Uitzicht vanuit de kamer

Beoordelingen van 9Hotel Central

3 out of 5
9Hotel Central
Rue des Colonies, 10, Brussels

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 562 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 328 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 61 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 29 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 20 van 1000 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Selma

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Edyta Customer Service op 8 mei 2024
Dear Selma,We are absolutely thrilled you had a perfect 5 out of 5 stay at 9Hotel Central! Your excellent rating means the world to us.We hope to welcome you back soon.

8/10 – Goed

Rob

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Weekendje Brussel
Goede ligging t.o.v. trein en grore markt. Jammer dat bij de receptie geen Nederlands werd gesproken!! Vrij gehorig s'nachts van buiten geluiden. Stand by lampje tv erg fel in de nacht. Ontbijt was prima verzorgd. Badkamer was schoon en netjes met een heerlijke regendouche.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Omar / Guest Relation Service op 20 nov 2023
Thank you for taking the time to share your experience with us. We're pleased to know that you found our location convenient and enjoyed the well-prepared breakfast and the cleanliness of the bathroom.We appreciate your feedback regarding the noise and TV standby light. Your comments are valuable as we continuously strive to enhance our guests' experience. We apologize for any inconvenience caused.Regarding the language concern, we'll certainly review our language offerings at the reception to ensure a more inclusive experience for all our guests.We value your input and hope to welcome you back for an even more enjoyable stay.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Foute keuze !!
Niet echt een plek voor een gezin. Kamers zijn matig tot slecht, hotel heeft nodig een opknapbeurt nodig. Voor dezelfde prijs zit je veel beter in hotel Novotel Brussel City Centre, waar wij de volgende dag maar naar toe zijn gegaan. Kun je nog lekker zwemmen ook en parkeren voor 10 € per dag in hartje Brussel.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Omar / Guest Relation Service op 20 nov 2023
Thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay. We regret to hear that your experience did not meet your expectations.We understand that family comfort is essential, and we apologize if the room quality did not meet your standards. Your feedback is crucial to us, and we appreciate your honest evaluation.We value your input and hope to have the opportunity to better serve you in the future.

8/10 – Goed

Martin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good accomodation, nice rooms.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Omar / Guest Relation Service op 24 jul 2023
Thank you for your feedback regarding your recent stay at our hotel. We're pleased to hear that you had a good accommodation experience and found our rooms to be nice.Your satisfaction is important to us, and we're delighted that you enjoyed your time with us.We hope to have the opportunity to welcome you back for another pleasant stay in the future.

10/10 – Uitstekend

Joan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Omar / Guest Relation Service op 3 mrt 2023
Thank you for your wonderful review. We are delighted to hear that you enjoyed our hotel. Your recommendation means a lot to us and we hope to welcome you back soon!

10/10 – Uitstekend

Bart

2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Yassir op 5 feb 2023
Dear Bart, We kindly thank you to take the time to share your experience. We are really glad that you have enjoyed your stay in our house! Looking forward to welcome you again during you next trip in Brussels. Best Regards,Yassir

10/10 – Uitstekend

Johan

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Joan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Perry

1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

J.W.

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schoon hotel met een prima service
Schoon hotel, pirma service, goed ontbijt en ruime kamer.
2 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

J.W.

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Prima hotel, goede locatie
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

saskia

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Vincent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent price-quality, would stay here again!
Amazing hotel, location and room (I think that it was an upgrade, as it was a big room, big bathroom, nice amenities), There was not really a view outside, but I didnt mind about that. The location, the room and the price score 11 out of 10! Also the breakfast buffet was a lot of choice. In total very good for a 3 star hotel!
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van P.M, Front Office Manager op 19 jan 2022
Dear Vincent, My team and I are delighted that you enjoyed the hotel's design and service quality Looking forward to welcoming you in one of our boutique hotels 9HOTEL COLLECTION best regards,

10/10 – Uitstekend

Mauro

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Dirk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Heidi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Luk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Stefan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede pleisterplaats in hartje stad
Ik kom regelmatig in dit aangename en zeer centraal gelegen hotel. De ingang van de metro en het Centraal Station zit letterlijk naast de deur, de Grote Markt is op loopafstand. De bediening is vriendelijk en de bedden zijn comfortabel. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Olivier L op 22 apr 2020
I am glad to know you enjoyed your stay with us and the time you took to share your experience. I sincerely thank you for choosing the 9 Hotel Central . We look forward to welcoming you back soon. Warm regards. Olivier L Directeur

