Receptie

Beoordelingen van Gosset Hotel

3.5 out of 5
Gosset Hotel
A. Gossetlaan 52, Groot-Bijgaarden, Dilbeek

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 54 van 212 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 96 van 212 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 49 van 212 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 212 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 212 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Monique

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Het is een simpel hotel, de bedden zijn te hard en niet fijn. De kamers vreselijk gehorig
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

John

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
storend geluid van de luchtverwarming.
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Xinrui

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Johannes

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Frank

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prijs / kwaliteit OK wel erg smal dubbelbed ( 140cm)
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Jean

1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Ian

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Hotel is prima voor 1 nacht. Ontbijt is goed met ruime keuzes. Kamers zijn wat ouder en niet meer heel netjes maar wel schoon. Hotel is erg luidruchtig, je hoort alles wat er bij de kamers naast je of in de gang gebeurt.
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Luc

1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Fanta

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Hotel Gosset op 25 okt 2022
Dank u voor de positieve feedback

8/10 – Goed

Ruben

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

sandra

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Heel goed hotel, alles goed verlopen
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Jana op 16 dec 2021
Dag Sandra, hartelijk dank voor deze schitterende review! We zijn blij te horen dat alles naar wens verlopen is. Met gastvrije groeten, Jana, Guest Relations

8/10 – Goed

Raymond

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Jana op 24 sep 2021
Hartelijk dank Raymond!

8/10 – Goed

Werner

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Praktische ligging om 's ochtends Brussel binnen te rijden.
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Jana, Guest Relations op 8 sep 2020
Beste Werner, bedankt voor uw mooie score. Het klopt dat het een troef is om vanuit Gosset Brussel te bezoeken. Met gastvrije groeten, Jana

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
de kamer.goed personeel savonds bij inchecken was bijzonder goed
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Jana op 2 aug 2019
Dear Thank you for scoring us 5 out of 5! Kind regards, Jana

6/10 – Redelijk

Marco

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Hotel was aan de prijs voor de kamer die je ervoor krijgt. In de badkamer was last van schimmel en de gang is erg gehorig.
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Vond het bed vreselijk had verwacht dat er 1 matras was maar geen 2 aparte matrassen en bedden. En te weinig baddoekken in de douche
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Jana op 11 jun 2019
Beste Gast, bedankt voor uw feedback. We vinden het spijtig te horen dat uw overnachting niet aan de verwachtingen voldeed. Het klopt dat we 16 bedden met 1 matras hebben en 32 met twee aparte. Ik raad u aan uw voorkeur in het vervolg zeker te vermelden bij het maken van uw reservatie opdat we hiermee rekening kunnen houden. Met gastvrije groeten, Jana, Guest Relations

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik vond de hygiene goed. nadeel is erg gehorig dus uitslapen zit er niet in.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Jana op 11 jun 2019
Beste Gast, bedankt voor uw feedback. We vinden het fijn dat u de properheid naar waarde kon schatten. Wat betreft de gehorigheid was er wellicht die ochtend een groep in het hotel? Ik raad u aan bij uw volgende reservatie te vermelden dat u graag een kamer aan het einde van de gang wenst. Met gastvrije groeten, Jana, Guest Relations

8/10 – Goed

Edwin

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel, goed restaurant, vriendelijk personeel. Alleen had iemand voor mij gerookt in de kamer, terwijl er een rookverbod geldt. Hiervan melding gemaakt, en men zal het onderzoeken.
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
close to Brussels. can't open the window due to traffic bed a bit hard. service ok!
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Jana op 16 mei 2019
Dear Guest, thank you for your review. We are happy to hear the service was great. Kind regards, Jana

10/10 – Uitstekend

Henk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Jana op 25 mrt 2019
Thank you very much Henk!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Jana op 25 mrt 2019
Dear Guest, thank you very much!

10/10 – Uitstekend

GODELIEVE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Marie op 12 nov 2018
Dear Godelieve, Thank you for your review. We are glad you enjoy your stay and hope to see you back at the Gosset hotel. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Alain

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideaal gelegen hotel voor een zakenverblijf
Ideaal gelegen hotel voor een zakenverblijf. Vriendelijke ontvangst. Zeer neutraal kader. Kamers met basiscomfort.
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Marie op 27 sep 2018
Beste Alain, Bedankt voor uw review. Wij zijn blij om te horen dat uw verblijf bij ons goed verliep. Wij hopen u weer te mogen verwelkomen in het Gosset Hotel. Met gastvrije groeten Marie

10/10 – Uitstekend

MARC

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Jana op 14 sep 2018
Dear Marc, thank you for scoring us 5 out of 5! Looking forward to welcome you again next time. Kind regards, Jana, Guest Relations.

