Byblos Hotel

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van Pátio Brasil Shopping

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Byblos Hotel

Receptie
Dagelijks ontbijtbuffet inbegrepen
Exterieur
Gratis wifi, beddengoed
Dagelijks ontbijtbuffet inbegrepen

Beoordelingen

5,2 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
11 van 11 kamers weergeven

Economy suite

Hoogtepunten

Televisie
Aparte slaapkamer
Dagelijkse huishoudservice
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Economy suite

Hoogtepunten

Televisie
Aparte slaapkamer
Dagelijkse huishoudservice
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Economy suite

Hoogtepunten

Televisie
Aparte slaapkamer
Dagelijkse huishoudservice
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Economy suite

Hoogtepunten

Televisie
Aparte slaapkamer
Dagelijkse huishoudservice
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoonsbedden

Standaard suite

Hoogtepunten

Televisie
Aparte slaapkamer
Dagelijkse huishoudservice
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Standaard suite

Hoogtepunten

Televisie
Aparte slaapkamer
Dagelijkse huishoudservice
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard suite

Hoogtepunten

Televisie
Aparte slaapkamer
Dagelijkse huishoudservice
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Standaard suite

Hoogtepunten

Televisie
Aparte slaapkamer
Dagelijkse huishoudservice
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoonsbedden

Standaard suite

Hoogtepunten

Televisie
Aparte slaapkamer
Dagelijkse huishoudservice
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden

Superior suite

Hoogtepunten

Televisie
Aparte slaapkamer
Dagelijkse huishoudservice
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Superior suite

Hoogtepunten

Televisie
Aparte slaapkamer
Dagelijkse huishoudservice
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
SHN Q. 3 - Asa Norte, Brasília, 70297-400

In de buurt

  • Winkelcentrum Brasilia - 2 min. wandelen - 0.2 km
  • Conjunto National-winkelcentrum - 7 min. wandelen - 0.6 km
  • Pátio Brasil Shopping - 12 min. wandelen - 1.0 km
  • Arena BRB Mané Garrincha - 19 min. wandelen - 1.6 km
  • Ambassade van de Verenigde Staten - 3 min. rijden - 2.7 km

Lokaal vervoer

  • Station Centraal - 18 min. wandelen
  • Brasilia (BSB-Brasilia Intl. - President Juscelino Kubitschek) - 14 min. rijden

Restaurants

  • ‪Fran's Café - ‬7 min. wandelen
  • ‪Restaurante Vila Cinco - ‬7 min. wandelen
  • ‪Sal e Brasa Churrascaria - ‬3 min. wandelen
  • ‪Diamantina - ‬4 min. wandelen
  • ‪Rock's Grill - ‬6 min. wandelen

Over deze accommodatie

Byblos Hotel

Hotel vlak bij Pátio Brasil Shopping
Byblos Hotel bevindt zich vlak bij Arena BRB Mané Garrincha en biedt onder andere een gratis ontbijtbuffet. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Rookvrije accommodatie en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Byblos Hotel hebben voorzieningen zoals gratis wifi.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Douches en gratis toiletartikelen

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 09.00 uur

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen

Entertainment

  • Tv van 20 inch

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf 12.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Er is een bestemmingstoeslag van 10 procent

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen vanuit Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Byblos Hotel Brasilia
Byblos Brasilia
Byblos Hotel Hotel
Byblos Hotel Brasília
Byblos Hotel Hotel Brasília

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Byblos Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Byblos Hotel voor parkeren?

Bij deze accommodatie zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Byblos Hotel inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 12.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Byblos Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Waar staat Byblos Hotel?

Dit hotel ligt in Asa Norte, op 2 km afstand van Winkelcentrum Brasilia en Pátio Brasil Shopping. Ook Monumentale As en Liberty-winkelcentrum liggen op 10 minuten wandelen. Station Centraal ligt op 18 minuten wandelen en naar Station Galeria is het 20 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Byblos Hotel

5,2

5,4

Netheid

7,2

Locatie

5,2

Personeel en service

5,2

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 24 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 2 van 24 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 24 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 24 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 24 beoordelingen

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Poderia ser bem melhor com pouca coisa.

Ao chegar no hotel fui informado que as reservas do aplicativo tinham sido canceladas pelo dono. Perguntei como faria, pois no aplicativo constava que a reserva só poderia ser cancelada no dia anterior. Aí arrumaram um quarto para mim. O hotel é antigo e necessita de reformas. Tv e ar igualmente antigos. Não tenho o que reclamar da higiene. O que de fato me incomodou foi que todo dia presenciava uma discurso do proprietário com hóspedes ou funcionários. Café da manhã só com poucas frutas, bolachas, pão e uma fatia de queijo e presunto por hóspede. Não tinha sequer ovo. Os funcionários são gentis e a localização é excelente. Não pretendo retornar!
3 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service
O atendimento precisa melhorar muito, tive problemas e vi mais 2 hóspedes tendo problemas tbm
3 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Péssimo local.

A começar pelo dono no hotel, um senhor muito mal educado, chegou até a gritar comigo dentro do estabelecimento! Pena meu celular ter acabado a bateria, pois iria filmar a falta de respeito dele para comigo como cliente. Fiquei 5 dias (4 noites) o quarto não teve sequer uma limpeza, muito menos troca de roupa de cama, toalhas ou reposição de papel higiênico. Um café da manhã péssimo! Resumindo não vale bem o pouco que cobra! Simplicidade não me incomoda, mas a falta de educação e falta de higienização, me incomoda muito!
4 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Jônatas Willian

Positief: Netheid

Poderia ser melhor, bem melhor.

