn’t stay here again.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Raf Willems, General Manager op 17 jan 2024
Dear Deric, Thank you for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are sorry that you did not enjoy your stay. Indeed, the picture on our website is from our new rooms which are available to be booked at any time. You have booked another category which is a Standard room and it is indeed different from our newly renovated rooms. We wish to inform that the hotel is still under renovations and major changes are undergoing. We truly hope to welcome you again to our Hotel.

10/10 – Uitstekend

Kamel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Raf Willems, General Manager op 25 dec 2023
Dear Guest, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel.

8/10 – Goed

Ayaba

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Raf Willems, General Manager op 25 dec 2023
Dear Guest, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buen hotel para estancias cortas
La limpieza de las habitaciones es buena y la insonorización también
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Raf Willems, General Manager op 25 dec 2023
Dear Guest, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel.

4/10 – Matig

Camilla

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lever ej upp till sitt löfte
Ett slitet, lyhört hotell som andas tidigt 80-tal, med ett "Fitnessrum" som inte är värt namnet. Fitnessrummet var ca 10 m2, där man satt in ett löpband och en crosstrainer. INGA vikter, pilatesboll eller ens en matta att stretcha på. Personen som checkade in mig på kvällen var den stora behållningen. Han var jättetrevlig och hjälpsam. Tyvärr var morgonpersonalen både dryga och inte speciellt hjälpsamma. Ovärt kostnaden för ett rum. Dock plus att hotellet låg rakt över gatan till superfin Grekisk restaurang.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Raf Willems, General Manager op 12 dec 2023
Dear Guest, Thank you for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are sorry to hear that you did not enjoy your stay. Please note that the hotel actually offers 141 rooms. We would like to apologize for the issues encountered we would like to reassure you that actions have been taken and major renovation has already been done and is still undergoing. We will be happy to welcome you again to our hotel. Best regards.

10/10 – Uitstekend

Maria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recommend pleasant hotel
Was staying over only to get flight at BRU the next day. I chose this hotel for its good price and airport shuttle. The hotel was very comfortable and clean, staff very professional and pleasant. Only disappointment was that I was informed that the day I was to go to the airport was a bank holiday, so the shuttle would not run. Would have chosen a hotel closer to the airport had I known in advance. Still would recommend the hotel.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Raf Willems, General Manager op 6 nov 2023
Dear Guest, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel.

10/10 – Uitstekend

Teona

7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Raf Willems, General Manager op 3 nov 2023
Dear Guest, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel.

8/10 – Goed

Hana

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Raf Willems, General Manager op 3 nov 2023
Dear Guest, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Raf Willems, General Manager op 3 nov 2023
Dear Guest, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel.

8/10 – Goed

Sarah

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable, excellent service, incredibly clean
The interior decor of the communal areas of the hotel is a little dated (in the corridors for example), but the rooms are modern, bright and well appointed. My room was extremely clean and the water pressure in the shower was just great, the shower was also HUGE! The staff were exceptionally helpful and the room service was delicious.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Raf Willems, General Manager op 27 okt 2023
Dear Guest, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel.

8/10 – Goed

BENJAMIM

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Raf Willems, General Manager op 27 okt 2023
Dear Guest, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel.

10/10 – Uitstekend

daniel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Raf Willems, General Manager op 27 okt 2023
Dear Guest, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel.

8/10 – Goed

herve

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un bon point de chute a quelques km du centre
Hôtel très bien situé, à quelques kilomètres du centre ville, un parking en sous-sol est appréciable, cependant la literie est un peu trop souple à mon goût. Le petit déjeuner est varié avec un grand choix de salé et sucre
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Raf Willems, General Manager op 27 okt 2023
Dear Guest, thank you very much for staying at the Gresham Belson Hotel Brussels. We are very pleased by your feedback, and we are also pleased that you have enjoyed your stay with us. We will be happy to welcome you again in our hotel.