De bedden waren 70 cm smal en 1 van de 2 was doorgezakt. De douche is in de badkuip. Als de kuip nat is, is die glibberig. Ik pakte daarom de greep om me aan vast tr houden. Ik gleed toch uit want de hendel kwam uit de muur.....met plug en al.
Bij klacht aan de receptie kreeg ik een stoicijnse reactie. Ja, klopt, matrassen worden zo ergens in september oktober vervangen want de matrassen zijn na een jaar altijd zo slecht. Dus ze weten het en rekenen dan toch €135 voor een nacht....
En op mijn verhaal over het uitglijden, kreeg ik de reactie: oh, mijn handyman komt gelukkig vandaag, dan kan hij het repareren. Niet de reactie die je verwacht, b.v. is alles goed, heb je je bezeert?
Wanneer dit mijn oudere moeder met osteoporose zou zijn overkomen, had ze iets gebroken!
Geen initiatief om het ongemak te compenseren.
Toen ik daar om vroeg, door letterlijk te vragen hoe ze dit dacht op te lossen, kreeg ik een gratis ontbijt aangeboden met de opmerking: je krijgt geen geld terug, daar doen wij niet aan. (Wij eten geen ontbijt dus daar had ik niet veel aan).
Heel onbeleefd, onprofessioneel en onverantwoord!!!
Locatie is enerzijds leuk omdat het middenin het centrum ligt. Daardoor heb je savonds wel last van geluid van terassen. Raam open is niet echt een optie en de kamer is heet en heeft geen airco.