Een kluis op de kamer, een laptopwerkplek, verduisterende gordijnen

Beoordelingen van Best Western Hotel Achim Bremen

3 out of 5
Best Western Hotel Achim Bremen
Zum Kluemoor 7, Achim, NI

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 213 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 477 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 239 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 51 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 22 van 1002 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nvt
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van SOW op 6 jun 2023
Sehr geehrter Jan, für Ihren Aufenthalt und das damit verbundene Feedback möchte ich mich bei Ihnen bedanken. Herzliche Grüsse und bleiben Sie gesund Sven-Olaf Weber Direktor

6/10 – Redelijk

Peter

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van SOW op 15 mei 2023
Sehr geehrter Peter, für Ihren Aufenthalt und die damit einhergehende Bewertung möchte ich mich bei Ihnen bedanken. Herzliche Grüsse und bleiben Sie gesund Sven-Olaf Weber Direktor

10/10 – Uitstekend

Nick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good value for money
Prima hotel voor de prijs, vriendelijke receptioniste. Goed bed!
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van SOW op 13 apr 2023
Dear Nick Thank you for chosen our hotel an d the evaluation of our services.. Kind regards and stay safe Sven-Olaf Weber General Manager

4/10 – Matig

JM

2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van SOW op 10 mrt 2023
Dear JM, Thank you for your stay and the given feedback on our hotel. Kind regards andstay safe Sven-Olaf Weber General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

JE

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid
Heel erg smerig! Denk dat ze alleen het bed hadden verschoond .
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van SOW op 6 sep 2022
Dear guest, Thank you for your stay and the given feedback on our services which i will discuss with the involved department. Kind regards and stay safe Sven-Olaf Weber General Manager

8/10 – Goed

Dennis, Vlaardingen

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Dit hotel voldeed prima voor ons doel (doorreis). Hey ligt dicht bij de rijksweg, heeft een grootte parkeerplaats en een prima ontbijt. Van buiten zou het hotel week eens een verfje mogen krijgen, maar binnen is het netjes. Vriendelijke staf, hebben ons netjes 2 kamers net elkaar gegeven met een tussendeur (in mijn ervaring zijn er weinig hotels die daar rekening mee houden). Ik zou hier zeker nogmaals boeken bij een doorreis, niet als ik Bremen als reisdoel zou hebben.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van SOW op 22 aug 2022
Dear Dennis, Thank you for your stay and the time taken to evaluate our hotel. Kind regards and stay safe. Sven-Olaf Weber General Manager

8/10 – Goed

Laurens

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging t.o.v. de autoweg.....dichtbij
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van SOW op 20 jun 2022
Dear Laurens, Thank you for being our guest and the evaluation of our services. Kind regards and stay safe Sven-Olaf Weber General Manager

10/10 – Uitstekend

Jacques

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn verblijf
Prima verblijf voor een paarden, goed bed en uitgebreid ontbijt!
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van SOW op 13 apr 2022
Dear Jaques, Thank you for your stay and the given feedback on our services. Kind regards Sven-Olaf Weber General Manager

6/10 – Redelijk

jack

Positief: Netheid
Het kan anders en beter.
De incheck was Duits zakelijk. Er bleek in dit hotel geen mogelijkheid tot eten. We werden gewezen op eetgelegenheid op meer dan een kilometer lopen. Kan gebeuren. Wat me tegenviel was dat ik achteraf moet betalen voor de parking die vrij toegankelijk is voor iedereen en naar mijn idee onbewaakt. Raar. Het ontbijt was gewoon goed met vriendelijk personeel. Ik vindt het geen aanrader,sorry. Kamers waren ook gehoorvlies.
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van SOW op 13 sep 2021
Dear jack, Thank you for your stay and the given comments on our hotel.Our house acts as a bed and breakfast hotel and is marketed as such on all relevant portals.That is why we do not serve lunch and dinner. Under German law, parking is an ancillary service and therefore subject to a charge.Kind regards and stay safe Sven-Olaf Weber General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van SOW op 17 sep 2020
Dear guest, Thank you for chosen our hotel and your evaluation of our services. Kind regards and stay healthy Sven-Olaf Weber General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima voor een nachtje als tussenstop maar verder erg basic en geen enkele uitstraling.
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van SOW op 3 nov 2019
Dear guests, Thank you for your stay and the given feedback on our services. Kind regards Sven-Olaf Weber General Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van SOW op 3 jul 2019
Sehr geehrter Gast, für Ihren Aufenthalt und die damit verbundene Bewertung möchte ich mich bednaken. Leider haben wir Ihre Erwartungen nicht erfüllen können und das tut mir leid. Gerne häten wir näheres erfahren woran es gelegen hat? Herzliche Grüsse Sven-Olaf Weber Direktor