8/10 – Goed

Emmanuel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zakelijk
Vriendelijke ontvangst, correct en zakelijk. We kregen een kleine en nette kamer op het gelijkvloers. Al het noodzakelijke was aanwezig en werkte. Geen luxe, dan moet je voor een ster meer gaan. Goed bed maar slecht (voor ons) hoofdkussen. Gehorige kamer (sanitair en stoelengeschuifel boven). Ook het ontbijt was lekker en voldoende. Je kon zelf je eitje bakken, gezellig ! Prijs/kwaliteit zeker o.k.
Reactie van Jana op 9 mei 2018
Beste Emmanuel, bedankt voor uw feedback. We vinden het fijn dat uw verblijf goed meegevallen is en dat u het ontbijt en het personeel naar waarde kon schatten. Met gastvrije groeten, Jana, Guest Relations

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luidruchtige Zulus
Jammer dat een bende luidruchtige Zulus (Roepen en tieren in de gang, slaan met de deuren, kamermobilair verhuizen ...) de avond en een deel van de nacht verknald hebben ...
1 nacht verbleven in april 2018
Reactie van Jana op 18 apr 2018
Beste gast, bedankt voor uw feedback. We vinden het jammer te horen dat u last gehad heeft van een groep onbeschofterikken. Op dat moment had u zeker ons receptieteam mogen contacteren opdat zij actie hadden kunnen ondernemen om deze groep terecht te wijzen. Met vriendelijke groeten, Jana, Guest Relations

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2018
Reactie van Jana op 12 mrt 2018
Dear Jan, Thank you for scoring us 4 out of 5. Kind regards, Jana, Guest Relations

8/10 – Goed

Adeline

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Een zakelijk verblijf
Onthaal zeer hartelijk, brasserie zeer lekker en bereid om gluten- en lactosevrij schotels te serveren. Ontbijt inbegrepen, goede parking maar spijtig genoeg moeilijk te bereiken Altijd veel files op autoweg
1 nacht verbleven in maart 2018
Reactie van Jana op 9 mrt 2018
Goedemiddag Adeline, bedankt voor uw feedback. We vinden het fijn te horen dat u ons hotel naar waarde kon schatten. Misschien de volgende keer langskomen via de app Waze. Zo verkent u de buurt en vermijdt u de files. Met gastvrije groeten, Jana, Guest Relations

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2018
Reactie van Jana op 7 mrt 2018
Dear guest, thank you for reviewing us. Could you please tell us which improvements we could make? Kind regards, Jana, Guest Relations.

8/10 – Goed

Edwin

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Net hotel
Net en schoon hotel. Meubilair ontbijtzaal is verouderd. Kamer is redelijk nieuw en schoon.
1 nacht verbleven in januari 2018
Reactie van Jana op 8 feb 2018
Beste Edwin, bedankt voor uw feedback. We vinden het fijn te horen dat u een aangenaam verblijf gehad heeft en kijken er alvast naar uit u de volgende keer opnieuw te mogen verwelkomen. Met gastvrije groeten, Jana, Guest Relations.

6/10 – Redelijk

A, Antwerpen

Positief: Personeel en service
gelegen in bedrijfzone
Ideaal voor zakenlui - veel vergaderzalen en brasserie Gelegen in een bedrjfszone Dicht bij autobaan
1 nacht verbleven in januari 2018
Reactie van Jana op 19 jan 2018
Beste, bedankt voor uw feedback. Het is fijn te horen dat u de brasserie en vergaderzalen naar waarde kon schatten. Met gastvrije groeten, Jana, Guest Relations

8/10 – Goed

T., Amsterdam Area

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eenvoudig maar goed, prima verblijf
Het hotel is duidelijk een zakenhotel, conferentie ruimten etc. het zag er verzorgd uit. Het ontbijt was ruim voldoende. Ik heb 's avonds niet gedineerd in de Bistro, maar dat zag er wel goed uit. De gangen naar de kamers zijn een kil en onpersoonlijk, de kamer zelf was comfortabel.
1 nacht verbleven in november 2017
Reactie van Jana op 14 dec 2017
Hartelijk dank voor uw feedback! We vinden het fijn dat u de ligging en de kamers kon appreciëren. Wat de gangen betreft, worden deze binnenkort in een nieuw jasje gestoken. Met gastvrije groeten, Jana, Guest Relations