O hotel não é ruim, mas poderia ser mais atrativo e aconchegante. O café da manhã deixou a desejar, e muito.
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Marcelo

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
O Hotel é bem simples, e café da manhã bem simples também. Hotel apenas para passar a noite
3 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
O dono do estabelecimento é extremamente mal educado, café da manhã é muito fraco, só é boa a localização. Com relação a limpeza é razoável.
4 nachten verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
O hotel por ser antigo nem tanto, mas as camas muito velhas, colchão velhos, mal cheiro horrível, televisão ainda antiga de tubo. Não fiquei hospedada lá não aguentei, e ainda tive que pagar o valor de uma diária para cancelar minha hospedagem. Fazemos uma reserva pelo aplicativo é uma coisa chega lá é outra completamente diferente e vc ainda é obrigada a ficar no prejuízo. Péssima experiência.
4 nachten verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Oscar

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Pior acomodação que já tive

Fiz a reserva antecipada para hospedar em Brasilia do dia 05 a 09/06. Cheguei na recepção as 11h50 Fui atendido pelo dono do hotel fumando um cigarro na sequencia do outro, um cheiro horrível de cigarro, o cheiro ficou impregnado na roupa. Cobrou R$361,00 sendo que o valor infomado, pelo hoteis.com era R$328,00. Fiz o pagamento no cartão de débito. Me disponibilizou a chave proximo das 14h00. Chuveiro gelado, água não esquenta. Toalha com cheiro ruim e não trocou a toalha (ainda bem que eu levei uma toalha de casa). Sabonete pequeno (tipo de motel) sem reposição (fui no shopping e comprei um sabonete). Não tem shampoo. O café da manhã, na minha opinião, não era bom. Também tinha que ficar pedindo as coisas, como: prato, copo, pao, frios,... o dono fazia o cafe e atendia a recepção ao mesmo tempo. Só tomei café o primeiro dia. Os demais dias tomei café na lanchonete. Tentei entrar em contato com hotel.com, porem, sem sucesso e sem suporte. Gostaria de cancelar a reserva e pegar meu dinheiro de volta. Queria ir para outro hotel, podendo ser com valor maior, porém que tivesse mais conforto e comodidade. Em 2 horas de hospedagem só tenho críticas referente ao hotel. Pedi uma atenção especial para resolver a questão é não fui atendido. Hotéis.com e esse hotel Byblos em Brasilia nunca mais. Obs: foi a pior hospedagem que já tive. A disposição.
4 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Elcenira

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Ruim

Ao chegar lá, aparentemente minha reserva não contava, o valor pago foi acima do apontado no site, quarto com TV velhas, móvel e banheiros velhos e não possuía frigobar.
1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Alexander Inácio

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Maior atenção.

A localização do hotel é muito boa, mas pode avançar em outros aspectos como gestão do serviço, limpeza dos quartos, melhores mobiliários, café da manhã, funcionários com conhecimento em atendimentos aos clientes.
3 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

VALERIA MARIA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

muito bom

1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

THIAGO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Antonio Claudio

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Pelo amor de Deus nunca pisem neste hotel

Não ficamos, pois o proprietário nos recebeu muito mal, estou decepcionado com a hoteis.com, pois já tenho mais de 20 reservas feitas pelo site/aplicativo e nunca fui tão insultado em minha vida. No aplicativo dizia ser 110,00 e o dono nos cobrou 121,00, perante a diferença do valor e a falta de receptividade do proprietário que não se preocupou com nosso bem estar, espero que a hoteis.com descredencie o referido para nenhum outro ser humano passar pelo que passamos. Estávamos cansados e iríamos apenas descansar um pouco antes de pegar o voô, tivemos que fazer outra reserva para poder descansar no total perdemos duas horas procurando e nos dirigindo a outro hospedagem..
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Jefferson

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Custo benefício

Ideal para quem quer bom custo benefício. A localização é muito boa.
5 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

JEBSON

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Lélio

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Hotel Atendeu minha expectativa!!!

Hotel simples. Fiquei no quarto econômico. Apartamento bem simples. Quarto limpo. Não posso falar mais outra coisa, mas eu voltaria até para conhecer o apartamento superior e o café da manhã. Preço que paguei excelente. Fui bem tratado pelo proprietário.
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

RODRIGO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Muito Boa

Excelente custo-benefício!
4 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Wagner

Nada de interessante, necessita de uma reforma
2 nachten verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel antigo, com quartos péssimos.

Mal atendimento, cheguei 18h e ainda não tinham limpado o quarto, hotel antigo, elevador não funcionava, café-da-manhã que tinha que ficar pedindo pratos e xícaras, facas e garfos de plástico, quarto péssimo, mal ventilado, sem condicionado, sem frigobar, com TV ruim (antiga, de tubo, 14 polegadas, canais abertos apenas) e banheiro péssimo, nem sabonetinho tinha, chuveiro com água saindo para os lados, internet só funcionou no último dia.
2 nachten verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

BÁRBARA, Curitiba

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
O hotel é um nojo, todo sujo, o banheiro mofado e com barata, o jogo de cama sujo, as toalhas estavam pretas de sujeira, nao tive coragem de tomar café da amanha. Espero não precisar voltar.
1 nacht verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
nojento e sem cuidado, fedido paguei duas diarias e só fiquei uma
2 nachten verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Weverton Ferreira

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Lamentável

Acomodações de baixa qualidade,café da manhã péssimo, equipamentos e móveis do quarto de péssimas qualidades,toda infraestrutura deixa muito a desejar , localização geográfica me levou para ele ,pois é excelente, eu daria uma nota 1 de 0 a 10,para tido o resto
2 nachten verbleven in januari 2019