6/10 – Redelijk

Murat

Negatief: Netheid
Close to the motorway
Do not expect much from this hotel. we stayed one night on the way to Lubeck. The location is convenient as it's just nearby the motorway, you do not need to drive into the traffic of a city. Be aware of the mosquitos, there are quite a few of them and the next day I woke up itching everywhere. It was written the parking is for free but we had to pay 2 euros. The cleanliness is not bad but was not nice to see some spiderwebs on the ceiling (no spider though). There are water cooker and cups and coffee and tea. there's nothing in the closeby neighbourhood. Wifi worked fine.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van SOW op 25 jun 2019
Dear guests, Thank you for being our guest and the given feedback on our services. I will discuss your given hints with the involved departments to improve our services. Kind regards Sven-Olaf Weber General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van SOW op 17 jun 2019
Sehr geehrte Gäste, für Ihren Aufenthalt und die damit einhergehende Bewertung möchte ich Ihnen danken. Herzliche Grüsse Sven-Olaf Weber Direktor

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Manager op 10 dec 2018
Dear Guest, thank you very much for your voting. We like to apologize that we didn´t met your expectations. Guest comments and feedback are extremely useful for improving and questioning our performance. We are glad to welcome you again to our hotel and to convince you of our ever improving commitment to excellent service. With BEST regards Sven Maracke General Manager

6/10 – Redelijk

Joost

doorreis
Basis Hotel, beetje gedateerd handig voor de doorreis.
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Manager op 17 sep 2018
Dear Joost, thank you very much for your voting. We like to apologize that we didn´t met your expectations. Guest comments and feedback are extremely useful for improving and questioning our performance. We are glad to welcome you again to our hotel and to convince you of our ever improving commitment to excellent service. With BEST regards Sven Maracke General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A beautiful hotel with a quiet environment.
The hotel is clean, the hotel staff is very friendly, the service is also very good, the breakfast offers enough, the parking is free and much more. In short, the price of the hotel is very cheap in relation to its great high quality.
3 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Manager op 24 aug 2018
Dear guest, Thank you for taking part in the survey of your last stay at our hotel. We value you as our guest, and your feedback is very important to us. By sharing with us what you enjoyed about your stay and what we can do to improve it, you help us to make your stay with us even more enjoyable for you and other guests. We hope to see you again soon. Best regards Sven Maracke General manager

8/10 – Goed

jan

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van Manager op 26 jun 2018
Dear Jan, thank you very much for taking the time to evaluate our hotel. We are very happy that you enjoyed your stay with us. It is our goal to make each of our guests feel special, we will work hard to achieve this goal. We hopefully see you back soon. With BEST regards Sven Maracke Resident Manager

6/10 – Redelijk

M.M.A.G.