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer mooie, frisse kamers & lekker ontbijt. Wel tamelijk wat hinder van straatlawaai.
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Olivier L op 25 apr 2020
Beste Blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel. Bedankt ook voor de tijd die u voor ons heeft vrijgemaakt. Wij wensen u hierbij nogmaals te bedanken. En hopen u een volgende keer te mogen verwelkomen. Genegen groeten. Olivier L Directeur

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamers waren zeer stijlvol met authentieke muren etc.
2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Olivier L op 22 apr 2020
I am glad to know you enjoyed your stay with us and the time you took to share your experience. I sincerely thank you for choosing the 9 Hotel Central . We look forward to welcoming you back soon. Warm regards. Olivier L Directeur

10/10 – Uitstekend

Joan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Olivier L op 22 apr 2020
I am glad to know you enjoyed your stay with us and the time you took to share your experience. I sincerely thank you for choosing the 9 Hotel Central . We look forward to welcoming you back soon. Warm regards. Olivier L Directeur

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer mooie en moderne inrichting, de slaapkamer heeft prachtig zicht op Brussel wat een unieke sfeer geeft.
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel voor een nachtje. Ontbijt was wat simpel
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Frank

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel om Brussel te verkennen.
Prima locatie en alles netjes. Mooie kamer. Wel 2 aparte matrassen maar was in een heel drukke periode.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Olivier L op 26 apr 2020
Beste Blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel. Bedankt ook voor de tijd die u voor ons heeft vrijgemaakt. Wij wensen u hierbij nogmaals te bedanken. En hopen u een volgende keer te mogen verwelkomen. Genegen groeten. Olivier L Directeur

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, eerste receptie contact was wat rommelig maar verder prima
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Sys

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Rik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede keuze!
Schitterende ligging. Zeer goede service!
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Olivier L op 25 apr 2020
Beste Blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel. Bedankt ook voor de tijd die u voor ons heeft vrijgemaakt. Wij wensen u hierbij nogmaals te bedanken. En hopen u een volgende keer te mogen verwelkomen. Genegen groeten. Olivier L Directeur

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging perfect. Kamer aan de straatkant dus wel lawaaierig zls de ochtendspits begint...
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
The entrance is not spectacular but the renewed room with fantastic design with quality is really great. I'm glad that i have booked this hotel.
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Said

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prijs kwaliteit = ok
Algemeen ok. Standaard, simpel ingericht maar netjes. Ontbijt niet zo uitgebreid.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Ligging is perfect, loopafstand van het centrum Schone kamer. Prima ontbijt.
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi interieur, vriendelijk personeel, heerlijk bed!
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Friso

hou op met me te spammen in email, het hotel was goed verder niks over te zeggen
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

M

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel centraal gelegen, perfecte locatie. Leuk ingericht en comfortabele bedden voor een nachtje of twee.
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Gert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideaal voor kort akenverblijf
1 nacht verbleven in januari 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super centraal, topligging. Ontbijt kan beter (kleine ruimte, beperkte keuze)
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Rob

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kerst weekend in Brussel.
Inchecken ging vlot. Behulpzaam bijvoorbeeld bij vragen. Schone kamer.
1 nacht verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ruime kamer, maar wel een iets té kleine badkamer. Het ontbijtbuffet is heel gewoon, zelfs onvoldoende naar kwaliteit toe. Het personeel aan het onthaal is vriendelijk. De ligging van het hotel ligt inderdaad centraal, maar is zeker niet 'geluidloos' tijdens de nacht door de drukte in de omgeving.
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
vlak mijn werk, prima gelegen nabij het centraal station en op loopafstand van de grote markt.
1 nacht verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Hans

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie kamers, centraal gelegen, dus ideaal als uitvalsbasis om Brussel te verkennen. Ontbijt vond ik iets minder. Ik boekte voor 2 volwassenen en een kind. Uiteindelijk kreeg ik 2 aparte kamers, omdat er maar 2 personen op een kamer kunnen verblijven. Dus wel goed om daar rekening mee te houden als je met je gezin wilt verblijven.
1 nacht verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

K.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel fijn en centraal gelegen hotel.
Wat een fijn hotel voor een redelijke prijs en op een hartstikke centrale locatie. Schoon, comfortabel, leuk ingericht en vlakbij station Brussel Centraal. Ook het ontbijtbuffet is leuk met de mogelijkheid zelf een verse wafel te bakken en je eitje naar eigen inzicht te koken. Het personeel van de receptie is vriendelijk in vele talen.
1 nacht verbleven in augustus 2018