8/10 – Goed

Maarten

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima Hotel
Prima hotel. goede prijs. Waar voor je geld.
1 nacht verbleven in november 2017
Dag Maarten, hartelijk dank voor uw feedback. We vinden het fijn dat u het hotel en de prijs/kwaliteit naar waarde kon schatten. Tot een volgende keer bij uw bezoek aan Brussel? Met gastvrije groeten, Jana, Guest Relations.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
It was a good hotel not to fancy but also not bad The staff was friendly
2 nachten verbleven in augustus 2017
Reactie van Jana op 28 aug 2017
Dear Guest Thank you for your feedback. See you next time? Kind regards, Jana, Guest Relations

6/10 – Redelijk

Tom

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
S morgens was er ontzettend veel lawaai, verslepen van zaken, personeelsleden die riepen naar elkaar, de poetsvrouw die de kamer binnenkwam.
1 nacht verbleven in augustus 2017
Beste Tom, bedankt voor uw feedback. We vinden het spijtig te horen dat uw ochtend in het Gosset Hotel zo verlopen is. Ik bekijk dit verder met het personeel opdat dit naar de toekomst niet meer kan gebeuren. Met gastvrije groeten, Jana, Guest Relations

6/10 – Redelijk

Bas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2017
Beste Bas, Bedankt voor uw feedback. We kijken ernaar uit u de volgende keer opnieuw te mogen verwelkomen. Met gastvrije groeten, Jana De Quick, Guest Relations

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel te midden van bedrijventerreinen Dilbee
Dit hotel is netjes en verzorgt en het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Het ontbijt is niet enorm uitgebreid, maar zeker voldoende. Het hotel ligt enorm dicht in het bedrijventerrein van Dilbeek dus ideaal als uitvalsbasis voor business trips.
Reactie van Jana op 11 nov 2016
Beste gast, hartelijk dank voor uw feedback. We vinden het fantastisch dat u een aangenaam verblijf gehad heeft en kijken ernaar uit u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen. Met gastvrije groeten, Jana De Quick, Guest Relations

6/10 – Redelijk

Frank, Amsterdam

Positief: Netheid
Gosset
Nette kamers en heel goed restaurant .

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

8/10 – Goed

Arend-Jan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

8/10 – Goed

Marjon, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roderick Ketelaar's verblijf in Hotel Gosset
Het verblijf zelf was prima, kamers en hotel verkeren in prima staat. Service is goed en erg vriendelijk. Ik ben een roker en daar wil ik wel iets over opmerken: Er zijn geen rokerskamers beschikbaar en de enige plek om te roken is voor de deur en dus in de wind. Erg oncomfortabel.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Prima hotel
Prima hotel.Degelijke kamers, goed ontbijt voor een goede prijs.

6/10 – Redelijk

rick, denmark

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
klein maar fijn
op het eerste gezicht lijkt het een mooi hotel maar als je naar de kamer gaat speciaal de gang lijkt op een kasserne,maar de kamers zijn goed en praktisk ingericht.en het eten is voortreffelijk.

8/10 – Goed

Alessandro

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Nada
4 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Ayi Darieu

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ras
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

George

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
very comfortable stay
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Daniel

2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Asma

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Smiling staff and good service means a lot
We stayed there for 3 nights. Clean, nice morning buffet and good parking conditions when traveling by car The receptionist Omar was especially super service minded and always smiling and positive. We got several good tips for experiences in Brussels, and it made our stay much easier and time-saving. Thank you Omar! :-) Hold on to him!
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

mauro

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
la camera era pulita e silenziosa,letto comodo,lenzuola e asciugamani in ordine. nel bagno tutto il necessario per una corta permanenza. il ragazzo della reception è stato gentillissimo e molto disponibile. hotel è periferico ma lo sapevamo ed è andata benissimo,la statione dei treni è a 10 minuti a piedi ed in 20 eravamo nel centro di bruxelles,alla Grand Place.parcheggio gratuito. buon rapporto qualità/prezzo
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

lemec

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023