Negatief: Comfort kamer
slecht hotel
De kussen waren niet goed, waren erg dun. Lakens waren erin plaats van een hoeslaken, die lagen snel los als je op het bed sliep. Erg benauwd op de slaapkamer. De airco stond achter het gordijn, die tot aan de grond kwam (dus niet echt handig). Dus alles bij elkaar, 2 slechte nachten gehad.
2 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Manager op 8 jun 2018
Dear M.M.A.G., thank you very much for your voting. We like to apologize that we didn´t met your expectations. Guest comments and feedback are extremely useful for improving and questioning our performance. We are glad to welcome you again to our hotel and to convince you of our ever improving commitment to excellent service. With BEST regards Sven Maracke Resident Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Geen restaurant. Drankjes staan in automaten in de hal. Koele bedoeling dit hotel. Ik ben beter gewend bij andere Best Western hotels.
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van Manager op 8 jun 2018
Dear Guest, thank you very much for your voting. We like to apologize that we didn´t met your expectations. Guest comments and feedback are extremely useful for improving and questioning our performance. We are glad to welcome you again to our hotel and to convince you of our ever improving commitment to excellent service. With BEST regards Sven Maracke Resident Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Prima overnachtingsplek
Heel ruime kamer met koffie/theefaciliteit, grote, fijne badkamer en goed bed. Personeel was minder gastvrij. Voor parkeren moet je betalen, ondanks de grote eigen parkeerplek. Uitgebreid ontbijt. Afstand tot OV is meer dan 900m. Hebben er een prima overnachting gehad, dicht bij de snelweg. Aan te bevelen!
1 nacht verbleven in april 2018
Reactie van Manager op 2 mei 2018
Dear Guest, thank you very much for taking the time to evaluate our hotel. We are very happy that you enjoyed your stay with us. It is our goal to make each of our guests feel special, we will work hard to achieve this goal. We hopefully see you back soon. With BEST regards Sven Maracke Resident Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goede kamers voor een prima prijs
Het hotel was aan de buitenkant niet erg uitnodigend. Maar de kamers waren verrassend ruim en schoon. Ontbeid was erg goed. Er waren alleen geen faciliteiten s'anvonds. Maar een goed restaurant zit ca. 600m naar links op de hoofdweg.
1 nacht verbleven in september 2017
Reactie van Manager op 29 sep 2017
Dear guest, Thank you very much for taking the time to evaluate us. But we are very pleased that you had a pleasant stay. We especially want to thank you for the praise of our cleanliness. It is our aim to be something special for our guests and we will work to achieve this goal. Your tips are for the advancement of our hotel are very helpful. We would like to welcome you again as a guest. With many greetings from Achim Sven Maracke Resident Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Clean rooms, poor breakfast
Clean rooms, but poor breakfast (not many choices). Parking lot not well lit.
Reactie van Frank op 3 mei 2017
Dear Traveller, thank you very much for taking the time to vote us. We apologize that the breakfast wasn´t as you expected. We promise to improof. We hope to see you back soon. Best regards Sven Maracke Resident Manager

8/10 – Goed

Hans, Alkmaar

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Hotel centraal langs de snelweg
De kamer ziet er netjes uit. De grote van het bed is echter teleurstellend. De kwaliteit van de kamer ligt ook wel achter bij de hedendaagse gebruiken. Geen zeep standaard op de kamer om je handen te kunnen wassen na toilet gebruik. De toilet en douche zitten in 1 ruimte waardoor er maar 1 iemand gebruik kan maken van douche,Toilet en wastafel. Er was geen waterkoker aanwezig, zodat je 's avonds nog even een kopje thee kon zetten. De parkeerplaats is wel groot genoeg. Voor een doorreis is dit een goed hotel, echter niet voor kinderen.
Wandcontactdoos
King Size bed ?
Reactie van Resident Maracke op 15 feb 2017
Beste Hans, Hartelijk dank voor je recensie hier op Expedia. we vinden het jammer dat we niet konden voldoen aan uw verwachtingen. De waterkoker in de kamer was kapot. Dus voor mij zou u zeggen dat wij hebben diesesn vervangen door een nieuw exemplaar. Hartelijk dank voor uw feedback, want voor u om ons te helpen onze service te verbeteren. Wij hopen u weer te mogen verwelkomen als onze gast binnenkort. Met vriendelijke groeten van Achim. Sven Maracke Resident Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Ruud, Vlaardingen

