Felicity Garni Hotel
Hotel voor gasten met huisdieren in Bratislava, met een bar/lounge, bij het congrescentrum
Fotogalerie voor Felicity Garni Hotel





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een dagbed
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een dagbed
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed met slaapbank laden

Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed met slaapbank
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Een dagbed
Een privébadkamer
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Een dagbed
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Hontianska 4, Bratislava, 82109
Over deze accommodatie
Felicity Garni Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Dominika
Hotel Dominika
- Spa
- Parking inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
4.0 van 10, 2 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 3.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 18 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 10 voor volwassenen en EUR 10 voor kinderen
- Betaald parkeren (openlucht): EUR 13 per nacht
- Toeslag voor parking in de buurt: EUR 24 per dag (op 100 meter afstand)
- Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor vroeg inchecken: EUR 15
- Toeslag voor extra bed: EUR 18 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Blue Garni
Blue Garni Bratislava
Hotel Blue Garni
Hotel Blue Garni Bratislava
Hotel Blue Garni
Felicity Garni Hotel Hotel
Felicity Garni Hotel Bratislava
Felicity Garni Hotel Hotel Bratislava
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Felicity Garni Hotel
9,2
Fantastisch
9,4
Netheid
7,8
Locatie
9,0
Personeel en service
9,2
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
21 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Natalya
Reisde met familie
25 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Natalya
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Uliana
Reisde met huisdieren, Reisde met partner
30 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uliana
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
marek
30 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
marek
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Katrin
30 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katrin
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Vlastimil
13 jul 2022
Vlastimil
2 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
suelen
Reisde met familie
16 jun 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recomendo!!
suelen
1 nacht verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Alexandr
23 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexandr
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Patrick
Reisde met familie
18 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Patrick
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Jaroslav
24 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jaroslav
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Daniel
Zakenreiziger
26 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
super
Daniel
2 nachten verbleven in september 2021
8/10 – Goed
HIDETO
Zakenreiziger
26 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
OK for private trip
HIDETO
2 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
23 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Kamil
Zakenreiziger
16 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kamil
1 nacht verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
Elena
Reisde met familie
11 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Elena
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
renata
Reisde met een groep
6 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
renata
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2020
10/10 – Uitstekend
Mikulas
19 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Miki Veronika
Mikulas
2 nachten verbleven in juli 2020
6/10 – Redelijk
mauro
Zakenreiziger
1 jul 2020
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
No more
mauro
1 nacht verbleven in juni 2020
10/10 – Uitstekend
Lukas
Zakenreiziger
6 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vyborny pobyt na pracovni ceste.
Lukas
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
1 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
평범한 호텔
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Jaroslav
15 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pleasant stay, room with fridge, late check-out
Jaroslav
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
26 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2020








