Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Grand Hotel Bregenz - MGallery Collection





Bij Grand Hotel Bregenz - MGallery Collection zijn er de volgende voorzieningen: een terras, een kunstgalerij ter plaatse en een tuin. Neem de tijd om te ontspannen in het wellnesscentrum. Het plaatselijke restaurant met internationale gerechten, Restaurant Symphonie, serveert lunch en diner. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een bibliotheek en een droogkuis/wasserijservice.
Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 150
inclusief belastingen en toeslagen
1 sep - 2 sep
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Suite (2) laden

Suite (2)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer, toegankelijk voor mindervaliden laden

Klassieke tweepersoonskamer, toegankelijk voor mindervaliden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Executive suite, 1 queensize bed laden

Executive suite, 1 queensize bed
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Executive kamer, 1 queensize bed, terras laden

Executive kamer, 1 queensize bed, terras
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een terras
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Klassieke Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Klassieke Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden
8,8 van 10
Voortreffelijk
(14 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Suite (1) laden

Suite (1)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Junior suite, 1 kingsize bed laden

Junior suite, 1 kingsize bed
8,0 van 10
Zeer goed
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Klassieke kamer, 1 queensize bed laden

Klassieke kamer, 1 queensize bed
9,0 van 10
Fantastisch
(22 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Platz Der Wiener Symphoniker 2, Bregenz, Vorarlberg, 6900
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 4.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 14 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 25 per persoon
- Betaald parkeren: EUR 16 per dag
- Toeslag voor huisdieren: EUR 15 per huisdier, per nacht
- Toeslag voor late check-in: EUR 30 als je incheckt tussen 12.00 uur en 17.00 uur
- Toeslag voor extra bed: EUR 10.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie maakt gebruik van milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van ALLSAFE (Accor Hotels) hanteert.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Aan een nabijgelegen gebouw worden bouwwerkzaamheden verricht, wat mogelijk geluidshinder kan veroorzaken.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Mercure Bregenz City
Mercure Hotel Bregenz City
Accor Bregenz City
Mercure Bregenz City Hotel
Grand Bregenz Mgallery Bregenz
Grand Hotel Bregenz MGallery Hotel
Grand Hotel Bregenz MGallery Bregenz
Grand Hotel Bregenz MGallery Hotel Bregenz
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Grand Hotel Bregenz - MGallery Collection
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
19 jul 2024
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 mei 2024
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Ronald
Reisde met partner
15 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ronald
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Martijn, Maarssen
17 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martijn
2 nachten verbleven in september 2021
6/10 – Redelijk
A c van
9 sep 2021
A c van
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Simon
Zakenreiziger
22 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Simon
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel met vriendelijk en gastvrij personeel
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Jorien
28 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jorien
1 nacht verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Kok
27 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kok
2 nachten verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Charli, Breda
Reisde met partner
21 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Charli
3 nachten verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 sep 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Emile, Purmerend
22 dec 2014
Positief: Netheid, personeel en service
Goed verblijf in Bregenz in Mercure hotel
Emile
10/10 – Uitstekend
Rezart
Reisde met familie
21 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rezart
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Lisa
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lisa
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Patrick
18 jul 2025
Patrick
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Christine
Reisde met partner
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christine
5 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Gilbert
Reisde met partner
27 jun 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Gilbert
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Achim
Reisde met familie
17 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Achim
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Klara
Reisde met familie
13 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Klara
3 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Jacqueline
Reisde met partner
9 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Jacqueline
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Joseph
23 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Joseph
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Rolf
Reisde met partner
12 mei 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rolf
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Marc
Zakenreiziger
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marc
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Bahar
Reisde met familie
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bahar
2 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Markus
3 mei 2025
Negatief: Personeel en service
Markus
2 nachten verbleven in april 2025