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gewoon slecht
Slechte kamers gewoon het geld niet waard, basic Spartaans hotel.
Reactie van General Manager op 25 okt 2016
Dear Guest, thank you very much for your feedback. We recognize that you are annoyed. Thank you very much for sharing your opinion with us. This is helps us to review our service plan and set priorities for improvement. We hope you give us another chance to show our commitment to excellent service and improve comfort during your next stay in Achim. With BEST regards Sven Maracke Resident Manager

6/10 – Redelijk

anja, tiel

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Praktisch voor doorreis
Het hele hotel was benauwend warm. Zelfs met de airco op de kamer was het haast niet koel te krijgen
Reactie van Resident Manager op 13 sep 2016
Beste Anja, hartelijk dank voor uw feedback en suggesties voor verbetering. Wij begrijpen uw ongenoegen met deze situatie. Gast commentaar en feedback zijn extreem nuttig voor de verbetering en de ondervraging van onze prestaties. Wij hopen dat u ons nog een kans om onze inzet voor een goede service te laten zien. Met vriendelijke groet Sven Maracke Resident Manager

8/10 – Goed

debbie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gewoon goed.
Voor doorreis een hotel waar je prima kan overnachten.
Reactie van F. Rehfeldt op 9 okt 2015
Dear Guest, thank you for your feedback regarding your recent stay. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience in the future. Sincerely, Frank Rehfeldt

6/10 – Redelijk

M.J. Z.

Positief: Personeel en service
Prima hotel
Vriendelijk personeel, prima ontbijt. Wifi was matig, vooral op zaterdag.

8/10 – Goed

Arnoud

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Reactie van Frank op 19 sep 2015
Dear Guest, thank you for your feedback regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Thank you again for taking the time to create this feedback. Sincerely, Frank Rehfeldt Resident Manager BEST WESTERN Grand City Hotel Achim Bremen

8/10 – Goed

Marc D.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
wat we wilden
Dit hotel was voor ons in de eerste plaats een slaapplaats op onze weg terug naar huis. Daarom was voor ons de ligging zeer belangrijk. Juist daarom hebben we dit hotel ook gekozen dicht bij de autostrade. In minder dan twee minuten ben je weer op weg. Dus voor ons uitstekende ligging. Ook het ontbijt was wat we ervan verwacht hadden. Dus alleen maar positieve bemerkingen. Klein minpuntje we zaten in de allerlaatste kamer in de gang, en het internet was er niet ideaal.

8/10 – Goed

D.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van Frank op 23 mei 2015
Dear Guest, thank you for your feedback regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Thank you again for taking the time to create this feedback. Sincerely, Frank Rehfeldt Resident Manager BEST WESTERN Grand City Hotel Achim Bremen

2/10 – Ontzettend slecht

Carlo Pieter, barendrecht

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
niet het bezoeken waard
Oud en hoog nodig aan renovatie toe.
Reactie van Frank op 4 apr 2015
Dear Guest, thank you for your feedback regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Thank you again for taking the time to create this feedback. Sincerely, Frank Rehfeldt Resident Manager BEST WESTERN Grand City Hotel Achim Bremen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Eenvoudig. Voor een nacht prima. Ontbijt ool prima
Een minpunt het internet. Wachtwoord niet meteen bij aankomst gekregen. We moesten erom vragen. Telefoon deed het niet. 'S nachts heel warm in de kamer, als het raam openstaat hoor je de trein. Tv slechte ontvangst. De badkamer is gedateerd. Een badkuip met douchegordijn ipv een douchecabine
Reactie van Frank op 19 jul 2014
Dear Guest, thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Thank you again for taking the time to create this feedback. Sincerely, Frank Rehfeldt Resident Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Vrouw (45), Rotterdam

Positief: Personeel en service
Kamer wat verouderd. Ontbijt prima. Personeel vriendelijk. Prijs-kwaliteit (ondanks korting) verhouding iets aan de hoge kant. Goed voor 1 overnachting, niet meer en niet minder. Pluspunt; vlakbij autobahn (hierdoor ook gehorig).
Reactie van Frank op 16 aug 2014
Dear Guest, thank you for your feedback regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Thank you again for taking the time to create this feedback. Sincerely, Frank Rehfeldt Resident Manager BEST WESTERN Grand City Hotel Bremen

