Byblos Hotel
Hotel met gratis ontbijt, in de buurt van Pátio Brasil Shopping
Fotogalerie voor Byblos Hotel





Beoordelingen
5,2 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
11 van 11 kamers weergeven
Economy suite
Hoogtepunten
Televisie
Aparte slaapkamer
Dagelijkse huishoudservice
Economy suite
Hoogtepunten
Televisie
Aparte slaapkamer
Dagelijkse huishoudservice
Economy suite
Hoogtepunten
Televisie
Aparte slaapkamer
Dagelijkse huishoudservice
Economy suite
Hoogtepunten
Televisie
Aparte slaapkamer
Dagelijkse huishoudservice
Standaard suite
Hoogtepunten
Televisie
Aparte slaapkamer
Dagelijkse huishoudservice
Standaard suite
Hoogtepunten
Televisie
Aparte slaapkamer
Dagelijkse huishoudservice
Standaard suite
Hoogtepunten
Televisie
Aparte slaapkamer
Dagelijkse huishoudservice
Standaard suite
Hoogtepunten
Televisie
Aparte slaapkamer
Dagelijkse huishoudservice
Standaard suite
Hoogtepunten
Televisie
Aparte slaapkamer
Dagelijkse huishoudservice
Superior suite
Hoogtepunten
Televisie
Aparte slaapkamer
Dagelijkse huishoudservice
Superior suite
Hoogtepunten
Televisie
Aparte slaapkamer
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

SHN Q. 3 - Asa Norte, Brasília, 70297-400
Over deze accommodatie
Byblos Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Hotel El Pilar by Bsb Inn
Hotel El Pilar by Bsb Inn
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
7.8 van 10, Goed, 458 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er is een bestemmingstoeslag van 10 procent
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen vanuit Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Byblos Hotel Brasilia
Byblos Brasilia
Byblos Hotel Hotel
Byblos Hotel Brasília
Byblos Hotel Hotel Brasília
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Byblos Hotel
5,2
5,4
Netheid
7,2
Locatie
5,2
Personeel en service
5,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
17 aug 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
15 aug 2019
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
8 aug 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Péssimo local.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Jônatas Willian
30 jul 2019
Positief: Netheid
Poderia ser melhor, bem melhor.
Jônatas Willian
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Marcelo
11 jul 2019
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Marcelo
3 nachten verbleven in juli 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
5 jul 2019
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juni 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie
2 jul 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juni 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Oscar
17 jun 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pior acomodação que já tive
Oscar
4 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Elcenira
15 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Elcenira
3 nachten verbleven in juni 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
13 jun 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruim
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
6/10 – Redelijk
Alexander Inácio
11 jun 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maior atenção.
Alexander Inácio
3 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
VALERIA MARIA
10 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
muito bom
VALERIA MARIA
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
THIAGO
9 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
THIAGO
1 nacht verbleven in juni 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Antonio Claudio
5 jun 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pelo amor de Deus nunca pisem neste hotel
Antonio Claudio
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Jefferson
2 jun 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Custo benefício
Jefferson
5 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
JEBSON
31 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JEBSON
4 nachten verbleven in mei 2019
6/10 – Redelijk
Lélio
25 mei 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel Atendeu minha expectativa!!!
Lélio
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
RODRIGO
19 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muito Boa
RODRIGO
4 nachten verbleven in mei 2019
6/10 – Redelijk
Wagner
10 mei 2019
Wagner
2 nachten verbleven in mei 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
26 apr 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel antigo, com quartos péssimos.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
2/10 – Ontzettend slecht
BÁRBARA, Curitiba
Zakenreiziger, Reisde met partner
24 apr 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
BÁRBARA
1 nacht verbleven in april 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
18 apr 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
25 feb 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Weverton Ferreira
3 feb 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lamentável
Weverton Ferreira
2 nachten verbleven in januari 2019