6/10 – Redelijk

Cps, Rotterdam

Negatief: Personeel en service
Receptie maakte een onpersoonlijke indruk. Kamers wel ok. Matrassen vrij hard. Omgeving lekker rustig. Diverse restaurants in de buurt. Goed hotel voor op doorreis.
Reactie van Frank op 19 apr 2014
Dear Guest, thank you for your Feedback regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Thank you again for taking the time to create this feedback. Sincerely, Frank Rehfeldt Resident Manager BEST WESTERN Grand City Hotel Bremen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
leuk hotel vlak bij de snelweg
leuk en vriendelijk personeel wqe waren op doorreis
Reactie van Frank op 16 aug 2014
Dear Guest, thank you for your feedback regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Thank you again for taking the time to create this feedback. Sincerely, Frank Rehfeldt Resident Manager BEST WESTERN Grand City Hotel Bremen

8/10 – Goed

Vermeylen, Antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
All you need
Nice breakfast buffet, OK rooms, and a very efficient location when traveling. Some noise of passing trains, but not in a "can't sleep anymore" way. A good choice when you travel and need a place to stay, don't forget to ask for the wifi code.
Reactie van Frank op 19 apr 2014
Dear Guest, thank you for your Feedback regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Thank you again for taking the time to create this feedback. Sincerely, Frank Rehfeldt Resident Manager BEST WESTERN Grand City Hotel Bremen

8/10 – Goed

Cromjongh, Heerhugowaard

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
de rokers kamers zagen er niet uit.....vlekken op de vloerbedekking gordijnen half op de rails.We zijn ook heel gauw naar de niet rokers kamers gegaan en die waren gewoon zoals het moest zijn voor de rest prima bedden en goed geslapen
Reactie van Frank op 19 apr 2014
Dear Guest, thank you for your Feedback regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Thank you again for taking the time to create this feedback. Sincerely, Frank Rehfeldt Resident Manager BEST WESTERN Grand City Hotel Bremen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Marten, Delft

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bedden goed, trein minder
We moesten met ramen dicht slapen vanwegen geluidsoverlast van langsrijdende treinen. Service wisselend... van zeer meedenkende juffrouw in de ontbijtruimte tot zeer trage (andere) juffrouw waar het op bakken van spekjes aankwam... die waren uiteindelijk droog en niet meer lekker. Kamer was prima. Receptiepersoneel vriendelijk.

6/10 – Redelijk

Miranda, drenthe

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
comfortabel
Prima, jammer dat er geen koffie of thee op de kamer is.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Hoezo Grand hoezo City
Redelijk hotel in een dorpje BIJ Bremem. Niets City en al helemaal niet Grand. Sort of OK. Ruime schone kamers dat dan weer wel. Weinig sfeer

8/10 – Goed

Peter

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De höll på att restaurera hotellet, rummet var fräscht, och en bra frukost, dock ingen restaurang, men de rekommenderade en bra restaurang som låg typ 6-700 meter från hotellet. Mycket bra säng vi fick nog en av de nya. Nu var vi på genomresa, men absolut ett prisvärt hotell.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Your Best Western Hotel Achim Team op 27 mei 2024
Dear Peter, Thank you for taking the time to review your stay.It’s great to know we were able to tempt your taste buds with the wide selection on offer on our breakfast buffet.However, we apologise for any inconvenience you may have experienced; Our team are very happy to offer information and advice on the restaurants in the local area, if required.We are looking forward to welcoming you again. All the best!Your Best Western Hotel Achim Team

8/10 – Goed

Stefanie

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
War nur 2 Nächte da. Aber ich bin vollkommen zufrieden mit allem vielen Dank!!
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Ihr Best Western Hotel Achim Team op 15 mei 2024
Liebe Stefanie,vielen Dank für Ihren Erfahrungsbericht zu unserem Hotel.Es freut uns sehr, dass Sie mit der Sauberkeit Ihres Zimmers zufrieden waren. Die Zufriedenheit unserer Gäste hat für uns höchste Priorität und es ist bestätigend zu hören, dass Sie die Qualität unseres Hauses positiv wahrgenommen haben.Auch Ihr Lob zum Service unseres Hotels wissen wir zu schätzen. Unser Team arbeitet stetig daran, unseren Gästen einen angenehmen und unvergesslichen Aufenthalt zu bieten.Wir sind stolz darauf, dass die Ausstattung Ihres Zimmers Ihren Erwartungen entsprochen hat. Unsere Zimmer wurden mit Sorgfalt eingerichtet, um Komfort und Funktionalität zu gewährleisten.Ihr Best Western Hotel Achim Team

8/10 – Goed

Juergen

Positief: Netheid, personeel en service
Es ist schon etwas in die Jahre gekommen. Für ein kurztrip völlig in Ordnung
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Ihr Best Western Hotel Achim Team op 13 mei 2024
Sehr geehrter Juergen,vielen Dank für Ihre Bewertung!Es freut uns zu hören, dass Sie mit der Sauberkeit der Zimmer und unserem Service zufrieden waren. Wir bedauern jedoch, dass der Zustand des Hotels und die Ausstattung des Zimmers nicht ganz Ihren Erwartungen entsprochen haben. Nach unserer umfassenden Renovierung im Jahr 2019 bemühen wir uns stetig, die Qualität unseres Hauses zu erhalten und zu verbessern. Dennoch hoffen wir, dass Sie die positiven Aspekte Ihres Aufenthalts in angenehmer Erinnerung behalten.Wir würden uns freuen, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Ihr Best Western Hotel Achim Team

10/10 – Uitstekend

Thomas

1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Eric

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Ruhig, sauber. Etwas alt aber noch in Ordnung.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Ihr Best Western Hotel Achim Team op 25 apr 2024
Sehr geehrter Eric,vielen Dank für Ihre Bewertung!Es freut uns sehr, dass Sie die Sauberkeit unserer Zimmer und unseren Service positiv hervorgehoben haben. Die Zufriedenheit unserer Gäste liegt uns sehr am Herzen und solch positives Feedback bestärkt uns in unserem täglichen Bemühen.Wir bedauern, dass das Hotel nicht in allen Bereichen Ihren Erwartungen entsprochen hat. Nach der umfangreichen Renovierung im Jahr 2019 bemühen wir uns kontinuierlich, den Zustand des Hotels auf einem hohen Niveau zu halten, und nehmen Ihre Anmerkungen als Ansporn, diesbezüglich noch aufmerksamer zu sein.Darüber hinaus freuen wir uns, dass Sie die Ausstattung Ihres Zimmers als positiv bewertet haben. Wir hoffen, dass Sie die hochwertigen Betten und die moderne Einrichtung für einen erholsamen Aufenthalt nutzen konnten.Wir würden uns freuen, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Ihr Best Western Hotel Achim Team

8/10 – Goed

Frank

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Ihr Best Western Hotel Achim Team op 16 apr 2024
Sehr geehrter Gast,vielen Dank für Ihr Feedback.Es freut uns zu lesen, dass Sie Ihre Zeit in unserem Hotel genossen haben und besonders unser Angebot als besonders positiv hervorheben. Wir würden uns freuen, Sie in Zukunft wieder bei uns zu begrüßen.Ihr Best Western Hotel Achim Team

10/10 – Uitstekend

Günter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Ihr Best Western Hotel Achim Team op 29 feb 2024
Sehr geehrter Günter,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit für eine Bewertung unseres Hotels genommen haben.Wir freuen uns sehr, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt bei uns und unserem Service zufrieden waren.Freundliche Grüße und bis zum nächsten Mal.Ihr Best Western Hotel Achim Team